SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
@:Fogel tjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh, Lilak op verkansie?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Killemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pak aan!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
'quote:' moest het worden, las ik
Streamen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Door de dubbele espresso moet ik weer kakken @:mario390Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij mij was het net >plok<, >plokplok<, ...>plok<, op het presentatieplateau.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo dat was lekker.
Beetje smurrieblurrie @:mario390![]()
Hey Vinoquote:
Hey Greysquote:
Mooiebolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat slecht dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo dat was lekker.
Beetje smurrieblurrie @:mario390
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor alleen druk druk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel aan jezelf blijven denken hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hulk hoganThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
RIPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Totaal niet gay.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn dochter is ook zo`n helder licht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Excuses voor mijn afwezigheid. Mocht u daar echt sterk een mening over hebben dan kan u contact opnemen met mijn werk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn liefste Vino.![]()
![]()
Eigenlijk wel de afgelopen dagen. Maar nu ben ik onderweg naar Enschede. Dochter is jarigquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel lekker druk, niet TE druk toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel de afgelopen dagen. Maar nu ben ik onderweg naar Enschede. Dochter is jarig
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Houd dit vast.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was even weg en toen snapte ik het ineens![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ah, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel de afgelopen dagen. Maar nu ben ik onderweg naar Enschede. Dochter is jarigHow can I make this topic about me?![]()
Help even, welke track is het met die dansende kids op een plein.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hardcore nummer?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help even, welke track is het met die dansende kids op een plein.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel de afgelopen dagen. Maar nu ben ik onderweg naar Enschede. Dochter is jarig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hardstyle. Outsiders style.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank uquote:thnxquote:Thnx youquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee eigenlijk. Normaal kijk ik geen clips, heb altijd spotify aanstaanquote:
Jaquote:
Ik vind bijna alles wel lekker van Outsiders.
* Vino_Tinto is beetje heel erg fan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help even, welke track is het met die dansende kids op een plein.![]()
Hey Chef.quote:
in corona tijd deed hij veel streamen met Darkraver op twitchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Normaal kijk ik geen clips, heb altijd spotify aanstaan
[..]
Ja
Ik vind bijna alles wel lekker van Outsiders.
* Vino_Tinto is beetje heel erg fan![]()
dat was![]()
![]()
Deze man.quote:
Hey Jussiequote:![]()
thnx wat fijn je weer te zien.
Darkraverquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
in corona tijd deed hij veel streamen met Darkraver op twitch
dat was![]()
![]()
ik stuurde hem een berichtje op de outsiders dag, hij stuurde gewoon terug
Welkom terug. Hoeveel mentions had je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
top ventquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Darkraver
ik stuurde hem een berichtje op de outsiders dag, hij stuurde gewoon terug![]()
Idem Dotquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie![]()
thnx wat fijn je weer te zien.
![]()
![]()
![]()
Die is knallen jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is leuk
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Thxquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoeveel mentions had je?
Een paar![]()
![]()
Origineel blijft ook goudquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Deze vind ik ook leuk
Bekijk deze YouTube-video![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2321 / +98 / +60 / 7343 / 8301
2. FreshFruit / 1570 / +91 / +153 / 2543 / 3315
3. KillemWieft / 897 / +11 / +37 / 741 / 1058
4. gebrokenglas / 866 / +32 / +17 / 2942 / 3555
5. MooieTop6 / 596 / +66 / +31 / 2633 / 3005
6. _UserName_ / 563 / +29 / +23 / 500 / 682
7. Lovely / 526 / +3 / +3 / 2364 / 2749
8. mario390 / 434 / +3 / +0 / 876 / 1150
9. Helenattenek / 425 / +15 / +0 / 517 / 653
10. loveislikeakiss / 425 / +4 / +0 / 2302 / 2575
11. DJMO / 418 / +14 / +4 / 841 / 1120
12. Dr.Mikey / 352 / +6 / +8 / 423 / 570
13. marc0871 / 340 / +2 / +22 / 757 / 980
14. Fogel / 328 / +4 / +9 / 1028 / 1276
15. hemarookworst / 327 / +6 / +9 / 1074 / 1304
16. MizzezAmy / 325 / +10 / +4 / 1860 / 2137
17. kree / 315 / +41 / +5 / 1291 / 1523
18. KoningWouter / 292 / +8 / +15 / 1102 / 1266
19. maily / 288 / +0 / +1 / 1107 / 1265
20. Sally / 278 / +4 / +0 / 285 / 405SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
deze vind ik zoooo mooi
(sorry geen outsiders)
Bekijk deze YouTube-video
krijg dan wel zin om even uit mijn plaat te gaan
Kan gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
krijg dan wel zin om even uit mijn plaat te gaan![]()
![]()
Lovy heeft vorige maand gewonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
welke vind je het beste van Scooter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kun je gewoon doenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
krijg dan wel zin om even uit mijn plaat te gaan
Poe hé, daar vraag je me wat....quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke vind je het beste van Scooter?
Deze staan wel hoog in het lijstje![]()
![]()
I like it loudquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Poe hé, daar vraag je me wat....
Deze staan wel hoog in het lijstje![]()
Same old, same old dusquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Punten en een relletje zo nu en dan. Niets bijzonders.
Hoest met GGG?![]()
![]()
Heerlijk, 's avonds laat, cruisend op de snelweg, alleen in de auto, ondergaande zon, en dan dit soort muziek erop....quote:
# genieten.How can I make this topic about me?![]()
Lekker aan het bolken zo af en toe.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Same old, same old dus
Hoest met GGG?
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker aan het bolken zo af en toe.![]()
![]()
Loopt er nu een tegen mij te zeuren "EN IK HEB GODVERDOMME WEER TWEE BEKEURINGEN, KUTDORP. KAN NIET EENS EVEN EEN PAAR MINUTEN MIJN AUTO KWIJT IN DIT ACHTERLIJKE DORP"
Eh.... Joe ken schelden op dat dorp, maar je kan ook een app installeren waardoor je met je telefoon kan betalen? En je kan ook uberhaupt gewoon even 1-2 Euro in een automaat gooien als je ergens naar binnen gaat?
Mensen die gaan lopen zeiken op alles en iedereen als ze een bekeuring hebben door eigen toedoen. Echt waar
Well, life can be a riot
Mensenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
Loopt er nu een tegen mij te zeuren "EN IK HEB GODVERDOMME WEER TWEE BEKEURINGEN, KUTDORP. KAN NIET EENS EVEN EEN PAAR MINUTEN MIJN AUTO KWIJT IN DIT ACHTERLIJKE DORP"
Eh.... Joe ken schelden op dat dorp, maar je kan ook een app installeren waardoor je met je telefoon kan betalen? En je kan ook uberhaupt gewoon even 1-2 Euro in een automaat gooien als je ergens naar binnen gaat?
Mensen die gaan lopen zeiken op alles en iedereen als ze een bekeuring hebben door eigen toedoen. Echt waar![]()
![]()
Waarom zeg je dat hier en niet tegen die persoon, dat ie ook een app kan installeren waardoor je met je telefoon kan betalen? En dat ie ook uberhaupt gewoon even 1-2 Euro in een automaat kan gooien als ie ergens naar binnen gaat?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die gaan lopen zeiken op alles en iedereen als ze een bekeuring hebben door eigen toedoen. Echt waarHow can I make this topic about me?![]()
Dit soort mensenquote:
Well, life can be a riot
Wie zegt dat ik het niet ook tegen die persoon heb gezegd?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat hier en niet tegen die persoon?Dat heb ik wel, maar toen kreeg ik de wind van voren
Want wie was ik om mee te gaan in deze achterlijkheid met betaald parkeren. Ze zou namelijk nergens een app voor downloaden en het zo manifesteren
Tsja. Of je betaald gewoon 2-3 euro om even bij iemand op bezoek te gaan, of 80. Ik zou 't wel wetenWell, life can be a riot
betaalt. Met een t. Persoonsvorm.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet ook tegen die persoon heb gezegd?Dat heb ik wel, maar toen kreeg ik de wind van voren
Want wie was ik om mee te gaan in deze achterlijkheid met betaald parkeren. Ze zou namelijk nergens een app voor downloaden en het zo manifesteren
Tsja. Of je betaald gewoon 2-3 euro om even bij iemand op bezoek te gaan, of 80. Ik zou 't wel wetenHow can I make this topic about me?![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
betaalt. Met een t. Persoonsvorm.Foutje
Well, life can be a riot
Jaap Stam + Tquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
betaalt. Met een t. Persoonsvorm.![]()
Nee trouwens. Betaald parkeren is wel correct hierWell, life can be a riot
Ja, grotetijd had ook even in zijn post kunnen neerzetten dat hij dat ook tegen die persoon gezegd had.quote:
Scheelt weer extra posts en onduidelijkheid.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
Nee trouwens. Betaald parkeren is wel correct hierNopequote:Of je betaald gewoon![]()
![]()
" Of je betaald gewoon"quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:53 schreef Grotetijd het volgende:
Nee trouwens. Betaald parkeren is wel correct hier
Dat is met een t. Persoonsvorm.
"betaald parkeren" is wel correct.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, grotetijd had ook even in zijn post kunnen neerzetten dat hij dat ook tegen die persoon gezegd had.
Scheelt weer extra posts en onduidelijkheid.![]()
misschien ook tijd en plaats erbij
OepsDaar heb je gelijk in. Of je betaalT gewoon ja. Want is ook nog eens tegenwoordige tijd.
Well, life can be a riot
dan heb jij je handen vol hierquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik daar gewoon zin in.
Gewoon doen waar je zin in hebt tochquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik daar gewoon zin in.![]()
Dat hoeft dan op zich niet. Maar grotetijd woont blijkbaar in een dorp, is een voorzichtige conclusie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
misschien ook tijd en plaats erbijHow can I make this topic about me?![]()
vriend van GT welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft dan op zich niet. Maar grotetijd woont blijkbaar in een dorp, is een voorzichtige conclusie.
zegt niks over GT
Of is daar nuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft dan op zich niet. Maar grotetijd woont blijkbaar in een dorp, is een voorzichtige conclusie.![]()
![]()
Ahhh ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
vriend van GT wel
zegt niks over GTHow can I make this topic about me?![]()
Dát zou ook nog kunnen. Niet dat het mij heel veel interesseert trouwens.quote:
Ik ga even boodschappen doen, en even mijn gedachten verzetten.quote:
Straks moet ik aan de bak.How can I make this topic about me?![]()
Mij ook nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dát zou ook nog kunnen. Niet dat het mij heel veel interesseert trouwens.![]()
![]()
ik woon officieel in een dorp, maar volgens veel mensen is 't een stad
Vind het sowieso maar onzin om niet gewoon (als je ergens weinig komt) zo'n app te installeren of om even beter je best te doen met zoeken naar een parkeerautomaat.
Maar nee, lekker de schuld weerleggen van jezelf naar anderen toe, terwijl je weet dat het overal betaald parkeren is
Ik zei, sorry... Maar als je zo'n appje op je telefoon download van Q-Park of EasyPark of whatever en je gooit 'm via automatische incasso dan gaat 't eind v/d maand automatisch allemaal van je rekening af. En wat heb je liever, dat je even 2-3 euro in zo'n automaat gooit of vanaf je telefoon kan aanvullen ? Of denken "fuck it, moeten ze 't maar beter aangeven" en een boete van 80 euro riskeren.
Toen was 't "ja, maar lieve schat. Jij hebt een uitkering, natuurlijk denk jij zo"
Heb meteen niet meer gereageerd, dan ben je toch écht alle realiteitszin verloren!?Well, life can be a riot
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sorry, Ik moet dit anders zeggen, meer van: het gaat mij niet aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dát zou ook nog kunnen. Niet dat het mij heel veel interesseert trouwens.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 25-07-2025 15:22:29 ]How can I make this topic about me?![]()
Ook jij mag donerenquote:
Ik heb je gemist hier btw.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Deze man hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doneer een bolkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook jij mag doneren
Ik heb je gemist hier btw.
Ik jullie ook![]()
![]()
Kankeronderzoek bolken lijkt me geen slim plan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb geen app. Ik betaal gewoon bij zo’n parkeer automaat. En eigenlijk zet ik de auto meestal in een parkeergarage. Overdekt enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
ik woon officieel in een dorp, maar volgens veel mensen is 't een stad
Vind het sowieso maar onzin om niet gewoon (als je ergens weinig komt) zo'n app te installeren of om even beter je best te doen met zoeken naar een parkeerautomaat.
Maar nee, lekker de schuld weerleggen van jezelf naar anderen toe, terwijl je weet dat het overal betaald parkeren is
Ik zei, sorry... Maar als je zo'n appje op je telefoon download van Q-Park of EasyPark of whatever en je gooit 'm via automatische incasso dan gaat 't eind v/d maand automatisch allemaal van je rekening af. En wat heb je liever, dat je even 2-3 euro in zo'n automaat gooit of vanaf je telefoon kan aanvullen ? Of denken "fuck it, moeten ze 't maar beter aangeven" en een boete van 80 euro riskeren.
Toen was 't "ja, maar lieve schat. Jij hebt een uitkering, natuurlijk denk jij zo"
Heb meteen niet meer gereageerd, dan ben je toch écht alle realiteitszin verloren!?How can I make this topic about me?![]()
Kanker bolken daarentegenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kankeronderzoek bolken lijkt me geen slim plan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zei ook niet waarvoor ik de bolk doneerdequote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kankeronderzoek bolken lijkt me geen slim plan.![]()
![]()
Als dat nou eens zou kunnen he.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik laat de trein altijd achter op het station. Geen omkijken naar verder.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen app. Ik betaal gewoon bij zo’n parkeer automaat. En eigenlijk zet ik de auto meestal in een parkeergarage. Overdekt enzo![]()
Ja is toch ook veel handigerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen app. Ik betaal gewoon bij zo’n parkeer automaat. En eigenlijk zet ik de auto meestal in een parkeergarage. Overdekt enzo![]()
Ik ken de plek waar ze is geweest, er staan aan weerszijden van 't gebouw 2 parkeerautomaten. Maar mevrouw dacht "ik zet 'm even voor de deur neer en zag zo snel geen automaat "
Well, life can be a riot
Deze manquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik laat de trein altijd achter op het station. Geen omkijken naar verder.
Ze maken wel serieus grote sprongen momenteel. Een collega is deze week van palliatieve zorg naar kans op volledige genezing gegaanquote:
Zo, dat is goed nieuws….quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze maken wel serieus grote sprongen momenteel. Een collega is deze week van palliatieve zorg naar kans op volledige genezing gegaanHow can I make this topic about me?![]()
Dat is nog eens nieuwsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze maken wel serieus grote sprongen momenteel. Een collega is deze week van palliatieve zorg naar kans op volledige genezing gegaan![]()
![]()
Ik heb wel eens een boete gehad omdat ik voor mijn huis mijn auto op een laden/lossenplek stond te lossen. Die boa vond dat dat alleen voor bedrijven gold, en niet voor bewoners.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is toch ook veel handiger![]()
Ik ken de plek waar ze is geweest, er staan aan weerszijden van 't gebouw 2 parkeerautomaten. Maar mevrouw dacht "ik zet 'm even voor de deur neer en zag zo snel geen automaat "
Ik heb nog nooit zo snel gelijk gekregen in beroepIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Daar kan geen bolk tegenopquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze JusBolk daarentegen..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boa's lijken het er vaak ook gewoon om te doen en hebben weinig menselijkheid lijkt het wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een boete gehad omdat ik voor mijn huis mijn auto op een laden/lossenplek stond te lossen. Die boa vond dat dat alleen voor bedrijven gold, en niet voor bewoners.
Ik heb nog nooit zo snel gelijk gekregen in beroep
Top dat je terecht gelijk hebt gekregen
Well, life can be a riot
Mijn professionele bolk is misluktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb alweer een keertje vakantie gehadquote:
Zo werd de halfbroer van m'n jongste zoon een tweetal weken geleden volledig kankervrij verklaard na behandeling door het AvL. Het Dijk lander ziekenhuis classificeerde hem in fase 4,terminaal en geen behandeling meer mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze maken wel serieus grote sprongen momenteel. Een collega is deze week van palliatieve zorg naar kans op volledige genezing gegaan
Zonder onderzoek en de behandeling in het AvL had mijn jongste dus z'n broer naar het graf kunnen brengen.
Dit is mijn manier om een soort van dankjewel te zeggem.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je een MT6 bolk plaatst is hij met stomheid geslagen….quote:How can I make this topic about me?![]()
EN NU IS OOK NOG MUIS TERUG
Doe je goedquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb alweer een keertje vakantie gehad![]()
![]()
Is mooi tochquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo werd de halfbroer van m'n jongste zoon een tweetal weken geleden volledig kankervrij verklaard na behandeling door het AvL. Het Dijk lander ziekenhuis classificeerde hem in fase 4,terminaal en geen behandeling meer mogelijk.
Zonder onderzoek en de behandeling in het AvL had mijn jongste dus z'n broer naar het graf kunnen brengen.
Dit is mijn manier om een soort van dankjewel te zeggem.goed dat je dat doet
Dat bleek vannacht wel andersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
IK MOEST WERKENquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Ik zag je wel in andere SCs hoorquote:
Niet?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight nog![]()
![]()
We missen @Lovely @MizzezAmy @Moonlight altijdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight nog![]()
Hoe was het bolkloze leven?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie een enerverende posthistoriequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steviequote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel ontzettend leuk je weer hier te zien Justin!![]()
![]()
Lees je dan wel mee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keek je in m'n broekje?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zie een enerverende posthistorie![]()
![]()
Voordat ik richting mijn bank bivakeer en tour ga kijken: Alles ok met je?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wonder ziet niks.quote:
Ach, iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En momenteel heb ik zin om iedereen genadeloos de moeder te bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja heerlijk man, heeft me goed gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voordat ik richting mijn bank bivakeer en tour ga kijken: Alles ok met je?
En met jou?![]()
Beginnend bij mijzelf zo te zien
Volgens mij is mijn baas mij vergeten te betalen
Trotste mama van Ambar
Zolang je het maar bij bolken houdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
En momenteel heb ik zin om iedereen genadeloos de moeder te bolkenWell, life can be a riot
Bolk!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
En momenteel heb ik zin om iedereen genadeloos de moeder te bolken![]()
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk man, heeft me goed gedaan
En met jou?
Hier niet top, maar het is niet anders. Maak er t beste van. Spreek je later!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Helikopteren komt vanavond pasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is mijn baas mij vergeten te betalen![]()
Ik heb 2,5% opslag gehad vandaagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is mijn baas mij vergeten te betalen
Thx!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier niet top, maar het is niet anders. Maak er t beste van. Spreek je later!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: