SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gaat hard zeg
kunnen jullie niet slomer gaan, is beter voor de serversUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oh zie het nu pasquote:
ik wilde de volwassenen zelf laten betalen
en dan betaal ik voor al de kinderen
dus dan pak ik ongeveer de helftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, maar ik drink niet vaak drank.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..] ben je trouwens geheelonthouder?
How can I make this topic about me?![]()
gadverquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Poepdrama met robotstofzuiger: alles zit onder de :poop:
gefferquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Poepdrama met robotstofzuiger: alles zit onder de :poop:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
is al een dikke maand oud manquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ONZ / De weg naar de top gaat over likenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was al redelijk overprikkeld, staat er een of ander oud lijk (like) het halve pasta-pad in beslag te nemen terwijl ze op speakerstand aan het bellen was.
Als je die telefoon de hele tijd in je klauwen hebt he... DAN KAN IE OOK NAAR JE OOR.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
yvonne is gewoon alles aan het sluiten🐙![]()
pasta pad....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was al redelijk overprikkeld, staat er een of ander oud lijk (like) het halve pasta-pad in beslag te nemen terwijl ze op speakerstand aan het bellen was.
Als je die telefoon de hele tijd in je klauwen hebt he... DAN KAN IE OOK NAAR JE OOR.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#hacksquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
gewoon de stekker eruitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sluit heel fok dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.
Snap het niet want fok was vroeger veel drukker
Ja, daar waar alle droge pasta en sauzen enzo staan.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ja mijn theorie is dat het een conspiracy isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
Je bent wel hard gegaan in de lijst zie ik net.
ze willen niet dat ik de volgende op de lijst inhaal
maar ik blijf strijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
aaaaaaaahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar waar alle droge pasta en sauzen enzo staan.
mijn visuele beeldvorming gaf iets heel anders
wel met een sloot tomantesaus erbijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toen werd er nog onderhoud gedaan in plaats van alleen maar features erbij pleuren waar weinigen echt blij van wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sluit heel fok dan maar
Snap het niet want fok was vroeger veel drukkerJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Fok heeft nu wel de leeftijd bereikt dat het kraakbeen her en der wat versleten is. Rugpijn omdat je verkeerd geslapen hebt en zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sluit heel fok dan maar
Snap het niet want fok was vroeger veel drukker🐙![]()
Dat scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaaaaah
wel met een sloot tomantesaus erbij![]()
Dat, of een hoek naar dat lijk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Een pad gemaakt van pasta, in een poel van tomaat en gehaktballen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaaaaah
wel met een sloot tomantesaus erbij![]()
nee meer yellow brick roadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een pad gemaakt van pasta, in een poel van tomaat en gehaktballen?
en daarnaast dan een sloot
en nog ergens een gehaktbal dan jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet wel wat anders qua afleiding, m'n nagels in m'n eigen handen zetten werkt wel, maar die halve maantjes wil ik ook niet definitief in m'n handpalmen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
een beetje gezeldschap
wat tijd voor jezelf
dat helpt je de dag doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfft. Doe dan Arch.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ubuntu eigenlijk. Tenminste. Dat deed het ooit. Geen idee over nu.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Even een custom driver compilen zodat ik een post kan plaatsen via de command line over ssh om te vertellen waarom dat geen goed idee is.quote:🐙![]()
ik vind het belachelijk mooi plaatej van de chatgptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
welke pizza?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het voordeel van je keuken op z'n kop is....
Pizza onderwegIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oh lekkahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1 x
Pizza Spicy Chicken MeatloverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van de dominosquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Spicy Chicken Meatlover
Zie een hoop touw.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het belachelijk mooi plaatej van de chatgpt🐙![]()
dat is omdat je dat wil zienquote:
het is pasta
het pastapadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat denk je echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Denk dat mario vannacht wel weer puntjes ga pakken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn ex kwam uit polenMaar woonde wel al bijna zijn hele leven in nederland
Ik was overigens 16Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Noord of Zuidpool?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn ex kwam uit polenMaar woonde wel al bijna zijn hele leven in nederland
Ik was overigens 16“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet helemaal wat ik wilde, maar zoietsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee meer yellow brick road
en daarnaast dan een sloot
en nog ergens een gehaktbal dan ja![]()
![]()
Niet zo blêtenquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
yvonne is gewoon alles aan het sluiten![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Was het maar zo feest, dan had hij gelijk een bakkie mee mogen drinken
whahahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik wilde, maar zoiets
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik mag van jou geen onzin topics maken in onzinquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is pas onzinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag van jou geen onzin topics maken in onzin![]()
![]()
Nou het is wat zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag van jou geen onzin topics maken in onzin
Hoe oud ben je 12?
12bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ook niet klagen in klaagbak![]()
ik ruik een conspiracy om mij tegen te houden van een hoop roemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou het is wat zeg.
Hoe oud ben je 12?
12bolkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik schop zo heel. DTS naar BNW hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ruik een conspiracy om mij tegen te houden van een hoop roemYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Baakquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ook niet klagen in klaagbakYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Het is vast de schuld van m'n nieuwe bril.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is omdat je dat wil zien
het is pasta
het pastapad🐙![]()
Ben ik weer.
nee joh dudje is aan het kokenquote:
wordt zalm lasagna dus we eten nog lange nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog steeds niet helemaal eraan gewend?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vast de schuld van m'n nieuwe bril.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optie is.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
beetje chili erbij, even in de pan en BAMquote:
vlamtostiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat is een BNW?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optie is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er gaat hier niet geschopt worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brave New World. Conspiracy gekkies en zulks althans voornamelijk het algemeen bekende.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Brave New World.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit te denken aan ketchup, uitje, Italiaanse kruiden en even in de oven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje chili erbij, even in de pan en BAM
vlamtosti
Voor het makkelijke.![]()
Jij vindt bijna alles spannend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo dan.quote:
Hey GGquote:
gisteren wel 20k gedaan maar was het zo beuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ook beroepsmatig met de honden toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Netjes ! Soms ben je het idd helemaal zatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren wel 20k gedaan maar was het zo beu![]()
Niet nog even snel 2 uurtjes rondjes rennen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren wel 20k gedaan maar was het zo beu
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt ! Heerlijk en de hondjes weer blijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook beroepsmatig met de honden toch?![]()
Hey Moonquote:dat doe je goed zeg
Ik ga vanaf morgen tot en met zondag denk ik ook wel richting de 20k![]()
Inmiddels wel. Heb wel het idee dat de hele verre afstand iets minder scherp is dan mijn oude bril toen die nieuw was. Maar misschien begin ik oud te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds niet helemaal eraan gewend?
🐙![]()
ja en door het kanaal hier is het vaak niet zo dat je denkt ik kort het rondje dan wel even inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Netjes ! Soms ben je het idd helemaal zatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hondjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klopt ! Heerlijk en de hondjes weer blij![]()
Nee dan kan het al gauw te ver lijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en door het kanaal hier is het vaak niet zo dat je denkt ik kort het rondje dan wel even in![]()
oh man ik heb dat zo vaak nuquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Heb wel het idee dat de hele verre afstand iets minder scherp is dan mijn oude bril toen die nieuw was. Maar misschien begin ik oud te worden.
bij de jumbo hadden we stickers op iedere kar met 4 lettergrotes, dat was een automatische oogtest
van de week stond ik naar de klok in de sportschool te kijken en te denken van moet ik die kunnen aflezen vanaf hier?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
[insert vies garpje over smartwatch en fappen en makkelijk 20k stappen halen]![]()
mijn horloge zit helaas linksquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[insert vies garpje over smartwatch en fappen en makkelijk 20k stappen halen]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Vinoquote:
Mooi toch, en het is ook nog eens gezondquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dot ❤ dankjewel, het is ook heerlijk om te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar heb je au ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:
Ja ben blij dat ik dit een aantal jaar geleden ben gaan doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, en het is ook nog eens gezond![]()
morgen geelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is niet blauw, maar voelt als blauwe plek. Snappie?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De hondjes ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik dit een aantal jaar geleden ben gaan doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog personeel nodig?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik dit een aantal jaar geleden ben gaan doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mmmmmquote:Expres niks in huis gehaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan pak je dat toch? Of heb je niks in huis?Normaal heb ik elke dag meer dan 22000 stappenquote:
😳quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mmmmm
[..]
Expres niks in huis gehaald
[..]
Normaal heb ik elke dag meer dan 22000 stappen
Dan heb je toch geen tijd meer om te bolken?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De winkels zijn nog open
* dit is een hint *Tijdens wandelenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
😳
Dan heb je toch geen tijd meer om te bolken?
er zijn banen waarbij je stappen maaktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
😳
Dan heb je toch geen tijd meer om te bolken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kreeg net een leuke Netflix mini.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op mijn werk had ik sowieso elke dag minimaal 12000 stappen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lief dagboek. Ik luister niet vaak naar podcasts op Spotify. Maar vandaag kreeg ik een advertentie geïnjecteerd midden in de podcast, ook al heb ik premium.
Blijkt dat alleen muziek advertentievrij is.
Er is geen mogelijkheid om een abbonnement te hebben waarbij je geen ads in podcasts krijgt.
Wtf.
Zo maar eens opzeggen. Stik er maar in.🐙![]()
En dan nu hele dagen op de bank hangen. De kilo's gaan er straks aanvliegenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
En op maandag standaard minimaal 17000 stappen
ik heb ook X uur aan audioboek erbij nuquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Lief dagboek. Ik luister niet vaak naar podcasts op Spotify. Maar vandaag kreeg ik een advertentie geïnjecteerd midden in de podcast, ook al heb ik premium.
Er is geen mogelijkheid om een abbonnement te hebben waarbij je geen ads in podcasts krijgt.
Wtf.
Zo maar eens opzeggen. Stik er maar in.
schiet neit opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan zij het heel wat stappen die je hebt gezetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben zelfs 2 kilo afgevallenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan nu hele dagen op de bank hangen. De kilo's gaan er straks aanvliegen![]()
Al 1,5 week geen alcohol ook
Podimo Zwabber. Abbo 3 maand voor 1 euro.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Wtf.
Zo maar eens opzeggen. Stik er maar in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het al ergerlijk dat ze bleven bedelen of ik niet een Duo of Family abbo wilde. Nee. Tenzij je er ook meteen een vriendin bijregelt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook X uur aan audioboek erbij nu
schiet neit op🐙![]()
dudje komt opeens binnen met schrijf op 9 keer 17Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het al ergerlijk dat ze bleven bedelen of ik niet een Duo of Family abbo wilde. Nee. Tenzij je er ook meteen een vriendin bijregelt.
Ik moet Spotify nog opzeggenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zij het heel wat stappen die je hebt gezetja, super fijn
![]()
Hoe gaat het verder met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat stukken beter dan afgelopen tijd. Gelukkig maar anders is het ook niet te doen.quote:
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Je zal wel minder moe zijn nu je niet werkt of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vanavond weer poging doen om vroeg naar bed te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horen Moon. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat stukken beter dan afgelopen tijd. Gelukkig maar anders is het ook niet te doen.
Hoe is het met jou?
Met mij rolt alles goed
Loop je dan niet per ongeluk een verkeerde kant op? Of tegen een lantarenpaal?quote:
* gebrokenglas kucht
How can I make this topic about me?![]()
Er staat goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik werk lieverquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal wel minder moe zijn nu je niet werkt of valt dat wel mee?
Dan ben ik minder moe
6 uur slaap is toch niet zo slecht?quote:
Hoe laat ben je naar bed gegaan dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop het ook, maar ik ken mezelf een beetje en weet ook dat het weer terug komt helaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen Moon. Hopelijk blijft dat zo.
Met mij rolt alles goed
Mooizo![]()
![]()
slotje eropquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om 22:30 uur sturen we je naar bed
beter voor de servers ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat hoor je inderdaad wel vakerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik werk liever
Dan ben ik minder moe
Is er kans dat je snel weer aan het werk gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahum.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slotje erop
beter voor de servers ook
Ja dat is het klotige hequote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar ik ken mezelf een beetje en weet ook dat het weer terug komt helaas.
Mooizo
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Na de high van mijn kuur, zit ik nu in de low achterafquote:quote:Sterkte, en ik help het je hopenquote:![]()
![]()
![]()
Voor jou ook sterkte!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja helaas wel, het is het er mee leren om gaan en mee leren leven, maar dat is nog lastig![]()
![]()
Gaat alweer beter dan vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sterkte, en ik help het je hopen![]()
Ik heb goede hoop.![]()
Wat is Salty?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga de rest van de week salty zijn
Slaap.meestal 8quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 uur slaap is toch niet zo slecht?
Hoe laat ben je naar bed gegaan dan?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat snap, lijkt mij ook niet makkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja helaas wel, het is het er mee leren om gaan en mee leren leven, maar dat is nog lastigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees het nu pas sorryquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gaat alweer beter dan vanmorgen.
Ik heb goede hoop.
Dikkefijn dat het weer beter gaat dan vanmorgen
Misschien onbewust piekeren, en je wordt lichamelijk moet van werken en lopen, nu heb je dat natuurlijk niet.quote:
Je lijf zal er misschien aan moeten wennen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
safranny danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wij zouden zeggen; doe niet zo zuur.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja over de hechtingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien onbewust piekeren, en je wordt lichamelijk moet van werken en lopen, nu heb je dat natuurlijk niet.
Je lijf zal er misschien aan moeten wennen.
Dat is duurder dan goud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat slecht dit.quote:
Meh. Elke keer aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees het nu pas sorry
Dikkefijn dat het weer beter gaat dan vanmorgen
Een paar dagen op hoog octaan en dan een paar dagen dat ik niet op stoom kom.
Gisteren. Vandaag. Morgen zal het wel weer bijna 'normaal' zijn.
Algemene lijn is nog steeds stijgende.![]()
Fijn Vino.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hard aan gewerkt om dit lage niveau er zo moeiteloos uit te kunnen flappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Likequote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zo snel klikken anders loopt Fok weer vast.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waar is de opener vroeg de Dichter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zijn er nu uit dus zou het beter moeten gaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen maar beter dat de lijn stijgende is, dan weet je ook waar je het voor doet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Elke keer aan.
Een paar dagen op hoog octaan en dan een paar dagen dat ik niet op stoom kom.
Gisteren. Vandaag. Morgen zal het wel weer bijna 'normaal' zijn.
Algemene lijn is nog steeds stijgende.
slaapbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: