abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218304008
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F

Smerige praktijk, dit is een legaal militair doel. Zou Putin willen dat de fabriek een keer aangevallen wordt en er kinderen omkomen zodat hij dat ook kan gebruiken om nog meer mensen te werven. Ik weet soms niet hoe extreem ver het gaat.

Artikel is volledig leesbaar, niet achter paidwall..

quote:
Werkdagen van meer dan vijftien uur

Getuigenissen beschrijven werkdagen van meer dan vijftien uur, constante surveillance en gezondheidsproblemen veroorzaakt door blootstelling aan chemicalin. Volgens klokkenluiders werden de arbeiders geconfronteerd met strafmaatregelen als productiequota niet werden gehaald.
Ben je 15 en werk je meer dan 15 uur op een dag :r
  donderdag 24 juli 2025 @ 09:18:05 #52
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_218304672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef LethalNinja het volgende:
Zou Putin willen dat de fabriek een keer aangevallen wordt en er kinderen omkomen zodat hij dat ook kan gebruiken om nog meer mensen te werven.
Hoe werkt dat dan?

Er ziten zuid-amerikaanse, afrikaanse en aziatische tieners in die fabriek, en die gaan zich dan nog sneller aanmelden voor die banen mocht oekraine die fabriek opblazen ofzo?

Denk je niet dat die mensen daar sowieso rondlopen omdat er op de krappe rus arbeidsmarkt gewoon geen personeel is te vinden,

Of is dit weer een geval 5D schaken waar die er heus wel zijn, maar hij die wil sparen ofzo?
pi_218304693
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?

Er ziten zuid-amerikaanse, afrikaanse en aziatische tieners in die fabriek, en die gaan zich dan nog sneller aanmelden voor die banen mocht oekraine die fabriek opblazen ofzo?

Denk je niet dat die mensen daar sowieso rondlopen omdat er op de krappe rus arbeidsmarkt gewoon geen personeel is te vinden,

Of is dit weer een geval 5D schaken waar die er heus wel zijn, maar hij die wil sparen ofzo?
Goede vraag. Hoe ik het voor mij zag is als Oekrane een succesvolle militaire operatie uitvoert op de die fabriek. Wellicht weer met een vrachtwagen vol drones zoals bij de militaire vliegvelden misschien wel via een andere verassings aanval maar in elk geval als Oekrane dan veel schade doet aan zo'n fabriek. Wellicht de helft opblaast en daarbij kinderen komen dat Putin dan kan zeggen.

"Kijk Oekrane valt kinderen aan, het zijn kinder moordenaars. Pikken we dat? En dat doen ze op onze eigen grond"
Lekkere misleidende propaganda/ onderberbuik promotie campagne dus.

Ik geloof btw niet in de term 5D schaken, laten we het maar houden bij gewoon schaken dat is al strategisch genoeg. En als je echt goed bent in schaken dan kan je op meerdere borden tegelijk schaken maar dat heet simultaan schaken. Ik denk btw dat zowel Putin als Zelensky niet bijzonder goed zijn in schaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door LethalNinja op 24-07-2025 09:30:17 ]
  donderdag 24 juli 2025 @ 09:32:44 #54
6484 ExTec
pi_218304755
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:22 schreef LethalNinja het volgende:
Goede vraag. Hoe ik het voor mij zag is als Oekrane een succesvolle militaire operatie uitvoert op de die fabriek. Wellicht weer met een vrachtwagen vol drones zoals bij de militaire vliegvelden misschien wel via een andere verassings aanval maar in elk geval als Oekrane dan veel schade doet aan zo'n fabriek. Wellicht de helft opblaast en daarbij kinderen komen dat Putin dan kan zeggen.

"Kijk Oekrane valt kinderen aan, het zijn kinder moordenaars. Pikken we dat? En dat doen ze op onze eigen grond"
Ja, ze vallen kinderen aan die wapens maken. En dat is nu dus zelfs gewoon op rus TV geweest. Ik geloof er niet in dat zoiets een motivator is voor russen zelf om iets te doen. Die zijn alleen gemotiveerd door $$$.

Ik denk dat als oekraine het zou lukken om die fabriek op te blazen en er zat het leven laten, het instant over is met buitenlandse aanwas.

Dus moesten ze eigenlijk eergisteren al doen.

Jezelf laten verlammen door: "MAAR PUTIN ZOU DAT WEL EENS KUNNEN GEBRUIKEN VOOR PROPAGANDA!" lijkt mij een fantastische manier om een oorlog te verliezen.
pi_218304854
Wordt/ben je corrupt als je weet dat een machtig persoon in jouw team corrupt is, en dat oogluikend toelaat? Als je dat doet omdat je denkt dat hij anders tegen je keert en zijn macht gaat gebruiken om je te verwijderen?

Dan verdedig je die persoon voor eigen gewin. Want je wil blijven zitten waar je zit. Voor het volk, of voor jezelf.

Oekrane vecht tegen zichzelf, en tegen een agressor. Het is makkelijk om het ene gevecht op te geven omwille het andere gevecht, maar n van de twee gevechten verliezen betekent het einde van een Westers Oekrane.
  donderdag 24 juli 2025 @ 09:47:33 #56
6484 ExTec
pi_218304876
twitter
pi_218304879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef LethalNinja het volgende:
Ben je 15 en werk je meer dan 15 uur op een dag
Kinderen zijn niets meer gewend joh. Vroeger maakte ik ook wel een dagen van 15 uur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 24 juli 2025 @ 09:59:01 #58
6484 ExTec
pi_218304966
Mss is het niet verstandig om te blijven vliegen met vliegtuigen die je niet meer kan onderhouden.

twitter
pi_218305018
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, ze vallen kinderen aan die wapens maken. En dat is nu dus zelfs gewoon op rus TV geweest. Ik geloof er niet in dat zoiets een motivator is voor russen zelf om iets te doen. Die zijn alleen gemotiveerd door $$$.

Ik denk dat als oekraine het zou lukken om die fabriek op te blazen en er zat het leven laten, het instant over is met buitenlandse aanwas.

Dus moesten ze eigenlijk eergisteren al doen.

Jezelf laten verlammen door: "MAAR PUTIN ZOU DAT WEL EENS KUNNEN GEBRUIKEN VOOR PROPAGANDA!" lijkt mij een fantastische manier om een oorlog te verliezen.
Ik denk dat je niet alle Russen over n kan moet scheren. Ja sommige zullen vooral gedreven zijn door financile prikkels. Andere zullen wel deels gepakt kunnen worden voor "Oekrane aanpakken want ze hebben kinderen op ons grond gebied gedood". Net zoals dat er ook genoeg huursoldaten/ mercenary's zijn die vechten in andere gebieden om andere redenen dan financieel.

Jammer dan dat je zo achterlijk eindigt door in een reply naar mij (met hoofdletters) te doen alsof ik niet wil dat Oekrane Russische fabrieken aanvalt omdat ze het mogelijk voor propaganda doeleinden gebruiken. Beetje relnichterig, maar alles voor de likes natuurlijk. Lees mijn vorige reactie nog eens rustig door en dan zie je dat ik juist kritiek uit op Rusland. Verder vind ik dat Oekrane alle recht heeft om militaire doelen aan te vallen in Rusland.

Als Oekrane die Shahed fabriek plat gooit dan is Rusland verantwoordelijk en niet Oekrane. Omdat het Rusland is die in strijd met de regels van Geneve kinderen laat vechten werkenin een legitiiem militair doelwit.

[ Bericht 0% gewijzigd door LethalNinja op 24-07-2025 10:23:06 ]
pi_218305057
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef ExTec het volgende:
Mss is het niet verstandig om te blijven vliegen met vliegtuigen die je niet meer kan onderhouden.

[ x ]
Achterlijk bericht. circa 50 mensen omgekomen maar gooi er nog wat smilies bij. Party party
  donderdag 24 juli 2025 @ 10:18:16 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218305121
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
de sancties 😍
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 24 juli 2025 @ 10:33:53 #62
6484 ExTec
pi_218305265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:07 schreef LethalNinja het volgende:
Jammer dan dat je zo achterlijk eindigt door in een reply naar mij (met hoofdletters) te doen alsof ik niet wil dat Oekrane Russische fabrieken aanvalt omdat ze het mogelijk voor propaganda doeleinden gebruiken.
Neuh,

Ik wijs je erop dat je laten verlammen door wat putin propaganda technisch allemaal al dan niet kan gaan doen, een doodlopend pad is.

quote:
Verder vind ik dat Oekrane alle recht heeft om militaire doelen aan te vallen in Rusland.

Als Oekrane die Shahed fabriek plat gooit dan is Rusland verantwoordelijk en niet Oekrane. Omdat het Rusland is die in strijd met de regels van Geneve kinderen laat vechten werkenin een legitiiem militair doelwit.
Uh huh, maar ondertussen je wel druk maken over wat putin al dan niet gaat zeggen.

Ik kan een veel korter antwoord geven op wat putin gaat zeggen:

Nou en?

Nee, oekraine mag doen wat ze willen, ze staan in hun recht, maar je wil alleen even opmerken dat putin wel eens dit dat zus zo kan gaan doen.

Is dat alles voor de likes ofzo?
pi_218305267
Een van de zaken die Russische bots veelal in de wereld plempen is dat de vrouw van macron en andere wereldleiders eigenlijk een man is.
Dat wordt nogal opgepikt door dommere figuren op bv X en TikTok.
Wat is daar nou de bedoeling van?
Vakman pur sang
pi_218305300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van de zaken die Russische bots veelal in de wereld plempen is dat de vrouw van macron en andere wereldleiders eigenlijk een man is.
En Candace Owen had het daar ook al over, maar die wordt nu aangeklaagd door Macron. :D

twitter
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218305315
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En Candace Owen had het daar ook al over, maar die wordt nu aangeklaagd door Macron. :D

[ x ] :')
Of het een vent is of niet moet Macron toch lekker zelf weten?
(Zou haar niet doen iig)
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 10:41:18 #66
6484 ExTec
pi_218305334
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
(Zou haar niet doen iig)
Mevrouw is op zich best controversieel.

Ze was een lerares van macron. Behoorlijk leeftijdsverschil. Heeft macron ook best backlash over gehad. Maar toch besloot hij bij haar te blijven.

Ach, als hullie het naar hun zin hebben.
pi_218305349
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
(Zou haar niet doen iig)
Klopt. Maar zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in een bepaalde groep transseksuelen Satan zelve.
Men heeft dit ook bij Michelle Obama geprobeerd trouwens. Die noemen ze Mike Obama.
pi_218305363
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Mevrouw is op zich best controversieel.

Ze was een lerares van macron. Behoorlijk leeftijdsverschil. Heeft macron ook best backlash over gehad. Maar toch besloot hij bij haar te blijven.

Ach, als hullie het naar hun zin hebben.
Moeten hun weten. Hun liefdesleven gaat ook echt helemaal niemand wat aan.
pi_218305369
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klopt. Maar zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in een bepaalde groep transseksuelen Satan zelve.
Men heeft dit ook bij Michelle Obama geprobeerd trouwens. Die noemen ze Mike Obama.
Dat loopt nog steeds.
Zien Amerikanen van de genre dat dan als de as van het kwaad ofzo?
Vakman pur sang
pi_218305377
Die van Macron is wel echt een heks. Wat moet die met die ouwe tang?

Goed moet die nog steeds zelf weten.
Net als met Rutte, ook zo vaag qua relaties.
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 10:45:09 #71
6484 ExTec
pi_218305393
quote:

Alles voor de likes.

Want itt FOK, krijg je op X betaald nav engagement.
  FOK!fotograaf donderdag 24 juli 2025 @ 10:46:08 #72
364681 over_hedge
pi_218305407
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[ x ] :')
Ik zou me meer druk maken over dat je eigen president in de epstein files staat. Dan over de vrouw van een president van een land dat de helft van je bevolking niet eens kan aanwijzen op een kaart.

Wat een poppenkast is het daar toch ook
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218305495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 06:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Het voordeel van de protesten is wel, dat er nu ook niet meer raketten worden afgevuurd over de steden heen.

Ik denk niet dat Zelensky zelf corrupt is. Ik denk wel, dat hij in de afgelopen jaren teveel mensen in de top heeft verwijderd die ook tegengeluiden gaven. Hij heeft zich nu omringd met een groep gelijkgestemden, waarmee moeilijk een deal met Rusland is af te sluiten.
Had dat niet te maken met de aanwezigheid van minister buza israel?
  donderdag 24 juli 2025 @ 10:55:14 #74
6484 ExTec
pi_218305504
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Achterlijk bericht. circa 50 mensen omgekomen maar gooi er nog wat smilies bij. Party party
Die poster begint elke dag zijn opsommingen met die kreten, bv:

twitter

twitter

Dus bespaar me je "holier than thou" verontwaardiging dat dat nu ineens niet zo mogen omdat er mensen het leven hebben gelaten.
pi_218305529
quote:
MTF conspiracy gedoe. Zelfde als met dat Qanon gedoe of platte aarde, dat soort contreien.

De bedoeling is gewoon ouwehoeren denk ik, want ik zou niet weten wat anders.
pi_218305533
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Die van Macron is wel echt een heks. Wat moet die met die ouwe tang?
Denk dat ie een fetisj heeft en thuis een luier met een speen draagt. Misschien is het zo'n type.
pi_218305536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Had dat niet te maken met de aanwezigheid van minister buza israel?
Hoe zit dat in de kopjes van mensen die je veel ziet met een Oekrane vlaggetje en Pro Palestina vlaggetje. Zelensky is van 100% Joodse komaf en geeft ook alle steun aan Isral en is dus logischerwijs tegen de Palestijnse zaak.
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:15:39 #78
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218305695
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe zit dat in de kopjes van mensen die je veel ziet met een Oekrane vlaggetje en Pro Palestina vlaggetje. Zelensky is van 100% Joodse komaf en geeft ook alle steun aan Isral en is dus logischerwijs tegen de Palestijnse zaak.
Is hij dat ja? Heb ik nog nooit expliciet iets over gelezen. Ook vrij kort door de bocht om te denken "is Joods, dus pro-Isral in deze kwestie".

Ik kan mij overigens wel herinneren dat hij in het begin bij die verachtelijke actie van Hamas zijn steun uitgesproken heeft. Het is alleen van de ratten hoe Netanyahu nu los gaat in de Gazastrook en Palestina. Niet heel veel anders dan wat de Russen doen in Oekrane. Je weet wel, Russen die ook hun steun uitgesproken hebben naar Isral na die aanval.
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:18:07 #79
6484 ExTec
pi_218305720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:

De bedoeling is gewoon ouwehoeren denk ik, want ik zou niet weten wat anders.
Geld he. Kun je gewoon opzoeken. Loopt in de tonnen/miljoenen.

https://www.google.com/search?q=how+to+make+money+on+twitter
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:19:23 #80
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218305729
Kortom, je probeert er wat met de haren bij te slepen om Zelensky in kwaad daglicht te zetten. De tactiek komt vrij Magaiaans over. Verbanden leggen die er niet zijn om de opinie te proberen te draaien.
pi_218305750
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ x ]

[ x ]

Dus bespaar me je "holier than thou" verontwaardiging dat dat nu ineens niet zo mogen omdat er mensen het leven hebben gelaten.
Die gemakkelijk in brand vliegende batterijen hebben in Nederland de premies brandverzekering voor appartementencomplexen ook omhoog gejaagd. Plus nog dat er een extra aansprakelijkheidsverzekering voor de VvE nodig is vanwege deze batterijen.
pi_218305765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, je probeert er wat met de haren bij te slepen om Zelensky in kwaad daglicht te zetten. De tactiek komt vrij Magaiaans over. Verbanden leggen die er niet zijn om de opinie te proberen te draaien.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Nee dat deed ik niet.
Vakman pur sang
pi_218305777
https://www.timesofisrael(...)lks-with-israeli-fm/

Het bezoek heeft wel weer wat opgeleverd.
Zelensky is een tijdje pissedoff geweest op Isral omdat ze geen wapens wilden leveren.

quote:
. In the Israeli readout of their meeting, Sa’ar said the pair discussed strengthening bilateral ties, the war in Ukraine, and “the situation in the Middle East, with an emphasis on Iran.”
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:28:01 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218305789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:22 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Lekkere misleidende propaganda/ onderberbuik promotie campagne dus.

Zo’n fabriek is een legitiem doel, ook als er tieners werken. Dat weet en begrijpt praktisch iedereen.
Alleen mensen met een aan imbeciliteit grenzend iq zouden kunnen vallen voor zulke propaganda.
The End Times are wild
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:30:06 #85
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218305806
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ x ]

[ x ]

Gewoon niet zo'n bagger posten. Heeft niets met dit conflict te maken.

Als reden heb je er zelf nog een verzinseltje bij geschreven.

https://asn.flightsafety.org/wikibase/529524
Waarschijnlijk mislukte go-around in slecht weer. O.a. 5 kinderen aan boord. Wrak is 16 km van het veld gevonden.
pi_218305829
Krantenkoppen van vandaag. Het viel mij ook al op dat de onrust in Oekraine helemaal niet zo uitgemolken werd als verwacht.

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:36:15 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218305857
[quote]1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
quote:
Is hij dat ja? Heb ik nog nooit expliciet iets over gelezen. Ook vrij kort door de bocht om te denken "is Joods, dus pro-Isral in deze kwestie".

Ik kan mij overigens wel herinneren dat hij in het begin bij die verachtelijke actie van Hamas zijn steun uitgesproken heeft. Het is alleen van de ratten hoe Netanyahu nu los gaat in de Gazastrook en Palestina. Niet heel veel anders dan wat de Russen doen in Oekrane. Je weet wel, Russen die ook hun steun uitgesproken hebben naar Isral na die aanval.
Het verschil is wel dat Isral een weerloze bevolking zonder krijgsmacht aanvalt en Rusland een ander land.
Ook wat burgerslachtoffers betreft is het Isral-Palestina conflict echt van een andere ordegrootte. Ca 5% van de bevolking van Gaza is uitgeroeid.

Daarom vind j ik het niet inconsequent om een Oekranse en Palestijnse vlag gecombineerd te hebben in je profiel
The End Times are wild
pi_218305863
https://archive.is/202507(...)f3-9f6c-6637a1536246

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante nieuwe longread van de financial times over de nu veelbesproken Yermak
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:38:49 #89
6484 ExTec
pi_218305880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:30 schreef PluggieOD het volgende:
Heeft niets met dit conflict te maken.
De neergang van dat land, als gevolg van deze oorlog heeft alles met.... deze oorlog te maken.

quote:
Als reden heb je er zelf nog een verzinseltje bij geschreven.
Het zou net zo goed een gebrek aan capabele piloten kunnen zijn.

quote:
Waarschijnlijk mislukte go-around in slecht weer.
Leuk verzinsel.
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:43:05 #90
450295 skysherrif
14
pi_218305906
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oekraine erkent palestina als staat en heeft humanitaire steun aan ze geleverd.

Joods zijn houdt niet in dat je meteen ook de regering van Bibi en haar acties steunt?

Ze kunnen verder natuurlijk ook niet nu ineens de banden breken met Israel, gezien de steun die ze nodig hebben van Amerika.
-

Daarnaast is het niet zo gek te bedenken dat mensen zowel Palestina steunen als Oekraine, zonder diens regering ook voor de volle 100% te steunen. Ik steun het lijden van het Palestijns volk momenteel als die van Oekraine, zonder dat ik Hamas (uiteraard) steun of dat ik vind dat ook Zelensky zich moet houden aan anti corruptie wetten. En die positie geldt eigenlijk voor iedereen die ik dagelijks spreek over Oekraine, ken weinig die Israel onverbiddelijk steunen.
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:53:13 #91
475083 Lospedrosa
$
pi_218305992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Oekraine erkent palestina als staat en heeft humanitaire steun aan ze geleverd.

Joods zijn houdt niet in dat je meteen ook de regering van Bibi en haar acties steunt?

Ze kunnen verder natuurlijk ook niet nu ineens de banden breken met Israel, gezien de steun die ze nodig hebben van Amerika.
-

Daarnaast is het niet zo gek te bedenken dat mensen zowel Palestina steunen als Oekraine, zonder diens regering ook voor de volle 100% te steunen. Ik steun het lijden van het Palestijns volk momenteel als die van Oekraine, zonder dat ik Hamas (uiteraard) steun of dat ik vind dat ook Zelensky zich moet houden aan anti corruptie wetten. En die positie geldt eigenlijk voor iedereen die ik dagelijks spreek over Oekraine, ken weinig die Israel onverbiddelijk steunen.
Ik vind dat Oekrane duidelijk de Isralische zaak behartigt
https://www.france24.com/(...)y-from-allies-israel
En daar hebben ze alle recht toe.

quote:
. Houding tegenover Palestina
• Weinig tot geen expliciete steun voor Palestijnse staat of soevereiniteit sinds 2022.
• Oekrane heeft in VN-resoluties over Palestina vaker onthouding dan steun getoond.
• Er is geen actieve betrokkenheid bij de Arabische Liga of Palestijnse diplomatie.
• Oekraense publieke opinie en regering zijn sinds de oorlog met Rusland minder geneigd neutraal te blijven en zoeken bondgenoten in het Westen, waaronder Isral.
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:56:00 #92
6484 ExTec
pi_218306018
Pro-oekraine zijn betekent niet per definitie pro-palie zijn, of pro-israel. Ik zie beide wel de revue passeren.
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:56:34 #93
450295 skysherrif
14
pi_218306024
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]

Dit artikel heeft verband na de aanval van Iran op Israel, niet zozeer met palestina, dus dan zijn de uitspraken logisch te snappen aangezien Iran ook de duidelijke vijand van oekraine is :p
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:57:00 #94
251427 Opnaarutrecht
pi_218306029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]

Oekrane en Isral hebben beide dezelfde vijand: Iran.
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:59:51 #95
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218306045
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
De neergang van dat land, als gevolg van deze oorlog heeft alles met.... deze oorlog te maken.
[..]
Het zou net zo goed een gebrek aan capabele piloten kunnen zijn.
[..]
Leuk verzinsel.
https://asn.flightsafety.org/wikibase/529524
  donderdag 24 juli 2025 @ 12:01:41 #96
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218306051
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Oekrane en Isral hebben beide dezelfde vijand: Iran.
Wat het ingewikkeld maakt is dat Netanyahu vriendjes is met Putin.
  donderdag 24 juli 2025 @ 12:02:42 #97
475083 Lospedrosa
$
pi_218306055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Dat is bullshit volgens mij.
Putin steunt Hamas.
Vakman pur sang
  donderdag 24 juli 2025 @ 12:05:02 #98
251427 Opnaarutrecht
pi_218306077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Onzin. Poetin steunt Hamas.
  donderdag 24 juli 2025 @ 12:05:41 #99
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218306083
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is bullshit volgens mij.
Putin steunt Hamas.
Qatar steunt ook Hamas, en zijn tegelijkertijd grote vrienden met de US.

Wat meespeelt is dat er ontzettend veel Russen in Israel zitten.
  donderdag 24 juli 2025 @ 12:06:06 #100
6484 ExTec
pi_218306088
quote:
Ik had em de eerste keer al bekeken hoor, maar ik zie daar geen uitsluitsel mbt technische problemen, of slechte piloten.

En:

twitter

Ik kan me zomaar voorstellen dat firma antonov zo ongeveer rond 2014 gestopt is met ondersteuning voor dat ding leveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')