SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn kasteel posten maar imgur geeft nu echt geen linkje meer met jpg
Duur grapje voor die ouders want no way dat je verzekering dit dekt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Die gevel is ook niet een beetje beschadigd ofzo. Die is gewoon helemaal weg
Gelukkig maar dat sie mensen in de achtertuin bezig waren
quote:
Nee iddquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duur grapje voor die ouders want no way dat je verzekering dit dekt.
Ik mocht vroeger ook in de straat rijden bij mijn vader op schoot.quote:
Wel tochquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn kasteel posten maar imgur geeft nu echt geen linkje meer met jpg
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel tochGewoon op de foto die 3 puntjes aanklikken en 'get share links'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh?
Your beauty never ever scared me.
Bij mij zou vanmiddag een pakketje komen, verplaatst naar maandag.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]Oh geen idee hoe dat mobiel werkt, ik gebruik altijd webSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja de helft van mijn bestelling komt ineens ook pas maandag maar dit staat nog steeds op vandaagquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zou vanmiddag een pakketje komen, verplaatst naar maandag.
Dus die stond vanmorgen al voor de deur?
Dingen die je niet wil horen als je je broek etc. etc.quote:
"Ah, een poot. Leuker dan die klotebal. Oh hij is van mij. Even likkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
Goedgekeurd zo te zien.www.imgur.com/gallery/AR7attv
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat die vader best wel nat is @:essnhills Figuurlijk dan.
https://nos.nl/artikel/2576498
[ afbeelding ]
Verzekering gaat ook niks betalen natuurlijk.
Misschien eerst zat gevoerd, wie weetquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik snap ook niet wat die ouders hadden bedacht dan
Lekker je dochter van 11 laten rijden midden in een woonwijk
Met baby op de achterbank
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien eerst zat gevoerd, wie weet
Zo gebeurt het soms welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijden"
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten haddenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijden"
Sommige mensen moeten ook geen kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat die vader best wel nat is @:essnhills Figuurlijk dan.
https://nos.nl/artikel/2576498
[ afbeelding ]
Verzekering gaat ook niks betalen natuurlijk.
Ohquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten hadden
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten hadden
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook geen kinderen krijgen.
Ik heb net daarvoor South Park gekeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Kerstfilm op comedy central. Wel gremlins
dat komt en gaat waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Nu nog hopen dat de interesse niet eenmalig iets was.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
rondje polder gehad met nieuwe fiets.. dat fietst lekker..
vrees alleen wel dat 8 versnellingen misschien toch wat krapjes is bij lange tochten
maar zo vaak zal ik die niet maken, dus moet goed komen
Ben je al een beetje gesetteld op je tijdelijke plek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfel of ik zo'n ding voor zware grote boodschappen wil gaan halen![]()
dan is rondje praxis en hout halen ook een optie![]()
Ach als ze er na een tijdje echt niet meer naar omkijkt maak ik er wel iemand anders blij mee met een kat.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
Ik heb er nog wel eenstje die ik nooit meer gebruik. Kan 65 kg hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfel of ik zo'n ding voor zware grote boodschappen wil gaan halen![]()
dan is rondje praxis en hout halen ook een optieSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Op zich wel hoor. Kan prima overweg met de huisgenoten en zo.. Ik zit gelukkig ook bovenin in een hoek, dus krijg ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld op je tijdelijke plek?
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer drie doosjes aardbeien voor drie euro
Ze moeten wel snel op, dus heb een doosje aan m'n ouders gegeven en er gaan er ook een stel de vriezer in.quote:
Ik kom nooit normaal in die stoelen. Heb er weleens naar gekeken voor op het balkon.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vikingchoice.(...)qB2_fPsaAhkvEALw_wcB
Dit soort stoelen staan er 2 van in de tuin. Zitten echt lekker...
Waar is het dan kom ik er ook aan. Ik kan vast wel door voor iemand die begeleiding kan gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vikingchoice.(...)qB2_fPsaAhkvEALw_wcB
Dit soort stoelen staan er 2 van in de tuin. Zitten echt lekker...
Oh dat is wel vervelend. Maar gelukkig is dat maar voor evenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Kan prima overweg met de huisgenoten en zo.. Ik zit gelukkig ook bovenin in een hoek, dus krijg ik ook weinig mee.
Vanmiddag zat ik in de tuin, vlak voor de broodmaaltijd en toen was het even niet zo gezellig, veel gemopper en geschreeuw naar elkaar. Iemand was echt niet happy met de rommel in de tuin achter.
Gelukkig zat ik in een schommelstoel een beetje op afstand, maar de spanning was wel voelbaar en niet prettig...
Maar er is zover ik heb meegekregen niks ergs gebeurd of zo...
ik hoef niet een mega ding te hebben, weet niet of ik het vaak ga gebruiken enzo..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eenstje die ik nooit meer gebruik. Kan 65 kg hebben.
Ik heb er ook echt 60 kg mee getrokkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hunnen die hup zo de vriezer in?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten wel snel op, dus heb een doosje aan m'n ouders gegeven en er gaan er ook een stel de vriezer in.
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom nooit normaal in die stoelen. Heb er weleens naar gekeken voor op het balkon.
Nou daar zak ik meteen doorheen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat die 60 kilo gewoon ging. Wel een week spierpijn maar okee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.
Ja om naar die hangstoelen bij bosje in se achtertuin te brengenquote:
Ik snij ze wel eerst even in kleinere stukjes maar ja, kunnen de vriezer in. Maar dan doe ik ze in een smoothie, want ze worden wel heel zacht na ontdooien.quote:
Maar het schommelt zo. Ik kan er gewoon niet in gaan zitten of opstaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.
Of om mee te bakken oidquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij ze wel eerst even in kleinere stukjes maar ja, kunnen de vriezer in. Maar dan doe ik ze in een smoothie, want ze worden wel heel zacht na ontdooien.
Redelijk centraal in Eindhoven. Niet echt in het centrum, maar er ook weer niet ver vandaan...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is het dan kom ik er ook aan. Ik kan vast wel door voor iemand die begeleiding kan gebruiken.
Lol was in de war met die stoel. Maar hey als je het aanbiedt..quote:
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk centraal in Eindhoven. Niet echt in het centrum, maar er ook weer niet ver vandaan...
Pre Historisch dorp is hier redelijk dicbtbij...
En ik kan altijd wel hulp gebruiken...
Weekend vrij is nu voor de halve prijsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).
Het is inderdaad een pleuris end met de trein. Heb ik natuurlijk vorig jaar zelf ervaren..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben een mietje. M'n benen zijn duidelijk niet goed hersteld van een eerdere training
Zal nu een bovenlichaam slopende hiit doen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Komende week is de watermeloen in de aanbieding.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol was in de war met die stoel. Maar hey als je het aanbiedt..
Eén van je ouders?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
Mijn vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duimquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Mijn vaderpfffttt, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Etentje zit erop, was leuk. Gergi heeft zelfs tussen de gangen door nog even een snelcursus boogschieten gegeven in de tuin
[..]
Mijn vaderOch joh, dat is heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je vader goed herstelt! Moet hij ook nog immuuntherapie of chemo of iets dergelijks?
[..]
Mijn vaderSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]
Mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nu welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit?
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Och joh, dat is heftig.Ik hoop dat je vader goed herstelt! Moet hij ook nog immuuntherapie of chemo of iets dergelijks?
Weet ik niet. Scheelt dat hier veel blauwen zijn die dingen kunnen verwijderen mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, had ik dit nou ook in een spoiler moeten doen?
Sterktequote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.
Ingreep is wel goed gegaan; dus hopelijk hoeft hierna niets meer te gebeuren. Hebben nog aantal plekken waar ze nu materiaal afgenomen hebben om te onderzoeken. Als dat schoon is dan zou alles weg moeten zijn.
Kan hij daarna beginnen met revalideren. Met de pijnstilling nu krijgt hij alles maar half mee, dus zelfs wat eenvoudige zaken zijn niet zo vanzelfsprekend.
Ja, die pijnstillers zijn geen pretje. Mijn moeder was totaal van de wereld van de oxycodon.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.
Ingreep is wel goed gegaan; dus hopelijk hoeft hierna niets meer te gebeuren. Hebben nog aantal plekken waar ze nu materiaal afgenomen hebben om te onderzoeken. Als dat schoon is dan zou alles weg moeten zijn.
Kan hij daarna beginnen met revalideren. Met de pijnstilling nu krijgt hij alles maar half mee, dus zelfs wat eenvoudige zaken zijn niet zo vanzelfsprekend.
Die stoelen hadden we vroeger op school.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Karzai het volgende:
ff een pasta bij het buurtcafe gehaalde
[ afbeelding ]
heel veel sterkte ce ik kan verder ook niet veel advies meegevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik niet. Scheelt dat hier veel blauwen zijn die dingen kunnen verwijderen mocht dat nodig zijn.
in de kantinequote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stoelen hadden we vroeger op school.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de kantine
in de klassen houten stoelen
sommige smaakjes wel, sommige niet van wat ik van vroeger kan herinneren; Volgens mij is het wel duur met die cylinders in gebruik .quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar een sodastream te kijken maar weet niet of dat te drinken is.
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die pijnstillers zijn geen pretje. Mijn moeder was totaal van de wereld van de oxycodon.
Duimen dat alles schoon is. Dan kun je weer vooruit kijken!
Kut man, de situatie. Sterkte voor je pa.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.
Hoop dat hij snel weer naar huis magquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Karzai het volgende:
ff een pasta bij het buurtcafe gehaalde
[ afbeelding ]
Verschillende cocktails, de non-alcoholische wild berry met verse bessen erin viel erg in de smaak. Had ook ijsblokjes met ingevroren bessen voor erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh leuk!
Wat had je allemaal gemaakt?
nee hoor, begin juist graatmager te worden moet meer snackenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Karzai, zit je poot nou in een brace?
[..]
Mijn vaderSterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat is dat gele ding dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor, begin juist graatmager te worden moet meer snacken
Moeten we iets zeggen over eten om het gesprek weer tot leven te brengen?quote:
Die cilinders zijn 12,50 zie ik, als je de oude inlevert. Daar zou je 60 liter drinken mee moeten kunnen maken maar weet niet of dat ook echt zo is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
sommige smaakjes wel, sommige niet van wat ik van vroeger kan herinneren; Volgens mij is het wel duur met die cylinders in gebruik .
weet wel dat er allelei hacks zijn om een veel grotere tank aan te sluiten
Blijkt Karzai maar 1.20 meter te zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof z'n voet aan z'n knie zit dan
Ohhh ja dat is het denk ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Zit ie niet met de enkels over elkaar?
Hmmm ja, ik zie het nu ook. Dan zit hij dus verder achteruit geschovenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Dat groene is dan de achterkant van de linkerschoen @:budapestenaar
Met dank aan detective @CherryLips kunnen we weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm ja, ik zie het nu ook. Dan zit hij dus verder achteruit geschoven![]()
Oké, case closed!
Had de hele nacht naar het plafond liggen staren andersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met dank aan detective @:cherrylips kunnen we weer rustig slapen.
Of naar de enkels van @Karzaiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had de hele nacht naar het plafond liggen staren anders
Kan dit überhaupt wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Zit ie niet met de enkels over elkaar?
Leidenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder moment.
Denk dat het aan de westkant van Leiden al regent.
Nattekat is jouw toyboyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Leiden
Daart woont mijn 33 jarige toyboy
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Leiden
Ik ben je boy uit Den Haag.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Leiden
Regende hier alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder moment.
Denk dat het aan de westkant van Leiden al regent.
Ik zag er al geen knie inquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met dank aan detective @:cherrylips kunnen we weer rustig slapen.
Ja dat zeg je tegen onsquote:
Klaagt 'ie wel eens over zijn airco bij jou?quote:
Nee. Vandaag had hij een bbq en stuurde hij mij spareribsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klaagt 'ie wel eens over zijn airco bij jou?
Ah nee, dan zal het niet NK zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee. Vandaag had hij een bbq en stuurde hij mij spareribs
Wanneer klaag ik ooit over m'n airco?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klaagt 'ie wel eens over zijn airco bij jou?
Wat heb je gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer klaag ik ooit over m'n airco?
Dat is meer iets voor @Nizno om bij te houden in een excelletjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer klaag ik ooit over m'n airco?
Gelukkig. Ik dacht even dat je mijn 33 jarige toyboy wasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mentale rust vinden, F1 kijken, m'n douche fiksen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik dacht even dat je mijn 33 jarige toyboy was
quote:
Jaja ...quote:
Omdat ess = cutequote:Op zondag 27 juli 2025 00:23 schreef mschol het volgende:
waarom heeft @:essnhills bij @:monitor in de dagstatistieken 2x een
Kurtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal Voetsek!
https://www.instagram.com/reel/DFZbWcTuxJ_/
ik zit beetje achter mn pc, balkon deur open voor verkoeling...quote:Op zondag 27 juli 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog lekker in bed te luisteren naar de regen.
Je kan ook F3 kijken, die gruwelijk nat isquote:Op zondag 27 juli 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog lekker in bed te luisteren naar de regen.
Ik zag al dat radar.beelden die 's ochtends over spa trokken. Maar vanmiddag lijkt het droog te blijven volgens de radar die ik zagquote:Op zondag 27 juli 2025 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook F3 kijken, die gruwelijk nat is
Koen als brugwachter voldoet niet meer, ik denk toch dat we bewapende boa's aan de grenzen moeten zetten om onze manier van leven te beschermen.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
GC / Oude plaatjes mogen wel geupdate worden
Foqueville is geen geheim dorp meer.
quote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet eens wie het isquote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
Ik ben immer lief.quote:
Heb je al vakantie?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo mijn allerbeste vriendje
[..]
Ik ben immer lief.
Ja. Hoewel ik straks nog even wat zooi moet afmaken wat vrijdag niet lukte. Maar morgen is het op naar een bungalowpark in limbabwequote:
Lekker man.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik straks nog even wat zooi moet afmaken wat vrijdag niet lukte. Maar morgen is het op naar een bungalowpark in limbabwe
oh ik 6.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik moet nog even 2 weken doorbikkelen.
Maar wel projecteren?quote:
Dat is raar.quote:
Immer bikkelen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik moet nog even 2 weken doorbikkelen.
Ik denk dat we de waarde van een Foqueville paspoort maar eens moeten herwaarderen, dat is een stukje goud, je behoort bij de allerbesten ter wereld, de wereld ligt aan je voeten met zo'n gewichtig document, rijkdom en succes, aantrekkelijke leuke mensen en immer het beste op culinair gebied, mensen onderschatten dit en we geven het te makkelijk weg aan Jan en alleman.quote:
We zijn te week om trots te zijn op onze eigen cultuur.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We geven helemaal niks weg, jan en alleman eigent zich maar van alles toe
Maar de plattegrond in de OP is de enige echte, andere huisjes worden direct geslooptquote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We geven helemaal niks weg, jan en alleman eigent zich maar van alles toe
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verschillende cocktails, de non-alcoholische wild berry met verse bessen erin viel erg in de smaak. Had ook ijsblokjes met ingevroren bessen voor erin.
Daarna zalm van de grill en verschillende salades. Griekse, pastasalade met tomaten, mozarella en avocado-pesto creme, kartoffelsalade, komkommersalade. En als toetje apple crumble met vanilleijs en zelfgemaakte vanillesaus. Had een halve liter gemaakt en is helemaal opgegaan
Wat nou als iemand de OP stiekem aanpast? :|quote:Op zondag 27 juli 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar de plattegrond in de OP is de enige echte, andere huisjes worden direct gesloopt
Die moeten we zwart maken of een streep door de naam...quote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als iemand de OP stiekem aanpast? :|
Dan pas ik 'm bij een lapo terug aan met de plattegrond die op m'n computer staatquote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan passen we die iemand eventjes aanquote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vierendelen op het dorpsplein.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moeten we zwart maken of een streep door de naam...
Ach, Masberumquote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Omdat @Monitor @bondagequote:Op zondag 27 juli 2025 00:23 schreef mschol het volgende:
waarom heeft @:essnhills bij @:monitor in de dagstatistieken 2x een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Misschien moeten we een burgerwacht instellen, die regelmatig checkt of de plattegrond nog wel de juiste isquote:Op zondag 27 juli 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan pas ik 'm bij een lapo terug aan met de plattegrond die op m'n computer staat
Hebben jullie daar geen patent op?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we een burgerwacht instellen, die regelmatig checkt of de plattegrond nog wel de juiste is
Iedereen hier weet dat @kwiwi het origineel bezit en kan aanpassen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen patent op?
Of een ban voor degene die het plaatje durft aan te passen?
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaarquote:Op zondag 27 juli 2025 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen patent op?
Of een ban voor degene die het plaatje durft aan te passen?
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @4EverBlackEyedquote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaar
en bij hit and run zetten we een boom op de routequote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden een pak melk aan het halen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @:4EverBlackEyed
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden een pak melk aan het halen.
gewoon alleen maar aan het lurken hierquote:Laatste bezoek10 uur, 36 minuten geleden.
Turbojoeksterquote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
even je stappen terug denkenquote:Op zondag 27 juli 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging iets opzoeken, maar ik weet niet meer wat
Wel okee.. Ik denk dat ik me hier wel vermaak tot die tijd..quote:Op zondag 27 juli 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is het in je nieuwe/tijdelijke woning @:bomenverzameling?
Dat is fijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee.. Ik denk dat ik me hier wel vermaak tot die tijd..
Toen ik bij de Peijnenburg werkte, was ik altijd blij als de kandijkoeken werden verpakt.. Lekker van die afgesneden randen, die toch niet mee in de verpakking gingen, snoepen..quote:
oeh... jah das wel errug goeie plek om dan te werkenquote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik bij de Peijnenburg werkte, was ik altijd blij als de kandijkoeken werden verpakt.. Lekker van die afgesneden randen, die toch niet mee in de verpakking gingen, snoepen..
Ik zit wel veel op mijn eigen kamer, maar ja dat is ook een beetje alvast wennen voor als ik echt alleen zit...quote:
Ja, ik heb het er ook best wel leuk gehad daar, helaas werd mijn uitzendovereenkomst niet verlengd...quote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh... jah das wel errug goeie plek om dan te werken
Had je nou wel of niet al eerder helemaal op jezelf gewoond?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit wel veel op mijn eigen kamer, maar ja dat is ook een beetje alvast wennen voor als ik echt alleen zit...
jah das jammer van uitzendbaantjesquote:Op zondag 27 juli 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er ook best wel leuk gehad daar, helaas werd mijn uitzendovereenkomst niet verlengd...
Ja, Dat ging volgens mij ook best wel okee, afgezien van het schoonhouden van het appartement.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je nou wel of niet al eerder helemaal op jezelf gewoond?
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).quote:Op zondag 27 juli 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @:4EverBlackEyed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).
Nou Hedwig vind wel een manier hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar als je ambulante begeleiding krijgt dan pakken ze dat toch ook wel op met jou lijkt me?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Dat ging volgens mij ook best wel okee, afgezien van het schoonhouden van het appartement.
Wel altijd onder begeleiding, al dan niet op afstand...
[..]
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).
Nou Hedwig vind wel een manier hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je het de hele tijd bijhoudt valt het wel mee vind ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
schoonhouden is dan ook kutwerk.
ik kijk hier zo nu en dan ook rond en denk..... volgens mij moet ik meer regelmaat daar in hebben. maar dat doe ik toch niet
De siamese kat van mij denkt dat het appartement helemaal van hem is en dat hij de baas is.quote:
[..]
Nou Hedwig vind wel een manier hoor..Die voetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hear hear.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
schoonhouden is dan ook kutwerk.
ik kijk hier zo nu en dan ook rond en denk..... volgens mij moet ik meer regelmaat daar in hebben. maar dat doe ik toch niet
Misschien heeft Danny wel een verdienmodel met Spotify opgezetquote:Op zondag 27 juli 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leest SPotify mee op FOK! ofzo??
Gisteren zei ik in een ander topic dat ik Duitstalige muziek best leuk vind, maar dan vooral Rammstein. Nu draait Spotify al bijna de hele ochtend Duitse of Duitstalige rock/metal. Electric Callboy met Hypa Hypa is ook al voorbijgekomen @:Ama![]()
Misschien door de neurochip in je hoofd!quote:Op zondag 27 juli 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leest SPotify mee op FOK! ofzo??
Gisteren zei ik in een ander topic dat ik Duitstalige muziek best leuk vind, maar dan vooral Rammstein. Nu draait Spotify al bijna de hele ochtend Duitse of Duitstalige rock/metal. Electric Callboy met Hypa Hypa is ook al voorbijgekomen @:Ama![]()
Ik weet zeker dat ik die geen heb, anders zou ik niet in een MRI scanner mogen, lijkt me...quote:Op zondag 27 juli 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien door de neurochip in je hoofd!
Big Tech luistert mee!
Mijn kat heeft sinds deze week ineens besloten dat ze iedere avond verplicht tussen mij en de bank moet liggen.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De siamese kat van mij denkt dat het appartement helemaal van hem is en dat hij de baas is.
lekker dicht bij jouquote:Op zondag 27 juli 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat heeft sinds deze week ineens besloten dat ze iedere avond verplicht tussen mij en de bank moet liggen.
dat is het idd ook. zorgen dat er geen echte troep ligt.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hear hear.
zolang je niet verzand in een situatie waar etensresten ergens lang rondslingeren, je vaat redelijk bij is (zij het in een sopje in de gootsteen of in de vaatwasser) en je er af en toe een stofzuiger en dweil doorheen kan doen, ben je al best goed bezig denk ik maar
spik en span is weeer ene heel andere categorie
Ja best lief allemaal maar ik wil soms ook gewoon lekker op die bank hangen/liggen.quote:
das een hint. geen bier voor jouquote:Op zondag 27 juli 2025 11:43 schreef mschol het volgende:
wie had gedacht dat een kratje warsteiner halen zo'n opgave zou zijn, 3 albert heijns die niks hebben
Dat is wat ze je willen laten geloven!quote:Op zondag 27 juli 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik die geen heb, anders zou ik niet in een MRI scanner mogen, lijkt me...
dan geen bier voor die anderquote:
kattenquote:Op zondag 27 juli 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja best lief allemaal maar ik wil soms ook gewoon lekker op die bank hangen/liggen.Maar als ik het echt zat ben jaag ik haar weg met een laserlampje (en daarna geef ik wel een snoepje zodat ze niet gaat zoeken naar iets). Maar goed gisteren kwam ze daarna ook gewoon weer terug.
Geen idee. Ik had net een witte kleine en net zat er iets oranjes maar als ik te dichtbij kom, gaan ze weg.quote:
Het ruikt ook zo lekkerquote:
ik vind ook niet elke troep troep, maar meestal kan ik dingen gewoon in een la mikken als ik mensen over de vloer hebquote:Op zondag 27 juli 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is het idd ook. zorgen dat er geen echte troep ligt.
Maar de stof die ik verzamel onder de salontafel ga ik niet elke dag zuigen ofzo... tegen de tijd dat er visite komt of als de tafel omhoog komt is dat vroeg genoeg
Joh doe gewoon twee tientjes, dan regel ik het zelf welquote:Op zondag 27 juli 2025 11:43 schreef mschol het volgende:
wie had gedacht dat een kratje warsteiner halen zo'n opgave zou zijn, 3 albert heijns die niks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |