SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Scooter knalt eventjes mijn boxen uit hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo rolt hijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Scooter knalt eventjes mijn boxen uit hoor![]()
Even kijken waar Amie is hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Amie is nog niet gecrashed, mensjes!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?![]()
![]()
Hoi ik ben Jus, wat is dit?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey een nieuwe, stel je eens voor?![]()
Passief agressief dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
Nou 's er hier toch geen geld te halen valt voor kankeronderzoek ga ik maar een boek lezen
Wellicht dat mensen al jaren elke maand aan diverse fondsen en goede doelen doneren?
Just sayin’How can I make this topic about me?![]()
Zoals FFquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Passief agressief dit.
Wellicht dat mensen al jaren elke maand aan diverse fondsen en goede doelen doneren?
Just sayin’![]()
![]()
Wel jammer dat je denkt dat ik niet kan voetballenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog jammerder dat het ook zo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel jammer dat je denkt dat ik niet kan voetballen![]()
Ik kan voetballenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog jammerder dat het ook zo blijkt te zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stort maandelijks aan het KWF. Dan hoef ik jouw loopje toch niet extra te sponseren?
Goed bezig FF
Had ze hier laatst aan de deur van Kika, maar daar doneer ik ook al aanWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik doneer ook al sinds m'n 5e-6e elke maand aan de cliniclowns. Eerst ging 't via m'n ouders natuurlijk met een paar gulden per maand. Nu is't al sinds ik 14-15 ben gewoon vanuit eigen zak elke maand.Well, life can be a riot
En dat uit eigen zak, poh.quote:Well, life can be a riot
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZellufIk zal jou eens gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: