Dus toch gevaccineerd…. zijn we er allemaal ingetrapt zeg pffffffff.quote:AMSTERDAM - Michel Reijinga, de initiatiefnemer achter de coronademonstraties op het Museumplein, is op 56-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Samen voor Nederland op Facebook, de politieke partij die Reijinga oprichtte.
,,Wij waren het vaak niet met elkaar eens, maar ik herinner me vooral een gedreven en bewogen man die stond voor zijn zaak en daar veel tijd en liefde in stak”, reageert burgemeester Femke Halsema op Instagram.
,,Wij betreuren het overlijden van Michel Reijinga en wensen familie, vrienden en kennissen veel kracht toe de komende tijd”, aldus Samen voor Nederland op Facebook.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-overleden/79421968
[..]
Dus toch gevaccineerd…. zijn we er allemaal ingetrapt zeg pffffffff.
Edoch RIP. 56, veel te jong.
hij valt nu ook onder de oversterftequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen.
Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.
Burgemeester Femke Halsema heeft op Instagram gereageerd op zijn dood. "
Vele malen zaten wij tegenover elkaar, vooral tijdens corona toen hij weekend na weekend opriep om in groten getale een 'kopje koffie' te komen drinken op het Museumplein.
Wij waren het vaak niet met elkaar eens, maar ik herinner me vooral een gedreven en bewogen man die stond voor zijn zaak en daar veel tijd en liefde in stak."
De ".html" achter de Telegraaf-link is weggevallen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-overleden/79421968
[..]
Dus toch gevaccineerd…. zijn we er allemaal ingetrapt zeg pffffffff.
Edoch RIP. 56, veel te jong.
Deze?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen. Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.
https://www.at5.nl/artike(...)useumplein-overleden
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Deze?
https://112nieuws.net/202(...)water-geraakte-auto/
de afgewezen uitgeprocedeerde asielzoekers zijn er een trouwe cocaïne klant mee kwijtgeraakt , dat financieel steunen van die mensen was wel iets wat ie gemeen had met Halsemaquote:
quote:Politieke ambities
Na de demonstraties had Reijinga in 2023 ambities om met Samen Voor Nederland de Tweede Kamer in te gaan, maar de partij behaalde geen zetels.
Hij trok zich daarna terug uit de partij.
"Ik ga persoonlijk even mijn eigen koers varen.
Werken aan mezelf", schreef hij destijds op Facebook.
"Weer trachten te genieten van het leven."
In het najaar van 2023 doneerde hij een nier aan een jongen die er een nodig had, naar eigen zeggen na 'een noodkreet' van de vader van de jongen.
Twee maanden daarna raakte hij vlak voor Kerst verbrand aan zijn gezicht en handen toen een kleine gasfles ontplofte in een woning op de Oostelijke Eilanden.
Ik dacht dat die tekst een grapje wasquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen. Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.
https://www.at5.nl/artike(...)useumplein-overleden
AANGEPAST BROER!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De ".html" achter de Telegraaf-link is weggevallen.
Psychische problemen? Dat zou je wel denken in combinatie met z’n verwardheid tijdens corona. Edoch triest. 56. Te jong. Allah hebbe zijn ziel!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Deze?
https://112nieuws.net/202(...)water-geraakte-auto/
Bizar wel hoe users hier op reageren. Vooral ook heel triest dat ie zichzelf dood gereden heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb niks met de wappies, maar ik vond hem redelijk overkomen, hij heeft overigens 2 jaar terug een nier gedoneerd aan hem voor hem onbekende jonge jongen.
Diagnose "long corona" gekregen ? Het lijkt me iemand die er echt niet mee zou kunnen leven als zijn eigen lichaam zijn ongelijk aan zou tonen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Psychische problemen? Dat zou je wel denken in combinatie met z’n verwardheid tijdens corona. Edoch triest. 56. Te jong. Allah hebbe zijn ziel!!!!!!!!!
Jammer dat zijn andere organen niet ook na zijn dood gebruikt konden worden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb niks met de wappies, maar ik vond hem redelijk overkomen, hij heeft overigens 2 jaar terug een nier gedoneerd aan hem voor hem onbekende jonge jongen.
We moeten NIET speculeren mensen. Dat zou hij ook niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Diagnose "long corona" gekregen ? Het lijkt me iemand die er echt niet mee zou kunnen leven als zijn eigen lichaam zijn ongelijk aan zou tonen.
Hij was volgens mij niet zozeer een wappie maar meer iemand die tegen de vrijheidsbeperkende maatregelen was.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:38 schreef Elan het volgende:
Zo zie je veel van die wappies zijn ook gewoon labiel en boos op de wereld van zichzelf. Anders rij je je niet in een wereld zonder Covid kapot tegen een boom.
Ja en iedereen zonder psychische problemen zag in dat die maatregelen pure noodzaak waren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij was volgens mij niet zozeer een wappie maar meer iemand die tegen de vrijheidsbeperkende maatregelen was.
Ik denk dat Rutte en Hugo met hun maatregelen ook een hoop doden veroorzaakt hebben, destijds met het sluiten van de Kinderdagverblijven kreeg je precies het tegenovergestelde effect, kindjes niet naar de BSO, oh dan maar naar opa en oma (zestigers/zeventigers) goh wat zal daar nou verkeerd gaan, en zo kan ik nog wel heel veel zaken opnoemen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en iedereen zonder psychische problemen zag in dat die maatregelen pure noodzaak waren.
God mag weten hoeveel doden Bolsonaro en Trump op hun geweten hebben door mensen gewoon de vrijheid te gunnen waar ze volgens hun recht op hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |