Waarom wil jij altijd gelijk hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als jij kunt aantonen hoeveel ze precies hebben gedronken hoor ik het graag.
Ik blijf het bizar vinden dat men er hier van uitgaat dat ze meerdere glazen hebben genuttigd. Eerder mochten we hier geen aannames doen, ben er paar keer op gewezen. Maar blijkbaar is het nu komkommertijd in flu flu land en mogen er ineens wel aannames worden gedaan.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd gelijk hebben?
Of je report zo'n reactie gewoon in plaats van een sneertje te doen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als jij kunt aantonen hoeveel ze precies hebben gedronken hoor ik het graag.
Ik blijf het bizar vinden dat men er hier van uitgaat dat ze meerdere glazen hebben genuttigd. Eerder mochten we hier geen aannames doen, ben er paar keer op gewezen. Maar blijkbaar is het nu komkommertijd in flu flu land en mogen er ineens wel aannames worden gedaan.
357 calorieën volgens Google. Valt me nog mee. Had veel meer verwacht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Snaky het volgende:
Dbm heeft gisteren een ijsje genomen bij McDonald's want dat paste in haar calorietekort. Zou ze dat nou echt geloven?
Dat 'ijsJE' was wel een mc flurry van gemiddeld iets voor 400 calorieën 😂🙈ik pak bij de mc donalds altijd een zo'n simpel ijshoorntje, vind ik echt lekker en maar 135 calorieën!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Snaky het volgende:
Dbm heeft gisteren een ijsje genomen bij McDonald's want dat paste in haar calorietekort. Zou ze dat nou echt geloven?
Mc flurry caramel (je zag de saus) is 436 .. is toch bijna een kwart van mijn dagelijkse calorie inname (1800) dan moet ik toch wel erg goed rekening ermee houden en verder niets bijzonders doenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
357 calorieën volgens Google. Valt me nog mee. Had veel meer verwacht.
Het sporten valt haar zwaar nu in de vakantie met kinderen want moe en oppas nodig. Moeilijk, moeilijk.
Meid probeer eens werken in de vakantie 🤣
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef opwegnaar het volgende:
Ze begint zich ook al in te dekken voor die wedstrijd, op Threads schrijft ze 'over 7 weken doe ik WAARSCHIJNLIJK mee aan een wedstrijd' 😂zal wel weer afhaken, ziek, zwak en misselijk zijn, hoofdpijn hebben, of het even niet voelen en anders zijn de kindjes wrs weer ziek tegen die tijd..
oh ik volg haar niet goed genoeg hiervoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:07 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze heeft het er al maanden over dat ze traint voor een powerlifting wedstrijd
Zo typisch dat ze pas in de laatste tent story "ad" erbij zet. Dat vtech speelgoed is ook allemaal gekregen/ad, zet ze er ook niet bij. Lekker misleidend. Nu vertrouw ik reclame van fluflu's sowieso niet, dus mijn influenced ze er gelukkig niet mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:44 schreef Sushirijst het volgende:
Mirte “kocht” een tent maar vermeld het wel even met een AD storie 🤪
En laatst had ze super behoefte aan vakantie voor de kinderen, want moe van schooldagenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
357 calorieën volgens Google. Valt me nog mee. Had veel meer verwacht.
Het sporten valt haar zwaar nu in de vakantie met kinderen want moe en oppas nodig. Moeilijk, moeilijk.
Meid probeer eens werken in de vakantie 🤣
Ik vind het wel sneu dat ze al die trauma's, medische dingen en ppd heeft. Maar idd, elke keer als er wat aan de hand is wordt het haar identiteit. Er is weinig ruimte voor positiveit. Als er al iets positiefs uitkomt is het meteen met de disclaimer "maar het is wel heel zwaar" of iets in die trant. Lijkt me ook vermoeiend voor haarzelf. Hopelijk is die psycholoog waar ze zo lyrisch over is ook daadwerkelijk een goede. Niet eentje die alleen maar knikt en zegt dat het zo zielig voor haar is, maar eentje die haar ook een spiegel voor kan houden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:20 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kyra maakt van haar PPD ook haar nieuwe identiteit.
Vorige week was het nog over 2 weken😳😳quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef opwegnaar het volgende:
Ze begint zich ook al in te dekken voor die wedstrijd, op Threads schrijft ze 'over 7 weken doe ik WAARSCHIJNLIJK mee aan een wedstrijd' 😂zal wel weer afhaken, ziek, zwak en misselijk zijn, hoofdpijn hebben, of het even niet voelen en anders zijn de kindjes wrs weer ziek tegen die tijd..
Vorige week poste ze dus idd een story met, ik moet wel sporten want over twee weken heb ik m’n eerste wedstrijd 🤣🙈quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Over twee weken 🙌🏽 Waarschijnlijk komt er wel een rondje zh opname/spoed/spierpijn doorheen 😉
Bij die psycholoog loopt ze al een hele tijd en heeft constant sessies van (meer dan?) 2uur, mag toch hopen dat daar een keer resultaat geboekt wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:25 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat ze al die trauma's, medische dingen en ppd heeft. Maar idd, elke keer als er wat aan de hand is wordt het haar identiteit. Er is weinig ruimte voor positiveit. Als er al iets positiefs uitkomt is het meteen met de disclaimer "maar het is wel heel zwaar" of iets in die trant. Lijkt me ook vermoeiend voor haarzelf. Hopelijk is die psycholoog waar ze zo lyrisch over is ook daadwerkelijk een goede. Niet eentje die alleen maar knikt en zegt dat het zo zielig voor haar is, maar eentje die haar ook een spiegel voor kan houden.
Dat is vereiste als je fluflu wil worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:22 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra deelt weer affiliatie linkjes. En ze wilt die stofzuiger gewoon kopen want het kost geen drol. Dus ik ging het opzoeken op de site van de Action (niet via die link, want dat gun ik haar niet🤪). 129 euro.. meid leg dat geld dan bij je föhn. Ik snap echt niks van haar. Koopziek maar wel bedelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |