SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Nachtmensjes zijn sneller.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wow ja , wij postte precies te gelijk, ik heb voor het eerst eens post 302 zonder dat ik mod benquote:![]()
![]()
kan beterquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goedWel een beetje moe in de benen inmiddels
Hoe is het met jou?
kan slechter
zit te wachten
er komt misschien een bezorging
misschien
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien, hmmmm... !! zegt alweer genoegquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan beter
kan slechter
zit te wachten
er komt misschien een bezorging
misschiendat word pas morgen
![]()
ja maar er moet wel iemand voor thuis zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien, hmmmm... !! zegt alweer genoegdat word pas morgen
en 1 x raden wie die iemand is
Ik ben een undercover modquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat kan gebeuren als je exact op hetzelfde moment post![]()
![]()
Jij vast nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar er moet wel iemand voor thuis zijn
en 1 x raden wie die iemand is![]()
Sow dan, De bel gaat ,ik trek een sprintje. En meneertje DHL wilde al weglopen. nog geen 20 seconden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Typisch weer en dan een briefje in de bus gooien dat je niet thuis wasquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
Sow dan, De bel gaat ,ik trek een sprintje. En meneertje DHL wilde al weglopen. nog geen 20 seconden.![]()
![]()
Echt hoor, hij ook nog dom lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Typisch weer en dan een briefje in de bus gooien dat je niet thuis was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij geen toegang tot KPDquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:35 schreef bondage het volgende:
Maar even serieus. Gezien ik nog op zoek ben, zou het zin hebben om een topic te openen met de vraag of iemand ingewikkeld wil worden?
Kan niet in KPD want daar heb ik geen toegang tot.![]()
![]()
ik support de DHL bezorgersquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Typisch weer en dan een briefje in de bus gooien dat je niet thuis was
hier mogen ze het gewoon in een bak doen
hoeven niet eens te bellen
die mensen hebben het al zwaar genoeg
in SEX misschienquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:35 schreef bondage het volgende:
Maar even serieus. Gezien ik nog op zoek ben, zou het zin hebben om een topic te openen met de vraag of iemand ingewikkeld wil worden?
Kan niet in KPD want daar heb ik geen toegang tot.
?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij ons doen ze het ook altijd in een bakquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik support de DHL bezorgers
hier mogen ze het gewoon in een bak doen
hoeven niet eens te bellen
die mensen hebben het al zwaar genoeg![]()
![]()
en als het warm is leg ik er gekoelde drankjes inquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bij ons doen ze het ook altijd in een bak![]()
kunnen ze er 1 pakken
zijn altijd helemaal blij als ze dat zien
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Met water?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als KEL nog zou bestaan zeker, daar had ik wel toegang tot maar ja...quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Was dat vroegah niet meer te iets voor KEL?![]()
Dank voor het aanbod maar dat lijkt me niet zo handig. Moet je steeds alles doorgeven enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil het ook wel namens jou posten in KPD![]()
ik hoop dat je wel serieuze reacties gaat krijgenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod maar dat lijkt me niet zo handig. Moet je steeds alles doorgeven enzo.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schoenen passen wel perfect.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die donkere?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.quote:![]()
Ja, ze zijn zelfs nog iets donkerder dan op het plaatje.Helemaal blij mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mag toch hopen dat diegenen een permban hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kinkshamen is zo triest, zolang jij en je partner het fijn vinden dan is het gewoon prima, lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel serieuze reacties gaat krijgen![]()
![]()
Ah ja, dan snap ik wel dat je er klaar mee bent.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.
Echt, best als iets je ding niet is, maar hou dan gewoon je bek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Sommige mensen moeten overal een mening over hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.![]()
Wat lullig is dat zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had wat foto's geplaatst van mijn dingetje (vrouwen in folie) maar dat werd niet gewaardeerd en kreeg nare reacties erop. En men had eerder al een keer iets van mij in het openbare gegooid met kutopmerkingen erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft wel lange ban gehad maar geen perm.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag toch hopen dat diegenen een permban hebben![]()
En gooi het al helemaal niet op de openbaar toegankelijke delen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
bizarquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft wel lange ban gehad maar geen perm.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan vooral ook diegene volledig afbrandenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overal een mening over hebben..
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vind dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan vooral ook diegene volledig afbranden![]()
![]()
quote:nieuwe Amy
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
een mening hebben is prima, maar laat een ander in zijn of haar waardequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overal een mening over hebben..
en dat gebeurt heel vaak nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is maar 1 Amie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik stelde je laatst wat vragen en krijg gewoon normaal antwoord en zelfs reactie van een andere user. Zo kan het dus ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft wel lange ban gehad maar geen perm.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk is een mening hebben prima, maar sommige moeten alles maar op tafel gooien ook ...quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een mening hebben is prima, maar laat een ander in zijn of haar waarde
en dat gebeurt heel vaak niet![]()
Heb ook geen idee waarom maar ze hadden er veel lol in. Ik minder en heb toen gevraagd mijn toegang te verwijderen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kinkshamen is zo triest, zolang jij en je partner het fijn vinden dan is het gewoon prima, lijkt me![]()
ik denk dat het vaak mis gaat bij het stukje begrip voor een anderquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Tuurlijk is een mening hebben prima, maar sommige moeten alles maar op tafel gooien ook ...
jouw mening(niet echt de jouwe maar van iemand) kan iemand kwetsen dus denk eraan hoe je iets zegt
quote:🌛🌚🌛🌚
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja zeker belangrijk hoe je iets zegt, maar soms kan je het ook voor je houden, om een ander niet te kwetsenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het vaak mis gaat bij het stukje begrip voor een ander
jouw mening(niet echt de jouwe maar van iemand) kan iemand kwetsen dus denk eraan hoe je iets zegt
![]()
![]()
het lijken net blauwe bessenquote:![]()
en amyzzzzzzz
En andersom dan? Dat iemand je enorm kwetst en je niet kan reageren?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker belangrijk hoe je iets zegt, maar soms kan je het ook voor je houden, om een ander niet te kwetsen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dit! Heb ik ook al eens gezegd, dat als je weet dat het een ander kan kwetsen je het ook niet hoeft te zeggen. Kwam ook zo'n reactie op dat het de keus van de ander is om erdoor gekwetst te raken. Okquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker belangrijk hoe je iets zegt, maar soms kan je het ook voor je houden, om een ander niet te kwetsenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Soms laten mensen zich, zonder het te weten, ook erg beïnvloeden door anderenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker belangrijk hoe je iets zegt, maar soms kan je het ook voor je houden, om een ander niet te kwetsen
Zijn manen!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijken net blauwe bessen![]()
en amyzzzzzzz
Greyyyyys
Ja dat vind ik gewoon gemeen, je hebt natuurlijk geen invloed op wat anderen doen en dat is soms wel moeilijke er aan, maar dat is wel een gemene actie als je er niet op kan reageren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En andersom dan? Dat iemand je enorm kwetst en je niet kan reageren?![]()
Lijkt me niet echt een keus van de ander, meer door de actie van de ander wat zorgt voor de reactie bij degene.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit! Heb ik ook al eens gezegd, dat als je weet dat het een ander kan kwetsen je het ook niet hoeft te zeggen. Kwam ook zo'n reactie op dat het de keus van de ander is om erdoor gekwetst te raken. Ok![]()
Helaas gebeurd dat echt vaakquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gewoon gemeen, je hebt natuurlijk geen invloed op wat anderen doen en dat is soms wel moeilijke er aan, maar dat is wel een gemene actie als je er niet op kan reageren.
Ik kon later gelukkig wel elders reageren maar ben in tranen mijn verhaal gaan doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gewoon gemeen, je hebt natuurlijk geen invloed op wat anderen doen en dat is soms wel moeilijke er aan, maar dat is wel een gemene actie als je er niet op kan reageren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah jeetje dat is echt enorm kloten ja..quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon later gelukkig wel elders reageren maar ben in tranen mijn verhaal gaan doen.![]()
Dat is ook lekker makkelijk….quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit! Heb ik ook al eens gezegd, dat als je weet dat het een ander kan kwetsen je het ook niet hoeft te zeggen. Kwam ook zo'n reactie op dat het de keus van de ander is om erdoor gekwetst te raken. Ok
Dat is weer het naar de ander schuiven, ipv toegeven dat je kwetsende opmerking niet ok was.How can I make this topic about me?![]()
Tja, je zou het kunnen negeren inderdaad. En het is niet eens zo heel bijzonder wat ik doe. Misschien wat het niet keihard genoeg ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit! Heb ik ook al eens gezegd, dat als je weet dat het een ander kan kwetsen je het ook niet hoeft te zeggen. Kwam ook zo'n reactie op dat het de keus van de ander is om erdoor gekwetst te raken. Ok![]()
Ja, maar sommige mensen ontbreekt het aan wat empathie geloof ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een keus van de ander, meer door de actie van de ander wat zorgt voor de reactie bij degene.
Beledigende dingen zeggen en dan zeggen, ja het is jouw gevoel dat het een belediging is, kan ik ook niets aan doen.
Da's de hele insteek toch? Dat degene die het roept niets hoeft te veranderen aan zichzelf?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook lekker makkelijk….
Dat is weer het naar de ander schuiven, ipv toegeven dat je kwetsende opmerking niet ok was.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja dat is zeker gebrek aan empathie, als je daar al zo op reageert en het bij een ander neerleggen terwijl je dan zelf de kwetsende opmerkingen maakt.. heel raarquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen ontbreekt het aan wat empathie geloof ik.
Beledigende dingen zeggen en dan zeggen, ja het is jouw gevoel dat het een belediging is, kan ik ook niets aan doen.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon later gelukkig wel elders reageren maar ben in tranen mijn verhaal gaan doen.
Het zat me echt heel hoog,en nu nog steeds wel maar kon gelukkig even mijn verhaal kwijt. En er was ook begrip voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Diegene hoeft bij mij dan nooit meer aan te kloppen… ophoepelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de hele insteek toch? Dat degene die het roept niets hoeft te veranderen aan zichzelf?
How can I make this topic about me?![]()
Ik bedoel, het is natuurlijk wel enorm veel werk om heel even te overwegen of wat je zegt niet kwetsend kan zijn voor een ander.
En dan heb ik het niet over dingen die achteraf onhandig geformuleerd bleken of daadwerkelijk uit (toen) onwetendheid gezegd zijn.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, maar sommige mensen vinden dat ze overal hun mening over moeten geven. En hebben moeite begrijpen dat andere mensen niet zoals hen denken. Onzin dat het niet keihard genoeg was, ze hadden waarschijnlijk sowieso wel iets gevonden om even te zeikenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, je zou het kunnen negeren inderdaad. En het is niet eens zo heel bijzonder wat ik doe. Misschien wat het niet keihard genoeg ofzo.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
En het leuke is, ik heb hier ook wel eens wat gepost (in spoiler) en dan wel normale reacties. Je zou juist andersom verwachten.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Het zat me echt heel hoog,en nu nog steeds wel maar kon gelukkig even mijn verhaal kwijt. En er was ook begrip voor.![]()
Apart he? Al eerder gezegd : Je legt het heel duidelijk uit en elke vraag krijgt een goed antwoord. Dat geeft een stukje vertrouwen ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
En het leuke is, ik heb hier ook wel eens wat gepost (in spoiler) en dan wel normale reacties. Je zou juist andersom verwachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel fijn dat je je verhaal kwijt kon en er begrip voor wasquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Het zat me echt heel hoog,en nu nog steeds wel maar kon gelukkig even mijn verhaal kwijt. En er was ook begrip voor.![]()
![]()
Support en begrip krijg je vaak van mensen waar je het juist niet van verwacht, terwijl van iemand waarvan je vanuit ging van daar heb ik wat aan, die is oké, je onverwacht op een ontzettende klote manier voor de bus gooit..
Dat was zeker mooi, zat me de hele avond al op te fokken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je verhaal kwijt kon en er begrip voor was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het juist echt stoer dat jij zo open over jouw ding (niet denigrerend bedoeld maar weet zo snel ff geen betere benaming) kan pratenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
En het leuke is, ik heb hier ook wel eens wat gepost (in spoiler) en dan wel normale reacties. Je zou juist andersom verwachten.
En ook de erg flauwe standaardgrapjes erover kan waarderen
Ga je nu weer ingewikkeld doen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
En ook de erg flauwe standaardgrapjes erover kan waarderen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb me weer in een benarde positie gemanoeuvreerd!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh dat komt echt zo vaak voorquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Support en begrip krijg je vaak van mensen waar je het juist niet van verwacht, terwijl van iemand waarvan je vanuit ging van daar heb ik wat aan, die is oké, je onverwacht op een ontzettende klote manier voor de bus gooit..
![]()
Kan het juiste liedje niet vinden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Hoe lul je je hier weer uit? Dat lukt niet…quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb me weer in een benarde positie gemanoeuvreerd!How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan het juiste liedje niet vinden.![]()
Ik bolk die Lievquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zoek eigenlijk die van Jacqaline Goovaarts.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dubbel te laatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jup, helaas welquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen vinden dat ze overal hun mening over moeten geven. En hebben moeite begrijpen dat andere mensen niet zoals hen denken. Onzin dat het niet keihard genoeg was, ze hadden waarschijnlijk sowieso wel iets gevonden om even te zeiken
Daar is ook niets mis mee. Maakt het juist beter bespreekbaar omdat het wat taboo wegneemt heb ik het idee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
En ook de erg flauwe standaardgrapjes erover kan waarderen![]()
Ik had vroeger een crush op Jacqquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk die van Jacqaline Goovaarts.
Snel even een middagpauze nu. Om 13 uur weer een volgend overleg…How can I make this topic about me?![]()
wat ga je lunchen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Snel even een middagpauze nu. Om 13 uur weer een volgend overleg…Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moet bekennen dat ik een klein googlespeurtochtje gehouden heb toen je het er over hadquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, helaas wel
[..]
Daar is ook niets mis mee. Maakt het juist beter bespreekbaar omdat het wat taboo wegneemt heb ik het idee.
Oh uhhhquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk die van Jacqaline Goovaarts.![]()
![]()
Ik op haar zusje,eerlijk delen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankje. Deze ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:23 schreef Moonlight het volgende:
@:Freshfruit
deze? Bekijk deze YouTube-video
Ik loop in de supermarkt net langs de vitrine met gebak en moorkoppen
En dan wil je het in SEX doen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:35 schreef bondage het volgende:
Kan niet in KPD want daar heb ik geen toegang tot.
Je krijgt daar vast wel ook onvolwassen reacties - dat gok ik zo...
Dan zou in KPD meer voor de hand liggend zijn, want iets als fetish en zo.
Maar gezien je verleden...
Opnieuw: Jammer dat KEL niet meer bestaat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
I WANT!quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik loop in de supermarkt net langs de vitrine met gebak en moorkoppen![]()
Neem maar wat meequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helaas heeft KPD voor mij zo'n slechte bijsmaakt dat ik daar niet meer wil posten. En ik zou zeker vervelende reacties krijgen, die rapporteer ik dan wel zodat het verwijderd kan worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan wil je het in SEX doen?
Opnieuw: Jammer dat KEL niet meer bestaat![]()
Moorkopquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En weer weg, dat was genoeg Fok vandaag
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waarom is KEL weg?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan wil je het in SEX doen?
Opnieuw: Jammer dat KEL niet meer bestaatIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat kan dus niet anders dan in KPD - dat is niet openbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En gooi het al helemaal niet op de openbaar toegankelijke delen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Van alles 2 ,we delen wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh ja gebak gaat er altijd wel inquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Klopt, maar een foto van mij stond ineens in een topic in ONZquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan dus niet anders dan in KPD - dat is niet openbaar.![]()
Dat is dus zwaar tegen de regels. Ik heb ook genoeg gezien in KPD ,daar praat ik zelfs niet over.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar een foto van mij stond ineens in een topic in ONZ“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het ook, dat was overigens al ver voor dat gezeik over mijn foto's begon. Dat laatste was echter de druppel. Dan nog liever niemand dan dat ik daar weer toegang tot vraag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus zwaar tegen de regels. Ik heb ook genoeg gezien in KPD ,daar praat ik zelfs niet over.![]()
Tja, je kunt een url van een plaatje gewoon ergens anders opnieuw posten, ook als dat buiten KPD is.quote:![]()
Ja dat is gewoon kutquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, je kunt een url van een plaatje gewoon ergens anders opnieuw posten, ook als dat buiten KPD is.
Wel een verdraaid mooie poging.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:31 schreef bondage het volgende:
Vervolgens vervangen door een tubgirl plaatje maar helaas hadden sommige het al gezien.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jup, en is dus niet waterdicht te maken helaas. Maar gelukkig was degene die dat deed zo dom om dezelfde url te gebruiken. Ik heb toen het plaatje vervangen door een tubgirl en het origineel uit KPD verwijderd.quote:![]()
Zie er niks moois aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel een reden waarom ik me absoluut niet geroepen voel om zelf iets te posten daar, zelfs niet met tijdslimiet. Er zijn zó veel sneue lui die erbij kunnen dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan dus niet anders dan in KPD - dat is niet openbaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het oorspronkelijke plaatje vervangen voor tubgirl vind ik wel een mooi "fuck you" signaal geven naar de herposter.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is nu ook wel de reden dat de pics binnen 24 uur weg zijn lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan begreep ik je even verkeerd.Sorry.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke plaatje vervangen voor tubgirl vind ik wel een mooi "fuck you" signaal geven naar de herposter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's al veel langer dan waar de meeste het op zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
Is nu ook wel de reden dat de pics binnen 24 uur weg zijn lijkt me.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
No worriesquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan begreep ik je even verkeerd.Sorry.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kun je tegenwoordig een tijdslimiet instellen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's al veel langer dan waar de meeste het op zetten.
Niet dat dat zoveel doet want kan nog steeds ergens anders geupload worden...
Wees gewoon heel bewust wat je post en dus niet iets waarvan je later spijt kunt krijgen. Die gelekte foto van mij stond gelukkig geen gezicht op dus dat scheelt.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar een foto van mij stond ineens in een topic in ONZ
Misschien was het wel een hele mooie tub? (Ja ik weet, matige poging tot humor)
De tub waar ik op doel is niet zo mooi... Eerder misselijkmakend.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Misschien was het wel een hele mooie tub? (Ja ik weet, matige poging tot humor)
![]()
De enige foto’s die ik op fok zet zijn foto’s van de fok stok. Niks anders.How can I make this topic about me?![]()
Zullen we MT6 even bijpraten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De tub waar ik op doel is niet zo mooi... Eerder misselijkmakend.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De tub waar ik op doel is niet zo mooi... Eerder misselijkmakend.
Die heeft denk ik geen idee waar het over gaat.quote:
Heeft een rijke geschiedenis hier op FOK en vele bans...![]()
Ja, bij imgbb kan je dat bij uploaden instellen. Gaat van 5 minuten tot 6 maanden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig een tijdslimiet instellen?
Niet dat dat zoveel doet want kan nog steeds ergens anders geupload worden...
Wees gewoon heel bewust wat je post en dus niet iets waarvan je later spijt kunt krijgen. Die gelekte foto van mij stond gelukkig geen gezicht op dus dat scheelt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hey marc.quote:
En dankzij plakplaatjes worden dingen al snel herleidbaar, ook zonder gezicht op de foto.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ah, bij de hoster. Ik zet alles op mijn eigen server dus kan het weer verwijderen/vervangen wanneer ik wil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij imgbb kan je dat bij uploaden instellen. Gaat van 5 minuten tot 6 maanden.
En ik kan de zogenaamde referers zien, zodoende kwam ik er ook achter dat het ergens stond waar het niet hoorde.![]()
handig als je zo handig benquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, bij de hoster. Ik zet alles op mijn eigen server dus kan het weer verwijderen/vervangen wanneer ik wil.
En ik kan de zogenaamde referers zien, zodoende kwam ik er ook achter dat het ergens stond waar het niet hoorde.
Ik ga googlenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou het niet op een bedrijfsapparaat opzoeken trouwens.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb spijtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wat is 'Tubgirl' en waarom moet je het niet googelen?
Eerste link die ik krijg
Niet al zo lang op het verdorven deel van het internet hangen dat je die dingen langs zag komen toen ze nieuw waren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Uhuquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet al zo lang op het verdorven deel van het internet hangen dat je die dingen langs zag komen toen ze nieuw waren.![]()
![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, en als ik zoek kan ik niks vinden. Maar ik zal wel een leek zijn met dat soort dingen
Heb je safesearch aan staan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, en als ik zoek kan ik niks vinden. Maar ik zal wel een leek zijn met dat soort dingen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Beter, je wilt het niet zien...quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, en als ik zoek kan ik niks vinden. Maar ik zal wel een leek zijn met dat soort dingen![]()
can never be unseen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntjes dame puntjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
waarom kan ik dat vinden
[..]
Ik ben nu nieuwsgierig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja focus.quote:
Ik ga zo een bruine punt afknijpenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
24 ste vandaag, even rekenen.quote:
Genieten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja - en dat is dus not done!quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar een foto van mij stond ineens in een topic in ONZOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of downloaden voor 'eigen' gebruik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een reden waarom ik me absoluut niet geroepen voel om zelf iets te posten daar, zelfs niet met tijdslimiet. Er zijn zó veel sneue lui die erbij kunnen dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@Mafkeesjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PaulBolkje
Kimpiequote:
Gebruiker
opkkrequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:45 schreef Paul het volgende:
@:superneger @:koffieplanter @:essnhills @:kim-hollandIntel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE![]()
Sorry maar ik wens niet voor niks aangeroepen te worden.quote:Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE![]()
Beste worstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wilde je warm welkom in DTS gevenquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry maar ik wens niet voor niks aangeroepen te worden.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
WandelGodin
Held zonder voetbalverstand
Hoi hallo. Wat is dit? Wat doe ik hier?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:45 schreef Paul het volgende:
@:superneger @:koffieplanter @:essnhills @:kim-holland
Forum Opties Forumhop: Hop naar: