Turbojoeksterquote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ban niet, wel een vlammenwerper en hakselaar
even je stappen terug denkenquote:Op zondag 27 juli 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging iets opzoeken, maar ik weet niet meer wat
Wel okee.. Ik denk dat ik me hier wel vermaak tot die tijd..quote:Op zondag 27 juli 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is het in je nieuwe/tijdelijke woning @:bomenverzameling?
Dat is fijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee.. Ik denk dat ik me hier wel vermaak tot die tijd..
Toen ik bij de Peijnenburg werkte, was ik altijd blij als de kandijkoeken werden verpakt.. Lekker van die afgesneden randen, die toch niet mee in de verpakking gingen, snoepen..quote:
oeh... jah das wel errug goeie plek om dan te werkenquote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik bij de Peijnenburg werkte, was ik altijd blij als de kandijkoeken werden verpakt.. Lekker van die afgesneden randen, die toch niet mee in de verpakking gingen, snoepen..
Ik zit wel veel op mijn eigen kamer, maar ja dat is ook een beetje alvast wennen voor als ik echt alleen zit...quote:
Ja, ik heb het er ook best wel leuk gehad daar, helaas werd mijn uitzendovereenkomst niet verlengd...quote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh... jah das wel errug goeie plek om dan te werken
Had je nou wel of niet al eerder helemaal op jezelf gewoond?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit wel veel op mijn eigen kamer, maar ja dat is ook een beetje alvast wennen voor als ik echt alleen zit...
jah das jammer van uitzendbaantjesquote:Op zondag 27 juli 2025 11:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er ook best wel leuk gehad daar, helaas werd mijn uitzendovereenkomst niet verlengd...
Ja, Dat ging volgens mij ook best wel okee, afgezien van het schoonhouden van het appartement.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je nou wel of niet al eerder helemaal op jezelf gewoond?
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).quote:Op zondag 27 juli 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze enkelbijtster als je haar nodig hebt @:4EverBlackEyed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).
Nou Hedwig vind wel een manier hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar als je ambulante begeleiding krijgt dan pakken ze dat toch ook wel op met jou lijkt me?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Dat ging volgens mij ook best wel okee, afgezien van het schoonhouden van het appartement.
Wel altijd onder begeleiding, al dan niet op afstand...
quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond oke ik zorg dat er bijna geen ruimte is tussen mij en de bank voor de kat (expres kussen ook neergezet naast mij).
Nou Hedwig vind wel een manier hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je het de hele tijd bijhoudt valt het wel mee vind ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
schoonhouden is dan ook kutwerk.
ik kijk hier zo nu en dan ook rond en denk..... volgens mij moet ik meer regelmaat daar in hebben. maar dat doe ik toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |