sowieso, islamisten die nu ineens begaan zijn met mensenrechten..quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
Het mag ook duidelijk zijn dat als de Frankrijk niet 15% Islamitisch was (in sommige steden ligt dit percentage zoals we weten veel hoger) dit natuurlijk nooit was besloten.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
Het mag ook duidelijk zijn dat als de Frankrijk niet 15% Islamitisch was (in sommige steden ligt dit percentage zoals we weten veel hoger) dit natuurlijk nooit was besloten.
Overal ter wereld waar er conflicten zijn tussen islamieten en christenen wordt door de westerse landen wereldwijd steevast de kant van de christenen gekozen. Maar nu is het anders, want in Israël gaat het om Joden. Gewoon een verkapte vorm van antisemitisme dus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso, islamisten die nu ineens begaan zijn met mensenrechten..
mag ik éven een teiltje.
Dus mogen ze verhongeren in Gaza? Dus mogen ze etnisch gezuiverd worden?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nice dhimmi, Macron... nu de rest nog niet?
Zeg eens Mootje, hoe gaat die Palestijnse staat er voor vrouwen, homo's en andersdenkenden precies uitzien? Hoe zou jij het graag zien, dat 'VRIJE' Palestina?
Selectief verontwaardigden![]()
![]()
![]()
Wat is onze bijdrage in Sudan. wat is onze bijdrage in Nigeria, wat is onze bijdrage in Bangladesh? Hebben we bondgenootschappen of associatie verdragen met die landen? Komen politici op voor het recht om te moorden voor een van de partijen in die landen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Overal ter wereld waar er conflicten zijn tussen islamieten en christenen wordt door de westerse landen wereldwijd steevast de kant van de christenen gekozen. Maar nu is het anders, want in Israël gaat het om Joden. Gewoon een verkapte vorm van antisemitisme dus.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind absoluut niet dat Israël goed bezig is, maar het is wel een beetje meten met twee maten. Niemand praat verder over misstanden in Sudan, Nigeria, Bangladesh, etc. Maar de wereld moet wel in actie komen tegen Israël.
Brengt islam toch nog wat positiefs.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
Voor het grote deel van links Nederland is islam vooral 'tintje', en dus per definitie slachtoffer. Daarom liggen deze woke adepten met de kont omhoog voor alles wat islamitisch is, van alles van hoofddoeken tot gescheiden gebedsruimtes - daar tegen zijn is racistisch - maar liggen ze direct in een stuip wanneer ze menen 'patriarchaat' of 'homohaat' waar te nemen; d.i. zolang het uit vooral witte, Europese en christelijke koker komt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Overal ter wereld waar er conflicten zijn tussen islamieten en christenen wordt door de westerse landen wereldwijd steevast de kant van de christenen gekozen. Maar nu is het anders, want in Israël gaat het om Joden. Gewoon een verkapte vorm van antisemitisme dus.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind absoluut niet dat Israël goed bezig is, maar het is wel een beetje meten met twee maten. Niemand praat verder over misstanden in Sudan, Nigeria, Bangladesh, etc. Maar de wereld moet wel in actie komen tegen Israël.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus mogen ze verhongeren in Gaza? Dus mogen ze etnisch gezuiverd worden?
Voorlopig lijkt het erop dat Gaza onder blokkade en de tering in gebombardeerd nog slechter toeven is voor wie dan ook dan toen het nog heel was. Maarja wat boeien Palestijnse levens ook he, dat zijn immers moslims.
Huidskleur heeft er voor mij niks mee te maken. Maar ik snap dat voor jou huidskleur altijd heel belangrijk is, daarom begin je er zo vaak over.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor het grote deel van links Nederland is islam vooral 'tintje', en dus per definitie slachtoffer. Daarom liggen deze woke adepten met de kont omhoog voor alles wat islamitisch is, van alles van hoofddoeken tot gescheiden gebedsruimtes - daar tegen zijn is racistisch - maar liggen ze direct in een stuip wanneer ze menen 'patriarchaat' of 'homohaat' waar te nemen; d.i. zolang uit vooral witte, Europese en christelijke koker komt.
Daarom walg ik van die club. En hun wanstaltige naïviteit en selectiviteit.
Nee hoor; dat huidskleur zó belangrijk is blijkt vooral uit de obsessies, thans waarneembaar in een totaal ongenuanceerd pro-Palestina verhaal, bij de zogenaamde 'progressieven' in Nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Huidskleur heeft er voor mij niks mee te maken. Maar ik snap dat voor jou huidskleur altijd heel belangrijk is, daarom begin je er zo vaak over.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Brengt islam toch nog wat positiefs.
Dus omdat het een ver-van-je-bed show is, is het niet relevant? Verder mogen politici zelf weten wie ze steunen en wie niet natuurlijk. Zo zijn er ook mensen die steun geven aan Poetin in ons land.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is onze bijdrage in Sudan. wat is onze bijdrage in Nigeria, wat is onze bijdrage in Bangladesh? Hebben we bondgenootschappen of associatie verdragen met die landen? Komen politici op voor het recht om te moorden voor een van de partijen in die landen?
Volgens mij lees je selectief, het is namelijk geen argument. Ik vind het wel degelijk erg wat Israël doet en ben ook absoluut niet pro Israël. Ik ken overigens niemand die vindt dat wat Israël doet een goede zaak is.quote:Bijna alsof dit kansloze argument dat uit den treure herhaald wordt nooit ergens op sloeg behalve om de hypocrisie van de mensen die het maken aan te tonen. Omdat het om Israel gaat is het opeens niet erg dat er etnische zuivering plaatsvindt.
die obsessie lijkt vooral bij jou een dingetjequote:Op donderdag 24 juli 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; dat huidskleur zó belangrijk is blijkt vooral uit de obsessies, thans waarneembaar in een totaal ongenuanceerd pro-Palestina verhaal, bij de zogenaamde 'progressieven' in Nederland.
Die verder zwijgen over Druzen, Yazidi's, Armenen, Iraanse vrouwen, homo's in heel dat Midden-Oosten en ga zo maar door.
Nee die obsessie blijkt nergens uit. Dat jij er constant over begint is wat anders dan dat pro-Palestina dat zou doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; dat huidskleur zó belangrijk is blijkt vooral uit de obsessies, thans waarneembaar in een totaal ongenuanceerd pro-Palestina verhaal, bij de zogenaamde 'progressieven' in Nederland.
Die verder zwijgen over Druzen, Yazidi's, Armenen, Iraanse vrouwen, homo's in heel dat Midden-Oosten en ga zo maar door.
Klopt, ik sta ook met sjaaltjes, vlaggen en slogans op straat, universiteiten te slopen en stations te bezetten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
die obsessie lijkt vooral bij jou een dingetje
nee jij bent de enige die er iedere dag de hele dag 24/7 op FOK over zit te babbelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, ik sta ook met sjaaltjes, vlaggen en slogans op straat, universiteiten te slopen en stations te bezetten.
Integendeel, dat is waarom ik humanist ben, Lord... Dan ben je niet zo bezig met eerst uitzoeken of bepaalde mensen wel of niet je steun verdienen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee die obsessie blijkt nergens uit. Dat jij er constant over begint is wat anders dan dat pro-Palestina dat zou doen.
Verder is overduidelijk dat de mensen die je noemt je niks boeien. Alles zo lang je het maar niet over het onderwerp van de discussie hoeft te hebben. Wat is jouw visie dan voor homo's in het Midden-Oosten waar je zo de mond vol van hebt.
Hou toch op manquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij bent de enige die er iedere dag de hele dag 24/7 op FOK over zit te babbelen
Je hebt jezelf wijsgemaakt dat linkse mensen moslims per definitie als slachtoffer zien, en reageert erop door moslims per definitie altijd als dader te zien. En gebedsruimtes zijn zo stom, dat een genocide op moslims die Nederland niet eens aan kunnen wijzen best begrijpelijk is geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor het grote deel van links Nederland is islam vooral 'tintje', en dus per definitie slachtoffer. Daarom liggen deze woke adepten met de kont omhoog voor alles wat islamitisch is, van alles van hoofddoeken tot gescheiden gebedsruimtes - daar tegen zijn is racistisch - maar liggen ze direct in een stuip wanneer ze menen 'patriarchaat' of 'homohaat' waar te nemen; d.i. zolang het uit vooral witte, Europese en christelijke koker komt.
Daarom walg ik van die club. En hun wanstaltige naïviteit en selectiviteit.
Mijn goedheid...quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt jezelf wijsgemaakt dat linkse mensen moslims per definitie als slachtoffer zien, en reageert erop door moslims per definitie altijd als dader te zien. En gebedsruimtes zijn zo stom, dat een genocide op moslims die Nederland niet eens aan kunnen wijzen best begrijpelijk is geworden.
Je projecteert heel veel op de verzonnen ander, maar daarachter zit een niet zo tof persoon.
neequote:
Daarom is het minder relevant inderdaad. Is een wedstrijd van Feijenoord even relevant als een wedstrijd van Ajax voor jou? Moet je om voetbalfan te zijn ook altijd over Feijenoord beginnen als je het over voetbal hebt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus omdat het een ver-van-je-bed show is, is het niet relevant? Verder mogen politici zelf weten wie ze steunen en wie niet natuurlijk. Zo zijn er ook mensen die steun geven aan Poetin in ons land.
We zijn het dus grotendeels eens maar met onze carte blanche die we geven doen we niets om erger te voorkomen, dat is het probleem. Al zou een factie in Sudan onze bondgenoot zijn zouden Westerse landen veel eerder associatieverdragen verscheuren, stoppen met wapens leveren, sancties instellen.quote:Volgens mij lees je selectief, het is namelijk geen argument. Ik vind het wel degelijk erg wat Israël doet en ben ook absoluut niet pro Israël. Ik ken overigens niemand die vindt dat wat Israël doet een goede zaak is.
Israël moet zo snel mogelijk stoppen met deze misdaden tegen de mensheid, maar dat moeten wij als westerse landen wel op een effectieve manier bereiken. Je wilt ten alle tijden voorkomen dat Israël de boel nog meer laat escaleren en militair ingrijpen zal niemand doen tegen een kernmacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |