bij Instagram , Facebook , Whatsapp en Youtube zullen ze hem vast gaan missen , bij de main stream media niet denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rleden/79421968.html
[..]
Dus toch gevaccineerd…. zijn we er allemaal ingetrapt zeg pffffffff.
Edoch RIP. 56, veel te jong.
Assassinations zijn niks nieuws alleen moet het nu allemaal op zelfmoord lijken, ze zijn met de tijd meegegaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:38 schreef Cockwhale het volgende:
Heeft de All Seeing Eyeluminati gedaan, ja toggg.
Het factuur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:25 schreef Starhopper het volgende:
Hij wilde blijkbaar meevaren met de gaypride?
"Dit jaar vaart ook marktkoopman Michel (met één nier) mee op een bootje. Apart, want in bovenstaand filmpje heeft hij een hele duidelijke mening over de LHBTIA+ community. Zo moet het niet 'in zijn face' zijn en vindt hij de regenboogvlag zielig voor 'buitenlanders'."
Marktkoopman Michel is gay for pay!
[ afbeelding ]
Misschien?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:44 schreef capricia het volgende:
Ook raar dat zoveel van deze 'activisten' zelfmoord plegen.
Zouden dat mensen zijn die misschien intern al niet helemaal stabiel waren?
Links iemand met krukken, rechts iemand in een rolstoel... Wel een beetje een kneuzenkermis...quote:Op zondag 27 juli 2025 20:28 schreef Starhopper het volgende:
Honderden naar Museumplein voor herdenking 'koffiedrinker' Michel Reijinga
Verzetsheld
[ afbeelding ]
De faketeranen ontbrekenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Links iemand met krukken, rechts iemand in een rolstoel... Wel een beetje een kneuzenkermis...
Ik mis de autonomenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De faketeranen ontbreken![]()
[ afbeelding ]
alleen in Amsterdam het stapelmesjokke QKMRTLPG dorp van Nederlandquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:25 schreef Starhopper het volgende:
Hij wilde blijkbaar meevaren met de gaypride?
"Dit jaar vaart ook marktkoopman Michel (met één nier) mee op een bootje. Apart, want in bovenstaand filmpje heeft hij een hele duidelijke mening over de LHBTIA+ community. Zo moet het niet 'in zijn face' zijn en vindt hij de regenboogvlag zielig voor 'buitenlanders'."
Marktkoopman Michel is gay for pay!
[ afbeelding ]
Joop Dekker stond er wel! Tenminste, ik denk dat het Joop Dekker is. Een oude bekende bij de demo's.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De faketeranen ontbreken![]()
[ afbeelding ]
Ik mis die Duitse Fallschirmjäger.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joop Dekker stond er wel! Tenminste, ik denk dat het Joop Dekker is. Een oude bekende bij de demo's.
[ afbeelding ]
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |