SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
[ Bericht 0% gewijzigd door Whuzz op 25-07-2025 20:43:37 ]'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Hup in de jacuzzi en de deksel erop, en dan met zijn allen erop gaan zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Gooi die Alexander gewoon een keer over die schutting joh![]()
Alexander wil respect omdat hij 20 jaar ouder is.
Wat vooral het probleem wasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
El che en Roma hebben zitten wippen in dat ding, dan is wat zweet toch wat minder erg.
In een sauna zit in al het water chloor hoor, ook in de koude dompelbaden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Cloor in koude dompelbaden? nooit meegemaakt, die hebben stromend water toch?
Zeker wel, raar argument van Fabioloquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Er zit toch ook van dat chloor in zo'n jacuzzi?
Ik bedoel te zeggen dat iedereen wel héél erg op hem let, en het zijn grotendeels allemaal smeerpijpen. Vraag me af of die sauna wel eens een soppie krijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat vooral het probleem was
Was dat hij net schoon was gemaakt
Ach dit is gewoon een "it's different because you're ugly".quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel, raar argument van Fabiolo
Oh? Vertel, Dr Freud, wat is je analyse.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
Er is iets anders aan de hand die pen is een reactie op dat haar wat dwars zit.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:21 schreef schetterklep het volgende:
De verborgen dwangneurose, alles moet comoleet zijn dus ook pen met boekje
Gewoon aandachthoererij. En omdat El Che hapt, weet ze dat het werkt. Dus dit zal wel vaker gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:21 schreef schetterklep het volgende:
De verborgen dwangneurose, alles moet compleet zijn dus ook pen met boekje
Denk het ook. Als die geneukt hadden, hadden we de beelden gezien. Maar volgens mij zijn ze beiden hetero hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik denk dat die Joey en Fabio nog nooit geneukt hebben.
Gewoon die éne druppel in de emmer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh? Vertel, Dr Freud, wat is je analyse.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Net de promotie van het nieuwe programma Your Place or Mine.
Doet ook een oud-bondgenoot aan mee (Michali)
In het begin moest elk bondje iemand aanwijzen voor iets. Had daar mee te maken volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:41 schreef Dita666 het volgende:
Waarom mocht Alexander niet spelen, heb het even gemist.
Die is uitgeslotenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Gut Alexander zorgt alweer dat hij in ieder geval
Niet hoeft te spelen
Met zijn quasi onschuldige vraag
Donequote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie jij nog kans om dit plaatje van de Schapen in de OP te wisselen?
[ afbeelding ]
En nu al niet meer kloppend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Erik wint 100 pnt van de vossen![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa maar je snapt me wel toch. 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk het ook. Als die geneukt hadden, hadden we de beelden gezien. Maar volgens mij zijn ze beiden hetero hoor
Het geld in de kluis mogen jullie verdelen, maar jullie zullen dan ook als een soort van winnaars meteen moeten vertrekken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
De Gieren hopen echt op een KluisWonder .. daar zit vast weer een heerlijke MindFuck in
Volgens mij is er gezegd dat er een voordeel in zitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het geld in de kluis mogen jullie verdelen, maar jullie zullen dan ook als een soort van winnaars meteen moeten vertrekken.
Neuh dat is te simpel.. ik reken minstens op een Dubbele Fuck.. de Gieren aan naar plek 1 en wie daar staan worden Zwartquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het geld in de kluis mogen jullie verdelen, maar jullie zullen dan ook als een soort van winnaars meteen moeten vertrekken.
Misschien weet de febo zelf nog niet wat het zal worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh dat is te simpel.. ik reken minstens op een Dubbele Fuck.. de Gieren aan naar plek 1 en wie daar staan worden Zwart
Ah ja, dat gaat aan de einduitslag liggen... als die niet bevalt grijpt Febo wel inquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien weet de febo zelf nog niet wat het zal worden.
Ik zou eerst ff bij Che kijken...quote:
wat doet ze daar dan?!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Marlene wordt er ongemakkelijk van als mensen naar haar kijken.
Tja. Vetschaamte.
En wat zit er in Che's wasmand??quote:
Hij was toen 1 van de snelste.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. weer een oldie but an goodie.. Erik game
Soms staat die boodschap er maar heel even, vandaar dat ze er snel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:00 schreef schetterklep het volgende:
Gekke gedoe altijd met dat rennen naar dat scherm en Elche die dan hardop gaat voorlezen alsof niemand anders kan lezen ofzo
Snap het wel een beetje, zit daar 1 die steeds weer vraagt of hij dit of dat aan een ander bondje mag weggeven.quote:
Ja dat sloeg ook nergens op. Een ei weggeven terwijl ze zelf hebben. Terecht dat ze nee zei.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, zit daar 1 die steeds weer vraagt of hij dit of dat aan een ander bondje mag weggeven.
En het was niet de eerste keer met dat verzoek.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op. Een ei weggeven terwijl ze zelf hebben. Terecht dat ze nee zei.
Inderdaad terechtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op. Een ei weggeven terwijl ze zelf hebben. Terecht dat ze nee zei.
Was het niet om een eitje aan Kim te geven?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het was niet de eerste keer met dat verzoek.
En dat alleen omdat hij een maatje heeft in dat andere bondje.
Dat hoeft niet eens, dat de inhoud van de kluis al neutraal moet zijn is duidelijk, Febo weet niet wie 'm gaat pakken.. dus een brief met de een verhaal dat er "Iets speciaals" ligt in de brievenbus of de sluis voldoet alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Handig voor de febo dat de kluis geen enkele 'seal' heeft.
Nu kunnen ze, als de hele groep op de kamer en in de tent moet wachten voor een opdracht, de kluis openmaken en een brief of prijs naar wens omruilen mochten ze dat nodig vinden om een bondje te redden of te naaien.
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, dat de inhoud van de kluis al neutraal moet zijn is duidelijk, Febo weet niet wie 'm gaat pakken.. dus een brief met de een verhaal dat er "Iets speciaals" ligt in de brievenbus of de sluis voldoet al
Conclusie, dit gaat nooit livestreams krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:15 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 10,8 Kijkcijfer: 506.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 15
Dat weet je niet want dat kan ook met streams leert de geschiedenis…Nou dat.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Conclusie, dit gaat nooit livestreams krijgen.
De kijkers bedonderen met geplakte verhaallijnen werkt!
Bewonder je onuitwisbare verzoeken en een beetje gesmeek naar streams, maar het gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet want dat kan ook met streams leert de geschiedenis…Nou dat.
van een bicepquote:Op maandag 28 juli 2025 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
En de volgende jureerbare opdracht is dus weer een foto maken zo te zien aan het voorstukje.
vriendenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En wat gaan we allemaal niét horen van Geerts Familie ?
Ze zijn meestal niet beroerd om het juist wel uit te zenden.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
En wat gaan we allemaal niét horen van Geerts Familie ?
Ja dat kun je hem niet kwalijk nemen. Toen het nat was, ging hij diep. Dat moet gewoon kunnen.quote:
Dat ze Geert leuk vindt, spreekt inderdaad niet voor haar...quote:Op maandag 28 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Het interesseert Demi niet wat mensen buiten de loods zeggen en denken.
On, nou ja, dan maakt het ook niet meer uit.
Demi, je bent een domme gans.
En dan ook 152 punten in de kluisquote:Op maandag 28 juli 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
Vossen mogen ook wel eenkeer winnen weer
Wordt nog veel gezelliger geloof ik vanavond ..quote:Op maandag 28 juli 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
Fabio en Marco zitten nu al te zaniken over Joey
want als hij verliest
fijn zo'n team
Ze kookte nooit voor ze het huis in gingquote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Roma die baalt dat ze ELKE dag kookt en altijd geklaag krijgt.
Misschien moet ze beter leren koken
Zandtaartje met de onderbouwquote:Op maandag 28 juli 2025 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze kookte nooit voor ze het huis in ging
Allemaal n paar honderd euro en vertrekkenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
dat gaat zo'n deceptie zijn die hele kluis
Ja die optie is sinds Utopia nooit meer gebruikt... De Brief Met Inhoud.. wie de Poen pakt moet per direct de koffer pakkenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:34 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Allemaal n paar honderd euro en vertrekken
Heeft ze ook, maar ja, meerderheid beslist. Moet je je ook bij kunnen neerleggen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat ze nog voor die kluis gaan, lijkt me bijna niet meer te doen. Roma heeft wel een beetje gelijk.
om er nu een heeeel drama van te makenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar ja, meerderheid beslist. Moet je je ook bij kunnen neerleggen.
en haal die grijns van je smoeltjequote:Op maandag 28 juli 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Act SlooMaa ... roep maar godverdomme... Janken kreng .. wel mét traantjes doen hoor![]()
[ afbeelding ]
nou jaquote:
Groot toneelspel die Roma met haar gejank.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar ja, meerderheid beslist. Moet je je ook bij kunnen neerleggen.
moet ze dat wel eens gaan doenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma is ze verbaal natuurlijk ver de baas.
Ik heb eigenlijk weinig sympathie voor die 3 gastjes.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
ze hebben wel gelijk
dat roma tegen iedereen die maar wil luisteren loopt te tetteren
en nu niet wil praten
en Justinquote:Op maandag 28 juli 2025 20:43 schreef StephanL het volgende:
De loods staat wel achter Roma, behalve die drie
Geert bedoeld de behoefte om een fatsoenlijk mens te zijn.quote:
of zeg het eens zonder te lachenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
Fabio heeft nog nooooit gezegd dat het eten niet te vreten is
als je erbij moet zeggen ik zweer
Als ik dat soort taal hoor, dan hoor ik het altijd in deze volgorde:quote:Op maandag 28 juli 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
Had graag de beelden gezien, een terugblik ofzoquote:Op maandag 28 juli 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
wollahhh ik sweerquote:Op maandag 28 juli 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik dat soort daal hoor, dan hoor ik het altijd in deze volgorde:
Ik zweer. Echt, ik zweer. Ja... je moeder. Ik zeg toch ik zweer! Ach man kkmongool, je moeder is een hoer, ik zweer!
oh shit, ja, helemaal de wollah vergetenquote:
Die komt dus thuis met helemaal niks. OF denkt hij dat Demi dit nooit te zien krijgt?quote:
Kindjes maken enzo, maar is vriendschappelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja áls Geertje thuis is wil 'ie wel met haar praten .. maar eersrt nog lekker een paar maandjes met Deemie neuken
Ongelofelijk zeg, beweren dat het niks voorsteltquote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een achterbakse lul die Geert, alles weer verdraaien en liegen
Iets van verwachte naïviteit van zijn vriendin.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die komt dus thuis met helemaal niks. OF denkt hij dat Demi dit nooit te zien krijgt?
Beelden staan ook al opgeslagen op het www en Youtubequote:Op maandag 28 juli 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg, beweren dat het niks voorsteltWat een droeftoeter, en maar hopen dat er geen beelden op tv komen
Nee, hij weet wel dat die beelden op TV komen, maar probeert dat alvast in te dekken door "uit zijn verband getrokken", "beeldvorming", "verdraaid", "halve verhaal", "in loods is alles anders"quote:Op maandag 28 juli 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg, beweren dat het niks voorsteltWat een droeftoeter, en maar hopen dat er geen beelden op tv komen
Geert die gaat niet 1x op zijn bek, maar zeker wel 10x voor zijn 30stequote:Op maandag 28 juli 2025 20:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoop dat er straks mensen inkomen die eens de waarheid gaan zeggen tegen Geert en Demi. Kijken wat hij dan nog zegt. Hij heeft die zenuwtrekjes niet voor niks.🤪😝
Hij zit al op 30+quote:Op maandag 28 juli 2025 20:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geert die gaat niet 1x op zijn bek, maar zeker wel 10x voor zijn 30ste
Nog één keer Romajankenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft niet veel tijd over na deze megareclame.. een grote Kliphanger denk ik
Kortom, Bondgenoten.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog één keer Romajanken
Nog één keer Flaviola arrogantie
Nog één keer Geertgluipen
Nog één keer Alexanderhaten
kan nog vanalles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |