JAAA WE ZIJN COMPLEETquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:53 schreef Houtenbeen het volgende:
1 Min. temp (graden C): 13.2
2 Max. temp (graden C): 22.5
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 4.5
5 Windsnelheid (m/s): 3.5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 999
HiepHoi!!!quote:
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslagquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef Stephan5 het volgende:
We zijn tamelijk bescheiden met de neerslag beste menson.....![]()
Slechts tussen de 1 en 9 mm. Ik denk dat @:12Beaufort wel eens hoge ogen kan scoren.
De schrijver des dezes ging voor 5,4 mm
Ik ben benieuwd, als de kustconvergentie erin komt... maar ja, dan moet ie ook op een officieel station vallen...
Inderdaad ja, je hebt gelijk... beide is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslag
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef Stephan5 het volgende:
We zijn tamelijk bescheiden met de neerslag beste menson.....![]()
Slechts tussen de 1 en 9 mm. Ik denk dat @:12Beaufort wel eens hoge ogen kan scoren.
De schrijver des dezes ging voor 5,4 mm
Ik ben benieuwd, als de kustconvergentie erin komt... maar ja, dan moet ie ook op een officieel station vallen...
Kan alle kanten op nog idd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslag
Zegt ie nu pasquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je mag em aanpassen, maar die zal niet geldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zegt ie nu pasmag ik nog aanpassen xD
Dan maar hopen op t bestequote:Op maandag 25 augustus 2025 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je mag em aanpassen, maar die zal niet geldenalles is al genoteerd en blijft staan zoals het staat!
![]()
Ik heb stiekem even gekeken aan de hand van de verwachting, enige wat ik kan zeggen, het wordt wel heel spannend tussen ons allemaal
Ja!quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt gewoon een mooie zonnige dag en ik win.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de hand van de gegevens tot nu toe (geschatte neerslag/wind/richting/luchtdruk) wordt het tussen Nattekat en Frutsel wel spannend! Het scheelt maar 1,1 punt
Ik daartegen ga me alvast heel erg knijpen en hopen dat de neerslag/luchtdruk mee gaat vallenanders wordt dit mijn eerste laatste plek van 2025
we gaan het mee maken
Mijn laatste plek was in week 12 in 2024
Wattequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de hand van de gegevens tot nu toe (geschatte neerslag/wind/richting/luchtdruk) wordt het tussen Nattekat en Frutsel wel spannend! Het scheelt maar 1,1 punt
Ik daartegen ga me alvast heel erg knijpen en hopen dat de neerslag/luchtdruk mee gaat vallenanders wordt dit mijn eerste laatste plek van 2025
we gaan het mee maken
Mijn laatste plek was in week 12 in 2024
Ben ik nou zo gek of snap ik jou helemaal nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:39 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.![]()
Stephan5 is de naam, foutje kan gebeuren.
(Als het om afgelopen week gaat)
Correct! Neerslag is toch een heel stuk minder dan ik eerst had verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Watte
Fruts heeft alleen een betere windrichting en luchtdruk, en in beide gevallen zit ik er nog steeds heel dicht bij. Daar staat tegenover dat hij flinke missers heeft. Dit hoort niet spannend te zijn
Letterlijk in het water gegoktquote:
Gefeliciteerd met de zonnige dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Heuj
Dit gebeurt er dus als ik eens niet wat cijfertjes uit m'n grote duim zuig
De bedoeling is, dat ik gewoon win.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben ik nou zo gek of snap ik jou helemaal nietnaam heb ik goed en kan geen fouten vinden
Of bedoel je jou en Frutsel van week 34
[..]
Correct! Neerslag is toch een heel stuk minder dan ik eerst had verwachtuitslag komt eraan
Het kan nogquote:Op maandag 1 september 2025 08:40 schreef Stephan5 het volgende:
Goeie genade. Ik moet er weer even inkomen.
Helaas vergeten.
Ja bij de weekuitslagen heb je tot maandag 11:59 de tijd om je gegevens door te geven, je krijgt alleen 0.5 strafpunten per uur.quote:Op maandag 1 september 2025 08:59 schreef Stephan5 het volgende:
Oooh, bij deze!
1 Min. temp (graden C): 13.1
2 Max. temp (graden C): 21.5
3 Neerslag (mm): 1.8 mm
4 Zon (uren): 6,5
5 Windsnelheid (m/s): 2,6
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1021,5 HpA
Sapristi! Zolang ik maar niet onder het vriespunt kom qua punten vind ik alles prima... zoals bekend hou ik niet van negatieve temperaturen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja bij de weekuitslagen heb je tot maandag 11:59 de tijd om je gegevens door te geven, je krijgt alleen 0.5 strafpunten per uur.
In dit geval dua 4 strafpunten, op het nipperje trouwens anders was het 4,5p geweest![]()
Ik zal jou gegevens vanavond erbij doen
Doen alsof vorige week niet gebeurd is, zwak hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee of ik kans heb wat in te vullen want vanaf vrijdag vakantie maar
voor zondag 12 september
1 Min. temp (graden C): 11.5
2 Max. temp (graden C): 24.5
3 Neerslag (mm): 0 mm
4 Zon (uren): 8
5 Windsnelheid (m/s): 2,5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1019,5 HpA
voor zondag 19 september
1 Min. temp (graden C): 12.1
2 Max. temp (graden C): 22.5
3 Neerslag (mm): 4 mm
4 Zon (uren): 7
5 Windsnelheid (m/s): 2,8
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1021,5 HpA
Als ik het kan wijzigen zal ik dat nog doen maar kan maar zo dat ik er niet aan denk, geen tijd voor heb en geen tijd voor neem en dan kan Nattekast ook een keer weer winnen.
Owja, die ene keer van de laatste vijf, inclusief maand resultaat.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen alsof vorige week niet gebeurd is, zwak hoor.
Lukt het wel om te mailen? Dan mag je van mij ook de gegevens doorgeven via de mail (stuur ik wel via chat)quote:Op woensdag 3 september 2025 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee of ik kans heb wat in te vullen want vanaf vrijdag vakantie maar
Als ik het kan wijzigen zal ik dat nog doen maar kan maar zo dat ik er niet aan denk, geen tijd voor heb en geen tijd voor neem en dan kan Nattekast ook een keer weer winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |