SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, ik wist tot voor kort niet eens wat het was!How can I make this topic about me?![]()
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef kree het volgende:
ik geloof nl niet als ik om me heen kijk, dat er zoveel minder vrouwen zijn die roken als ik.
Maar oke. in paiq wel.......
of is dat wel zo?![]()
Zit jij er nog steeds niet op?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.Do what you love, love what you do!![]()
nee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef kree het volgende:
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de website zelfs nog niet eens bekeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nouja ik ook dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!
vuurtje ouwe?
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT blieft alleen Duitse boterhamworst op zijn bammetjes, of hagelslag van de Jumbo.
~FEYENOORD~
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!![]()
![]()
Goeie tip, kan ik wel eens checken dan!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekker![]()
![]()
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.quote:
Wat erg eigenlijk
~FEYENOORD~
Nah, was er liever nooit aan begonnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?
~FEYENOORD~
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.
Wat erg eigenlijk!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gelukkig klinkt niemand zo, mijn buurvrouw van de TT camping en tevens schuinachterbuurvrouw buiten de camping om klinkt wel zo, kan ook niet meer met stemverheffing praten want dan zit ze een half uur te hoestenquote:
~FEYENOORD~
Cavia'squote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.quote:
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.![]()
Ja die ruikt heel sterk die urine van die caafsquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind knaagdieren engquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
15 uur voor een filmpje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar je vergeet de 15 uur tijd die ik eraan bestede om het filmpje te maken.
En als ik nu reken met werkuren. naja 30 per uur? weet niet eens of het bruto of Netto is maar dacht bruto. dan loont het niet meer de moeite.
Een zou het nog willen he, want vond dat wel leuk? maar mijn werk ook nu..
En naja na 5 uur in de middag na lange dag om in de avond nog ff video te gaan maken, dat vooral heb ik niet zo zin meer in zeker niet voor die schamele cent die YouTube betaald.
Als ik zo'n vlog maakte waar in ik een dag weg ging, was ik zeg maar 2 uur aan't editen om 45-60 Minuten materiaal terug te schroeven naar 15.
Keyboardfilmpjes waren vaak one of two takers, en gingen direct vanaf het opnemen naar YouTube toe.
Hoe deed jij er zo lang over dan?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar je kan ook als niet roker bij rokers gaan staan, heb je ook een gesprekje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef kree het volgende:
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.
Zelfde als dat je in een kroeg niet perse hoeft te drinken om met iemand die wél drinkt een praat je te maken.Well, life can be a riot
Had een leuke dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat vind ik fijn om te horen maatquote:~FEYENOORD~
nachtdieren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!
Bij een vriendin gegeten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
volgende is hond of kat enzo. ook leuk, vergeet alleen niet dat je zeg maar jaar of 10-15 voor ze moet zorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.Do what you love, love what you do!![]()
Zo maar m'n bed opzoeken. Vandaag de hele dag op de bank gelegen en een serie gekeken. Nul puf om iets te ondernemen. Hopelijk is't morgen beter.Well, life can be a riot
Ik heb vakantie, dat het morgen weekend is doet mij niet zo veelquote:
~FEYENOORD~
Haha ja eerste keer weer koken na haar ongeluk was een grote stap.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
omdat ik er ook wel iets uit van wilde leggen. of sowieso ik begon daar net mee, geen ervaring mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
15 uur voor een filmpje?
Als ik zo'n vlog maakte waar in ik een dag weg ging, was ik zeg maar 2 uur aan't editen om 45-60 Minuten materiaal terug te schroeven naar 15.
Keyboardfilmpjes waren vaak one of two takers, en gingen direct vanaf het opnemen naar YouTube toe.
Hoe deed jij er zo lang over dan?
Probeer het nu maar eens dan zonder je volgers en een filmpje te maken?
Het moet aan "hogere" standaarden voldoen als 20 jaar terug, zeker als je al niet de "monitize" status hebt.
dus of te wel hoewel je filmpje bekeken wordt door veel, YouTube vangt t geld.Do what you love, love what you do!![]()
Kun je net zo goed op de bank blijven liggen, je ligt toch alquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zo maar m'n bed opzoeken. Vandaag de hele dag op de bank gelegen en een serie gekeken. Nul puf om iets te ondernemen. Hopelijk is't morgen beter.~FEYENOORD~
lekker hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dat het morgen weekend is doet mij niet zo veel
ik in september denk ik nog een keer wegSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nee iets wat verder geëvolueerd is dan een konijn komt het huis hier echt niet in hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
volgende is hond of kat enzo. ook leuk, vergeet alleen niet dat je zeg maar jaar of 10-15 voor ze moet zorgen.![]()
Dat is alleen maar positief tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja eerste keer weer koken na haar ongeluk was een grote stap.
~FEYENOORD~
Dat zijn goede vooruitzichtenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
ik in september denk ik nog een keer weg
~FEYENOORD~
Ja was trots op ten duur vond ze het een beetje eng nam ik het weer over.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben je vrienden voor tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja was trots op ten duur vond ze het een beetje eng nam ik het weer over.~FEYENOORD~
Ja daaromquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou er goed over nadenken wel ja. hoewel kinderen dat graag willen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee iets wat verder geëvolueerd is dan een konijn komt het huis hier echt niet in hoor!
En anders is optie nog "flappie"
al met al. wij waren altijd met honden thuis, maar was meer van mijn ma enzo, niet van ons als kinderen.
Tuurlijk leuk dat wel.
en nooit probleem daarover geweest.
maar als ik kinderen zou hebben en vragen om een huisdier, dan zou ik wel paar keer nadenken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je kan prima lage kwaliteitscontent maken hoor en uploaden. Maar je moet het wel zo maken dat mensen blijven kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er ook wel iets uit van wilde leggen. of sowieso ik begon daar net mee, geen ervaring mee.
Probeer het nu maar eens dan zonder je volgers en een filmpje te maken?
Het moet aan "hogere" standaarden voldoen als 20 jaar terug, zeker als je al niet de "monitize" status hebt.
dus of te wel hoewel je filmpje bekeken wordt door veel, YouTube vangt t geld.
Dankpods is een YouTuber die letterlijk met een oude iPhone filmt, bij z'n kanaal Garbage Time gebruikt 'ie geen microfoons behalve de ingebouwde bij z'n kanaal Dankpods gebruikt 'ie een externe microfoon. Kwaliteit is prima, en hij heeft gecombineerd dik 2 MIljoen abonnees..
Het gaat meer om content dan om gear.Well, life can be a riot
Intwine heerlijke bandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar ja, maar oke zover ben ik er niet in enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan prima lage kwaliteitscontent maken hoor en uploaden. Maar je moet het wel zo maken dat mensen blijven kijken.
Dankpods is een YouTuber die letterlijk met een oude iPhone filmt, bij z'n kanaal Garbage Time gebruikt 'ie geen microfoons behalve de ingebouwde bij z'n kanaal Dankpods gebruikt 'ie een externe microfoon. Kwaliteit is prima, en hij heeft gecombineerd dik 2 MIljoen abonnees..
Het gaat meer om content dan om gear.
voor mij was het voor de lol ff wat delen en mss hebben mensen er wat aan. mss toen wel want had er leuke reacties op.
nu verwachten ze mss teveel. en kan ik het niet zo waar maken of iig niet op boxen die t veel meer pro doen.
of althans kan ik wel. als ik er tijd voor zou hebben, maar YouTube als enig inkomen is wss een slecht idee zo blijkt bij een hoop ook die veel nieuws en abo hadden.Do what you love, love what you do!![]()
Cruel man
Well, life can be a riot
Nu opstaanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YouTube is een dictator en geld verslindende machine over ruggen van anderen. dat denk ik.
Get outta my head
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat ik me afvraag altijd al he, wanneer wordt een YouTube oke om zeg maar je jaarsalaris van te verdienen.?
ik denk met 100k abo en constant als je nieuwe filmpjes kunt blijven uitpompen? dan lukt het.
maar het is een opgave wel, vind de inspiratie ermaar eens voor.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent te laat die bubbel is al geknaldquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:45 schreef kree het volgende:
wat ik me afvraag altijd al he, wanneer wordt een YouTube oke om zeg maar je jaarsalaris van te verdienen.?
ik denk met 100k abo en constant als je nieuwe filmpjes kunt blijven uitpompen? dan lukt het.
maar het huis een opgave wel, vind de inspiratie ernaar eens voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel moeten er nog komen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nog niet hoor want zie ook recente die best oke halen met views en of abo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent te laat die bubbel is al geknald
Maar oke dat is dan een poging, het ook langer volhouden, dat is wss de truck en precies waarom ik denk blijf bij mijn oke salaris als elektromonteur, iig is dat stabiel.
Wil niet zeggen dat ik nooit meer filmpje ga maken, want vind dat leuk om te doen en hobby. maar hoop om er echt mee te verdienen???
ik heb het laten varen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Er komt steeds een bubbel die daarna weer klapt. Net als financiële recessies...How can I make this topic about me?![]()
Hoeveel moeten er nog gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt er weer een kookvideo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet hoor want zie ook recente die best oke halen met views en of abo.
Maar oke dat is dan een poging, het ook langer volhouden, dat is wss de truck en precies waarom ik denk blijf bij mijn oke salaris als elektromonteur, iig is dat stabiel.
Wil niet zeggen dat ik nooit meer filmpje ga maken, want vind dat leuk om te doen en hobby. maar hoop om er echt mee te verdienen???
ik heb het laten varen wel.
* gebrokenglas kijkt hoopvol.....How can I make this topic about me?![]()
owh vast wel, heb nog geen plannen, maar ook dat dus he is meer voor de leuk en voor jullie alsdat ik denk dat er ooit een cent van mee verdient gaat wordenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt er weer een kookvideo?
* gebrokenglas kijkt hoopvol.....
tis vooral voor de lol die kook video's en ook totaal niet bewerkt of voor op YouTube. want teveel competitie. maar zal er nog wel eens keertje eentje doen en zal de tips meenemen die ik gehoord had erop trouwens.
;pDo what you love, love what you do!![]()
Je bent wel heel erg op het geld verdienen met videos hè?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
owh vast wel, heb nog geen plannen, maar ook dat dus he is meer voor de leuk en voor jullie alsdat ik denk dat er ooit een cent van mee verdient gaat wordenHow can I make this topic about me?![]()
julia vind me wel leuk trouwens, had berichtje terug.
Oke eindelijk eens iemand die niet met alleen vragen komt of open laat maar ff wat verteld over zichzelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hobbies kunnen ook dat zijn: gewoon hobby's, zonder winstoogmerk.....How can I make this topic about me?![]()
naja het kost tijd vooral. en wil er best meer tijd in steken, omdat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg op het geld verdienen met videos hè?
maar ik heb ook gewoon een inkomen nodig?
Toen ik ermee begon had ik bijstand he en dagen tijd, nu niet meer.
En dat is de goeie weg want niet meer afhankelijk.... maar betekend ook dat er gewoon veel minder tijd voor is.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt toch een baan, dus een inkomen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
naja het kost tijd vooral. en wil er best meer tijd in steken, omdat ik het leuk vind.
maar ik heb ook gewoon een inkomen nodig?
Toen ik ermee begon had ik bijstand he en dagen tijd, nu niet meer.
En dat is de goeie weg want niet meer afhankelijk.... maar betekend ook dat er gewoon veel minder tijd voor is.How can I make this topic about me?![]()
is het ook, het is leuk als het het is, maar muziek maken voor het geld is nooit mijn doel geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Hobbies kunnen ook dat zijn: gewoon hobby's, zonder winstoogmerk.....
wel hoop erop soms.
Maar in de praktijk is dat veel lastiger. dus en oke kan meer verdienen met elktro opleiding en werk.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom heb je het er dan zo vaak over, over geld verdienen met muziek maken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook, het is leuk als het het is, maar muziek maken voor het geld is nooit mijn doel geweest.How can I make this topic about me?![]()
omdat het wel een passie is en ik het graag zou willen dat het zo kon...?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan zo vaak over, over geld verdienen met muziek maken?
praktijk werkt anders uit helaas.Do what you love, love what you do!![]()
zelfs he als ik mijn baan zou opzeggen nu en full-time aan video ga werken, dan nog denk dat ik nog geen kwart van een salaris heb als nu per maand. na maand of 6. en oke kan dat nog wel trekken.
Maar je neemt dan een te veel groot risico. wmb he. want ik betaal onderhand 17.000 euro nog afDo what you love, love what you do!![]()
kijk die Wilson of hoe heet ie op YouTube. het kan wel. maar het zijn er enkele. je ziet niet degene die er falen nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas ziet niet in waarom je je baan zou opzeggen om videos te maken. Het kan heel goed en je baan en je hobby. En niet of je baan of je hobby.
Want dan is het trouwens geen hobby meer.How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas kijkt naar de klok en ziet dat het al erg laat geworden is.
How can I make this topic about me?![]()
Klopt is ook wel vergelijkbaar je moet er op tijd bij zijn en op tijd de boel weer verlaten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Er komt steeds een bubbel die daarna weer klapt. Net als financiële recessies...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.youtube.com/@SimonWilson12/featured
deze natuurlijk. kijk dat zou ik mooi vinden, lef ervoor, no way
maar oke om maar aan te geven zo kun je YouTube volgers krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
afgezien van dat, vind dat van hem ook wel leuk om te kijken altijd...Do what you love, love what you do!![]()
Voor snel geld moet je momenteel op tiktok zijn @kree eerder was het zo dat je na 1 live tussen de filmpjes door in dat TikTok live blijft hangen toch.
Als je daar door heen scrolled zie je allemaal mensen die niks kunnen die toch allemaal donaties krijgen met gewoon dom lullen bijna allemaal wel wajong figuren. Ik zat laatst met vrienden te videobellen opperde ik al als we dit op TikTok live doen hadden we nu elk 300 euro verdiend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet ik, en vroeger was ik erop in gesprongen, nu niet zo meer dus, want heb een gewoon echt wel best ok inkomen zo met werk nu.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor snel geld moet je momenteel op tiktok zijn @:kree eerder was het zo dat je na 1 live tussen de filmpjes door in dat TikTok live blijft hangen toch.
Als je daar door heen scrolled zie je allemaal mensen die niks kunnen die toch allemaal donaties krijgen met gewoon dom lullen bijna allemaal wel wajong figuren. Ik zat laatst met vrienden te videobellen opperde ik al als we dit op TikTok live doen hadden we nu elk 300 euro verdiend.
Vroeger dus dus hiervoor had ik er wss moeite voor gedaan. Voor nu ik wil best wel nog wat filmpjes maken enzo en vooral omdat ik het leuk vind om te doen. en weet hoeven hobby geen werk te kosten.
maar wil dan ook niet waarop ik het op publiceer er wel geld aan verdient.Do what you love, love what you do!![]()
over 3 jaar is trouwens YouTube ook een puinhoop?
want kijk die shorts wel is, de helft is AI al gegenereerd.Do what you love, love what you do!![]()
zelfde als op tiktok. wat ik trouwens niet heb, of Instagram hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh die shorts....
NIet aan te ontkomen.
Er is geen ontkomen aan. maar uiteindelijk achterhaald zich dit.....Do what you love, love what you do!![]()
ik heb me zo zitten verbazen. over een spel. weet niet meer eens wat. is het Minecraft ofzo.
dat er mensen zijn gewoon hier in NL ook maar ook internationaal dat ze zoveel publiek krijgen door achter hun computer dat spel spelen?
En er ook mee aan de haal gaan, want nog erger, want volgens mij is het een wereldje van ons kent ons. Enne naja
Weet niet of het allemaal oprechte content creators zijn hoor? ze zien het geld ook wel nl wat dan makkelijk is. en hoezeer ze denken en geven om "hun" community. je bent geen reet waard voor ze/Do what you love, love what you do!![]()
ja die australier. ben fan van hem. en trouwens ook van die met hun twee.quote:
ff lekker kritisch over alles wel en america met name. ja HahahaDo what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Truste KoentjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
mooie tijd om te gaan slapen en dromen, doen jullie dat wel eens?Do what you love, love what you do!![]()
nou dat is wel raar ik heb het eigenlijk elke nacht wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:23 schreef marc0871 het volgende:
Slapen wel.
Dromen. Poeh. Kan ik me eigenlijk al niet meer herinneren.
de meest rare ook.Do what you love, love what you do!![]()
mjah mss ben ik ook wel meer het dromer type dan?
iig ik ga lekker slapen. trustee allenDo what you love, love what you do!![]()
Ik droom alleen over @roos80 jullie ook?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is wel raar ik heb het eigenlijk elke nacht wel?
de meest rare ook.![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeg me al af waar je was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb slecht nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws
Oh no!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nu?Trust nobody![]()
Opeten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had laatst wel lechon, Filipijns geroosterde heel varken, bij een bruiloft. Niet mijn bruiloft voor het geval je je afvraagt waarom ik je niet had uitgenodigdquote:![]()
Awwquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 30 minuten rennen ze weer, maar ik ben maar doorgelopen
Zonder support wint piglet zeker nietTrust nobody![]()
Ik ben haar naam nu al weer vergetenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww
Zonder support wint piglet zeker niet![]()
![]()
Ik blijf deze nog steeds apart vinden:https://www.tiktok.com/@dadsonfarms/video/7483230456125639978“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zieligquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben haar naam nu al weer vergeten
[ afbeelding ]
Maar zo schattig
Trust nobody![]()
Nog even blijven,pak wat lekkers en wat te drinken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat filmpje is om meerdere redenen disturbingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik blijf deze nog steeds apart vinden:https://www.tiktok.com/@:dadsonfarms/video/7483230456125639978
Trust nobody![]()
Concert begint hier zo, dus ik ben ook zo weer weg.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had rigenlijk zin om n kast op te ruimen..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even blijven,pak wat lekkers en wat te drinken.Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Concert begint hier zo, dus ik ben ook zo weer weg.Ik ben ook hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geen foreigner
RaarTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Concert begint hier zo, dus ik ben ook zo weer weg.Altijd leuk om dat even mee te pakken. Toch ook jeugd sentiment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raar. Wel leuk dat je ook hier bent. Ik zal even zwaaienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben ook hier
Maar geen foreigner
Raar![]()
Dat dus. Tegenwoordig gaat iedereen maar dood, dus misschien is dit wel hun laatste concert. Of mijn, alles kanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat even mee te pakken. Toch ook jeugd sentiment.![]()
Kijk nu naar een kast die zo vol zit dat de deuren nog nauwelijks dichtgaanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had rigenlijk zin om n kast op te ruimen..
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Wel leuk dat je ook hier bent. Ik zal even zwaaien
Trust nobody![]()
Iets met Hilton Hotel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk nu naar een kast die zo vol zit dat de deuren nog nauwelijks dichtgaanTrust nobody![]()
Soms heb je dat. Maar over 5 minuten is die drang misschien wel verdwenen, dus even wachtenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had rigenlijk zin om n kast op te ruimen..![]()
Het is wel raak deze week hoor. Gister weer Hulk Hogan en Chiel Montagne.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Las het jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
Het is wel raak deze week hoor. Gister weer Hulk Hogan en Chiel Montagne.Trust nobody![]()
Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap deze week ook in een Hilton hotelTrust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
71 is toch redelijk oud?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
Dacht eigenlijk dat hulk h veel ouder was![]()
Is het hele jaar al.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
Het is wel raak deze week hoor. Gister weer Hulk Hogan en Chiel Montagne.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey. Maar de laatste tijd wel extreem veel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In stilte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zijn nu geld waard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag toch ook maar eens die kast ordenen. Gaat vast leuk worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Mikey. Maar de laatste tijd wel extreem veel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een liedje zingen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Niet om aan te gluren dit.quote:En de onderliggende gedachte is: Het is de schuld van asielzoekers.
Hans Teeuwen.quote:
Rustig vannacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar begin ik niet meer aan.quote:![]()
Gisternacht was het echt heel druk in vergelijking.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh hoe kwam dat dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan.![]()
Gisternacht was het echt heel druk in vergelijking.Trust nobody![]()
Ik had hem op de achtergrond opstaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren dit.En de onderliggende gedachte is: Het is de schuld van asielzoekers.
Gisteren waren ze op het strand regionale omroep maakt betere content.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De nachtmensjes.quote:
Die Raisa moet ik al helemaal niet. Dat strandfilmpje heb ik gezien. Zo overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had hem op de achtergrond opstaan.
Gisteren waren ze op het strand regionale omroep maakt betere content.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was gewoon leuk,ook serieuze gesprekken. En veel gelachen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog nooit een strandbedje gehuurd op een strand.
Dat het duur zou zijn kon ik zelf wel verzinnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit een strandbedje gehuurd op een strand.
Dat het duur zou zijn kon ik zelf wel verzinnen.
En dat eten bij een strandtent prijzig is had ik je ook wel kunnen vertellen. Maar om daar nou de asielzoekers de schuld van te geven vind ik behoorlijk ver gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe jij weleens je kledingkast opruimen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja onderhand wel.
Alles goed hier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik gebruik geen kledingkast, ik flikker alles gewoon op de grond.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij weleens je kledingkast opruimen?
Nee, geintje maar nee doe ik niet. Zou ik wel eens moeten doen, maar hij is groot zat dus geen idee waarom ik dat zou moeten doen nu.![]()
Aan de andere kant van de medaille.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
En dat eten bij een strandtent prijzig is had ik je ook wel kunnen vertellen. Maar om daar nou de asielzoekers de schuld van te geven vind ik behoorlijk ver gaan.
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
even dat gekeken, dat eerste met de trein klopt al niet qua prijs als ze beter hadden geïnformeerd onderzoek hadde gedaan, ze hadden het over 2 personen en 2 kinderen. Hun Amersfoort - Den Haag kost 72 euro met groepsticket retour met kinderen onder 12 gratis meereizen. En met 4 volwassenen kost het 80,50. Nogal verschil met hun 144.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
En dat eten bij een strandtent prijzig is had ik je ook wel kunnen vertellen. Maar om daar nou de asielzoekers de schuld van te geven vind ik behoorlijk ver gaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HC kwam met dit idee. En hier een kast die overvol zit. Dus later maar eens even gaan ruimen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik gebruik geen kledingkast, ik flikker alles gewoon op de grond.
Nee, geintje maar nee doe ik niet. Zou ik wel eens moeten doen, maar hij is groot zat dus geen idee waarom ik dat zou moeten doen nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In België is het nog erger.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de medaille.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raisa is heel goed in niet kloppende berichten te verspreiden met een stalen gezicht dat het echt waar is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even dat gekeken, dat eerste met de trein klopt al niet qua prijs als ze beter hadden geïnformeerd onderzoek hadde gedaan, ze hadden het over 2 personen en 2 kinderen. Hun Amersfoort - Den Haag kost 72 euro met groepsticket retour met kinderen onder 12 gratis meereizen. En met 4 volwassenen kost het 80,50. Nogal verschil met hun 144.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja dan kun je dat doen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HC kwam met dit idee. En hier een kast die overvol zit. Dus later maar eens even gaan ruimen.
Heb het een keer gedaan trouwens toch wel. Heb ik kleren naar het leger des heils gebracht.![]()
![]()
Eng mensquote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raisa is heel goed in niet kloppende berichten te verspreiden met een stalen gezicht dat het echt waar is.
Uw ADH vitamine Worst
Dat is altijd goed. Of bijna altijd, zag laatst een filmpje van iemand die schoenen had gedoneerd, maar met een tracker. Die kon ze later terug kopen in een winkel in Roemenië.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dan kun je dat doen ja.
Heb het een keer gedaan trouwens toch wel. Heb ik kleren naar het leger des heils gebracht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die Eva Vlaardingbroek of zo lekker
Deze![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die Eva Vlaardingbroek of zo lekker![]()
![]()
Meen je nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is altijd goed. Of bijna altijd, zag laatst een filmpje van iemand die schoenen had gedoneerd, maar met een tracker. Die kon ze later terug kopen in een winkel in Roemenië.![]()
![]()
Ze deed ooit een crowdfunding voor haar rechtzaak, bleek later dat ze gewoon de advocaat van ON gebruikte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets met Lego of gamen en ondertussen bolken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lego net gedaan, denk dat ik zo ga gamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Lego of gamen en ondertussen bolken.
Heb nog een spelletje wat ik aan het doen was.![]()
ik was opeens heel slaperig rond 23 u, uurtje geslapen en nu al weer wat uren klaarwakker
Uw ADH vitamine Worst
Haha ook niet zo handig.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik was opeens heel slaperig rond 2 u, uurtje geslapen en nu al weer wat uren klaarwakker
Ik had het wat laat gemaakt eergisteren hier in dts. Toen was ik even gaan liggen maar kon niet slapen. Toen was het half 6 en dacht ik eens te kijken hoe laat het tankstation in Duitsland open was. Nou 6 uur.
Dus ik er maar uit, naar Duitsland gefietst
Toen was het half 8. Moest medicijnen ophalen bij de apotheek.
Daarna wel goed wasted en gaan liggen. Geslapen tot 1 uur zonet.
Beetje kansloos wel weer![]()
![]()
Hoezo kansloos?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ook niet zo handig.
Ik had het wat laat gemaakt eergisteren hier in dts. Toen was ik even gaan liggen maar kon niet slapen. Toen was het half 6 en dacht ik eens te kijken hoe laat het tankstation in Duitsland open was. Nou 6 uur.
Dus ik er maar uit, naar Duitsland gefietst
Toen was het half 8. Moest medicijnen ophalen bij de apotheek.
Daarna wel goed wasted en gaan liggen. Geslapen tot 1 uur zonet.
Beetje kansloos wel weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht ik al.quote:
Dan zal je toch je ritme aan moeten passen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou qua ritme.
Wil eigenlijk gewoon rond 23/24 uur naar bed, en dan tot 7-8 uur slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ga ik ook aan werken. Misschien straks nog even gaan liggen en wekker zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zal je toch je ritme aan moeten passen.![]()
![]()
Ik vind het wel heel knap ,en dit meen ik echt, dat je wel die dingen hebt gedaan in de ochtend voordat je bent gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik ook aan werken. Misschien straks nog even gaan liggen en wekker zetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja was bang dat ik er anders doorheen zou slapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel knap ,en dit meen ik echt, dat je wel die dingen hebt gedaan in de ochtend voordat je bent gaan slapen.Want in Duitsland moest ik tabak hebben, dat was op. En bij de apotheek medicijnen die ik die dag nodig had. Zou niet zo handig zijn die dingen te doen.
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2261 / +98 / +0 / 7207 / 8136
2. FreshFruit / 1439 / +91 / +22 / 2467 / 3204
3. KillemWieft / 860 / +11 / +0 / 724 / 1022
4. gebrokenglas / 849 / +32 / +0 / 2852 / 3446
5. MooieTop6 / 565 / +66 / +0 / 2505 / 2855
6. _UserName_ / 540 / +29 / +0 / 488 / 662
7. Lovely / 523 / +3 / +0 / 2334 / 2712
8. mario390 / 434 / +3 / +0 / 876 / 1150
9. Helenattenek / 425 / +15 / +0 / 517 / 653
10. loveislikeakiss / 425 / +4 / +0 / 2302 / 2575
11. DJMO / 414 / +14 / +0 / 824 / 1097
12. Dr.Mikey / 349 / +6 / +5 / 420 / 566
13. marc0871 / 333 / +2 / +15 / 734 / 947
14. hemarookworst / 323 / +6 / +5 / 1072 / 1299
15. Fogel / 322 / +4 / +3 / 1012 / 1257
16. MizzezAmy / 321 / +10 / +0 / 1827 / 2102
17. kree / 315 / +41 / +5 / 1291 / 1523
18. maily / 287 / +0 / +0 / 1100 / 1257
19. KoningWouter / 286 / +8 / +9 / 1091 / 1250
20. Sally / 278 / +4 / +0 / 285 / 405SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Precies dit, ik denk ook vaak ; even 2 uurtjes liggen en dan doe ik het wel . 9 van de 10 keer complete faal.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was bang dat ik er anders doorheen zou slapen.Want in Duitsland moest ik tabak hebben, dat was op. En bij de apotheek medicijnen die ik die dag nodig had. Zou niet zo handig zijn die dingen te doen.
Inmiddels boxing event stukje gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahah ja en ik heb echt een hekel aan haasten. Dus ook als ik dan net ervoor wakker wordt. Nah wil ik niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies dit, ik denk ook vaak ; even 2 uurtjes liggen en dan doe ik het wel . 9 van de 10 keer complete faal.
En ik kan er niet goed tegen dat ik nog dingen moet doen, dan lig ik niet lekker.![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
En is het wat? Heb geen abbo meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En is het wat? Heb geen abbo meer.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Heer Killem.quote:
Waren wel meerdere leuk. Die gasten uit Hawaï met elastiekjes in hun baard. Of iets met Beef,weet zijn naam even niet. Wij deden dit trouwens vroeger na als kinderen, matrassen op de vloer en gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
Ik vond Macho Man leuker
[ afbeelding ]
Brutus the barber Beefcake en Lou Albanoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waren wel meerdere leuk. Die gasten uit Hawaï met elastiekjes in hun baard. Of iets met Beef,weet zijn naam even niet. Wij deden dit trouwens vroeger na als kinderen, matrassen op de vloer en gaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Brutus the barber Beefcake en Lou Albano
Wacht ff jij hebt het over gasten met elastiekjes in hun baard. Die ken ik niet. Ken alleen Lou met elastiekjesquote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tokkie van beneden veranderd het huis weer in een racebaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze ja, maar die had ook broers die meededen toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht ff jij hebt het over gasten met elastiekjes in hun baard. Die ken ik niet. Ken alleen Lou met elastiekjes
Dat jij dit nog weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd om z’n gezicht te verbouwen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tokkie van beneden veranderd het huis weer in een racebaan.
Lou was geen eiland figuur. Gewoon blank.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ja, maar die had ook broers die meededen toch?
Dat jij dit nog weet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Power of the universe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En vrouwen maar klagen dat Barbie de lat te hoog legt voor meisjes!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Magnum woonde ook op Hawaii en blank. En Higgins.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lou was geen eiland figuur. Gewoon blank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Magnum woonde ook op Hawaii en blank. En Higgins.
Heb je gister meegekregen van de DHL bezorger?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik krijg niks mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je gister meegekregen van de DHL bezorger?
De bel gaat, ik was binnen 10 seconden bij de deur en hij rende al weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht zeker dat er een bejaarde woonde die hij makkelijk kon overvallen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bel gaat, ik was binnen 10 seconden bij de deur en hij rende al weg.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee,met mijn pakketje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht zeker dat er een bejaarde woonde die hij makkelijk kon overvallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wist het.quote:
Even volgooien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat bedoel je.quote:![]()
Een vage gozer bood vandaag AirPods aan toen hij me voorbij liep. Hij was met nog een dikke kerel van middelbare leeftijd en een vrouw. Eigenlijk had ik het uit z’n handen moeten grissen en wegrennen. Ik ben dik maar die gasten waren nog veel dikker. Die hadden me echt nooit bijgehouden.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: