abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218309080
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218309168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als jij kunt aantonen hoeveel ze precies hebben gedronken hoor ik het graag.
Ik blijf het bizar vinden dat men er hier van uitgaat dat ze meerdere glazen hebben genuttigd. Eerder mochten we hier geen aannames doen, ben er paar keer op gewezen. Maar blijkbaar is het nu komkommertijd in flu flu land en mogen er ineens wel aannames worden gedaan.
Waarom wil jij altijd gelijk hebben?
pi_218309317
Dbm maakt foto's van haar kinderen en doet alsof het soort van prof. Foto's zijn 🤣 enige wat ik denk is leuke vakantie kiekjes...
Wij maken toch allemaal dat soort plaatjes van onze kinderen? Waarom doet ze alsof het super knap is?
pi_218309357
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Waarom wil jij altijd gelijk hebben?
Dat vraag ik me ook af.
  Moderator donderdag 24 juli 2025 @ 16:28:18 #5
382129 crew  Donna
pi_218309397
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik blijf het bizar vinden dat men er hier van uitgaat dat ze meerdere glazen hebben genuttigd. Eerder mochten we hier geen aannames doen, ben er paar keer op gewezen. Maar blijkbaar is het nu komkommertijd in flu flu land en mogen er ineens wel aannames worden gedaan.
Of je report zo'n reactie gewoon in plaats van een sneertje te doen..
pi_218309565
Dbm heeft gisteren een ijsje genomen bij McDonald's want dat paste in haar calorietekort. Zou ze dat nou echt geloven?
pi_218309790
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Snaky het volgende:
Dbm heeft gisteren een ijsje genomen bij McDonald's want dat paste in haar calorietekort. Zou ze dat nou echt geloven?
357 calorieën volgens Google. Valt me nog mee. Had veel meer verwacht.

Het sporten valt haar zwaar nu in de vakantie met kinderen want moe en oppas nodig. Moeilijk, moeilijk.
Meid probeer eens werken in de vakantie 🤣
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218310033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Snaky het volgende:
Dat 'ijsJE' was wel een mc flurry van gemiddeld iets voor 400 calorieën 😂🙈ik pak bij de mc donalds altijd een zo'n simpel ijshoorntje, vind ik echt lekker en maar 135 calorieën!
pi_218310103
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Het sporten valt haar zwaar nu in de vakantie met kinderen want moe en oppas nodig. Moeilijk, moeilijk.
Mc flurry caramel (je zag de saus) is 436 .. is toch bijna een kwart van mijn dagelijkse calorie inname (1800) dan moet ik toch wel erg goed rekening ermee houden en verder niets bijzonders doen
pi_218310132
Ze begint zich ook al in te dekken voor die wedstrijd, op Threads schrijft ze 'over 7 weken doe ik WAARSCHIJNLIJK mee aan een wedstrijd' 😂zal wel weer afhaken, ziek, zwak en misselijk zijn, hoofdpijn hebben, of het even niet voelen en anders zijn de kindjes wrs weer ziek tegen die tijd..
pi_218310163
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef opwegnaar het volgende:
Ze begint zich ook al in te dekken voor die wedstrijd, op Threads schrijft ze 'over 7 weken doe ik WAARSCHIJNLIJK mee aan een wedstrijd' 😂zal wel weer afhaken, ziek, zwak en misselijk zijn, hoofdpijn hebben, of het even niet voelen en anders zijn de kindjes wrs weer ziek tegen die tijd..
Welke wedstrijd?
pi_218310169
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Welke wedstrijd?
Potje wie t verst kan janken 😜
pi_218310174
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Welke wedstrijd?
Ze heeft het er al maanden over dat ze traint voor een powerlifting wedstrijd
pi_218310221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:07 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze heeft het er al maanden over dat ze traint voor een powerlifting wedstrijd
oh ik volg haar niet goed genoeg hiervoor.
pi_218310327
Kyra maakt van haar PPD ook haar nieuwe identiteit.
pi_218310376
quote]0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
[/quote]

Misschien moet jij reageren op wat ik schrijf en daar niet je eigen draai aan geven.

Ik heb werkelijk nergens de hoeveelheid alcohol genoemd die ze op de kermis dronken. Ik schreef dat het bij de poly genormaliseerd is om in het bijzijn van de kinderen te drinken en daar heb ik een mening over. En dat is geen aanname dat is wat zij zelf laten zien in hun posts en in hun stories.

En anders kan je het advies van @Donna opvolgen en mijn bericht rapporteren.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 24-07-2025 17:29:59 ]
pi_218310651
Mirte “kocht” een tent maar vermeld het wel even met een AD storie 🤪
pi_218310966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:44 schreef Sushirijst het volgende:
Mirte “kocht” een tent maar vermeld het wel even met een AD storie 🤪
Zo typisch dat ze pas in de laatste tent story "ad" erbij zet. Dat vtech speelgoed is ook allemaal gekregen/ad, zet ze er ook niet bij. Lekker misleidend. Nu vertrouw ik reclame van fluflu's sowieso niet, dus mijn influenced ze er gelukkig niet mee.
pi_218311009
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

En laatst had ze super behoefte aan vakantie voor de kinderen, want moe van schooldagen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218311114
Kyra deelt weer affiliatie linkjes. En ze wilt die stofzuiger gewoon kopen want het kost geen drol. Dus ik ging het opzoeken op de site van de Action (niet via die link, want dat gun ik haar niet🤪). 129 euro.. meid leg dat geld dan bij je föhn. Ik snap echt niks van haar. Koopziek maar wel bedelen.
pi_218311140
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:20 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kyra maakt van haar PPD ook haar nieuwe identiteit.
Ik vind het wel sneu dat ze al die trauma's, medische dingen en ppd heeft. Maar idd, elke keer als er wat aan de hand is wordt het haar identiteit. Er is weinig ruimte voor positiveit. Als er al iets positiefs uitkomt is het meteen met de disclaimer "maar het is wel heel zwaar" of iets in die trant. Lijkt me ook vermoeiend voor haarzelf. Hopelijk is die psycholoog waar ze zo lyrisch over is ook daadwerkelijk een goede. Niet eentje die alleen maar knikt en zegt dat het zo zielig voor haar is, maar eentje die haar ook een spiegel voor kan houden.
pi_218311250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef opwegnaar het volgende:
Vorige week was het nog over 2 weken😳😳
pi_218311285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Over twee weken 🙌🏽 Waarschijnlijk komt er wel een rondje zh opname/spoed/spierpijn doorheen 😉
Vorige week poste ze dus idd een story met, ik moet wel sporten want over twee weken heb ik m’n eerste wedstrijd 🤣🙈
pi_218311301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:25 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vind het wel sneu dat ze al die trauma's, medische dingen en ppd heeft. Maar idd, elke keer als er wat aan de hand is wordt het haar identiteit. Er is weinig ruimte voor positiveit. Als er al iets positiefs uitkomt is het meteen met de disclaimer "maar het is wel heel zwaar" of iets in die trant. Lijkt me ook vermoeiend voor haarzelf. Hopelijk is die psycholoog waar ze zo lyrisch over is ook daadwerkelijk een goede. Niet eentje die alleen maar knikt en zegt dat het zo zielig voor haar is, maar eentje die haar ook een spiegel voor kan houden.
Bij die psycholoog loopt ze al een hele tijd en heeft constant sessies van (meer dan?) 2uur, mag toch hopen dat daar een keer resultaat geboekt wordt.
pi_218311304
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:22 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra deelt weer affiliatie linkjes. En ze wilt die stofzuiger gewoon kopen want het kost geen drol. Dus ik ging het opzoeken op de site van de Action (niet via die link, want dat gun ik haar niet🤪). 129 euro.. meid leg dat geld dan bij je föhn. Ik snap echt niks van haar. Koopziek maar wel bedelen.
Dat is vereiste als je fluflu wil worden.
Bedelen om het gat in je hand te verzadigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')