Nee want die kinderen gingen niet-besmet naar opa en oma juist doordat ze niet werden blootgesteld aan Covid op scholen. Mensen creëerden op de virus piekmomenten in de winter hun eigen veilige bubbeltjes en dat was hoe verschrikkelijk ellendig dat ook was op dat moment het beste om te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte en Hugo met hun maatregelen ook een hoop doden veroorzaakt hebben, destijds met het sluiten van de Kinderdagverblijven kreeg je precies het tegenovergestelde effect, kindjes niet naar de BSO, oh dan maar naar opa en oma (zestigers/zeventigers) goh wat zal daar nou verkeerd gaan, en zo kan ik nog wel heel veel zaken opnoemen.
De koekoek, de gedachte was: Kinderen worden niet ziek.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want die kinderen gingen niet-besmet naar opa en oma juist doordat ze niet werden blootgesteld aan Covid op scholen. Mensen creëerden op de virus piekmomenten in de winter hun eigen veilige bubbeltjes en dat was hoe verschrikkelijk ellendig dat ook was op dat moment het beste om te doen.
Vooral dat hele jonge grut ja, want asymptomatisch en nul besef van afstand dus daarom was het slim om kinderdagverblijven op de piekmomenten dicht te gooien en je kind in plaats daarvan naar opa en oma (die toch wel in je bubbeltje zaten) onder te brengen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
De koekoek, de gedachte was: Kinderen worden niet ziek.
Echter ze waren wel gewoon hoogst besmettelijk.
Ik meen in het AT5 bericht gelezen te hebben dat de politie van Zelfmoord uitging, meestal doen ze dat als iemand een bericht achter laat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon een auto-ongeluk toch?
Waarom staat er: Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen.
zo kan het ook toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik meen in het AT5 bericht gelezen te hebben dat de politie van Zelfmoord uitging, meestal doen ze dat als iemand een bericht achter laat.
Aanslag? Politieke moord?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom staat er: Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen.
had deze persoon een rechtszaak lopen?quote:
Je kunt toch ook met een auto-ongeluk uit het leven stappen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Niet de minste hoor, Brazilië had amper maatregelen en ook De VS waren in staten als Texas gewoon massa-bijeenkomsten toegestaan en horeca open.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
NL had daarnaast een van de minst vrijheidsbeperkende maatregelen in de wereld, zo niet, de minst vrijheidsbeperkende. Wereldwijd werden er grapjes en meme's gedeeld hierover.
Totaal ongeloofwaardig toen ze die BLM demo wel door liet gaan en er zelf ook bij stond met d'r button.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:56 schreef Evangelion het volgende:
Had wat meer respect voor Halsema gekregen als ze gewoon had gezegd "Echt een mongool was dat, opgeruimd staat netjes."
Avondklokquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
NL had daarnaast een van de minst vrijheidsbeperkende maatregelen in de wereld, zo niet, de minst vrijheidsbeperkende. Wereldwijd werden er grapjes en meme's gedeeld hierover.
Plotseling? @Dr8gonOfLifequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen. Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.
https://www.at5.nl/artike(...)useumplein-overleden
Wil je een tissue?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig toen ze die BLM demo wel door liet gaan en er zelf ook bij stond met d'r button.
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Niet essentiële winkels dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Je geheugen heeft het kennelijk verdrongen.
Die maatschappelijk teleurstellende van liefde vrijheid geen dikketuur. Iedere zondag kregen ze klappen van de ME terwijl ze zichzelf filmden.quote:
In bijna alle landen, en zeker de westerse, waren die maatregelen veel strenger. Maar ook dat is makkelijk te verdringenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig toen ze die BLM demo wel door liet gaan en er zelf ook bij stond met d'r button.
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Vooral dat gedeelte met: Hoe streng en snel was onze regering in vergelijking met andere Noord-Europese landen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Facsinerend dit bericht.quote:
Ik weet niet wat ik van deze post moet vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de afgewezen uitgeprocedeerde asielzoekers zijn er een trouwe cocaïne klant mee kwijtgeraakt , dat financieel steunen van die mensen was wel iets wat ie gemeen had met Halsema
je wordt wel depressief van die zooi en je gaat al die aandacht ook missen he
[..]
Volgens mij had hij geen idee waar hij tegen was. Hij kon het iig niet goed vinden met zichzelf.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij was volgens mij niet zozeer een wappie maar meer iemand die tegen de vrijheidsbeperkende maatregelen was.
Al die figuren hebben ook wel narcistische trekken of andere diagnoses uit de DSM-V grabbeltonquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Groot gevoel voor onrechtvaardigheid en een heel gevoelig persoon denk ik.
Herman Brood die sprong van het Hiltonquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van deze post moet vinden.
Brood gebruikte geen heroïne en gebruikte al tijden geen speed meer. Alcohol en speed hadden geen effect meer. Behalve dat de stront in z'n luier steeds dunner werd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Herman Brood die sprong van het Hilton
ja je wordt wel depressief van die zooi , cold turkey
O ja , al tijden ,quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brood gebruikte geen heroïne en gebruikte al tijden geen speed meer. Alcohol en speed hadden geen effect meer. Behalve dat de stront in z'n luier steeds dunner werd.
quote:Herman de knuffeljunk, bij wie majoor Bosshardt de rug waste in Villa Felderhof in 1996. Beelden die eindeloos herhaald zijn en zijn knuffeljunkimago alleen maar groter maakten.
Maar Herman Brood was ook een dief, een inbreker om aan geld te komen voor zijn drugs.
Herman Brood slikte en spoot zo ongeveer alles wat er te slikken en spuiten is.
En hij dronk altijd dubbele borrels: dubbele kaneellikeurs, dubbele Grand Marniers, liefst met warme melk.
En daar dan vier van.
Of pure rum. Vaak in de loop van de ochtend al de eerste.
Hij verwaarloosde zichzelf behoorlijk. En was het niet papegaai Cor die hem onderpoepte, dan deed hij het zelf wel in een zoveelste poging om een eind te maken aan zijn verslavingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |