Papa en mama waren te druk op hun iPad zekerquote:Kleine kinderen kunnen daarop gaan staan en het water in klimmen.
Tussen 2007 en 2022 verdronken in de VS zo negen kinderen van tussen de 22 maanden en 3 jaar oud. Ze waren in het zwembad beland en konden er niet op tijd worden uitgehaald.
Deze opmerking is cru maar wel waar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Papa en mama waren te druk op hun iPad zeker
Lees eerst de oorzaak voordat je deze onzin uitbraakt .....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderen kunnen verdrinken in water. Stop de persen.
Ik neem aan dat we alle plassen, sloten, meren, kanalen, oceanen leeg gaan maken. Belachelijk dit.
Nee, worden met inhoud en al teruggeroepen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat we alle plassen, sloten, meren, kanalen, oceanen leeg gaan maken. Belachelijk dit.
Ik lees dat kinderen erop kunnen klimmen en erin kunnen vallen. Wie laat zijn kind van 2-3 jaar nou zonder toezicht rondlopen bij water?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lees eerst de oorzaak voordat je deze onzin uitbraakt .....
Ben je echt verrastquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zou betekenen dat een of ander Amerikaanse ouder een kind van 22 maanden alleen bij een zwembad heeft gelaten
Tja..neequote:
Wij hebben daarom een hek om onze vlonder gezet en we laten onze kinderen echt niet zonder toezicht de zee inlopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderen kunnen verdrinken in water. Stop de persen.
Schandalig dat de zwembadverkoper niet metershoge muur meelevert inderdaad zodat de ouders lekker andere kant op kunnen blijven kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er stond niks in de handleiding hierover dus vrij logisch dat een kind van 22 maanden alleen bij een zwembad zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zou betekenen dat een of ander Amerikaanse ouder een kind van 22 maanden alleen bij een zwembad heeft gelaten
9 ...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT ik zie in de OP dat het over veel grotere zwembaden gaat .....
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:58 schreef maily het volgende:
In de nieuwslink in de OP staat deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zie dit kleine kindje niet in dat zwembad klimmen eigenlijk ......
En ik vind dit ook geen klein zwembad .....
Ja en daarom verzuipen ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant wel? Lees waar het om gaat, gewoon een constructieve foutquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schandalig dat de zwembadverkoper niet metershoge muur meelevert inderdaad zodat de ouders lekker andere kant op kunnen blijven kijken.
Kom op zeg
Wat is de constructieve fout? Waar stort dat zwembad in?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant wel? Lees waar het om gaat, gewoon een constructieve fout
Goede toevoeging van de foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Als er een sloot achter je huis ligt en je kind dondert erin, dan ga je toch ook die sloot niet de schuld ervan geven?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |