SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gaat hard zeg
kunnen jullie niet slomer gaan, is beter voor de serversUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oh zie het nu pasquote:
ik wilde de volwassenen zelf laten betalen
en dan betaal ik voor al de kinderen
dus dan pak ik ongeveer de helftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, maar ik drink niet vaak drank.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..] ben je trouwens geheelonthouder?
How can I make this topic about me?![]()
gadverquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Poepdrama met robotstofzuiger: alles zit onder de :poop:
gefferquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Poepdrama met robotstofzuiger: alles zit onder de :poop:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
is al een dikke maand oud manquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ONZ / De weg naar de top gaat over likenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was al redelijk overprikkeld, staat er een of ander oud lijk (like) het halve pasta-pad in beslag te nemen terwijl ze op speakerstand aan het bellen was.
Als je die telefoon de hele tijd in je klauwen hebt he... DAN KAN IE OOK NAAR JE OOR.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
yvonne is gewoon alles aan het sluiten🐙![]()
pasta pad....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was al redelijk overprikkeld, staat er een of ander oud lijk (like) het halve pasta-pad in beslag te nemen terwijl ze op speakerstand aan het bellen was.
Als je die telefoon de hele tijd in je klauwen hebt he... DAN KAN IE OOK NAAR JE OOR.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#hacksquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
gewoon de stekker eruitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sluit heel fok dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nergens kunnen posten is het ook niet zo traag.
Snap het niet want fok was vroeger veel drukker
Ja, daar waar alle droge pasta en sauzen enzo staan.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ja mijn theorie is dat het een conspiracy isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
Je bent wel hard gegaan in de lijst zie ik net.
ze willen niet dat ik de volgende op de lijst inhaal
maar ik blijf strijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
aaaaaaaahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar waar alle droge pasta en sauzen enzo staan.
mijn visuele beeldvorming gaf iets heel anders
wel met een sloot tomantesaus erbijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toen werd er nog onderhoud gedaan in plaats van alleen maar features erbij pleuren waar weinigen echt blij van wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sluit heel fok dan maar
Snap het niet want fok was vroeger veel drukkerJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Fok heeft nu wel de leeftijd bereikt dat het kraakbeen her en der wat versleten is. Rugpijn omdat je verkeerd geslapen hebt en zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sluit heel fok dan maar
Snap het niet want fok was vroeger veel drukker🐙![]()
Dat scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaaaaah
wel met een sloot tomantesaus erbij![]()
Dat, of een hoek naar dat lijk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Een pad gemaakt van pasta, in een poel van tomaat en gehaktballen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaaaaah
wel met een sloot tomantesaus erbij![]()
nee meer yellow brick roadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een pad gemaakt van pasta, in een poel van tomaat en gehaktballen?
en daarnaast dan een sloot
en nog ergens een gehaktbal dan jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet wel wat anders qua afleiding, m'n nagels in m'n eigen handen zetten werkt wel, maar die halve maantjes wil ik ook niet definitief in m'n handpalmen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
een beetje gezeldschap
wat tijd voor jezelf
dat helpt je de dag doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfft. Doe dan Arch.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ubuntu eigenlijk. Tenminste. Dat deed het ooit. Geen idee over nu.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Even een custom driver compilen zodat ik een post kan plaatsen via de command line over ssh om te vertellen waarom dat geen goed idee is.quote:🐙![]()
ik vind het belachelijk mooi plaatej van de chatgptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
welke pizza?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het voordeel van je keuken op z'n kop is....
Pizza onderwegIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oh lekkahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1 x
Pizza Spicy Chicken MeatloverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van de dominosquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Spicy Chicken Meatlover
Zie een hoop touw.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het belachelijk mooi plaatej van de chatgpt🐙![]()
dat is omdat je dat wil zienquote:
het is pasta
het pastapadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat denk je echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Denk dat mario vannacht wel weer puntjes ga pakken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: