Veel sneeuw of viel het mee? Is wel vaak wat vervelend, maar hoort soms erbij als je wat hogerop gaat ja.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, geweest. In 3 uur gelopen vanaf Lünersee. Laatste 200 wel technisch en lastig door sneeuw
Nou, het was verse sneeuwquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel sneeuw of viel het mee? Is wel vaak wat vervelend, maar hoort soms erbij als je wat hogerop gaat ja.
Lekker genieten in Tuinesie maat!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Haags het volgende:
Precies wanneer mijn vakantie begint - eind volgende week - wordt het lekker weer. Nou hoe fijn is dat.
Tja familie hequote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, dan kies je er ook voor om weg te fikken.
Ligt vlak onder Balkoniaquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker genieten in Tuinesie maat!
Komende dagen genoeg buien die overtrekkenquote:
Ja, maar hebben hier de gave deze vaak te ontwijkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende dagen genoeg buien die overtrekken
Godverdomme. Maar ja, aan al het moois komt een eind. En ook dat wat er aan komt eindigt ooit wel weer (al is het vast pas ergens eind september ofzo, gok ik).quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Even doorbijten, vanaf woensdag/donderdag verbetering met droger weer en 25+ in de kaarten.
Walgelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat de dagen weer merkbaar korter beginnen te worden
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzoquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzo
Opbokken met die luchtvochtigheid?quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef INViCTuS het volgende:
De wat langere termijn ziet er alweer stukken beter uit. Stabiel zomers weer en fijnere temperaturen dan bijvoorbeeld dit weekend.
Is deze befaamde meme gewoon op jou gebaseerd??quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzo
In de winter niet, dan is het juist handig om zonlicht door het raam naar binnen te krijgen waardoor het binnen opwarmtquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is deze befaamde meme gewoon op jou gebaseerd??
[ afbeelding ]
Ook wel lekker dat het niet meer al om 4 uur in de nacht licht begint te worden. Scheelt ook een hoop.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godverdomme. Maar ja, aan al het moois komt een eind. En ook dat wat er aan komt eindigt ooit wel weer (al is het vast pas ergens eind september ofzo, gok ik).
Zo te zien in elk geval nog wel vrij normale nachten, met 14-15 graden. Wat dat betreft wel fijn dat de dagen weer merkbaar korter beginnen te worden, dan blijft het vaak toch ook minder warm in de nacht.
Kwartiertje zonlicht per week gaat er af. Volgend weekend gaat 21:15 de zon alweer onder.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |