Eén van je ouders?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
Mijn vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duimquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Mijn vaderpfffttt, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Etentje zit erop, was leuk. Gergi heeft zelfs tussen de gangen door nog even een snelcursus boogschieten gegeven in de tuin
[..]
Mijn vaderOch joh, dat is heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je vader goed herstelt! Moet hij ook nog immuuntherapie of chemo of iets dergelijks?
[..]
Mijn vaderSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]
Mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nu welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit?
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Och joh, dat is heftig.Ik hoop dat je vader goed herstelt! Moet hij ook nog immuuntherapie of chemo of iets dergelijks?
Weet ik niet. Scheelt dat hier veel blauwen zijn die dingen kunnen verwijderen mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, had ik dit nou ook in een spoiler moeten doen?
Sterktequote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.
Ingreep is wel goed gegaan; dus hopelijk hoeft hierna niets meer te gebeuren. Hebben nog aantal plekken waar ze nu materiaal afgenomen hebben om te onderzoeken. Als dat schoon is dan zou alles weg moeten zijn.
Kan hij daarna beginnen met revalideren. Met de pijnstilling nu krijgt hij alles maar half mee, dus zelfs wat eenvoudige zaken zijn niet zo vanzelfsprekend.
Ja, die pijnstillers zijn geen pretje. Mijn moeder was totaal van de wereld van de oxycodon.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat heftiger dan hij zelf gedacht had. Hielp ook niet mee dat er wat problemen rondom de pijnstilling waren. Dus was even schrikken hoe hij er gisteren bij lag. Nu is het alweer stukken beter, maar is nog niet helemaal waar de longarts hem wil hebben qua initieel herstel.
Ingreep is wel goed gegaan; dus hopelijk hoeft hierna niets meer te gebeuren. Hebben nog aantal plekken waar ze nu materiaal afgenomen hebben om te onderzoeken. Als dat schoon is dan zou alles weg moeten zijn.
Kan hij daarna beginnen met revalideren. Met de pijnstilling nu krijgt hij alles maar half mee, dus zelfs wat eenvoudige zaken zijn niet zo vanzelfsprekend.
Die stoelen hadden we vroeger op school.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Karzai het volgende:
ff een pasta bij het buurtcafe gehaalde
[ afbeelding ]
heel veel sterkte ce ik kan verder ook niet veel advies meegevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik niet. Scheelt dat hier veel blauwen zijn die dingen kunnen verwijderen mocht dat nodig zijn.
in de kantinequote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stoelen hadden we vroeger op school.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in de kantine
in de klassen houten stoelen
sommige smaakjes wel, sommige niet van wat ik van vroeger kan herinneren; Volgens mij is het wel duur met die cylinders in gebruik .quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar een sodastream te kijken maar weet niet of dat te drinken is.
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die pijnstillers zijn geen pretje. Mijn moeder was totaal van de wereld van de oxycodon.
Duimen dat alles schoon is. Dan kun je weer vooruit kijken!
Kut man, de situatie. Sterkte voor je pa.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.
Hoop dat hij snel weer naar huis magquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn pijnstilling morgen stabiel zodat hij goed genoeg kan doorademen (en naar de reguliere longafdeling kan). Daarna kan het best snel gaan qua herstel volgens de longarts. Als hij dan serieus er mee aan de slag gaat dan moet hij weer heel eind de oude zijn.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Karzai het volgende:
ff een pasta bij het buurtcafe gehaalde
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |