Ik ben in mijn jonge jaren nou nooit meisjes tegengekomen die 16 waren, maar zeiden dat ze 13 waren. Eerder andersom.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:15 schreef the-eye het volgende:
Maarre.... waren ze wel echt minderjarig. Het is natuurlijk wel echt een vrouwendingetje bij de eigen leeftijd er een paar jaartjes af te snoepen
Ook dat is niet zo heel simpel, misschien zijn andere redenen om 5th te nemen, zoals.... geen enkele uitspraak willen doen over Trump, stel hij zegt nee: maar dan gaan ze door met vragen over andere betrokkene, of door het breed te houden in ontkenning kan hij nog een positief imago krijgen etc....quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt. Maar bijv. dit geeft wel te denken. Hij had ook 'nee' kunnen zeggen maar beroept zich op zijn zwijgrecht. Of om ene Donald Trump te citeren: "If you're innocent, why are you taking the Fifth Amendment?""
[ x ]
Maar als je volgens Trump de 5th plead, ben je wel degelijk schuldig. (behalve als hij het zelf doet natuurlijk).quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ook dat is niet zo heel simpel, misschien zijn andere redenen om 5th te nemen, zoals.... geen enkele uitspraak willen doen over Trump, stel hij zegt nee: maar dan gaan ze door met vragen over andere betrokkene, of door het breed te houden in ontkenning kan hij nog een positief imago krijgen etc....
Omdat iemand zwijgt maakt hem niet schuldig of onschuldig....
Maar misschien moeten we niet in de populitische denkwijze van trump stappen.....quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar als je volgens Trump de 5th plead, ben je wel degelijk schuldig. (behalve als hij het zelf doet natuurlijk).
https://abcnews.go.com/Po(...)ob/story?id=88211107
Oja met die biden z'n laptop of zo tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nope, maar dat is wel precies het frame dat jarenlang uit de aanhang van Trump kwam…
Nee, maar hij heeft eventjes duidelijk gemaakt dat "hij de macht heeft dat ooit te doen"...quote:
Ah, en wie zouden de pedofielen in kwestie zijn die hij wil beschermen?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:36 schreef Glazenmaker het volgende:
JD Vance is vlak voor publicatie over Trump bij eigenaar Murdoch van meerdere kranten langsgeweest. Vance is dus een pedobeschermer.
En als ze het straks wel openbaar maken. Trump heeft tijd genoeg gehad om belastende bewijzen tegen hem en zijn vriendjes uit het dossier te halen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
Je kan je op zijn minst afvragen waarom het Trumpregime zo druk bezig is met het proberen te verdoezelen van mensenhandel en seksuele uitbuiting.
Trump.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, en wie zouden de pedofielen in kwestie zijn die hij wil beschermen?
Trump is dus een pedofiel volgens jou?quote:
Nee dat zeg ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is dus een pedofiel volgens jou?
Dat doe je natuurlijk wel. Ik stelde de vraag welke pedofielen Vance in bescherming zou willen nemen. Jouw antwoord is 'Trump'. Waarmee je dus impliceert dat dit een pedofiel zou zijn.quote:
Hard bewijs ontbreekt, maar het zou mij hoogst verbazen als Trump geen minderjarige meiden heeft misbruikt. Dat baseer ik onder meer op diens uitlatingen over vrouwen, de veelheid aan aanrandingsbeschuldigingen die hij aan z'n broek heeft en zijn ogenschijnlijk innige relatie met Epstein.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is dus een pedofiel volgens jou?
Dat moeten dan wel hele jonge meisjes geweest zijn, daar is geen sprake van. Een efebofiel, wellicht.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hard bewijs ontbreekt, maar het zou mij hoogst verbazen als Trump geen minderjarige meiden heeft misbruikt. Dat baseer ik onder meer op diens uitlatingen over vrouwen, de veelheid aan aanrandingsbeschuldigingen die hij aan z'n broek heeft en zijn ogenschijnlijk innige relatie met Epstein.
Dat maakt hem inderdaad een pedofiel.
Minderjarige meisjes rond de 14 en 15 jaar; dezelfde doelgroep als Epstein.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel hele jonge meisjes geweest zijn, daar is geen sprake van.
Als hard bewijs ontbreekt is het dus geen pedofiel. De realiteit is natuurlijk ook dat er zoveel namen in die vermeende Epstein-files zullen zitten, waar Epstein contact mee had, maar geen 'cliënt' waren. Vast en zeker dat Trump bij die namen zit, dat zal voor wel meer bekende mensen gelden.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hard bewijs ontbreekt, maar het zou mij hoogst verbazen als Trump geen minderjarige meiden heeft misbruikt. Dat baseer ik onder meer op diens uitlatingen over vrouwen, de veelheid aan aanrandingsbeschuldigingen die hij aan z'n broek heeft en zijn ogenschijnlijk innige relatie met Epstein.
Dat maakt hem inderdaad een pedofiel.
Ik baseer mij dan ook enkel op die lijst, maar op een uitgebreid verleden van uitspraken en beschuldigingen. En ik kies mijn formulering zorgvuldig: 'het zou mij hoogst verbazen als Trump geen minderjarige meiden heeft misbruikt'. Dat waren mijn letterlijke woorden.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als hard bewijs ontbreekt is het dus geen pedofiel. De realiteit is natuurlijk ook dat er zoveel namen in die vermeende Epstein-files zullen zitten, waar Epstein contact mee had, maar geen 'cliënt' waren. Vast en zeker dat Trump bij die namen zit, dat zal voor wel meer bekende mensen gelden.
Ironisch genoeg is dat het type beschuldiging waar Trump in grossiert als hem om anderen gaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:51 schreef theunderdog het volgende:
Dit is zo'n opgestookt onderwerp. In werkelijkheid gaat het nergens over. Veel schuldig bij associatie, weinig concrete zaken.
Ik heb niet het gevoel dat het hem iets doet. Zeer waarschijnlijk omdat er weinig aan de hand is. Epstein was rijk en kende andere rijke mensen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat het type beschuldiging waar Trump in grossiert als hem om anderen gaat.
Het is dus tamelijk briljant dat hij een koekje krijgt van eigen deeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |