En zo is het! En soms/ vaak is het voor anderen belangrijk om afscheid te nemen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eekie
Knoop doorgehakt, ik ga naar de uitvaart. Omdat ik dat zelf wil (voor collega) en omdat ik uit alles merk hoe belangrijk het voor haar is. Dan is reisafstand een bijkomstigheid.
Nu willen wij natuurlijk weten welkequote:Op maandag 28 juli 2025 14:43 schreef Blues het volgende:
Typ ik net een vraag naar een arts met 2 FOK! smilies. "Wat zijn die tekentjes Bloes?"
Pffffffffffffffffff
Uit de verkooptekst:quote:Op maandag 28 juli 2025 14:28 schreef AnneX het volgende:
Jullie vragen je vast af hoe het met de klamboe is gegaan.
Nou, hij staat!Sámen gedaan.
Drie dagen lagen de staven in de gang. In mijn eentje lukte niet. En het was jaren geleden, dat wij die hadden gebruikt. Zónder gaten boren. https://shop.smartproduct(...)riant=36176651354272
quote:in een handomdraai geïnstalleerd
😉quote:Op maandag 28 juli 2025 14:43 schreef Blues het volgende:
Typ ik net een vraag naar een arts met 2 FOK! smilies. "Wat zijn die tekentjes Bloes?"
Pffffffffffffffffff
Jaja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* O * en ^ O ^quote:Op maandag 28 juli 2025 14:43 schreef Blues het volgende:
Pffffffffffffffffff
quote:Op maandag 28 juli 2025 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo'n soort kast is na het overlijden van oma naar Australië getransporteerd met al het delfsblauw wat er in stond, mam en ik hebben het blij uitgezwaaid (wij moesten van oma dat 2-3x per jaar schoonmaken en afwassen). Zag het laatst op een foto in het huis van mijn nichtje staan.
Ik had in een ver verleden een keer moeite om een vlucht naar Heathrow te boeken. Er kwam niets naar voren met LHO ( @:LeeHarveyOswald ). Klopte Heathrow is LHR
hahaha dat was in een tijd dat niemand in de SC, behalve jullie twee misschien, van OVD had gehoordquote:Op maandag 28 juli 2025 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet vluchten naar OVD zoeken
Ja, geeft niet. Lekker drukquote:Op maandag 28 juli 2025 15:43 schreef flipsen het volgende:
MDQ
Anyway, back to work. Had ik al gezegd dat het druk is?
De zaak loopt als een dolle*quote:Op maandag 28 juli 2025 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, geeft niet. Lekker druk
Lopen de nieuwe rondreizen ook goed?
Welcome to the dark sidequote:Op maandag 28 juli 2025 16:36 schreef fietsie het volgende:
Oow begin me niet over bier
Ik heb jaaaaaaaaaren amper tot niet gedronken.
1 vakantie ben je in Chimay, koop je lokaal gebrouwen Tripel, en hoppa, ineens drink je iedere avond bier...
Jullie kunnen je bezorgingsroute uitbreidenquote:
Ik vind Tripels wel donker genoeg hoor....quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind Tripels wel donker genoeg hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |