abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218224250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En als je zo op je calorieën let omdat je een calorietekort wil ivm je komende wedstrijd, dan eet je toch géén mayonaise? 🙄

En ze moet de komende weken 4x oppas om naar de sportschool te gaan om de beentjes en de armpjes te trainen. Ben benieuwd hoe vaak ze zal gaan.
Ik denk 1x per week. Maximaal.
pi_218224282
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:38 schreef Henrike het volgende:
Debbie kan wel zeggen dat haar lip in de ochtend gezwollen is, maar de bovenlip is gewoon scheef.
De ene kant hangt gewoon en haar spraak heeft er ook onder te lijden.
En dan die vette kruin achter op haar hoofd in combinatie met die nagels🤢ik vind haar momenteel zeer onverzorgd.
En ik weet dat ze er als ze er een beetje aan doet best leuk uit kan zien.
Maar dat wil ze niet, want dan oogt ze te goed.

Ik had vandaag ook vet haar, moest werken en vanavond haren wassen. Maar dan draag ik t vast, dan valt t al minder op. Zij doet t erom
pi_218224298
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:13 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh, riemen vast hoor, dit was echt genieten!

Een huis vol was genomineerd voor de televizierring en daarom mochten die families over de rode loper en naar het gala. AM glibberde gewoon van haar motor bij het idee dat háár bestie zo ontzettend beroemd was en op live tv kwam etc, dat ze natuurlijk ook een graantje van die aandacht wilde meepikken.

Dus toog AM op haar klompen en in tuinbroek helemaal naar het verre Amsterdam met het plan om te gaan gillen en juichen bij de rode loper voor de kraantjes. En toen bleek dat de families van een huis vol eerst met een rondvaartboot over de grachten gingen, met z’n allen, helemaal sjiek de friemel. AM stond vanaf de kade loeihard te schreeuwen en gillen “LINDA, LINDAAA, LINDAAAAAAAA!” En niet 1x, maar LANG. Zonder enige gêne, sterker: ze gooide het allemaal op insta. Het was echt verschrikkelijk gênant om te zien, laat staan als je er live bij was 🫣

Daarop besloot onze ingetogen en bescheiden AM dat het helemáál niet raar en ongepast zou zijn om als niet-genodigde, niet-passend-geklede, en niet-betrokkene-bij-het-tv-programma-op-wat-voor-manier-dan-ook, te party crashen op de boot, en is ze daadwerkelijk zelf die boot op gegaan. Waarop ze hysterisch gillend en schreeuwend live bleef vloggen.

Het ongemak spoot echt van het gezicht van met name Linda Kraan, maar AM was natuurlijk totaal verblind door haar eigen idiote hysterie en camerageilheid
Neeee zeg me dat dit niet waar is, wat gênant zeg.. ik zou me doodschamen😂😂
pi_218224377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En als je zo op je calorieën let omdat je een calorietekort wil ivm je komende wedstrijd, dan eet je toch géén mayonaise? 🙄

En ze moet de komende weken 4x oppas om naar de sportschool te gaan om de beentjes en de armpjes te trainen. Ben benieuwd hoe vaak ze zal gaan.
En dan op Threads ook och och zo lastig calorie tekort enz. Reactie van iemand, Je kan misschien kijken voor een app? Dat maakt het gemakkelijker 🤣🤣🤣
pi_218224399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Volgens mij schaamde oom iedereen, behalve AM, zich dood🙈
pi_218224435
Heeft er überhaupt iemand wel eens online DBM een ‘wedstrijd’ zien doen? Ik ben geblokt maar toen ik haar nog kon volgen 2jr geleden ofzoiets had ze het ookal over trainen voor wedstrijden maar heb toen nooit een wedstrijd voorbij zien komen bij haar verder..
pi_218224474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:02 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand wel eens online DBM een ‘wedstrijd’ zien doen? Ik ben geblokt maar toen ik haar nog kon volgen 2jr geleden ofzoiets had ze het ookal over trainen voor wedstrijden maar heb toen nooit een wedstrijd voorbij zien komen bij haar verder..
Nee maar volgens mij heeft haar ‘trainer’ ofzo tegen haar gezegd dat ze dat kon gaan doen omdat ze goed was. Dus daar gaat ze nu voor 💪
pi_218224532
Mijn hemel, tot 14.00 uur in je nest liggen sudderen. Krijg al pijn in mijn lijf als ik er aan denk. Nog even en ze beweegt helemaal niet meer. Wil ze graag bedlegerig worden ofzo? Met alleen maar in bed liggen en in een elektrische rolstoel bouw je geen spiermassa op.

En die lippen whahaha my good god.
pi_218224538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:02 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Over twee weken 🙌🏽 Waarschijnlijk komt er wel een rondje zh opname/spoed/spierpijn doorheen 😉
pi_218224582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Over twee weken 🙌🏽 Waarschijnlijk komt er wel een rondje zh opname/spoed/spierpijn doorheen 😉
Sneller dan gedacht. Morgen
pi_218224601
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:15 schreef Maremare het volgende:
Mijn hemel, tot 14.00 uur in je nest liggen sudderen. Krijg al pijn in mijn lijf als ik er aan denk. Nog even en ze beweegt helemaal niet meer. Wil ze graag bedlegerig worden ofzo? Met alleen maar in bed liggen en in een elektrische rolstoel bouw je geen spiermassa op.

En die lippen whahaha my good god.
Sudderen 😆

Ze ligt de hele dag op haar nest, zou ze een ei aan het uitbroeden zijn?
pi_218224605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:27 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sudderen 😆

Ze ligt de hele dag op haar nest, zou ze een ei aan het uitbroeden zijn?
Ja broeden op nog meer bullshit diagnoses. Google is your friend.
pi_218224632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb echt medelijden met dat beestje. Zit hij in die hitte in een warme tas, met een plasmatje erin. Ik vind hem er ook niet gezond uit zien
Ze gaat er natuurlijk mee fokken , net als met die katten toen , ik snap dat niet ,ik bedoel waarom zou ze er anders een tweede hond bijgenomen hebben ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218224649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Het was echt heel gênant. Had gewoon plaatsvervangende schaamte. En het stomme is: je blijft gewoon kijken al weet je dat het volledig ontspoort 🤭
pi_218224657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze gaat er natuurlijk mee fokken , net als met die katten toen , ik snap dat niet ,ik bedoel waarom zou ze er anders een tweede hond bijgenomen hebben ?
😢 arm beestje
pi_218224668
Minibelle gooit even een hoop kinderen online, aso
pi_218224756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee.
Omdat ze zelf zwaar is? Misschien had ze het erg druk op haar werk. Oh wacht....
(Sorry heel onaardig)
Ze had de wind tegen, moest alle zeilen bijzetten. Het ging haar niet voor de wind
  woensdag 16 juli 2025 @ 00:27:01 #168
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_218224779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:38 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het was echt heel gênant. Had gewoon plaatsvervangende schaamte. En het stomme is: je blijft gewoon kijken al weet je dat het volledig ontspoort 🤭
Maar niet geheel onbelangrijk, zijn de beelden nog ergens terug te kijken :)
W
Z
E
pi_218225161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Mee eens. Waarom ze die niet droeg met diploma uitreiking van Guus vroeg ik me dan weer af
Same. Eerste wat ik dacht... zal misschien wel weer een samenwerking/krijgertje zijn die toen nog niet binnen was?
pi_218225210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat wil ze niet, want dan oogt ze te goed.

Ik had vandaag ook vet haar, moest werken en vanavond haren wassen. Maar dan draag ik t vast, dan valt t al minder op. Zij doet t erom
Dat heeft ze zelfs eens letterlijk gezegd. Bizar.
pi_218225304
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 00:27 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Vraag je dit voor een vriend 🫣
pi_218225376
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 00:27 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Nee, helaas. Je zult het moeten doen met dit verhaal.
pi_218225476
Wat fijn.. AM heeft gister het 20:00uur journaal gekeken en deelt even dat G dag1 gehaald heeft.
😂😂😂 riep iemand dat hier niet al over dat 20:00uur journaal.
pi_218225694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:02 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wat fijn.. AM heeft gister het 20:00uur journaal gekeken en deelt even dat G dag1 gehaald heeft.
😂😂😂 riep iemand dat hier niet al over dat 20:00uur journaal.
Dat kijkt ze elke dag.
  woensdag 16 juli 2025 @ 08:23:09 #175
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218225701
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 06:34 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Same. Eerste wat ik dacht... zal misschien wel weer een samenwerking/krijgertje zijn die toen nog niet binnen was?
Jurk is al een oudje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')