SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
uitzonderingen nagelaten he, want soms weet ik ook ff niet welke afslag ik moet zijn enzo. en dan is het ff zoeken.
maar oke, gedraag je beetje normaal met rest van verkeer.
maar sommige vallen op en vaak zelfde idee wel.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt een zwaar levenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:04 schreef kree het volgende:
echt en het zijn die mensen die hele jaar een parkeervak gebruiken voor een auto die zeg maar nooit rijd.
Of eens in de maand. damn fucking hell. ja kan me daarover opnaaien dan wel ff.
maar denk ook al snel weer, ach ze weten niet beter.
het zijn ook nog dezelfde die zonder knipperen je afsnijden op de snelweg.
Of niet optrekken op een invoegstrook en met 80 km/h al 3 min aan het knipperen zijn
van ik ga er zo in maak ruimte.
Nouja zo heb ik het niet geleerd en kan nog een heel klaagboek hierover openen.
Gelukkig zit ik niet meer hele dagen op de weg nu. maar heb natuurlijk 3 jaar 500k/m dag gereden als het niet meer is. bij vorige werk.![]()
neuh hoor, maar heb veel gereden enzo en denk dat ongelukken veel vaker voorkomen worden als ze normaal doen.quote:
Of iig zoals mij rijbewijs aangeleerd werd.
9 v/d 10 keer komt het door dit soort dingen.
sta je weer uur in de file.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, ik rij al jaren zonder geldig nederlands rijbewijsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
neuh hoor, maar heb veel gereden enzo en denk dat ongelukken veel vaker voorkomen worden als ze normaal doen.
Of iig zoals mij rijbewijs aangeleerd werd.
9 v/d 10 keer komt het door dit soort dingen.
sta je weer uur in de file.![]()
Iiiiieeeeuwquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
Maar goed, tijd om mijn zolderkamertje hotelkamer te verlaten en weer sociaal te gaan doenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zo weer uit bed want moet nog fruit ontdooienHey there sunshine lift my heart
Van Oostenrijk naar Nederland naar BelgiëHey there sunshine lift my heart
Dat is een eind laufenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Van Oostenrijk naar Nederland naar België![]()
![]()
Dat is het zekerquote:
En niet eens helemaal plat!Hey there sunshine lift my heart
Vals platquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is het zeker
En niet eens helemaal plat!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: