SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, ik wist tot voor kort niet eens wat het was!How can I make this topic about me?![]()
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef kree het volgende:
ik geloof nl niet als ik om me heen kijk, dat er zoveel minder vrouwen zijn die roken als ik.
Maar oke. in paiq wel.......
of is dat wel zo?![]()
Zit jij er nog steeds niet op?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.Do what you love, love what you do!![]()
nee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef kree het volgende:
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de website zelfs nog niet eens bekeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nouja ik ook dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!
vuurtje ouwe?
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT blieft alleen Duitse boterhamworst op zijn bammetjes, of hagelslag van de Jumbo.
~FEYENOORD~
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!![]()
![]()
Goeie tip, kan ik wel eens checken dan!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekker![]()
![]()
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.quote:
Wat erg eigenlijk
~FEYENOORD~
Nah, was er liever nooit aan begonnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?
~FEYENOORD~
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.
Wat erg eigenlijk!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gelukkig klinkt niemand zo, mijn buurvrouw van de TT camping en tevens schuinachterbuurvrouw buiten de camping om klinkt wel zo, kan ook niet meer met stemverheffing praten want dan zit ze een half uur te hoestenquote:
~FEYENOORD~
Cavia'squote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.quote:
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.![]()
Ja die ruikt heel sterk die urine van die caafsquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind knaagdieren engquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
15 uur voor een filmpje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar je vergeet de 15 uur tijd die ik eraan bestede om het filmpje te maken.
En als ik nu reken met werkuren. naja 30 per uur? weet niet eens of het bruto of Netto is maar dacht bruto. dan loont het niet meer de moeite.
Een zou het nog willen he, want vond dat wel leuk? maar mijn werk ook nu..
En naja na 5 uur in de middag na lange dag om in de avond nog ff video te gaan maken, dat vooral heb ik niet zo zin meer in zeker niet voor die schamele cent die YouTube betaald.
Als ik zo'n vlog maakte waar in ik een dag weg ging, was ik zeg maar 2 uur aan't editen om 45-60 Minuten materiaal terug te schroeven naar 15.
Keyboardfilmpjes waren vaak one of two takers, en gingen direct vanaf het opnemen naar YouTube toe.
Hoe deed jij er zo lang over dan?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar je kan ook als niet roker bij rokers gaan staan, heb je ook een gesprekje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef kree het volgende:
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.
Zelfde als dat je in een kroeg niet perse hoeft te drinken om met iemand die wél drinkt een praat je te maken.Well, life can be a riot
Had een leuke dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat vind ik fijn om te horen maatquote:~FEYENOORD~
nachtdieren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!
Bij een vriendin gegeten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
volgende is hond of kat enzo. ook leuk, vergeet alleen niet dat je zeg maar jaar of 10-15 voor ze moet zorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.Do what you love, love what you do!![]()
Zo maar m'n bed opzoeken. Vandaag de hele dag op de bank gelegen en een serie gekeken. Nul puf om iets te ondernemen. Hopelijk is't morgen beter.Well, life can be a riot
Ik heb vakantie, dat het morgen weekend is doet mij niet zo veelquote:
~FEYENOORD~
Haha ja eerste keer weer koken na haar ongeluk was een grote stap.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
omdat ik er ook wel iets uit van wilde leggen. of sowieso ik begon daar net mee, geen ervaring mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
15 uur voor een filmpje?
Als ik zo'n vlog maakte waar in ik een dag weg ging, was ik zeg maar 2 uur aan't editen om 45-60 Minuten materiaal terug te schroeven naar 15.
Keyboardfilmpjes waren vaak one of two takers, en gingen direct vanaf het opnemen naar YouTube toe.
Hoe deed jij er zo lang over dan?
Probeer het nu maar eens dan zonder je volgers en een filmpje te maken?
Het moet aan "hogere" standaarden voldoen als 20 jaar terug, zeker als je al niet de "monitize" status hebt.
dus of te wel hoewel je filmpje bekeken wordt door veel, YouTube vangt t geld.Do what you love, love what you do!![]()
Kun je net zo goed op de bank blijven liggen, je ligt toch alquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zo maar m'n bed opzoeken. Vandaag de hele dag op de bank gelegen en een serie gekeken. Nul puf om iets te ondernemen. Hopelijk is't morgen beter.~FEYENOORD~
lekker hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dat het morgen weekend is doet mij niet zo veel
ik in september denk ik nog een keer wegSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nee iets wat verder geëvolueerd is dan een konijn komt het huis hier echt niet in hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
volgende is hond of kat enzo. ook leuk, vergeet alleen niet dat je zeg maar jaar of 10-15 voor ze moet zorgen.![]()
Dat is alleen maar positief tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja eerste keer weer koken na haar ongeluk was een grote stap.
~FEYENOORD~
Dat zijn goede vooruitzichtenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
ik in september denk ik nog een keer weg
~FEYENOORD~
Ja was trots op ten duur vond ze het een beetje eng nam ik het weer over.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben je vrienden voor tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja was trots op ten duur vond ze het een beetje eng nam ik het weer over.~FEYENOORD~
Ja daaromquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou er goed over nadenken wel ja. hoewel kinderen dat graag willen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee iets wat verder geëvolueerd is dan een konijn komt het huis hier echt niet in hoor!
En anders is optie nog "flappie"
al met al. wij waren altijd met honden thuis, maar was meer van mijn ma enzo, niet van ons als kinderen.
Tuurlijk leuk dat wel.
en nooit probleem daarover geweest.
maar als ik kinderen zou hebben en vragen om een huisdier, dan zou ik wel paar keer nadenken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je kan prima lage kwaliteitscontent maken hoor en uploaden. Maar je moet het wel zo maken dat mensen blijven kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er ook wel iets uit van wilde leggen. of sowieso ik begon daar net mee, geen ervaring mee.
Probeer het nu maar eens dan zonder je volgers en een filmpje te maken?
Het moet aan "hogere" standaarden voldoen als 20 jaar terug, zeker als je al niet de "monitize" status hebt.
dus of te wel hoewel je filmpje bekeken wordt door veel, YouTube vangt t geld.
Dankpods is een YouTuber die letterlijk met een oude iPhone filmt, bij z'n kanaal Garbage Time gebruikt 'ie geen microfoons behalve de ingebouwde bij z'n kanaal Dankpods gebruikt 'ie een externe microfoon. Kwaliteit is prima, en hij heeft gecombineerd dik 2 MIljoen abonnees..
Het gaat meer om content dan om gear.Well, life can be a riot
Intwine heerlijke bandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar ja, maar oke zover ben ik er niet in enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan prima lage kwaliteitscontent maken hoor en uploaden. Maar je moet het wel zo maken dat mensen blijven kijken.
Dankpods is een YouTuber die letterlijk met een oude iPhone filmt, bij z'n kanaal Garbage Time gebruikt 'ie geen microfoons behalve de ingebouwde bij z'n kanaal Dankpods gebruikt 'ie een externe microfoon. Kwaliteit is prima, en hij heeft gecombineerd dik 2 MIljoen abonnees..
Het gaat meer om content dan om gear.
voor mij was het voor de lol ff wat delen en mss hebben mensen er wat aan. mss toen wel want had er leuke reacties op.
nu verwachten ze mss teveel. en kan ik het niet zo waar maken of iig niet op boxen die t veel meer pro doen.
of althans kan ik wel. als ik er tijd voor zou hebben, maar YouTube als enig inkomen is wss een slecht idee zo blijkt bij een hoop ook die veel nieuws en abo hadden.Do what you love, love what you do!![]()
Cruel man
Well, life can be a riot
Nu opstaanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YouTube is een dictator en geld verslindende machine over ruggen van anderen. dat denk ik.
Get outta my head
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat ik me afvraag altijd al he, wanneer wordt een YouTube oke om zeg maar je jaarsalaris van te verdienen.?
ik denk met 100k abo en constant als je nieuwe filmpjes kunt blijven uitpompen? dan lukt het.
maar het is een opgave wel, vind de inspiratie ermaar eens voor.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent te laat die bubbel is al geknaldquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:45 schreef kree het volgende:
wat ik me afvraag altijd al he, wanneer wordt een YouTube oke om zeg maar je jaarsalaris van te verdienen.?
ik denk met 100k abo en constant als je nieuwe filmpjes kunt blijven uitpompen? dan lukt het.
maar het huis een opgave wel, vind de inspiratie ernaar eens voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel moeten er nog komen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nog niet hoor want zie ook recente die best oke halen met views en of abo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent te laat die bubbel is al geknald
Maar oke dat is dan een poging, het ook langer volhouden, dat is wss de truck en precies waarom ik denk blijf bij mijn oke salaris als elektromonteur, iig is dat stabiel.
Wil niet zeggen dat ik nooit meer filmpje ga maken, want vind dat leuk om te doen en hobby. maar hoop om er echt mee te verdienen???
ik heb het laten varen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Er komt steeds een bubbel die daarna weer klapt. Net als financiële recessies...How can I make this topic about me?![]()
Hoeveel moeten er nog gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt er weer een kookvideo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet hoor want zie ook recente die best oke halen met views en of abo.
Maar oke dat is dan een poging, het ook langer volhouden, dat is wss de truck en precies waarom ik denk blijf bij mijn oke salaris als elektromonteur, iig is dat stabiel.
Wil niet zeggen dat ik nooit meer filmpje ga maken, want vind dat leuk om te doen en hobby. maar hoop om er echt mee te verdienen???
ik heb het laten varen wel.
* gebrokenglas kijkt hoopvol.....How can I make this topic about me?![]()
owh vast wel, heb nog geen plannen, maar ook dat dus he is meer voor de leuk en voor jullie alsdat ik denk dat er ooit een cent van mee verdient gaat wordenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt er weer een kookvideo?
* gebrokenglas kijkt hoopvol.....
tis vooral voor de lol die kook video's en ook totaal niet bewerkt of voor op YouTube. want teveel competitie. maar zal er nog wel eens keertje eentje doen en zal de tips meenemen die ik gehoord had erop trouwens.
;pDo what you love, love what you do!![]()
Je bent wel heel erg op het geld verdienen met videos hè?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
owh vast wel, heb nog geen plannen, maar ook dat dus he is meer voor de leuk en voor jullie alsdat ik denk dat er ooit een cent van mee verdient gaat wordenHow can I make this topic about me?![]()
julia vind me wel leuk trouwens, had berichtje terug.
Oke eindelijk eens iemand die niet met alleen vragen komt of open laat maar ff wat verteld over zichzelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hobbies kunnen ook dat zijn: gewoon hobby's, zonder winstoogmerk.....How can I make this topic about me?![]()
naja het kost tijd vooral. en wil er best meer tijd in steken, omdat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg op het geld verdienen met videos hè?
maar ik heb ook gewoon een inkomen nodig?
Toen ik ermee begon had ik bijstand he en dagen tijd, nu niet meer.
En dat is de goeie weg want niet meer afhankelijk.... maar betekend ook dat er gewoon veel minder tijd voor is.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt toch een baan, dus een inkomen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
naja het kost tijd vooral. en wil er best meer tijd in steken, omdat ik het leuk vind.
maar ik heb ook gewoon een inkomen nodig?
Toen ik ermee begon had ik bijstand he en dagen tijd, nu niet meer.
En dat is de goeie weg want niet meer afhankelijk.... maar betekend ook dat er gewoon veel minder tijd voor is.How can I make this topic about me?![]()
is het ook, het is leuk als het het is, maar muziek maken voor het geld is nooit mijn doel geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Hobbies kunnen ook dat zijn: gewoon hobby's, zonder winstoogmerk.....
wel hoop erop soms.
Maar in de praktijk is dat veel lastiger. dus en oke kan meer verdienen met elktro opleiding en werk.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom heb je het er dan zo vaak over, over geld verdienen met muziek maken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook, het is leuk als het het is, maar muziek maken voor het geld is nooit mijn doel geweest.How can I make this topic about me?![]()
omdat het wel een passie is en ik het graag zou willen dat het zo kon...?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan zo vaak over, over geld verdienen met muziek maken?
praktijk werkt anders uit helaas.Do what you love, love what you do!![]()
zelfs he als ik mijn baan zou opzeggen nu en full-time aan video ga werken, dan nog denk dat ik nog geen kwart van een salaris heb als nu per maand. na maand of 6. en oke kan dat nog wel trekken.
Maar je neemt dan een te veel groot risico. wmb he. want ik betaal onderhand 17.000 euro nog afDo what you love, love what you do!![]()
kijk die Wilson of hoe heet ie op YouTube. het kan wel. maar het zijn er enkele. je ziet niet degene die er falen nuquote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: