Eind jaren '90 verbaasden mijn klasgenoten en ik ons er al over hoe zijn lichaam vergeten was dood te gaan samen met zijn brein. Kwam geen lopende zin meer uit toen al. Pas toen ik een docu zag over hoe hij als jongetje met een leerprobleem en problemen met zijn gedragsregulatie opgroeide en pas een plekje voor zichzelf vond in de muziek (zoals zovelen uit die tijd kuch Lemmy kuch) waar hij voor het eerst iets deed wat lukte snapte ik een beetje hoe je zo kon worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat hij het sinds zijn real-life soap op MTV nog zo lang heeft vol gehouden is een wereldwonder. Hij kwam toen al zo oud en fragiel over.
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind jaren '90 verbaasden mijn klasgenoten en ik ons er al over hoe zijn lichaam vergeten was dood te gaan samen met zijn brein. Kwam geen lopende zin meer uit toen al. Pas toen ik een docu zag over hoe hij als jongetje met een leerprobleem en problemen met zijn gedragsregulatie opgroeide en pas een plekje voor zichzelf vond in de muziek (zoals zovelen uit die tijd kuch Lemmy kuch) waar hij voor het eerst iets deed wat lukte snapte ik een beetje hoe je zo kon worden.
Vandaag de eerste drie albums van Black Sabbath maar even op repeat hier. RIP.
Laatst las ik ergens de grap naar aanleiding van een natuurramp "Oh no! What kind of world are we leaving for Keith Richards?!"quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.
Jinx hem nou nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.
Brian Wilson net zo. Die heeft ook vaak op het randje gezeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat die man 76 is geworden is een casus voor de wetenschap
Evenzo: Iggy Pop, Slash, Steven Tyler, Steven Tyler, Steven Tyler...quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Brian Wilson net zo. Die heeft ook vaak op het randje gezeten.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laatst las ik ergens de grap naar aanleiding van een natuurramp "Oh no! What kind of world are we leaving for Keith Richards?!"
Volgens mij was het de laatste tijd eerder zijn zool. Al dan niet half.quote:
Je bedoeld vanaf midden jaren 80?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de laatste tijd eerder zijn zool. Al dan niet half.
Nee, "bedoelt"quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je bedoeld vanaf midden jaren 80?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met een gezonde levensstijl kom je ver
https://youtube.com/shorts/FPP0rB_XAjA?si=XJxpUv82-oqvl5Tj
Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel mooi gedaan zo'n afscheidsconcert en daarna het echte afscheid.
Volgens mij maar 1 keer gezien op A Heavy Day in the Park in Nijmegen 2005.
Ah, is dit de plek om een band te noemen die we beter vinden? Dan doe ik ook mee!quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Best bijzonder hoe snel dit weer rond gaat bij de jeugd.
En dat de pubers hier ff komen vragen wie dat was, en dan komt dat verhaal van die duif, MTV en hun rol in reallifesoap.
En ze er vervolgens weer hun eigen Muzikale draai aan geven.
Iron man, in hun eigen versie klinkt best lekker.
Persoonlijk hou ik meer van the cure. Dat zijn ook echt dinosauriërs.
😱quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist de kop van een vleermuis afgebeten als ode aan Ozzy.
Morgen Golden Earring?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:21 schreef wdn het volgende:
MTV 80s snapt het
07:00 09:45 Ozzy: tribute
09:45 13:05 Ozzy: tribute
13:05 14:25 Ozzy: tribute
14:25 17:40 Ozzy: tribute
17:40 18:50 Ozzy: tribute
18:50 22:20 Ozzy: tribute
22:20 00:25 Ozzy: tribute
00:25 03:20 Ozzy: tribute
03:20 05:00 Ozzy: tribute
haha, ik heb net 3 winkelwagentjes met pleerollen gekocht,quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Covid-25 incoming.
Hamstereeeeeeeeeen
quote:De NTR zendt de komende dagen documentaires uit over George Kooymans en Ozzy Osbourne, die deze week zijn overleden. Dat heeft de NPO donderdag bekendgemaakt.
Vrijdag wordt het tweeluik Golden Earring - that day, een documentaire over de beginjaren van de Golden Earring, uitgezonden op NPO 3. Zondag is op dezelfde zender De negen levens van Ozzy Osbourne, over het leven van de frontman van Black Sabbath, te zien.
Woensdagavond werd ook al de NTR-documentaire Vrienten, Kooymans en De Groot uitgezonden naar aanleiding van de dood van Kooymans. De gitarist vormde samen met Henny Vrienten en Boudewijn de Groot het trio Vreemde Kostgangers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |