Straks gaan ze Julius nog een keer laten winnenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was echt bizar. Het is inmiddels een computerspelletje geworden voor UAE, maar dan met de simpelste instellingen.
Gewoon even de boel onderling verdelen. Heb jij vandaag zin om te winnen Igor? Nou, dan regelen we dat toch!
Voor vandaag schrijf ik Adam Yates op, voor morgen Narvaez en voor zondag een solo van 30 km van Nils.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien heeft Nils Politt vandaag ook wel zin om te winnen. Moet te regelen zijn.
Maar de de bobo´s in Aigle worden allemaal betaald door UAE, die smullen hier juist van.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:58 schreef Faraday01 het volgende:
Uaein Aigle moet dit ondertussen ook vragen oproepen hoe meer gelijkwaardige teams te krijgen
Hebben ze eindelijk een goed commentaarduo gaan ze nog minder uitzenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-koersen-verdwijnen/
Dikke (bloed-)vaten, gratis geld!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:58 schreef Faraday01 het volgende:
Uaein Aigle moet dit ondertussen ook vragen oproepen hoe meer gelijkwaardige teams te krijgen
Tijd dat andere teams koersen gaan boycotten waar die boevenbende meedoet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar de de bobo´s in Aigle worden allemaal betaald door UAE, die smullen hier juist van.
Ik kan me voorstellen dat die Spaanse pro Teams inmiddels aardig over de zeik zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd dat andere teams koersen gaan boycotten waar die boevenbende meedoet.
Aan de start verschijnen en dan massaal na 1 kilometer afstappen oid, dat zou ik fantastisch vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die Spaanse pro Teams inmiddels aardig over de zeik zijn.
Dan worden die protesterende teams gewoon verboden en opgeheven door de UCI.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd dat andere teams koersen gaan boycotten waar die boevenbende meedoet.
Het werkt ook alleen als je het massaal doet. Ze gaan geen 15 ploegen opheffen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan worden die protesterende teams gewoon verboden en opgeheven door de UCI.
Ik denk dat mensen nog steeds niet snappen hoe vuistdiep de UCI erin zit bij de Emiraten.
Ik neem aan dat je Mihai Simon bedoeld? Die is echt irritant opgewekt altijd. Nooit een kritische noot.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Er voltrekt zich hier een enorme tragedie die de sport echt raakt en toch weten Benji Naesen en andere juichaapjes te presteren een geef-me-likes tweetje te produceren. Wat een ergernis.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Mihai Simon bedoeld? Die is echt irritant opgewekt altijd. Nooit een kritische noot.
Goede kerel, mijn favoriete Twitteraar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Zelfs opperjuichaapje Mihai is er klaar mee.
Alleen NairoInGreen is leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede kerel, mijn favoriete Twitteraar.
Heerlijke teamnaam. Heeft ie toevallig een snorretje?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Vlas Shickin van Pingtan International Tourism Island Cycling Team gaat op het lijstje van de hoop.
Zoiets ja.quote:
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:
143e.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…quote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef Marcoss het volgende:
San Sebastián komt te vroeg voor Evenepoel
https://www.hln.be/wielre(...)klassieker~a3e4ac94/
Dat is dan ook altijd een dag weg.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…
Zou 68 zijn, gevolgd door 69 later vandaagquote:Op zondag 27 juli 2025 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanmiddag kunnen #zoveel opschrijven met een overwinning van Morgado. Je kan het uittekenen.
Hij was gebrand om daar heen te gaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |