Is zo'n moslim traditie om altijd je onderbroek aan te houden, dus ook tijdens het zwemmen, tijdens het douchen, tijdens het schijten... gewoon altijd. Een soort piemelvrees, als ze een piemel zien, ook al is het hun eigen, worden ze instant homo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag een ventje van een jaar of 15 door personeel uit het zwembad van camping gevist omdat hij een onderbroek onder zijn zwembroek aan had![]()
En ik heb er ook al meer gezien die dat hadden. Ventje beweerde zelfs dat hij dat zn hele leven al doet? Wat is dat voor mongolengedrag, een onderbroek onder je zwembroek dragen?
Dan zien ze ook niet van elkaar of ze besneden zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Is zo'n moslim traditie om altijd je onderbroek aan te houden, dus ook tijdens het zwemmen, tijdens het douchen, tijdens het schijten... gewoon altijd. Een soort piemelvrees, als ze een piemel zien, ook al is het hun eigen, worden ze instant homo.
Dat moet toch wel het toppunt van treurigheid zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:00 schreef Mikeytt het volgende:
slaat natuurlijk nergens op, maar is wel een soort van in de mode.
Maar ik heb zulke zwembroeken. Je moet gewoon "double waistband" zwembroeken kopen. Die hebben een stukje 'onderbroek' uitsteken zonder daadwerkelijk een onderbroek eronder te dragen... slechts voor de show.
[ afbeelding ]
dan heb je de verkeerde zwembroek/shortquote:Op vrijdag 25 juli 2025 06:49 schreef DjVero het volgende:
Doe ik ook altijd. Zit vele malen comfortabeler. En om Goliath op z'n plek te houden!
Als je als vijftienjarige nog remsporen in je onderbroek hebt, dan is er al veel eerder iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:34 schreef ToT het volgende:
Lekker met je remsporen het water in duiken.
En het lijkt idd een islamitisch dingetje te zijn dat op anderen over slaat.
Daarom konthaar weghalen en na het poepen je kont wassen onder de douche.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:34 schreef ToT het volgende:
Lekker met je remsporen het water in duiken.
En het lijkt idd een islamitisch dingetje te zijn dat op anderen over slaat.
Meneer heeft op 45 jarige leeftijd nog remsporenquote:
Vieze gore slipsporen in het zwembad?quote:
De beheerders van het zwembad, omdat het onhygiënisch is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat zijn dat voor domme mongolen die gaan bepalen of je wel of geen onderbroek mag dragen
Haha heerlijk toch. Iedereen in een speedo. Kunnen de dames ook eens wat kijken en vergelijkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:04 schreef maily het volgende:
Die gaat niet naar Frankrijk
https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Deed ik ook. Je had altijd wel van die debielen die je short naar beneden probeerden te trekken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik deed gewoon een speedozwembroek onder de short.
van een beetje zoenen een steigeraar krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik deed gewoon een speedozwembroek onder de short.
Had eens een date met een leuke meid en jahoor, ze ging me express zoenen dus mn ding kwam omhoog. Best lullig als je op een ligbedje ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |