SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dit lijkt me een prima gifje voor de OP:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Fixedquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit lijkt me een prima gifje voor de OP:
[ afbeelding ]
Wat zou ze roepen vraag ik me al een tijdje afBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja iets wat een aquaspinning instructrice roept denk ik. Come on?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fixed
Wat zou ze roepen vraag ik me al een tijdje afIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Owjaquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja iets wat een aquaspinning instructrice roept denk ik. Come on?
Ik dacht meer aan: I'm drowningBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Ik heb wel nieuwe werkhandschoenen gekregen van @Rob omdat ik ze zo gaaf vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
TOPPIE !!quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slokje olijfolie nemen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dove mensen wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank voor de tip maar heb al genoeg olijven gehadquote:Zijn naar een Italiaan geweest en de voorafjes bevatten meer dan genoeg olijfolie
![]()
![]()
Dan zou ik je een dubbele espresso aanraden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar heb al genoeg olijven gehadZijn naar een Italiaan geweest en de voorafjes bevatten meer dan genoeg olijfolie
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel nieuwe werkhandschoenen gekregen van @:Rob omdat ik ze zo gaaf vondGa maar uit van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Al gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik je een dubbele espresso aanraden.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..quote:![]()
Ja, mijn idee. Hopelijk heeft ze aan een side eye wel genoeg om te begrijpen wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..
Die handschoenen maken het al overduidelijk, dus dat kan het niet zijn.How can I make this topic about me?![]()
het is eigenlijk meer een test of ze hetzelfde met de keuken kan doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, mijn idee. Hopelijk heeft ze aan een side eye wel genoeg om te begrijpen wat de bedoeling is.![]()
Mijn vader was keuken- en badkamermonteur. Je zou versteld staan van wat ik van hem geleerd heb.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef Rob het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de tegels van de badkamer eruit bikken, opruimen, egaliseren en opnieuw tegelen..Ik heb er één en ik ben er trots op
@Rob leest geen nieuws?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er ligt nog gerookte zalm in de koelkast![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: