Zeker nietquote:Op zondag 27 juli 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Norris maakt zeker nog wel een kans hoor.
Niet genoeg topsnelheidquote:
Meatballquote:Op zondag 27 juli 2025 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis heeft een sliert plakband aan z’n wing
misschien betere banden door management?quote:
Ik blijf positief.quote:
Hij hoort je nietquote:
Domme stop geweest dusquote:Op zondag 27 juli 2025 17:34 schreef Sabata het volgende:
Halve seconde per rondje is Hulk nu sneller dan de auto's voor hem. Niet genoeg voor P10 vrees ik
Hij heeft nu wél DRS, misschien is dat genoegquote:Op zondag 27 juli 2025 17:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
misschien betere banden door management?
Even helm afzetten.quote:
Genoteerdquote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er verandert niets meer met de top-4
wellicht, dat was begin vd race nietquote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft nu wél DRS, misschien is dat genoeg
Hallo Kimi Raikkonnenquote:
Dat was meer een LEAVE ME ALONE!quote:
Nu niet.quote:
Tis bijna alsof ze sneller zijn op bepaalde plekken van het circuit.quote:
Beter dan 9/11.quote:
Jammerquote:Op zondag 27 juli 2025 17:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris gaat dit nooit van z'n leven halen
Te lang achter Hadjar blijven hangen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Ditquote:Op zondag 27 juli 2025 17:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 17:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Gegarandeerde SC finish dan. Met die oude banden gaat er sowieso iemand vanaf.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu even een paar druppeltjes regen zou wel leuk zijn, niet gelijk een bui maar gewoon een beetje glibberen
Heeft ie een scheetje gelaten?quote:
Dus doe maar nietquote:Op zondag 27 juli 2025 17:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gegarandeerde SC finish dan. Met die oude banden gaat er sowieso iemand vanaf.
Misschien wel iemand op een harde bandquote:Op zondag 27 juli 2025 17:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gegarandeerde SC finish dan. Met die oude banden gaat er sowieso iemand vanaf.
Toilet niet gehaald?quote:
Niet onverwacht gezien niet genoeg topsnelheidquote:
Dat was het tot ie bleef hangen achter Hadjar, toen was het al duidelijk dat het niets meer ging worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:43 schreef heywoodu het volgende:
3+ seconden, 0.7s harder per rondje, 2 rondjes te gaan.
"Het is superspannend!"
En hij had nog wel een low downforce pakketquote:Op zondag 27 juli 2025 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet onverwacht gezien niet genoeg topsnelheid
Net zoals Piastri daar tijd verloor.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het tot ie bleef hangen achter Hadjar, toen was het al duidelijk dat het niets meer ging worden.
Piastri heeft er 0 last van gehad.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zoals Piastri daar tijd verloor.
Nooit spannend geweest.
Jij snapt er, net als gewoonlijk, idd helemaal niets van.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef _UserName_ het volgende:
snap ik niet he, als je dan op het circuit bent, wil je alles toch meemaken? Je komt toch voor F1, niet voor 1 iemand?
Je bent een fan of niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
snap ik wel, je staat daar snel 4-5u in de file voordat je op de snelweg bent
echte fans blijven tot het einde.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
snap ik wel, je staat daar snel 4-5u in de file voordat je op de snelweg bent
Wat valt er nog te beleven dan?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef _UserName_ het volgende:
snap ik niet he, als je dan op het circuit bent, wil je alles toch meemaken? Je komt toch voor F1, niet voor 1 iemand?
Moet toch vooral erg vervelend zijn voor hem? Hij kruipt vannacht in bed wetende dat hij nooit in zijn leven een F1 kampioen zal zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris je hebt alles gegeven je mag trots zijn
warm badquote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij snapt er, net als gewoonlijk, idd helemaal niets van.
Nee, die blijven gezellig hangen omdat ze nog naar de camping terug kunnenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
echte fans blijven tot het einde.
Het campingpubliek rijdt halverwege de wedstrijd al weg
Misschien is dat zijn probleem. Als hij iets minder had gegeven, dan had hij wellicht minder fouten gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris je hebt alles gegeven je mag trots zijn
Nou, nou, nouquote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij snapt er, net als gewoonlijk, idd helemaal niets van.
Hij zegt het zelfquote:Op zondag 27 juli 2025 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou![]()
En dat voor een mod..
Vanmorgen Ducrot bij Radio1: soms moet je als commentator stiltes durven laten vallen, niet blijven praten om het praten.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef Mothzor het volgende:
Dat commentaar bij Viaplay is echt tenenkrommend. Mooie race van Piastri, maar dat hoef je niet 4x per ronde te vermelden
Wat wil je met een knakenbakquote:Op zondag 27 juli 2025 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max kan Charles niet eens voorbij.
Nee, jij maakt een -zeer onterechte- kutopmerking. Bah!quote:
Ben nog nooit op een circuit geweest maar al sta je dan 4-5 uur in de file of weet ik wat, ik zou alles mee willen maken, ook de podiumceremonie of de after. Dan blijf ik wel langer rond het circuit hangen. Als je weet dat het druk gaat worden plan je toch iets in de buurt en kom je op de fiets bv naar het circuitquote:
Owh, really?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:47 schreef THEFXR het volgende:
Max geen reet gewonnen in die kromme car. Geen wk dit jaar.
Als je helemaal bovenin zit is er echt geen reet te beleven.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een circuit geweest maar al sta je dan 4-5 uur in de file of weet ik wat, ik zou alles mee willen maken, ook de podiumceremonie of de after. Dan blijf ik wel langer rond het circuit hangen. Als je weet dat het druk gaat worden plan je toch iets in de buurt en kom je op de fiets bv naar het circuit
Maar dat is gewoon zo.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:48 schreef DKUp het volgende:
“Zak Brown overgekomen vanuit Londen.”
Het commentaar wordt slechter en slechter.
Tuurlijk maakt die fouten, maar ja wie maakt geen fouten?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:46 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn probleem. Als hij iets minder had gegeven, dan had hij wellicht minder fouten gemaakt.
Vergeet Pirelli niet, weer gefaald door te harde banden mee te nemen.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:48 schreef franske19 het volgende:
Complimenten aan de race director. Race volledig geneutraliseerd tot een optocht.
Nja als je op het kemmel straight in de blubber staat zie je geen fluit van de podiumceremonie, je mag blij zijn als je nog het circuit opkanquote:Op zondag 27 juli 2025 17:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een circuit geweest maar al sta je dan 4-5 uur in de file of weet ik wat, ik zou alles mee willen maken, ook de podiumceremonie of de after. Dan blijf ik wel langer rond het circuit hangen. Als je weet dat het druk gaat worden plan je toch iets in de buurt en kom je op de fiets bv naar het circuit
Ik heb geen idee qua mogelijkheden maar ik zou in ieder geval niet vroegtijdig weg gaan. Ik zou dusdanig plannen dat er meer te doen is dan of zo.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je helemaal bovenin zit is er echt geen reet te beleven.
Hij had goed de sokken erin op banden waar niemand iets van verwachtte, daar moest wellicht wat risico voor genomeen worden.quote:
Ligt een beetje aan waar je staat. Ik zou nu niet nog een half uur gaan rennen om bij het podium in de buurt te komen, maar als ik bij het rechte stuk stond zou ik nog wel even blijven ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:48 schreef DKUp het volgende:
“Wat een spannende race”quote:Op zondag 27 juli 2025 17:48 schreef DKUp het volgende:
Precies dit dus. Dan pak nog een burgertje van 15 euro en een biertje (of wat anders) van 7.50quote:Op zondag 27 juli 2025 17:50 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nja als je op het kemmel straight in de blubber staat zie je geen fluit van de podiumceremonie, je mag blij zijn als je nog het circuit opkan![]()
Voor de rest is er niks meer te beleven eigenlijk. Ik heb altijd rustig aan gedaan, nog even hamburger en biertje scoren, rustig opeten en vervolgens rustig naar de auto om daar in de file aan te sluiten waar iedereen die meteen wegrende ook nogsteeds instaat![]()
Als je er op een camping met een vriendengroep zit kun je er zondag namiddag/avond nog feestje van maken en maandag pas vertrekken.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je helemaal bovenin zit is er echt geen reet te beleven.
Maar ja, er komt nog wel regen aan, dan zou ik liever in de auto wachten, ook als dat file betekentquote:Op zondag 27 juli 2025 17:50 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nja als je op het kemmel straight in de blubber staat zie je geen fluit van de podiumceremonie, je mag blij zijn als je nog het circuit opkan![]()
Voor de rest is er niks meer te beleven eigenlijk. Ik heb altijd rustig aan gedaan, nog even hamburger en biertje scoren, rustig opeten en vervolgens rustig naar de auto om daar in de file aan te sluiten waar iedereen die meteen wegrende ook nogsteeds instaat![]()
Ja, en? Jij zag hem nog wel als titelkandidaat?quote:
Ahja die file sta je toch, de boer zal daarboven bij kemmel straight ook wel weer wat geld verdienen, zelfs als het niet regent is het altijd modder daar op die gras parkeerplaatsenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, er komt nog wel regen aan, dan zou ik liever in de auto wachten, ook als dat file betekent
Max doet dit jaar mee voor uitschieters en dag overwinningen. 5e titel gaat hij dit jaar niet pakken.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en? Jij zag hem nog wel als titelkandidaat?
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen WOEST dat de kans op een hevig ongeval ons is ontnomen.
Ik ga nog even naar Londen & Monterey (op tv dan)quote:
Hij schijnt dat weiland de week van te voren al steeds te sproeienquote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ahja die file sta je toch, de boer zal daarboven bij kemmel straight ook wel weer wat geld verdienen, zelfs als het niet regent is het altijd modder daar op die gras parkeerplaatsen
Jep, heb het daar wel eens meegemaakt maar ook bij twee grote vliegshows en dan was het toch lekker om weer in de auto te zitten bij de regenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ahja die file sta je toch, de boer zal daarboven bij kemmel straight ook wel weer wat geld verdienen, zelfs als het niet regent is het altijd modder daar op die gras parkeerplaatsen
Gelukkig hebben ze niet gewacht tot het vrijwel droog was.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]tussen onmogelijk om te rijden en gewoon wachten tot de baan vrijwel droog is zit nog een heeeeeeel groot gebied. FIA heeft gewoon een potentieel spannende verneukt.
Tot volgende weekquote:
Dit is wel heel zwart/wit als je het over een grijs gebied hebt.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]tussen onmogelijk om te rijden en gewoon wachten tot de baan vrijwel droog is zit nog een heeeeeeel groot gebied. FIA heeft gewoon een potentieel spannende verneukt.
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet gewacht tot het vrijwel droog was.
Sowieso. Zoals Ome Allard ook al het hele weekeinde zegt.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat Lando te vroeg startte bij die rollende start. Had het uitkomen chicane moeten doen
Nee, al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en? Jij zag hem nog wel als titelkandidaat?
Nog steeds benieuwd wat er niet aan klopt..quote:Op zondag 27 juli 2025 17:48 schreef DKUp het volgende:
De rest van het team is over gekomen vanuit Wokingquote:Op zondag 27 juli 2025 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd wat er niet aan klopt..
Zak komt vd FE in Londen. Daar was hij gisteren. Dus hij kwam wel degelijk over uit Londenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest van het team is over gekomen vanuit Woking
Dat zou ik doen. Alleen toen ik daadwerkelijk op de camping sliep heb ik dat niet gedaan omdat er een enorme pleurisbui op komst was, en daar hadden we geen zin in. Maakt sowieso niet echt uit, je moet toch inpakken. Kan je beter na de drukte pas weg gaan.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je er op een camping met een vriendengroep zit kun je er zondag namiddag/avond nog feestje van maken en maandag pas vertrekken.
Had leuk geweest als daar de race net als nu 1,5 uur was uitgesteldquote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef Nattekat het volgende:
En in Oostenrijk moest ik weg omdat de shuttlebussen maar tot 19:00 reden
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had leuk geweest als daar de race net als nu 1,5 uur was uitgesteld
Was een prima race. Snap al dat geklaag nietquote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef Tarado het volgende:
Had een leuke race kunnen worden, FIA te voorzichtig, zou dat door Pirielli komen, jammer wel, op wat aardige middenveldactie na hebben we weinig gezien en Norris maakt geen aanspraak op de titel.
Norris die echt niet kampioenschapswaardig is.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef Zorro het volgende:
Oh het is afgelopen zie ik.
Heb ik nog iets gemist?
De Touretappe naar Parijs is saai als altijd, maar ik heb niet het idee dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt
Dat wisten we vorig seizoen al.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris die echt niet kampioenschapswaardig is.
Norris is niveau Perez.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris die echt niet kampioenschapswaardig is.
Ik denk dat Norris dichterbij de kampioenschapsleiding zit dan dat Perez zat.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Norris is niveau Perez.
Hij heeft alleen een betere auto. Dat de Red Bull toen zo goed gin bij Max lag enkel en alleen aan Max. Maar Norros is niks beter dan Checo.
Toen de baan eenmaal droog was, was er weinig meer aan, op misschien de eerste 4 rondjes op geel na.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was een prima race. Snap al dat geklaag niet
Terecht welquote:Op zondag 27 juli 2025 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
RBR zegt sorry tegen Yuki voor de te late stop.
Ze kunnen niet racen als het te nat is. Dat is het grote nadeel van dit circuit.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen de baan eenmaal droog was, was er weinig meer aan, op misschien de eerste 4 rondjes op geel na.
Klopt wel ja, als je dan de ontwikkeling van Piastri ziet, dan gaat Norris een soort Coulthard worden.quote:
Blijft altijd moeilijk om het juiste moment te bepalen, maar ik denk dat ze dit keer te lang gewacht hebben en anders moet je gewoon stoppen met regenraces.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze kunnen niet racen als het te nat is. Dat is het grote nadeel van dit circuit.
Er lag gewoon teveel water op Kemmel Straight, ook nog toen ze wel raceten. Laat staan als het wel regent.
Eens eigenlijk des te vreemder dat RBR koos voor een wet setup op de auto van Max.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze kunnen niet racen als het te nat is. Dat is het grote nadeel van dit circuit.
Er lag gewoon teveel water op Kemmel Straight, ook nog toen ze wel raceten. Laat staan als het wel regent.
Ze hebben lang gewacht zodat de omstandigheden goed waren, en dat kwam ook uit.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk om het juiste moment te bepalen, maar ik denk dat ze dit keer te lang gewacht hebben en anders moet je gewoon stoppen met regenraces.
Klopt. Als je denkt dat je gaat racen pak dan meteen die low downforce.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens eigenlijk des te vreemder dat RBR koos voor een wet setup op de auto van Max.
Eigenlijk weet je vanuit de jonge geschiedenis dat er met regen op Spa niet geraced gaat worden, dan is dat toch wel een behoorlijke gok. Als je te langzaam bent op Kemmel heb je alweer 1 plek minder om in te halen, en zoveel zijn er op dit circuit niet.
Verliezen is nooit leuk natuurlijk.quote:
Ze hadden met nog een Silverstone echt extreem voor lul gestaan.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens eigenlijk des te vreemder dat RBR koos voor een wet setup op de auto van Max.
Eigenlijk weet je vanuit de jonge geschiedenis dat er met regen op Spa niet geraced gaat worden, dan is dat toch wel een behoorlijke gok. Als je te langzaam bent op Kemmel heb je alweer 1 plek minder om in te halen, en zoveel zijn er op dit circuit niet.
ja, mooi, maar dan vergeten ze nog wat belangrijke racewettenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft uitgerekend dat Norris met die fouten meer heeft verloren dan z'n uiteindelijke achterstand.
Daar had Max podium moeten pakken maar gooide het zelf weg.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden met nog een Silverstone echt extreem voor lul gestaan.
Nou meer dat even wordt uitgelegd dat het verliezen vooral door je fouten komenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verliezen is nooit leuk natuurlijk.
Hij neemt het ook op tegen een sterke rijder hè, dus hoop dat hij het zichzelf niet al te kwalijk neemt. Gewoon focus houden op de volgende wedstrijd.
Nou ja, nu vielen er ook geen potten te breken.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden met nog een Silverstone echt extreem voor lul gestaan.
To finish first you first have to finish?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, mooi, maar dan vergeten ze nog wat belangrijke racewetten
Uhh, nee. De set up was totáál verkeerd.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar had Max podium moeten pakken maar gooide het zelf weg.
Dan hadden ze zeker niet voor lul gestaan met een pole position en een P3.
Moest echt lachen dat het interview met Max op F1TV al die onzin echt bijna direct ontkrachtte.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee. De set up was totáál verkeerd.
Die spin van hem was verkeerder.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee. De set up was totáál verkeerd.
erbij is een, er voorbij is een ander verhaalquote:Op zondag 27 juli 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
To finish first you first have to finish?
Nou zou een drs overtake op Kemmel best haalbaar zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
erbij is een, er voorbij is een ander verhaal
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:33 schreef DjVero het volgende:
Blij dat dit circuit (deels) verdwijnt, wat een farce
Ja Yuki werd gewoon keihard genaaid, volgens mij zelfs 2 rondjes later dan Maxquote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Yuki werd schijnbaar te laat naar binnen geroepen
Verdomme man, dit is net zo'n amateurisme als Ferrari.
Gegokt en verloren, kan gebeuren, voordeel voor de Macs is dat ze niet hoeven te gokken.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Als je denkt dat je gaat racen pak dan meteen die low downforce.
Zoals de helden van Alpine hebben gedaanprachtig
Lewis heeft echt een inhaalslag gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was een prima race. Snap al dat geklaag niet
Dit heeft toch weinig met de andere rijder te maken, onder druk maakt hij teveel fouten.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verliezen is nooit leuk natuurlijk.
Hij neemt het ook op tegen een sterke rijder hè, dus hoop dat hij het zichzelf niet al te kwalijk neemt. Gewoon focus houden op de volgende wedstrijd.
dan had hij binnen 0,4 seconde moeten komen, lastigquote:Op zondag 27 juli 2025 18:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou zou een drs overtake op Kemmel best haalbaar zijn.
Zit zeker wat in. Een (echte) nat race gebeurt hier niet, en een droog race tsja. Het is best oké maar ook niet fantastisch geweldig.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:33 schreef DjVero het volgende:
Klopt. Heeft die magistraal gedaan. Mag trots zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lewis heeft echt een inhaalslag gemaakt.
Bij McLaren wel en dat is heel knap, de rest bakt er eigenlijk bizar weinig van en Red Bull moet zich daar het meeste voor schamen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, tijd voor de 2026 auto. Deze werkt echt totaal niet.
Klopt, maar het zou te maken kunnen hebben met de kwaliteit van de andere rijder hoeveel druk hij voelt. Hetzij Max hetzij Oscar.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit heeft toch weinig met de andere rijder te maken, onder druk maakt hij teveel fouten.
Ja dit kan echt niet, hier gaat een ban op volgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:33 schreef DjVero het volgende:
Alleen net toen ik enthousiast begon te worden hield z'n opmars op.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Heeft die magistraal gedaan. Mag trots zijn.
en toch is de auto niet heel slecht. De McLaren is gewoon een stukje beterquote:Op zondag 27 juli 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij McLaren wel en dat is heel knap, de rest bakt er eigenlijk bizar weinig van en Red Bull moet zich daar het meeste voor schamen.
In de beste auto moet je eerste worden, meer druk is er niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou te maken kunnen hebben met de kwaliteit van de andere rijder hoeveel druk hij voelt. Hetzij Max hetzij Oscar.
Hij pakte op de inter stint de één na de ander en beet zich stuk helaas stuk op Albon op de meds.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen net toen ik enthousiast begon te worden hield z'n opmars op.
Ja, inderdaad. Gewoon even eerste worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de beste auto moet je eerste worden, meer druk is er niet.
Ik heb het over actie op de baan. Het moet verdomme niet mogelijk zijn om met praktisch geen vleugel een Red Bull in de tweede sector nog steeds op 6-7 tienden te houden zoals Gasly deed. Op deze manier krijg je alleen maar inhaalacties op banen waar een 747 kan landen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij McLaren wel en dat is heel knap, de rest bakt er eigenlijk bizar weinig van en Red Bull moet zich daar het meeste voor schamen.
Als je van 2023 naar 2025 zoveel inlevert heb je het gewoon heel slecht gedaan. alleen Aston doet het misschien nog slechter.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en toch is de auto niet heel slecht. De McLaren is gewoon een stukje beter
Ja jammer was wel 1 van de highlights van de race.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij pakte op de inter stint de één na de ander en beet zich stuk helaas stuk op Albon op de meds.
Beetje hoe Max niet voorbij Leclerc kon. Ja, weinig aan te doen.
Nee een auto achter je kunnen houden moet niet mogelijk zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over actie op de baan. Het moet verdomme niet mogelijk zijn om met praktisch geen vleugel een Red Bull in de tweede sector nog steeds op 6-7 tienden te houden zoals Gasly deed. Op deze manier krijg je alleen maar inhaalacties op banen waar een 747 kan landen.
Tel daar de intens slechte keuze van Pirelli bij op en je hebt de race van vandaag.
Ja dat, anders ben je niet geschikt, ik denk dat hij er vanavond nog wel wakker van ligt.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Gewoon even eerste worden.
Maar dat geeft ook aan dat Leclerc en Albon ook geweldige rijderskwaliteiten hebben. Beetje tweeledig dus dat soort dingen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jammer was wel 1 van de highlights van de race.
Hopelijk gaat dan ook meteen die knop bij hem om.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat, anders ben je niet geschikt, ik denk dat hij er vanavond nog wel wakker van ligt.
Die behoren ook zeker tot de beteren, Gasly vind ik ook sterk, zelfs Ocon begin ik een zwak voor te krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dat geeft ook aan dat Leclerc en Albon ook geweldige rijderskwaliteiten hebben. Beetje tweeledig dus dat soort dingen.
Hij had vorig jaar al kampioen moeten worden en als je dat dan dit jaar ook niet redt tegen je teammaat die dus duidelijk wel stappen heeft gezet, zie ik het hierna ook niet meer gebeuren.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dan ook meteen die knop bij hem om.
Al had dat inmiddels al lang moeten gebeurenWel megajammer voor hem als dit zo blijft.
Antonelli was gisteren aan het janken na kwali. Totaal de pace niet. Wel klote voor hem. Hoop voor hem dat die het nog terugvindt, Miami is de plek waar die het wel eventjes liet zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die behoren ook zeker tot de beteren, Gasly vind ik ook sterk, zelfs Ocon begin ik een zwak voor te krijgen.
Stroll vind ik dan weer niks en Antonelli valt me tot nu toe ook niet mee, hopelijk komt dat nog.
Fair points. Ik gun het hem vanwege alle zooi die hij over zich heen kreeg/krijgt. Verdient die niet, ik vind hem een leuke dude.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar al kampioen moeten worden en als je dat dan dit jaar ook niet redt tegen je teammaat die dus duidelijk wel stappen heeft gezet, zie ik het hierna ook niet meer gebeuren.
Het is geen moment echt nat geweest, en omdat iedereen en z'n moeder (Norris) op dezelfde strategie stond, gebeurde er verder ook geen zak.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:49 schreef ColtZ40 het volgende:
Er is toch behoorlijk wat mis met de f1. Rijden ze op Spa op een natte baan en nog steeds een saaie race…
In het ravijn zjin ook plassen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:57 schreef Zorro het volgende:
In de Tour de France rijden ze nu met een rotgang over steentjes.
In de regen.
Gewoon.
En zonder die foutjes zat ie vlak achter piastri. Hij moet er ook nog voorbij en dat is blijkbaar niet zo makkelijk…quote:Op zondag 27 juli 2025 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Besef eventjes hè, al die rondjes. Hier maar even alle rondetijden van Lando op een rijtje vanuit de FIA.
Heb even de rondetijden met de ronden met fouten aangemerkt. Zo zie je maar: je kan nog zoveel goede rondjes rijden, voor kleine foutjes (met grote gevolgen) kan je maar zo je werk teniet doen.
[ afbeelding ]
Dat ook nog eens inderdaad. Dus in hoeverre die foutjes hem de win kostten valt ook niet 100% te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En zonder die foutjes zat ie vlak achter piastri. Hij moet er ook nog voorbij en dat is blijkbaar niet zo makkelijk…
NOSquote:Max Verstappen had vandaag graag in de regen willen racen op het circuit van Spa-Francorchamps. Tot teleurstelling van de Nederlander besloot de wedstrijdleiding te wachten tot het droog was in de Ardennen.
"Het was een heel veilige beslissing, een beetje jammer", vertelt Verstappen na afloop van de race voor de camera van Viaplay. "We hadden direct moeten gaan rijden. Ik denk dat we zelfs door de zwaarste regenbui hadden kunnen komen. Maar zij maken de beslissingen en daar moeten we mee leven."
'Balans niet goed genoeg'
Op een opdrogende baan kwam Verstappen niet verder dan een vierde plaats. De Red Bull Racing-coureur zag Leclerc voor zich eindigen en dus de laatste podiumplek innemen naast McLaren-coureurs Oscar Piastri en Lando Norris.
"We kenden opnieuw teveel degradatie (vrij vertaald: slijtage red.) van de banden en hadden te veel onderstuur. Leclerc en ik hadden dezelfde snelheid, maar bij mij was de balans niet goed genoeg om aan te vallen", besluit Verstappen.
Weer die balans.quote:
Zo ontwijkend als ie hier is, zo recht door zee was ie voor F1TVquote:
Misschien zijn op Zandvoort erbij. Olav heeft nog unlimited toegangspas.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ontwijkend als ie hier is, zo recht door zee was ie voor F1TV
Ik mis Olav en Jack. Vaak wel cringe, maar ze konden altijd die mooie antwoorden uit coureurs trekken
Zo zie je maar weer het belang van balansquote:
Mad Maxquote:Op zondag 27 juli 2025 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het was een heel veilige beslissing, een beetje jammer"
De FIA hebben ze om de veiligheid waarborgen.quote:
Ojaquote:Op zondag 27 juli 2025 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien zijn op Zandvoort erbij. Olav heeft nog unlimited toegangspas.
Die maken altijd een radio uitzending bij de strandtent vlakbij het circuit. Denk niet dat die naar de paddock gaan voor interviews.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien zijn op Zandvoort erbij. Olav heeft nog unlimited toegangspas.
Dat zul je echt uit de krochten van het internet moeten halen denk ikquote:Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ergens ben ik wel benieuwd hoe Mekies denkt hoe de ontwikkeling van de 2026 auto gaat.
Zoals zoiets dusquote:Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ergens ben ik wel benieuwd hoe Mekies denkt hoe de ontwikkeling van de 2026 auto gaat.
Redelijk positief dus.quote:
ja, maar je weet uiteindelijk nog helemaal niets.quote:
Ook weer zo, we gaan het pas bij de testdagen zien.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar je weet uiteindelijk nog helemaal niets.
Het is wel de vrees dat het verschil tussen kwali en racesnelheden groter zal zijn dan nu. Dit omdat je in de nieuwe situatie de batterij veel sneller leegtrekt. Dit betekent dat zeker op een Monza de topsnelheid mogelijk al vlak na start/finish gaat liggen.
Blijven geruchten.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo gitzwart als de geruchten deden vermoeden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |