Ben je 15 en werk je meer dan 15 uur op een dagquote:Werkdagen van meer dan vijftien uur
Getuigenissen beschrijven werkdagen van meer dan vijftien uur, constante surveillance en gezondheidsproblemen veroorzaakt door blootstelling aan chemicalin. Volgens klokkenluiders werden de arbeiders geconfronteerd met strafmaatregelen als productiequota niet werden gehaald.
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef LethalNinja het volgende:
Zou Putin willen dat de fabriek een keer aangevallen wordt en er kinderen omkomen zodat hij dat ook kan gebruiken om nog meer mensen te werven.
Goede vraag. Hoe ik het voor mij zag is als Oekrane een succesvolle militaire operatie uitvoert op de die fabriek. Wellicht weer met een vrachtwagen vol drones zoals bij de militaire vliegvelden misschien wel via een andere verassings aanval maar in elk geval als Oekrane dan veel schade doet aan zo'n fabriek. Wellicht de helft opblaast en daarbij kinderen komen dat Putin dan kan zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Er ziten zuid-amerikaanse, afrikaanse en aziatische tieners in die fabriek, en die gaan zich dan nog sneller aanmelden voor die banen mocht oekraine die fabriek opblazen ofzo?
Denk je niet dat die mensen daar sowieso rondlopen omdat er op de krappe rus arbeidsmarkt gewoon geen personeel is te vinden,
Of is dit weer een geval 5D schaken waar die er heus wel zijn, maar hij die wil sparen ofzo?
Ja, ze vallen kinderen aan die wapens maken. En dat is nu dus zelfs gewoon op rus TV geweest. Ik geloof er niet in dat zoiets een motivator is voor russen zelf om iets te doen. Die zijn alleen gemotiveerd door $$$.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:22 schreef LethalNinja het volgende:
Goede vraag. Hoe ik het voor mij zag is als Oekrane een succesvolle militaire operatie uitvoert op de die fabriek. Wellicht weer met een vrachtwagen vol drones zoals bij de militaire vliegvelden misschien wel via een andere verassings aanval maar in elk geval als Oekrane dan veel schade doet aan zo'n fabriek. Wellicht de helft opblaast en daarbij kinderen komen dat Putin dan kan zeggen.
"Kijk Oekrane valt kinderen aan, het zijn kinder moordenaars. Pikken we dat? En dat doen ze op onze eigen grond"
Kinderen zijn niets meer gewend joh. Vroeger maakte ik ook wel een dagen van 15 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef LethalNinja het volgende:
Ben je 15 en werk je meer dan 15 uur op een dag
Ik denk dat je niet alle Russen over n kan moet scheren. Ja sommige zullen vooral gedreven zijn door financile prikkels. Andere zullen wel deels gepakt kunnen worden voor "Oekrane aanpakken want ze hebben kinderen op ons grond gebied gedood". Net zoals dat er ook genoeg huursoldaten/ mercenary's zijn die vechten in andere gebieden om andere redenen dan financieel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze vallen kinderen aan die wapens maken. En dat is nu dus zelfs gewoon op rus TV geweest. Ik geloof er niet in dat zoiets een motivator is voor russen zelf om iets te doen. Die zijn alleen gemotiveerd door $$$.
Ik denk dat als oekraine het zou lukken om die fabriek op te blazen en er zat het leven laten, het instant over is met buitenlandse aanwas.
Dus moesten ze eigenlijk eergisteren al doen.
Jezelf laten verlammen door: "MAAR PUTIN ZOU DAT WEL EENS KUNNEN GEBRUIKEN VOOR PROPAGANDA!" lijkt mij een fantastische manier om een oorlog te verliezen.
Achterlijk bericht. circa 50 mensen omgekomen maar gooi er nog wat smilies bij. Party partyquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef ExTec het volgende:
Mss is het niet verstandig om te blijven vliegen met vliegtuigen die je niet meer kan onderhouden.
[ x ]
de sancties 😍quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef ExTec het volgende:
Mss is het niet verstandig om te blijven vliegen met vliegtuigen die je niet meer kan onderhouden.
[ x ]
Neuh,quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:07 schreef LethalNinja het volgende:
Jammer dan dat je zo achterlijk eindigt door in een reply naar mij (met hoofdletters) te doen alsof ik niet wil dat Oekrane Russische fabrieken aanvalt omdat ze het mogelijk voor propaganda doeleinden gebruiken.
Uh huh, maar ondertussen je wel druk maken over wat putin al dan niet gaat zeggen.quote:Verder vind ik dat Oekrane alle recht heeft om militaire doelen aan te vallen in Rusland.
Als Oekrane die Shahed fabriek plat gooit dan is Rusland verantwoordelijk en niet Oekrane. Omdat het Rusland is die in strijd met de regels van Geneve kinderen laat vechten werkenin een legitiiem militair doelwit.
En Candace Owen had het daar ook al over, maar die wordt nu aangeklaagd door Macron.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van de zaken die Russische bots veelal in de wereld plempen is dat de vrouw van macron en andere wereldleiders eigenlijk een man is.
Dat wordt nogal opgepikt door dommere figuren op bv X en TikTok.
Wat is daar nou de bedoeling van?
Of het een vent is of niet moet Macron toch lekker zelf weten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Candace Owen had het daar ook al over, maar die wordt nu aangeklaagd door Macron.
[ x ]
Mevrouw is op zich best controversieel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of het een vent is of niet moet Macron toch lekker zelf weten?
(Zou haar niet doen iig)
Klopt. Maar zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in een bepaalde groep transseksuelen Satan zelve.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of het een vent is of niet moet Macron toch lekker zelf weten?
(Zou haar niet doen iig)
Moeten hun weten. Hun liefdesleven gaat ook echt helemaal niemand wat aan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mevrouw is op zich best controversieel.
Ze was een lerares van macron. Behoorlijk leeftijdsverschil. Heeft macron ook best backlash over gehad. Maar toch besloot hij bij haar te blijven.
Ach, als hullie het naar hun zin hebben.
Dat loopt nog steeds.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in een bepaalde groep transseksuelen Satan zelve.
Men heeft dit ook bij Michelle Obama geprobeerd trouwens. Die noemen ze Mike Obama.
Ik zou me meer druk maken over dat je eigen president in de epstein files staat. Dan over de vrouw van een president van een land dat de helft van je bevolking niet eens kan aanwijzen op een kaart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Candace Owen had het daar ook al over, maar die wordt nu aangeklaagd door Macron.
[ x ]
Had dat niet te maken met de aanwezigheid van minister buza israel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het voordeel van de protesten is wel, dat er nu ook niet meer raketten worden afgevuurd over de steden heen.
Ik denk niet dat Zelensky zelf corrupt is. Ik denk wel, dat hij in de afgelopen jaren teveel mensen in de top heeft verwijderd die ook tegengeluiden gaven. Hij heeft zich nu omringd met een groep gelijkgestemden, waarmee moeilijk een deal met Rusland is af te sluiten.
Die poster begint elke dag zijn opsommingen met die kreten, bv:quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achterlijk bericht. circa 50 mensen omgekomen maar gooi er nog wat smilies bij. Party party
MTF conspiracy gedoe. Zelfde als met dat Qanon gedoe of platte aarde, dat soort contreien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van de zaken die Russische bots veelal in de wereld plempen is dat de vrouw van macron en andere wereldleiders eigenlijk een man is.
Dat wordt nogal opgepikt door dommere figuren op bv X en TikTok.
Wat is daar nou de bedoeling van?
Denk dat ie een fetisj heeft en thuis een luier met een speen draagt. Misschien is het zo'n type.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Die van Macron is wel echt een heks. Wat moet die met die ouwe tang?
Hoe zit dat in de kopjes van mensen die je veel ziet met een Oekrane vlaggetje en Pro Palestina vlaggetje. Zelensky is van 100% Joodse komaf en geeft ook alle steun aan Isral en is dus logischerwijs tegen de Palestijnse zaak.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met de aanwezigheid van minister buza israel?
Is hij dat ja? Heb ik nog nooit expliciet iets over gelezen. Ook vrij kort door de bocht om te denken "is Joods, dus pro-Isral in deze kwestie".quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zit dat in de kopjes van mensen die je veel ziet met een Oekrane vlaggetje en Pro Palestina vlaggetje. Zelensky is van 100% Joodse komaf en geeft ook alle steun aan Isral en is dus logischerwijs tegen de Palestijnse zaak.
Geld he. Kun je gewoon opzoeken. Loopt in de tonnen/miljoenen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
De bedoeling is gewoon ouwehoeren denk ik, want ik zou niet weten wat anders.
Die gemakkelijk in brand vliegende batterijen hebben in Nederland de premies brandverzekering voor appartementencomplexen ook omhoog gejaagd. Plus nog dat er een extra aansprakelijkheidsverzekering voor de VvE nodig is vanwege deze batterijen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die poster begint elke dag zijn opsommingen met die kreten, bv:
[ x ]
[ x ]
Dus bespaar me je "holier than thou" verontwaardiging dat dat nu ineens niet zo mogen omdat er mensen het leven hebben gelaten.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, je probeert er wat met de haren bij te slepen om Zelensky in kwaad daglicht te zetten. De tactiek komt vrij Magaiaans over. Verbanden leggen die er niet zijn om de opinie te proberen te draaien.
quote:. In the Israeli readout of their meeting, Sa’ar said the pair discussed strengthening bilateral ties, the war in Ukraine, and “the situation in the Middle East, with an emphasis on Iran.”
Zo’n fabriek is een legitiem doel, ook als er tieners werken. Dat weet en begrijpt praktisch iedereen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goede vraag. Hoe ik het voor mij zag is als Oekrane een succesvolle militaire operatie uitvoert op de die fabriek. Wellicht weer met een vrachtwagen vol drones zoals bij de militaire vliegvelden misschien wel via een andere verassings aanval maar in elk geval als Oekrane dan veel schade doet aan zo'n fabriek. Wellicht de helft opblaast en daarbij kinderen komen dat Putin dan kan zeggen.
"Kijk Oekrane valt kinderen aan, het zijn kinder moordenaars. Pikken we dat? En dat doen ze op onze eigen grond"
Lekkere misleidende propaganda/ onderberbuik promotie campagne dus.
Gewoon niet zo'n bagger posten. Heeft niets met dit conflict te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die poster begint elke dag zijn opsommingen met die kreten, bv:
[ x ]
[ x ]
Dus bespaar me je "holier than thou" verontwaardiging dat dat nu ineens niet zo mogen omdat er mensen het leven hebben gelaten.
Op donderdag 24 juli 2025 11:15 schreef bleiblei het volgende:Het verschil is wel dat Isral een weerloze bevolking zonder krijgsmacht aanvalt en Rusland een ander land.quote:Is hij dat ja? Heb ik nog nooit expliciet iets over gelezen. Ook vrij kort door de bocht om te denken "is Joods, dus pro-Isral in deze kwestie".
Ik kan mij overigens wel herinneren dat hij in het begin bij die verachtelijke actie van Hamas zijn steun uitgesproken heeft. Het is alleen van de ratten hoe Netanyahu nu los gaat in de Gazastrook en Palestina. Niet heel veel anders dan wat de Russen doen in Oekrane. Je weet wel, Russen die ook hun steun uitgesproken hebben naar Isral na die aanval.
Interessante nieuwe longread van de financial times over de nu veelbesproken YermakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De neergang van dat land, als gevolg van deze oorlog heeft alles met.... deze oorlog te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:30 schreef PluggieOD het volgende:
Heeft niets met dit conflict te maken.
Het zou net zo goed een gebrek aan capabele piloten kunnen zijn.quote:Als reden heb je er zelf nog een verzinseltje bij geschreven.
Leuk verzinsel.quote:Waarschijnlijk mislukte go-around in slecht weer.
Oekraine erkent palestina als staat en heeft humanitaire steun aan ze geleverd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zit dat in de kopjes van mensen die je veel ziet met een Oekrane vlaggetje en Pro Palestina vlaggetje. Zelensky is van 100% Joodse komaf en geeft ook alle steun aan Isral en is dus logischerwijs tegen de Palestijnse zaak.
Ik vind dat Oekrane duidelijk de Isralische zaak behartigtquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oekraine erkent palestina als staat en heeft humanitaire steun aan ze geleverd.
Joods zijn houdt niet in dat je meteen ook de regering van Bibi en haar acties steunt?
Ze kunnen verder natuurlijk ook niet nu ineens de banden breken met Israel, gezien de steun die ze nodig hebben van Amerika.
-
Daarnaast is het niet zo gek te bedenken dat mensen zowel Palestina steunen als Oekraine, zonder diens regering ook voor de volle 100% te steunen. Ik steun het lijden van het Palestijns volk momenteel als die van Oekraine, zonder dat ik Hamas (uiteraard) steun of dat ik vind dat ook Zelensky zich moet houden aan anti corruptie wetten. En die positie geldt eigenlijk voor iedereen die ik dagelijks spreek over Oekraine, ken weinig die Israel onverbiddelijk steunen.
quote:. Houding tegenover Palestina
• Weinig tot geen expliciete steun voor Palestijnse staat of soevereiniteit sinds 2022.
• Oekrane heeft in VN-resoluties over Palestina vaker onthouding dan steun getoond.
• Er is geen actieve betrokkenheid bij de Arabische Liga of Palestijnse diplomatie.
• Oekraense publieke opinie en regering zijn sinds de oorlog met Rusland minder geneigd neutraal te blijven en zoeken bondgenoten in het Westen, waaronder Isral.
Dit artikel heeft verband na de aanval van Iran op Israel, niet zozeer met palestina, dus dan zijn de uitspraken logisch te snappen aangezien Iran ook de duidelijke vijand van oekraine is :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat Oekrane duidelijk de Isralische zaak behartigt
https://www.france24.com/(...)y-from-allies-israel
En daar hebben ze alle recht toe.
[..]
Oekrane en Isral hebben beide dezelfde vijand: Iran.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat Oekrane duidelijk de Isralische zaak behartigt
https://www.france24.com/(...)y-from-allies-israel
En daar hebben ze alle recht toe.
[..]
https://asn.flightsafety.org/wikibase/529524quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
De neergang van dat land, als gevolg van deze oorlog heeft alles met.... deze oorlog te maken.
[..]
Het zou net zo goed een gebrek aan capabele piloten kunnen zijn.
[..]
Leuk verzinsel.
Wat het ingewikkeld maakt is dat Netanyahu vriendjes is met Putin.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Oekrane en Isral hebben beide dezelfde vijand: Iran.
Dat is bullshit volgens mij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat het ingewikkeld maakt is dat Netanyahu vriendjes is met Putin.
Onzin. Poetin steunt Hamas.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat het ingewikkeld maakt is dat Netanyahu vriendjes is met Putin.
Qatar steunt ook Hamas, en zijn tegelijkertijd grote vrienden met de US.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is bullshit volgens mij.
Putin steunt Hamas.
Ik had em de eerste keer al bekeken hoor, maar ik zie daar geen uitsluitsel mbt technische problemen, of slechte piloten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
https://asn.flightsafety.org/wikibase/529524
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |