SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn kasteel posten maar imgur geeft nu echt geen linkje meer met jpg
Duur grapje voor die ouders want no way dat je verzekering dit dekt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Die gevel is ook niet een beetje beschadigd ofzo. Die is gewoon helemaal weg
Gelukkig maar dat sie mensen in de achtertuin bezig waren
quote:
Nee iddquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duur grapje voor die ouders want no way dat je verzekering dit dekt.
Ik mocht vroeger ook in de straat rijden bij mijn vader op schoot.quote:
Wel tochquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn kasteel posten maar imgur geeft nu echt geen linkje meer met jpg
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel tochGewoon op de foto die 3 puntjes aanklikken en 'get share links'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh?
Your beauty never ever scared me.
Bij mij zou vanmiddag een pakketje komen, verplaatst naar maandag.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]Oh geen idee hoe dat mobiel werkt, ik gebruik altijd webSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja de helft van mijn bestelling komt ineens ook pas maandag maar dit staat nog steeds op vandaagquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zou vanmiddag een pakketje komen, verplaatst naar maandag.
Dus die stond vanmorgen al voor de deur?
Dingen die je niet wil horen als je je broek etc. etc.quote:
"Ah, een poot. Leuker dan die klotebal. Oh hij is van mij. Even likkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
Goedgekeurd zo te zien.www.imgur.com/gallery/AR7attv
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat die vader best wel nat is @:essnhills Figuurlijk dan.
https://nos.nl/artikel/2576498
[ afbeelding ]
Verzekering gaat ook niks betalen natuurlijk.
Misschien eerst zat gevoerd, wie weetquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik snap ook niet wat die ouders hadden bedacht dan
Lekker je dochter van 11 laten rijden midden in een woonwijk
Met baby op de achterbank
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijdenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien eerst zat gevoerd, wie weet
Zo gebeurt het soms welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijden"
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten haddenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Hey ik ben te dronken om zelf te rijden. Ik ga verstandig mijn nuchtere dochter laten rijden"
Sommige mensen moeten ook geen kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat die vader best wel nat is @:essnhills Figuurlijk dan.
https://nos.nl/artikel/2576498
[ afbeelding ]
Verzekering gaat ook niks betalen natuurlijk.
Ohquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten hadden
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze dat meisje volgegoten hadden
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook geen kinderen krijgen.
Ik heb net daarvoor South Park gekeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Kerstfilm op comedy central. Wel gremlins
dat komt en gaat waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Nu nog hopen dat de interesse niet eenmalig iets was.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
rondje polder gehad met nieuwe fiets.. dat fietst lekker..
vrees alleen wel dat 8 versnellingen misschien toch wat krapjes is bij lange tochten
maar zo vaak zal ik die niet maken, dus moet goed komen
Ben je al een beetje gesetteld op je tijdelijke plek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfel of ik zo'n ding voor zware grote boodschappen wil gaan halen![]()
dan is rondje praxis en hout halen ook een optie![]()
Ach als ze er na een tijdje echt niet meer naar omkijkt maak ik er wel iemand anders blij mee met een kat.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
Ik heb er nog wel eenstje die ik nooit meer gebruik. Kan 65 kg hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfel of ik zo'n ding voor zware grote boodschappen wil gaan halen![]()
dan is rondje praxis en hout halen ook een optieSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Op zich wel hoor. Kan prima overweg met de huisgenoten en zo.. Ik zit gelukkig ook bovenin in een hoek, dus krijg ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld op je tijdelijke plek?
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer drie doosjes aardbeien voor drie euro
Ze moeten wel snel op, dus heb een doosje aan m'n ouders gegeven en er gaan er ook een stel de vriezer in.quote:
Ik kom nooit normaal in die stoelen. Heb er weleens naar gekeken voor op het balkon.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vikingchoice.(...)qB2_fPsaAhkvEALw_wcB
Dit soort stoelen staan er 2 van in de tuin. Zitten echt lekker...
Waar is het dan kom ik er ook aan. Ik kan vast wel door voor iemand die begeleiding kan gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.vikingchoice.(...)qB2_fPsaAhkvEALw_wcB
Dit soort stoelen staan er 2 van in de tuin. Zitten echt lekker...
Oh dat is wel vervelend. Maar gelukkig is dat maar voor evenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Kan prima overweg met de huisgenoten en zo.. Ik zit gelukkig ook bovenin in een hoek, dus krijg ik ook weinig mee.
Vanmiddag zat ik in de tuin, vlak voor de broodmaaltijd en toen was het even niet zo gezellig, veel gemopper en geschreeuw naar elkaar. Iemand was echt niet happy met de rommel in de tuin achter.
Gelukkig zat ik in een schommelstoel een beetje op afstand, maar de spanning was wel voelbaar en niet prettig...
Maar er is zover ik heb meegekregen niks ergs gebeurd of zo...
ik hoef niet een mega ding te hebben, weet niet of ik het vaak ga gebruiken enzo..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eenstje die ik nooit meer gebruik. Kan 65 kg hebben.
Ik heb er ook echt 60 kg mee getrokkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hunnen die hup zo de vriezer in?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten wel snel op, dus heb een doosje aan m'n ouders gegeven en er gaan er ook een stel de vriezer in.
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom nooit normaal in die stoelen. Heb er weleens naar gekeken voor op het balkon.
Nou daar zak ik meteen doorheen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat die 60 kilo gewoon ging. Wel een week spierpijn maar okee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.
Ja om naar die hangstoelen bij bosje in se achtertuin te brengenquote:
Ik snij ze wel eerst even in kleinere stukjes maar ja, kunnen de vriezer in. Maar dan doe ik ze in een smoothie, want ze worden wel heel zacht na ontdooien.quote:
Maar het schommelt zo. Ik kan er gewoon niet in gaan zitten of opstaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet ook al staat er dat het tot 150 kilo kan.
Of om mee te bakken oidquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij ze wel eerst even in kleinere stukjes maar ja, kunnen de vriezer in. Maar dan doe ik ze in een smoothie, want ze worden wel heel zacht na ontdooien.
Redelijk centraal in Eindhoven. Niet echt in het centrum, maar er ook weer niet ver vandaan...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is het dan kom ik er ook aan. Ik kan vast wel door voor iemand die begeleiding kan gebruiken.
Lol was in de war met die stoel. Maar hey als je het aanbiedt..quote:
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk centraal in Eindhoven. Niet echt in het centrum, maar er ook weer niet ver vandaan...
Pre Historisch dorp is hier redelijk dicbtbij...
En ik kan altijd wel hulp gebruiken...
Weekend vrij is nu voor de halve prijsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).
Het is inderdaad een pleuris end met de trein. Heb ik natuurlijk vorig jaar zelf ervaren..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Eindhoven niet zo pleuris ver weg was had ik best wel willen helpen met dingetjes maar het is ver weg en beetje duur met de trein (dat is het grootste probleem haha).
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben een mietje. M'n benen zijn duidelijk niet goed hersteld van een eerdere training
Zal nu een bovenlichaam slopende hiit doen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Komende week is de watermeloen in de aanbieding.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol was in de war met die stoel. Maar hey als je het aanbiedt..
Eén van je ouders?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
Mijn vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duimquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is het wel snel gedaan met de ziekenhuisbezoekjes, iets te vaak op en neer gereden laatste dagen. Hakt er wel in.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Mijn vaderpfffttt, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Etentje zit erop, was leuk. Gergi heeft zelfs tussen de gangen door nog even een snelcursus boogschieten gegeven in de tuin
[..]
Mijn vaderOch joh, dat is heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je vader goed herstelt! Moet hij ook nog immuuntherapie of chemo of iets dergelijks?
[..]
Mijn vaderSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |