Ja ik kan gaan zoeken in je duizenden posts, of je kan bevestigen dat het merendeel van Gaza onschuldig is aan oktober 7, het latere geschiet van Hamas en honger als wapen inzetten tegen burgers niet moet kunnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn goedheid...
Zou je voor de volledigheid hier één quote van kunnen opdiepen?
Meen je dat werkelijk?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja ik kan gaan zoeken in je duizenden posts, of je kan bevestigen dat het merendeel van Gaza onschuldig is aan oktober 7, het latere geschiet van Hamas en honger als wapen inzetten tegen burgers niet moet kunnen.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef sp3c het volgende:
moet ook een koud kunstje zijn om een heleboel mensen (naast jou) te vinden die de hele dag met huidskleur bezig zijn
Je weet niet eens wie Medgar Evers is. Om maar iemand te noemen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef sp3c het volgende:
nee, jij bent de enige die de hele dag iedere dag over huidskleur bezig is op FOK!
er is geen ander
Houquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:22 schreef sp3c het volgende:
het is letterlijk alleen jij, niemand anders geeft erom, niemand anders heeft het erover
What?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef sp3c het volgende:
nee, jij bent de enige die de hele dag iedere dag over huidskleur bezig is op FOK!
er is geen ander
Laat hem maar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:23 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
What?
Etto gaat juist niet over huidskleur. Dan heb je er weinig van begrepen
Als ik ongelijk had hoefde je niet zo te ontwijken met allemaal verzonnen onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meen je dat werkelijk?
Dan moet het een koud kunstje zijn om in die posts mijn afkeer van Netanyahu, Smotrich en kolonisten te vinden. Die afkeer heb ik namelijk al ettelijke malen laten blijken: zolang Israël bestuurd wordt door rabiate extremisten als voornoemden, wordt het namelijk nooit iets in dat gebied.
Toe, croft er op los.
Dat ik weiger de barbarij van oktober te bagatelliseren, dat ik verrek Israël hierin als hoofdschuldige aan te wijzen, laat staan dat ik oproep tot het opheffen van dat land, of het 'nuanceren' van Hamas, maakt mij geen 'pro-Israël', lieverd.
je bent letterlijk de enige user die constant op de huisdkleur terugvalt, de enigequote:Op donderdag 24 juli 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat hem maar.
Is wel amusant.
Vooral wanneer men denkt dat Medgar Evers een fok-user is.
Hilarisch.
Welke onzin?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik ongelijk had hoefde je niet zo te ontwijken met allemaal verzonnen onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |