SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fixedquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit lijkt me een prima gifje voor de OP:
[ afbeelding ]
Wat zou ze roepen vraag ik me al een tijdje afBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja iets wat een aquaspinning instructrice roept denk ik. Come on?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fixed
Wat zou ze roepen vraag ik me al een tijdje afWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Owjaquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja iets wat een aquaspinning instructrice roept denk ik. Come on?
Ik dacht meer aan: I'm drowningBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik heb wel nieuwe werkhandschoenen gekregen van @Rob omdat ik ze zo gaaf vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
TOPPIE !!quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slokje olijfolie nemen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dove mensen wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank voor de tip maar heb al genoeg olijven gehadquote:Zijn naar een Italiaan geweest en de voorafjes bevatten meer dan genoeg olijfolie
![]()
![]()
Dan zou ik je een dubbele espresso aanraden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar heb al genoeg olijven gehadZijn naar een Italiaan geweest en de voorafjes bevatten meer dan genoeg olijfolie
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel nieuwe werkhandschoenen gekregen van @:Rob omdat ik ze zo gaaf vondGa maar uit van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Al gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik je een dubbele espresso aanraden.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..quote:![]()
Ja, mijn idee. Hopelijk heeft ze aan een side eye wel genoeg om te begrijpen wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..
Die handschoenen maken het al overduidelijk, dus dat kan het niet zijn.How can I make this topic about me?![]()
het is eigenlijk meer een test of ze hetzelfde met de keuken kan doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Hopelijk heeft ze aan een side eye wel genoeg om te begrijpen wat de bedoeling is.![]()
Mijn vader was keuken- en badkamermonteur. Je zou versteld staan van wat ik van hem geleerd heb.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..Ik heb er één en ik ben er trots op
@Rob leest geen nieuws?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er ligt nog gerookte zalm in de koelkast![]()
![]()
De keuken is de mancave voor een vrouw dus dat moet al helemaal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:51 schreef Rob het volgende:
[..]
het is eigenlijk meer een test of ze hetzelfde met de keuken kan doenHow can I make this topic about me?![]()
show usquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn vader was keuken- en badkamermonteur. Je zou versteld staan van wat ik van hem geleerd heb.
meer een rechtzaalquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De keuken is de mancave voor een vrouw dus dat moet al helemaal geen probleem zijn.![]()
ach jawel als je maar rekening houdt met haar rechtquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow?
Durf je wel in haar cave te komen dan?![]()
Is goed. Wanneer kan ik langs komen bij je?quote:SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
CUL / Gevaarlijke bacterie in gerookte zalm aangetroffenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:53 schreef Rob het volgende:
[..]
waarvoor zou ik het nieuws moeten lezen dan![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is goed. Wanneer kan ik langs komen bij je?Bekijk deze YouTube-videoSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet geen voedsel dat uit water komt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Gevaarlijke bacterie in gerookte zalm aangetroffen![]()
Leugens!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
okee...quote:
ik eet geen voedsel dat in zee water geleefd heeft.. met uitzondering van kroepoek en zeewier.![]()
Woont hiernaast sinds kort een Indiaas stel met een kind. Ik praat niet echt zacht, maar die gastenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Onze (oké oké, mijn) zalm komt bij Aldi vandaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Gevaarlijke bacterie in gerookte zalm aangetroffenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb tijdje terug wraps met zalm van de Spar gegeten en volgens mij was het dat merk. Naja, geen last van gehad verder.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Gevaarlijke bacterie in gerookte zalm aangetroffen![]()
Jij eet geen vis?! Lekker man een haringkje of zoquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
alleen de lucht alquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij eet geen vis?! Lekker man een haringkje of zo![]()
![]()
haringquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij eet geen vis?! Lekker man een haringkje of zo
Het grootste probleem met dit soort terug roep acties is dat het gros van de consumenten het al genuttigd heeft voor de terug roep actie is gestart.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug wraps met zalm van de Spar gegeten en volgens mij was het dat merk. Naja, geen last van gehad verder.
Zie die blauwe bessen van de Albert Heijn een paar maanden terug.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeeerlijk manquote:Well, life can be a riot
En je moet het maar net weten. Ik weet het nu omdat het hier werd gepost maar anders echt niet meegekregen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het grootste probleem met dit soort terug roep acties is dat het gros van de consumenten het al genuttigd heeft voor de terug roep actie is gestart.
Zie die blauwe bessen van de Albert Heijn een paar maanden terug.![]()
Ik ben het deels met Rob eens. Ik maak alleen een uitzondering voor kibbeling, vissticks, gerookte zalm en kroepoek. De rest moet ik ook niet hebben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik plaats even een bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkWell, life can be a riot
quote:
Eerste bezichting is al ingeplandstaat nog maar 1 uur te koop
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan heel snel gaan. Ik was mijn vorige huis al kwijt voordat hij op Funda stondquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eerste bezichting is al ingeplandstaat nog maar 1 uur te koop
![]()
![]()
Door die hele winkel heen slalommen, dan wat vergeten, via een 'korte route' terug naar die juiste afdeling, om vervolgens totaal verkeerd uit te komen waardoor je toch maar weer de halve winkel normaal doorloopt.
Bijna wel ja.ik denk dat ik vrijdag weer ga wandelenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is al meer dan een avondwandeling
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Even een dagje rustquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna wel ja.ik denk dat ik vrijdag weer ga wandelen
Het zou de hele week slecht weer zijn hier. Maar het heeft alleen een paar dagen terug even bizar hard geregend, voor de rest alleen wat korte buitjes.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben uit de tijd voor googlemaps e.d. ook mijnhuis kwijt geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan heel snel gaan. Ik was mijn vorige huis al kwijt voordat hij op Funda stond
Gelukkig wist de politie me thuis te brengen![]()
![]()
Zijn er geen drempels?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
Het is weer zover, ik woon weer eens aan een snelweg.How can I make this topic about me?![]()
Had je teveel van een bepaalde vloeistof genuttigd?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ben uit de tijd voor googlemaps e.d. ook mijnhuis kwijt geweest.
Gelukkig wist de politie me thuis te brengen![]()
litertje jong vriend.. en wat biertjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Had je teveel van een bepaalde vloeistof genuttigd?![]()
Alleen aan het begin, maar daar trekken ze op met gierende banden (wegdek is bijna zwart inmiddels) om hier vervolgens met een gang van 80 tot 100 door de straat te scheuren. En dit is een 30 zone met wegen van rechts.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan heel snel gaan. Ik was mijn vorige huis al kwijt voordat hij op Funda stondmijn neefjes waren net op bezoek. En die hadden ook interesse. Maar redden het niet niet
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen aan het begin, maar daar trekken ze op met gierende banden (wegdek is bijna zwart inmiddels) om hier vervolgens met een gang van 80 tot 100 door de straat te scheuren. En dit is een 30 zone met wegen van rechts.Waanzinnig.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2157 / +62 / +113 / 6833 / 7716
2. FreshFruit / 1323 / +112 / +119 / 2156 / 2814
3. KillemWieft / 849 / +36 / +74 / 642 / 932
4. gebrokenglas / 811 / +11 / +47 / 2723 / 3297
5. Lovely / 520 / +10 / +20 / 2230 / 2601
6. _UserName_ / 511 / +2 / +10 / 480 / 645
7. MooieTop6 / 496 / +26 / +4 / 2248 / 2562
8. mario390 / 431 / +23 / +35 / 862 / 1134
9. loveislikeakiss / 421 / +29 / +20 / 2187 / 2455
10. Helenattenek / 410 / +0 / +0 / 449 / 574
11. DJMO / 399 / +3 / +16 / 783 / 1044
12. Dr.Mikey / 338 / +4 / +1 / 397 / 535
13. marc0871 / 316 / +9 / +8 / 726 / 934
14. Fogel / 314 / +1 / +0 / 978 / 1213
15. hemarookworst / 312 / +21 / +22 / 1000 / 1218
16. MizzezAmy / 310 / +4 / +12 / 1755 / 2025
17. maily / 287 / +4 / +8 / 1079 / 1235
18. Sally / 274 / +1 / +3 / 278 / 397
19. KoningWouter / 269 / +30 / +3 / 1034 / 1178
20. kree / 269 / +7 / +0 / 1206 / 1412SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn verkoopmakelaar kende iemand die misschien wel interesse had, een opkoper. Ik had helaas al foto's laten maken maar die had er uiteindelijk belang bij. Ook mooi want ik moest er snel vanaf ivm aankoop andere woning.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]mijn neefjes waren net op bezoek. En die hadden ook interesse. Maar redden het niet niet
Het huis van mijn vriendin is verkocht aan kennissen, dat ging ook lekker vlot.![]()
Boem!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beter zo dan dat er geen mens komt, zelfs niet op van die open huis zaterdagen.... Zit je daar met koffie en versgebakken appelgebak, zonder dat er iemand komt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn verkoopmakelaar kende iemand die misschien wel interesse had, een opkoper. Ik had helaas al foto's laten maken maar die had er uiteindelijk belang bij. Ook mooi want ik moest er snel vanaf ivm aankoop andere woning.
Het huis van mijn vriendin is verkocht aan kennissen, dat ging ook lekker vlot.How can I make this topic about me?![]()
Politie vind van niet. Zeggen doodleuk dat ze niet mogen flitsen in een 30 zone en dat de weg ook niet voldoet aan de vereisten om te gaan controleren.quote:
In de tijd dat ik hier woon (6 jaar) zijn er 3 motorrijders om het leven gekomen, zijn een stel fietsers aangereden die met de ambu werden afgevoerd, 2 auto's in de sloot waarvan één bestuurder ernstig gewond en nog wat kleine ongelukken met blikschade.
Ik weet niet wat de vereisten zijn maar blijkbaar is dit niet ernstig genoeg. Maar je zou maar eens één km te hard rijden op de snelweg... Krijg je flinke boete gezien daar ook nog zogenaamde administratiekosten bijkomen.![]()
Dan moet je wel echt veraf wonen met de huidige woningmarktquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter zo dan dat er geen mens komt, zelfs niet op van die open huis zaterdagen.... Zit je daar met koffie en versgebakken appelgebak, zonder dat er iemand komt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jup, dat is zuur. Zie woningen soms ook heel lang te koop staan, en daar zitten niet eens zulke hele gekke huizen bij.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter zo dan dat er geen mens komt, zelfs niet op van die open huis zaterdagen.... Zit je daar met koffie en versgebakken appelgebak, zonder dat er iemand komt.![]()
Woning onder mij 2000 p/m
euro verhuur
Heb je wel grote tuin, 83m2 en drie slaapkamers dat welUw ADH vitamine Worst
Koffie met slagroom
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
83m2? Postzegel...quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
euro verhuur
Heb je wel grote tuin, 83m2 en drie slaapkamers dat wel![]()
Huur jij particulier?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
euro verhuur
Heb je wel grote tuin, 83m2 en drie slaapkamers dat welIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja godver. Nu heb ik trek in een choco toetje met slagroomquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat wist ik niet, dat ze niet mogen flitsen met 30. Deden ze dat toch maar eens, ook al voor het besef.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Politie vind van niet. Zeggen doodleuk dat ze niet mogen flitsen in een 30 zone en dat de weg ook niet voldoet aan de vereisten om te gaan controleren.
In de tijd dat ik hier woon (6 jaar) zijn er 3 motorrijders om het leven gekomen, zijn een stel fietsers aangereden die met de ambu werden afgevoerd, 2 auto's in de sloot waarvan één bestuurder ernstig gewond en nog wat kleine ongelukken met blikschade.
Ik weet niet wat de vereisten zijn maar blijkbaar is dit niet ernstig genoeg. Maar je zou maar eens één km te hard rijden op de snelweg... Krijg je flinke boete gezien daar ook nog zogenaamde administratiekosten bijkomen.
Bij jou is het wel extreem zeg.
Hier is het ook 30, wat soms een minimum snelheid lijkt. Nu zit hier wel een flinke drempel gelukkig, maar dat is ook 1 seconde heel hard remmen, dan die drempel nemen als was het een skischans, en met de achterwielen nog half op de drempel geven ze alweer flink gas. Het gaat nog een keer mis hier.How can I make this topic about me?![]()
Koop, maar gedeelte wordt verhuurd, maar ik mag niet want ik val onder nieuwe regelsquote:Uw ADH vitamine Worst
Rotterdam he, dat is een best prima formaat voor een portiekquote:Uw ADH vitamine Worst
https://www.om.nl/actueel(...)-op-30-km-u-mogelijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat ze niet mogen flitsen met 30. Deden ze dat toch maar eens, ook al voor het besef.
Hier is het ook 30, wat soms een minimum snelheid lijkt. Nu zit hier wel een flinke drempel gelukkig, maar dat is ook 1 seconde heel hard remmen, dan die drempel nemen als was het een skischans, en met de achterwielen nog half op de drempel geven ze alweer flink gas. Het gaat nog een keer mis hier.
Is tegenwoordig wel mogelijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon Rob ff op pad sturen om het te halenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja godver. Nu heb ik trek in een choco toetje met slagroomIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou tekenen voor 83 meterquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rotterdam he, dat is een best prima formaat voor een portiekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou dat is dan voor de straat bij bondage wel het uitproberen waard.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.om.nl/actueel(...)-op-30-km-u-mogelijk
Is tegenwoordig wel mogelijk.How can I make this topic about me?![]()
M'n ouwe huis was binnen een maand of zo verkocht, en er is echt met tienduizenden euro's overboden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat is zuur. Zie woningen soms ook heel lang te koop staan, en daar zitten niet eens zulke hele gekke huizen bij.
We moesten wel ff voet bij stuk houden bij een paar biedingen de precies de vraagprijs waren. Ze waren stomverbaasd dat we daar niet mee akkoord gingen!
De uiteindelijke kopers gaan de hele fucking teringzooi waar we kapitalen in hebben gestoken helemaal strippen en naar hun eigen smaak inrichten!![]()
![]()
Achteraf kreeg ik van hun makelaar te horen dat ze hadden gezegd: "Dit is echt ons droomhuis! Het maakt niet uit wat je doet of wat je biedt; we MOETEN het hebben!"
En met dat bod van tienduizenden euro's boven de vraagprijs konden ze serieus nog echt niet geloven dat ze het gekregen hadden!![]()
![]()
Niet nodig het is in huisquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon Rob ff op pad sturen om het te halenIk heb er één en ik ben er trots op
Ook voor 2000 p/m huur?quote:
Woon zelf 70m2 dat is groot zat voor mijzelfUw ADH vitamine Worst
Mensen durven hun kinderen hier niet te laten fietsen, en terecht. Je kunt wat dat betreft nog veiliger op de vluchtstrook van de snelweg fietsen...quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat ze niet mogen flitsen met 30. Deden ze dat toch maar eens, ook al voor het besef.
Hier is het ook 30, wat soms een minimum snelheid lijkt. Nu zit hier wel een flinke drempel gelukkig, maar dat is ook 1 seconde heel hard remmen, dan die drempel nemen als was het een skischans, en met de achterwielen nog half op de drempel geven ze alweer flink gas. Het gaat nog een keer mis hier.
Snap dat soort figuren niet, dan is er toch wat mis in de massa tussen de oren?![]()
Dan wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rotterdam he, dat is een best prima formaat voor een portiek
Ben zo blij dat ik hier gewoon alle ruimte heb. Wil niet in een stad wonen, kom er alleen als ik wat nodig heb en daar blijft het wel bij. En ik ben binnen 20 min in de stad dus het voordeel heb ik wel.![]()
Ik heb ook 70m2, gaat prima. En ik betaal een heel stuk minder dan datquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook voor 2000 p/m huur?
Woon zelf 70m2 dat is groot zat voor mijzelf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien maar eens een brief schrijven ondertekend door alle bewoners. Zijn er allemaal spuugzat van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is dan voor de straat bij bondage wel het uitproberen waard.![]()
Ze hebben geen inbeeldingsvermogen. Hier ook, buren verderop, hebben zelf 3 kinderen van onder de 10 jaar, dan zou je denken dat die dan wel kien zijn op spelende kinderen, maar rijden zelf knetterhard hier door de straat. Totaal geen besef van snelheid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Mensen durven hun kinderen hier niet te laten fietsen, en terecht. Je kunt wat dat betreft nog veiliger op de vluchtstrook van de snelweg fietsen...
Snap dat soort figuren niet, dan is er toch wat mis in de massa tussen de oren?How can I make this topic about me?![]()
Ik ook hoor, als ik zelfde woning zou huren betaal ik zomaar dubbele of meerquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb ook 70m2, gaat prima. En ik betaal een heel stuk minder dan datUw ADH vitamine Worst
Dotjequote:![]()
owquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koop, maar gedeelte wordt verhuurd, maar ik mag niet want ik val onder nieuwe regels
Hey Vinoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb geen andere boden afgewacht, was toch al ver boven het bedrag waarvoor ik het had gekocht en ik had er vrij weinig aan gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n ouwe huis was binnen een maand of zo verkocht, en er is echt met tienduizenden euro's overboden.
We moesten wel ff voet bij stuk houden bij een paar biedingen de precies de vraagprijs waren. Ze waren stomverbaasd dat we daar niet mee akkoord gingen!
De uiteindelijke kopers gaan de hele fucking teringzooi waar we kapitalen in hebben gestoken helemaal strippen en naar hun eigen smaak inrichten!![]()
![]()
Achteraf kreeg ik van hun makelaar te horen dat ze hadden gezegd: "Dit is echt ons droomhuis! Het maakt niet uit wat je doet of wat je biedt; we MOETEN het hebben!"
En met dat bod van tienduizenden euro's boven de vraagprijs konden ze serieus nog echt niet geloven dat ze het gekregen hadden!
Maar de huizenmarkt is wel een ding op het moment, dat was wat minder toen ik mijn huis verkocht.![]()
Ja, dat. En 30 hoeft van mij niet eens, 40 mag ook. Maar wat hier gebeurd gaat alle logica voorbij.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben geen inbeeldingsvermogen. Hier ook, buren verderop, hebben zelf 3 kinderen van onder de 10 jaar, dan zou je denken dat die dan wel kien zijn op spelende kinderen, maar rijden zelf knetterhard hier door de straat. Totaal geen besef van snelheid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: