Zoiets ja.quote:
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:
143e.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…quote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef Marcoss het volgende:
San Sebastián komt te vroeg voor Evenepoel
https://www.hln.be/wielre(...)klassieker~a3e4ac94/
Dat is dan ook altijd een dag weg.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…
Zou 68 zijn, gevolgd door 69 later vandaagquote:Op zondag 27 juli 2025 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanmiddag kunnen #zoveel opschrijven met een overwinning van Morgado. Je kan het uittekenen.
Hij was gebrand om daar heen te gaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tomorrowland kwam niet te vroeg voor hem blijkbaar…
Cofidis pakt zelfs puntenquote:
Kern PharmaGodenquote:
Aan de ene kant mooi, aan de andere kant ontzettend naïef dat je er zo naar kunt kijken.quote:Tadej Pogačar heeft op indrukwekkende wijze de Tour de France gewonnen. Zijn dominantie roept bij sommigen achterdocht op, maar dat is onterecht én onsportief. In plaats van bewondering krijgt hij wantrouwen, enkel omdat hij beter is dan de rest. Zijn prestaties zijn het resultaat van jarenlange toewijding, moderne trainingsmethoden, wetenschappelijke voeding en geavanceerde technologie. Hij rijdt in een tijd waarin dopingcontroles strenger zijn dan ooit. Wie nu nog zonder bewijs met beschuldigingen strooit, toont vooral zijn eigen kleinheid. Wat we zien, is een unieke kampioen.
Citroentje uitknijpenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:53 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat ze bij De Lie toch maar weer wat extra koersen aan zijn programma hebben toegevoegd komende maand
Lijkt mij weinig mis mee. Denk dat iedere sprinter uit de Tour wel een soortgelijk programma zal rijden. Hamnurg en RenewiTour.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:53 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat ze bij De Lie toch maar weer wat extra koersen aan zijn programma hebben toegevoegd komende maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |