Wil je een tissue?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig toen ze die BLM demo wel door liet gaan en er zelf ook bij stond met d'r button.
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Niet essentiële winkels dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Je geheugen heeft het kennelijk verdrongen.
Die maatschappelijk teleurstellende van liefde vrijheid geen dikketuur. Iedere zondag kregen ze klappen van de ME terwijl ze zichzelf filmden.quote:
In bijna alle landen, en zeker de westerse, waren die maatregelen veel strenger. Maar ook dat is makkelijk te verdringenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig toen ze die BLM demo wel door liet gaan en er zelf ook bij stond met d'r button.
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Vooral dat gedeelte met: Hoe streng en snel was onze regering in vergelijking met andere Noord-Europese landen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Avondklok
Mondkapplicht
Vaccinatieplicht
Winkelwagenplicht
Scholen dicht
Sportscholen dicht
Sportclubs dicht
Thuiswerkplicht
Facsinerend dit bericht.quote:
Ik weet niet wat ik van deze post moet vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de afgewezen uitgeprocedeerde asielzoekers zijn er een trouwe cocaïne klant mee kwijtgeraakt , dat financieel steunen van die mensen was wel iets wat ie gemeen had met Halsema
je wordt wel depressief van die zooi en je gaat al die aandacht ook missen he
[..]
Volgens mij had hij geen idee waar hij tegen was. Hij kon het iig niet goed vinden met zichzelf.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij was volgens mij niet zozeer een wappie maar meer iemand die tegen de vrijheidsbeperkende maatregelen was.
Al die figuren hebben ook wel narcistische trekken of andere diagnoses uit de DSM-V grabbeltonquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Groot gevoel voor onrechtvaardigheid en een heel gevoelig persoon denk ik.
Herman Brood die sprong van het Hiltonquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van deze post moet vinden.
Brood gebruikte geen heroïne en gebruikte al tijden geen speed meer. Alcohol en speed hadden geen effect meer. Behalve dat de stront in z'n luier steeds dunner werd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Herman Brood die sprong van het Hilton
ja je wordt wel depressief van die zooi , cold turkey
O ja , al tijden ,quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brood gebruikte geen heroïne en gebruikte al tijden geen speed meer. Alcohol en speed hadden geen effect meer. Behalve dat de stront in z'n luier steeds dunner werd.
quote:Herman de knuffeljunk, bij wie majoor Bosshardt de rug waste in Villa Felderhof in 1996. Beelden die eindeloos herhaald zijn en zijn knuffeljunkimago alleen maar groter maakten.
Maar Herman Brood was ook een dief, een inbreker om aan geld te komen voor zijn drugs.
Herman Brood slikte en spoot zo ongeveer alles wat er te slikken en spuiten is.
En hij dronk altijd dubbele borrels: dubbele kaneellikeurs, dubbele Grand Marniers, liefst met warme melk.
En daar dan vier van.
Of pure rum. Vaak in de loop van de ochtend al de eerste.
Hij verwaarloosde zichzelf behoorlijk. En was het niet papegaai Cor die hem onderpoepte, dan deed hij het zelf wel in een zoveelste poging om een eind te maken aan zijn verslavingen
Grabbelton, inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die figuren hebben ook wel narcistische trekken of andere diagnoses uit de DSM-V grabbelton
De Bigpharma heeft hem te pakken gekregen!quote:
Hij was gekker dan knettergekquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
De Bigpharma heeft hem te pakken gekregen!
Of hij kon zijn eigen waanideeën niet meer de baas, of had ingezien dat zijn hele leven een leugen is geweest of whatever.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Michel Reijinga, aanbidder thierry baudet & fan van jodensterren, Ik ga het liefst voor totale chaos
Ah fijn!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij was gekker dan knettergek
[..]
Bekijk deze YouTube-video
De zucht naar aandacht is hun fataal geworden? Als het manipuleren van het grote publiek niet meer werkt en men niet meer zo in de spotlight staat als voorheen dan is dit schijnbaar de laatste uitweg. Vreselijk. Zoek dan hulp.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef Felinecat het volgende:
Na corona complotten onvoldoende voldoening meer kunnen halen uit het leven?
Janet Ossebaard (ook een vrij bekende complotnaam uit de coronatijd) is vorig jaar ook zelf uit het leven gestapt
Zoals ik al eerder schreef ging het hem om vrijheidsbeperkende maatregelen, is er nu al bekent of dat sporten in de buitenlucht verbieden echt gewerkt heeft? Of dat vliegen nog prima kon? We hebben idd met ogen open mogen aanschouwen hoe de lobby in Nederland werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef Felinecat het volgende:
Na corona complotten onvoldoende voldoening meer kunnen halen uit het leven?
Janet Ossebaard (ook een vrij bekende complotnaam uit de coronatijd) is vorig jaar ook zelf uit het leven gestapt
Zo kwamen ze anders niet over: net zoals deze man waren het eigenlijk allemaal tamelijk bedachtzame genuanceerde en gearticuleerde, evenwichtige persoonlijkheden. Net als hun aanhangers.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:44 schreef capricia het volgende:
Ook raar dat zoveel van deze 'activisten' zelfmoord plegen.
Zouden dat mensen zijn die misschien intern al niet helemaal stabiel waren?
Kennelijk niet genuanceerd en evenwichtig genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo kwamen ze anders niet over: net zoals deze man waren het eigenlijk allemaal tamelijk bedachtzame genuanceerde en gearticuleerde, evenwichtige persoonlijkheden. Net als hun aanhangers.
Zo zie je maar weer hoe je er naast kan zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |