SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zou je willen liken maar ik durf nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon yoloquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef devzero het volgende:
Ik wil @:loveislikeakiss ook wel een like geven, maar straks heb ik een banIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou je willen liken maar ik durf niet~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Like gegevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.![]()
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag wel, ik voeg altijd dusdanig weinig toe aan het forum dat ik niet zo veel likes krijg, ik zal het probleem niet zijn.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terwijl je net op vakantie bent geweestquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef devzero het volgende:
Ik wil @:loveislikeakiss ook wel een like geven, maar straks heb ik een banHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag net mijn groentetuintje weer na een maand vakantie en weg voor conferentie..... een combinatie van onkruid, paksoi en een zoete aardappelplant die overal groeit....
Morgen maar eens gaan wieden![]()
![]()
Dan log ik even uit en kom ik morgen wel weer terugquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaan![]()
~FEYENOORD~
Wie haalt de A's erbij?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word net deze post zoveel geliket dat alle FOK! servers in de fik gaan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeeeeeh lekker zoete aardappelquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
Ik zag net mijn groentetuintje weer na een maand vakantie en weg voor conferentie..... een combinatie van onkruid, paksoi en een zoete aardappelplant die overal groeit....
Morgen maar eens gaan wiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
RIPquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die leest waarschijnlijk nu gewoon meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze post een like geven, voelt toch een beetje raarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan log ik even uit en kom ik morgen wel weer terug![]()
![]()
Die reageren enkel met de volgende tekstquote:![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die leest waarschijnlijk nu gewoon mee
~FEYENOORD~
Ff zwaaien dan maar
Foei jongensquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze post een like geven, voelt toch een beetje raarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was een experiment. Ik had een zoete aardappel die allemaal uitlopers had. Ding in stukken gehakt en geplant in mijn tuin. Kennelijk werkte het en heb ik straks allemaal verse zoete aardappelenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oeeeeeh lekker zoete aardappel![]()
![]()
Netjesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Was een experiment. Ik had een zoete aardappel die allemaal uitlopers had. Ding in stukken gehakt en geplant in mijn tuin. Kennelijk werkte het en heb ik straks allemaal verse zoete aardappelen
Ik wil ik een moestuin maar ruimte en tijd en moeite
Misschien keertje zwab of crack helpenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom zit VeekayGod niet tussen de Fast12
Omdat hij zijn innerlijke ultra race god Louise Jankerstront heeft gebruikt en gewoon te traag was voor de fast 12quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom zit VeekayGod niet tussen de Fast12
Zoveel werk is het ook weer niet, tenzij je een moestuintje van 200 hectare wil. Vorig jaar had ik een paar bonenstruiken en die dingen bleven maar produceren, terwijl ik er amper voor hoefde te zorgenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil ik een moestuin maar ruimte en tijd en moeite
Misschien keertje zwab of crack helpen![]()
Weet je op welke positie hij staat, ik zet hem pas net aanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zijn innerlijke ultra race god Louise Jankerstront heeft gebruikt en gewoon te traag was voor de fast 12
Bonen heb ik wel eens gehad jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel werk is het ook weer niet, tenzij je een moestuintje van 200 hectare wil. Vorig jaar had ik een paar bonenstruiken en die dingen bleven maar produceren, terwijl ik er amper voor hoefde te zorgen
Aardbeien was het als tijd vechten met de beestjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bohh dat was echt een heerlijke race afgelopen zondagquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom zit VeekayGod niet tussen de Fast12~FEYENOORD~
Toen was er geen race tochquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bohh dat was echt een heerlijke race afgelopen zondagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
9e in groep 1. Geen idee wat groep 2 gedaan heeft dus word rij 9 morgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet je op welke positie hij staat, ik zet hem pas net aanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Aardbeien ga ik niet eens proberen, veel te warm hier. In mijn voortuin staat een citroenboom en een vijgenboomquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bonen heb ik wel eens gehad ja
Aardbeien was het als tijd vechten met de beestjes![]()
![]()
Veel vijgenbomen hier op het eilandquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardbeien ga ik niet eens proberen, veel te warm hier. In mijn voortuin staat een citroenboom en een vijgenboom
Maar bijna niemand krent ze dus veel maar kleine vruchtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klein maar fijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Veel vijgenbomen hier op het eiland
Maar bijna niemand krent ze dus veel maar kleine vruchten
inb4 that's what she said![]()
![]()
Bij een klant van mij staat een druif die ik flink heb mishandeld in februari maar de hele muur is een en al druiven nu
~FEYENOORD~
Druiven hebben ruige liefde nodigquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
Bij een klant van mij staat een druif die ik flink heb mishandeld in februari maar de hele muur is een en al druiven nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was wel spectakel alom met een Oranje randjequote:
Mwa, als je het een beetje bijhoudt hoeft dat niet perse, maar deze was al een tijdje verwaarloosd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Druiven hebben ruige liefde nodig~FEYENOORD~
Hebben we het nog altijd over druiven of is dat een geheim woord voor iets andersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Druiven hebben ruige liefde nodig![]()
Jwt druifjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het nog altijd over druiven of is dat een geheim woord voor iets anders![]()
![]()
![]()
😏quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het nog altijd over druiven of is dat een geheim woord voor iets anders
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In Italië zie ik in het voorjaar altijd naar zielige takjesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwa, als je het een beetje bijhoudt hoeft dat niet perse, maar deze was al een tijdje verwaarloosd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het kan ook wel hoor, maar is niet altijd nodig.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Italië zie ik in het voorjaar altijd naar zielige takjes~FEYENOORD~
Hou eens op met het forum saboteren!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef devzero het volgende:
Ik wil @:loveislikeakiss ook wel een like geven, maar straks heb ik een ban
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Bij mijn eigen druif had ik 5 hoofd aderen lopen, de rest haalde ik altijd grotendeels weg op de vruchtuitlopers na.~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou eens op met het forum saboteren!
Jongens en meisjes, ga lekker bolken voor de sfeer
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vandaag wel een hoop kutgaatjes weg gewerkt in mijn borduurwerkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef Fogel het volgende:
Jongens en meisjes, ga lekker bolken voor de sfeerIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bolkje voor de sfeerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef Fogel het volgende:
Jongens en meisjes, ga lekker bolken voor de sfeerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou eens op met het forum saboteren!![]()
![]()
Ik denk dat ik nog maximaal 2 likes per dag ga uitdelen. Verder alles gewoonzeker in dts werkt dat net zo goed
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
mario is trots op jequote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vandaag wel een hoop kutgaatjes weg gewerkt in mijn borduurwerk![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik nog maximaal 2 likes per dag ga uitdelen. Verder alles gewoonzeker in dts werkt dat net zo goed
Dus als ik een like van jou krijg is dat heel bijzonderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
~FEYENOORD~
Jij wil een ban riskerenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Living on the edge
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus als ik een like van jou krijg is dat heel bijzonder![]()
Nee die heb ik ingehaald dus die ik viesmadwoest straksquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah hallo newbiequote:![]()
Dit is DTS wat natuurlijk staat voor Drama Topic Spel
Is 2 likes per dag ook al teveel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil een ban riskeren![]()
![]()
Living on the edge
1 dan?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2459 / +76 / +122 / 7599 / 8618
2. FreshFruit / 1571 / +154 / +0 / 2547 / 3319
3. KillemWieft / 995 / +37 / +98 / 757 / 1094
4. gebrokenglas / 911 / +28 / +34 / 3127 / 3785
5. MooieTop6 / 632 / +38 / +29 / 2912 / 3319
6. _UserName_ / 571 / +23 / +8 / 503 / 686
7. Lovely / 530 / +7 / +0 / 2392 / 2781
8. loveislikeakiss / 452 / +0 / +27 / 2370 / 2654
9. DJMO / 446 / +4 / +28 / 876 / 1163
10. mario390 / 434 / +0 / +0 / 878 / 1153
11. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
12. marc0871 / 370 / +22 / +30 / 785 / 1025
13. Dr.Mikey / 353 / +8 / +1 / 424 / 572
14. HappyCharly / 339 / +17 / +61 / 343 / 467
15. hemarookworst / 338 / +10 / +10 / 1128 / 1375
16. Fogel / 333 / +11 / +3 / 1040 / 1294
17. MizzezAmy / 332 / +4 / +7 / 1875 / 2154
18. kree / 315 / +5 / +0 / 1291 / 1523
19. KoningWouter / 299 / +15 / +7 / 1109 / 1275
20. maily / 289 / +2 / +0 / 1128 / 1286SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah hallo newbie![]()
Dit is DTS wat natuurlijk staat voor Drama Topic Spel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: