Dat is zowat de enige manier ja.. Terwijl je in Engeland dit kan krijgen: En ja, dat zijn de prijzen voor een volledige verpakkingquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
2 broden, boter en een pak suiker. Overleven lukt dan wel.
Heb je nog geld over voor een voorgedraaide joint.
Ja, maar niet 28 cent zoals in de VK.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:03 schreef miss_sly het volgende:
10 pond is 11,53 in euro. Lijkt een klein verschil, maar dat is toch 10% meer.
Aldi heeft ook wel echt heel goedkope etenswaren, zoals macaroni voor 64 ct.
Niet te vreten die rotzooi, waarom zou je jezelf zo martelen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Aldi heeft ook wel echt heel goedkope etenswaren, zoals macaroni voor 64 ct.
Dode vissen uit blik etenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar niet 28 cent zoals in de VK.
Of tonijn voor omgerekend ongeveer 63 eurocent per blik
ik eet helemaal geen dode dierenquote:
Die goedkope pasta is prima te doen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet te vreten die rotzooi, waarom zou je jezelf zo martelen.
Gewoon De Cecco halen. Iets duurder maar pasta kost alsnog geen drol vergeleken met andere ingrediënten.
Die hebben ze niet bij AH.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
Rustichella d'Abruzzo**
deze:
[ afbeelding ]
Dat is allemaal gezever van het WEF die boos zijn dat ze uit de EU gingen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is in Nederland toch echt MINIMAAL 300% duurder allemaal??Hoe kunnen dingen in de VK zo ongelooflijk goedkoop zijn terwijl hun economie er zo slecht voor staat?
Volgens mij ben je nog goedkoper uit als je die joint zelf draait.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
2 broden, boter en een pak suiker. Overleven lukt dan wel.
Heb je nog geld over voor een voorgedraaide joint.
Boordevol vitamine, mineralen en proteïne. 👍🏼quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef Ridocar het volgende:
Been there, done that.
Havermout met suiker en gekookt water, brood met boterhammenworst, en spaghetti met ketchup zijn de basis. Al het andere is leuk meegenomen.
Damm, dat is duurder dan thuisbezorg elke dagquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef augurk2025 het volgende:
Ik woon alleen en geef dagelijks 30 tot 40 euro aan uit boodschappen. Dus 10 euro voor 5 dagen gaat mij niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |