Helemaal verrot thuiskomen doet dat met jequote:Op zondag 17 augustus 2025 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog een paar minuten @:Nattekat
Edit:
Verdomme nattekat, je bent te laat....zucht![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal verrot thuiskomen doet dat met je
Ja 0.1quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:58 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ er is een ietsie pietsje regen gevallen vanochtend
Nee 2,9mm.quote:
Serieusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee 2,9mm.
Klinkt zo lullig he dat er tot 2 uur s'nachts wordt gemeten en toch even die ene bui even meer achter laat dan eigenlijk die dag is gevallen![]()
Hoho! Dit is alsnog 0,13 punten boven mijn record in maartquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
en wat voor 1! 12Beaufort zat bij heel vele elementen dichtbij en pakt dus een nieuwe record van 1,60 punten
Hiermee wordt het oude record van @INViCTuS met 1,67 punten verslagen! Het grappige is dat het oude record deze week precies 1 jaar oud is, in week 34 behaalde INViCtuS deze record.
Oeps my badquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoho! Dit is alsnog 0,13 punten boven mijn record in maart![]()
![]()
Sorry maar dit moest ik even corrigeren![]()
![]()
Edit: SpeedyGJ in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #8
Recht gezetquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoho! Dit is alsnog 0,13 punten boven mijn record in maart![]()
![]()
Sorry maar dit moest ik even corrigeren![]()
![]()
Edit: SpeedyGJ in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #8
Ja zo wordt het wel een makkie jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Zelfs zonder strafpunten weer boven de late inzending van Natstekat. Too easy inmiddels
Klopt, in 2024 was jou laagste score 2,45 dus deze heb je mooi verbeterd met 0,85 punten.quote:
Of je nou blij moet worden van een bijna even slechte score als iemand die het even snel uit de grote duim heeft getrokken weet ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Zelfs zonder strafpunten weer boven de late inzending van Natstekat. Too easy inmiddels
JAAA WE ZIJN COMPLEETquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:53 schreef Houtenbeen het volgende:
1 Min. temp (graden C): 13.2
2 Max. temp (graden C): 22.5
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 4.5
5 Windsnelheid (m/s): 3.5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 999
HiepHoi!!!quote:
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslagquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef Stephan5 het volgende:
We zijn tamelijk bescheiden met de neerslag beste menson.....![]()
Slechts tussen de 1 en 9 mm. Ik denk dat @:12Beaufort wel eens hoge ogen kan scoren.
De schrijver des dezes ging voor 5,4 mm
Ik ben benieuwd, als de kustconvergentie erin komt... maar ja, dan moet ie ook op een officieel station vallen...
Inderdaad ja, je hebt gelijk... beide is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslag
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef Stephan5 het volgende:
We zijn tamelijk bescheiden met de neerslag beste menson.....![]()
Slechts tussen de 1 en 9 mm. Ik denk dat @:12Beaufort wel eens hoge ogen kan scoren.
De schrijver des dezes ging voor 5,4 mm
Ik ben benieuwd, als de kustconvergentie erin komt... maar ja, dan moet ie ook op een officieel station vallen...
Kan alle kanten op nog idd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, wind is te zuidelijk waardoor de buien te westelijk blijven, de zonuren gaat een grotere verschil maken dan de neerslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |