De oblast Kherson was altijd al het minst Russische-gezinde oblast van de acht oostelijke en zuidelijke oblasten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je laatste plaatje is niet veel zeggend omdat het dus heel bewust regio specifiek gemiddelde weg haalt....
Bij het onderzoek vraagt men aan de personen hoe zij zich indentificeren. In de praktijk is de lexicale afstand tussen Oekraïns en Russisch vergelijkbaar met die tussen Nederlands en Engels (37 vs 38), NL-Duits is bijvoorbeeld 25.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:52 schreef LXIV het volgende:
Hoe moet ik het etnische verschil tussen Russen en Oekraïners zien? Waarin uit zich dat?
Heel bewust?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je laatste plaatje is niet veel zeggend omdat het dus heel bewust regio specifiek gemiddelde weg haalt....
Hoe mensen zich identificeren heeft weinig met etnisch verschil te maken. Ik denk dat er etnisch gezien helemaal geen verschil is tussen Russen en Oekraïners.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij het onderzoek vraagt men aan de personen hoe zij zich indentificeren. In de praktijk is de lexicale afstand tussen Oekraïns en Russisch vergelijkbaar met die tussen Nederlands en Engels (37 vs 38), NL-Duits is bijvoorbeeld 25.
In de praktijk is dit het verschil tussen West-Oekraïnse en Russisch uit Moskou terwijl de er vaak sprake is van een soort tussentaal.
Zie https://www.openculture.c(...)ropes-languages.html
ja inderdaad, wat maakt dit nou uitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
Who gives a fuck
Walen zijn ook echt niet minder belg omdat ze frans spreken de hele dag
Das een kleine minderheid binnen die groep
Ik doe gewoon mee met het discussieren om het discussieren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:30 schreef sp3c het volgende:
Who gives a fuck
Walen zijn ook echt niet minder belg omdat ze frans spreken de hele dag
Das een kleine minderheid binnen die groep
Dat. Daarom haak ik ook tijdelijk af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel heel veel discussiëren om het discussiëren.
Interest rates teruggeschroefd naar 18 van 20quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:10 schreef oheng het volgende:
Ja er is geen nieuws. Naja behalve dan dat Autovaz, Gorki en Kamaz hun productie terugschroeven en Rosstat bekend maakt dat de winst van bedrijven met 41% gedaald is.
Exportverbod voor benzine.
En natuurlijk weer de gebruikelijke afrekeningen.
Kortom; vrijdag.
Er gaan wat kaarten rond die niet kloppen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ze zitten al in Pokrovsk nu. Nu echt bijna klaar.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ze zitten al in Pokrovsk nu. Nu echt bijna klaar.
De stand van Koepjansk nog even afwachten. Daar is mij de afgelopen maanden iets te vaak gemeld dat aan de noordwestkant en de westkant Russische doorbraken zouden zijn.quote:
Bevestigd door deepstate: https://deepstatemap.live/en#12/49.7312481/37.5938416quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De stand van Koepjansk nog even afwachten. Daar is mij de afgelopen maanden iets te vaak gemeld dat aan de noordwestkant en de westkant Russische doorbraken zouden zijn.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De stand van Koepjansk nog even afwachten. Daar is mij de afgelopen maanden iets te vaak gemeld dat aan de noordwestkant en de westkant Russische doorbraken zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |