SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Scooter knalt eventjes mijn boxen uit hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo rolt hijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Scooter knalt eventjes mijn boxen uit hoor![]()
Even kijken waar Amie is hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Amie is nog niet gecrashed, mensjes!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?![]()
![]()
Hoi ik ben Jus, wat is dit?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey een nieuwe, stel je eens voor?![]()
Passief agressief dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen
Wellicht dat mensen al jaren elke maand aan diverse fondsen en goede doelen doneren?
Just sayin’How can I make this topic about me?![]()
Zoals FFquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Passief agressief dit.
Wellicht dat mensen al jaren elke maand aan diverse fondsen en goede doelen doneren?
Just sayin’![]()
![]()
Wel jammer dat je denkt dat ik niet kan voetballenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog jammerder dat het ook zo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel jammer dat je denkt dat ik niet kan voetballen![]()
Ik kan voetballenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog jammerder dat het ook zo blijkt te zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?
Goed bezig FF
Had ze hier laatst aan de deur van Kika, maar daar doneer ik ook al aanWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik doneer ook al sinds m'n 5e-6e elke maand aan de cliniclowns. Eerst ging 't via m'n ouders natuurlijk met een paar gulden per maand. Nu is't al sinds ik 14-15 ben gewoon vanuit eigen zak elke maand.Well, life can be a riot
En dat uit eigen zak, poh.quote:Well, life can be a riot
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZellufIk zal jou eens gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens geven
Leuk je hier weer te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Justinquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight altijd![]()
![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij het kwf blijft er dus wel geld aan de strijkstok hangen. Wat er aan [Z]aan de Wandel wordt gedoneerd (hoeft niet eens aan mij) gaat well volledig naar het Avl.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooizoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Fijn om te lezen
Ja met mij gaat ie ook goed hoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh fijn! Ja met mij ook. Leuk jullie weer te zienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed ! Met jou dan ? Leuk dat je er weer bent![]()
![]()
Ja, er moeten dingen gedaan worden op servers wat alleen buiten kantoortijd kan. Ach is niet erg.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ah ok. Als het maar niet je hele weekend kost!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er moeten dingen gedaan worden op servers wat alleen buiten kantoortijd kan. Ach is niet erg.![]()
Nee, morgen nog maar hopelijk is het morgenmiddag allemaal klaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok. Als het maar niet je hele weekend kost!
How can I make this topic about me?![]()
IEDEREEN blij
Maar ik werk gewoon vanuit huis, ik kan tussen de bedrijven door gewoon bolken hoor.How can I make this topic about me?![]()
Ik hoop even geen eenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
Welk bekend persoon gaat er vandaag overlijden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En koffie pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik werk gewoon vanuit huis, ik kan tussen de bedrijven door gewoon bolken hoor.
Nee, het ging even achter elkaar door zeg, met bekende mensen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja, ook dat. Ik heb net weer een volle mok gepakt. En daarnet ook weer koffie gekocht in de winkel...quote:
En ook koekjes
https://forum-fok.digidip(...)jk.html%23p218319120quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
Welk bekend persoon gaat er vandaag overlijden?![]()
Bastogne?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Ik heb net weer een volle mok gepakt. En daarnet ook weer koffie gekocht in de winkel...
En ook koekjes![]()
![]()
Volgens AI:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
Welk bekend persoon gaat er vandaag overlijden?
Er is momenteel geen melding van een beroemdheid die vandaag is overleden. De meest recente melding van een overlijden van een bekende persoon is van Chiel Montagne, die gisteren is overleden. Hij was een Nederlandse oud-presentator.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee bekend persoon vroeg devquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)jk.html%23p218319120![]()
![]()
Geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)jk.html%23p218319120![]()
![]()
Oeh koekjes altijd lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Ik heb net weer een volle mok gepakt. En daarnet ook weer koffie gekocht in de winkel...
En ook koekjesBastongekoekjes of anderen?
AI loopt achterquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens AI:
Er is momenteel geen melding van een beroemdheid die vandaag is overleden. De meest recente melding van een overlijden van een bekende persoon is van Chiel Montagne, die gisteren is overleden. Hij was een Nederlandse oud-presentator.![]()
![]()
Leeft iedereen van the New Kids on the block nog? Die zijn nu ook al best oudquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens AI:
Er is momenteel geen melding van een beroemdheid die vandaag is overleden. De meest recente melding van een overlijden van een bekende persoon is van Chiel Montagne, die gisteren is overleden. Hij was een Nederlandse oud-presentator.![]()
Oja die ookquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)jk.html%23p218319120
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn! Ja met mij ook. Leuk jullie weer te zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Leeft iedereen van the New Kids on the block nog? Die zijn nu ook al best oudEffe kijken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In de 50 vind ik nog geen leeftijd om al te overlijdenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Leeft iedereen van the New Kids on the block nog? Die zijn nu ook al best oud![]()
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Leeft iedereen van the New Kids on the block nog? Die zijn nu ook al best oud
https://www.hellomagazine(...)singer-dies-aged-46/![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nee
![]()
Oehquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, Prince koeken gevuld met melkchocolade
Die met chocolade vulling vind ik nog lekkerder
Oh wacht dat is die... die andere is met vanille![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nee
![]()
Dit is een mooie top 10 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@devzero
Jordan Knight 17 mei 1970 leeft nog
Jonathan Knight 29 november 1968 leeft nog
Joey McIntyre 31 december 1972 leeft nog
Donnie Wahlberg 17 augustus 1969 leeft nog
Mark Wahlberg 5 juni 1971 leeft nog
Danny Wood 14 mei 1969 leeft nog
Jamie Kelly geen idee
Wat zijn dat voor bejaarden?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:devzero
Jamie Kelly geen ideeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En wie niet wil doneren hoeft dat ook niet te doen. Het staat een ieder vrij om mijn posts daarover volledig te negeren, net zoals het mij vrij staat om het onder de aandacht te blijven brengen.
Het is bijna 5 jaar geleden dat ik voor het laatst voor een goed doel wandelde (te weten ons eigen slaapmeisje) en ik had me voorgenomen om na die wandeling alleen nog voor m'n plezier te lopen.
Dat de halfbroer van mijn jongste zoon dankzij het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis kanker heeft overleefd, heeft er voor gezorgd dat ik een uitzondering maak.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, een mooie top 25![]()
Lekkere witte vulling van de princequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh
Oh wacht dat is die... die andere is met vanilleUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hohoho we willen natuurlijk niet nr 26 uitsluiten, hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, een mooie top 25Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jawel, maar niet de zangersquote:
Die Prince blijft ook doneren hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkere witte vulling van de prince![]()
Mag gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:17 schreef DJMO het volgende:
En wie niet wil doneren hoeft dat ook niet te doen. Het staat een ieder vrij om mijn posts daarover volledig te negeren, net zoals het mij vrij staat om het onder de aandacht te blijven brengen.
Het is bijna 5 jaar geleden dat ik voor het laatst voor een goed doel wandelde (te weten ons eigen slaapmeisje) en ik had me voorgenomen om na die wandeling alleen nog voor m'n plezier te lopen.
Dat de halfbroer van mijn jongste zoon dankzij het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis kanker heeft overleefd, heeft er voor gezorgd dat ik een uitzondering maak.
Oud, maar zelfs de Rolling Stones leven nog en die zijn allemaal 100+quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:devzero
Jamie Kelly geen idee![]()
Prince zelf doneert niet zoveel meerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Choco Prince welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Prince zelf doneert niet zoveel meer![]()
![]()
Raciest!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik was verliefd op Joeyquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Oud, maar zelfs de Rolling Stones leven nog en die zijn allemaal 100+
De grondlegger van kapsels waar je agressief van wordtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I know, maar ik wilde even benadrukken dat men dus niet hoeft te doneren als ze dat niet willen, maar negeer mijn posts erover dan gewoon, ipv er negatief over te doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat is er mis met het poedelkapselquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De grondlegger van kapsels waar je agressief van wordt![]()
![]()
Die posts moet je ook gewoon negerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
I know, maar ik wilde even benadrukken dat men dus niet hoeft te doneren als ze dat niet willen, maar negeer mijn posts erover dan gewoon, ipv er negatief over te doen.![]()
Kijk danquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De grondlegger van kapsels waar je agressief van wordt
Bedankt, nu is mijn monitor kapotquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je ook gelijk in, maar ik trek het me te persoonlijk aan. Het is ook weer niet zo dat ik om de haverklap om geld bedel voor een goed doel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, die vanille is ook wel goed maar met chocolade is toch beterquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh
Oh wacht dat is die... die andere is met vanille
Ja hallo, we zitten in DTS hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
I know, maar ik wilde even benadrukken dat men dus niet hoeft te doneren als ze dat niet willen, maar negeer mijn posts erover dan gewoon, ipv er negatief over te doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eensquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die vanille is ook wel goed maar met chocolade is toch beter![]()
![]()
Dat is een feit waar ik niet om heen kanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Is goed, doe ik dat welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon even een appje sturen. Dan lees ik het wel als ik straks weer land![]()
Niet weer die dickpic hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet Cleo ook hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.google.com/se(...)ile-gws-wiz-hp#ebo=0
Sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet Keith Richards niet, hoewel dat pas volgende week bekend zal worden gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.google.com/se(...)ile-gws-wiz-hp#ebo=0![]()
![]()
Een like van @maily
Waar ga je?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
De vlucht naar Boston vertrekt zo van gate C54
Alleen ga ik niet naar Boston![]()
Ik heb een ex in Boston wonenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
Alleen ga ik niet naar Boston![]()
#TrueStoryIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Boston wonen![]()
#TrueStory![]()
Bende gij limburger geworden ofwa jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
U bent op een vliegveld?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:41 schreef devzero het volgende:
Alleen ga ik niet naar BostonHow can I make this topic about me?![]()
Nee een swaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bende gij limburger geworden ofwa jonge![]()
Wollahquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had ooit een ONS in Boston. Komt wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Boston wonen![]()
#TrueStory
Ze kwam overigens uit Graz, Oostenrijk. Dus ik voel geen connectie met @mario390![]()
![]()
Die van uit een wat warmer landquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een ONS in Boston. Komt wel erg dichtbij
Ze kwam overigens uit Graz, Oostenrijk. Dus ik voel geen connectie met @:mario390
Ik heb goed nieuws, mensen, @MizzezAmy leeft nog
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb goed nieuws, mensen, @:MizzezAmy leeft nog![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb goed nieuws, mensen, @:MizzezAmy leeft nog![]()
![]()
En Liev leeft ook nog
ohhh jaaa dat is dit weekend weerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond weer Tomorrowland streamen
[ afbeelding ]
al is het niet zo mijn muziek
Ik gooi net de Stream aan...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh jaaa dat is dit weekend weer
al is het niet zo mijn muziek
Er zijn meerdere genresquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh jaaa dat is dit weekend weer
al is het niet zo mijn muziek![]()
![]()
Ze hebben de resten van de verbrande stage niet weggehaald deze week, het staat er nog.How can I make this topic about me?![]()
Oehquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie en kipvleugeltjes![]()
![]()
Voor de sfeerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze hebben de resten van de verbrande stage niet weggehaald deze week, het staat er nog.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat ik hem ook weer opzetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond weer Tomorrowland streamen
[ afbeelding ]
Lekker hakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga jij dan streamenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar niet wat ze zo streamen
![]()
![]()
ja, het hoort bij deze Tomorrowland. Iedereen is trouwens best tevreden met deze nieuwe stage met die led schermen. De interactie met de DJ is een heel stuk beter, vindt men.quote:How can I make this topic about me?![]()
David Guetta was vorige week.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zit even te kijken wat er te zien/ horen is
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Van zoiets toch iets moois maken, ik vind mooiquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, het hoort bij deze Tomorrowland. Iedereen is trouwens best tevreden met deze nieuwe stage met die led schermen. De interactie met de DJ is een heel stuk beter, vindt men.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met dank aan Metallicaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, het hoort bij deze Tomorrowland. Iedereen is trouwens best tevreden met deze nieuwe stage met die led schermen. De interactie met de DJ is een heel stuk beter, vindt men.![]()
Hardwellquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zit even te kijken wat er te zien/ horen is
[ afbeelding ]
Salsadansje?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat was het betere improvisatiestukje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Van zoiets toch iets moois maken, ik vind mooi
Beter rustig aan en genietenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
snel even wat eten naar binnen proppen.![]()
![]()
Schijt aan allesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang men niet door mijn ramen ziet dansen ....![]()
![]()
![]()
Helaas, nog wel.quote:
Ik ben bezig om mezelf dat af te leren, me iets aantrekken van anderen.How can I make this topic about me?![]()
Arendsman wat een baasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zal jou eens pushenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Push zondagochtendUniversal nation blijf een mooi nr
![]()
![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, nog wel.
Ik ben bezig om mezelf dat af te leren, me iets aantrekken van anderen.![]()
![]()
Ken ik niet. Ik zal eens luisterenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klassieker, die ken je welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens luisteren![]()
Denk dat je dat nr wel kent van Push als je het hoortquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens luisteren
werd al gesuggereerd
Oja, dat nummer ken ik wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
100%quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je dat nr wel kent van Push als je het hoort
werd al gesuggereerd![]()
![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In je bovenkamer?
nahhhh kweetutniehoor
Bij jou iig nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In je bovenkamer?
nahhhh kweetutniehoor![]()
![]()
![]()
En weer uit ademenenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in
quote:![]()
![]()
gaat heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
gaat heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker Jussie bolken
ArensmanGod
Die gaat gewoon winnen, jongeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spanning hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: