Kan gebeurenquote:
Vol genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is het nou wel vol gemaakt ondertussen?
We hebben op mijn werk een huiskat, hij woont in het magazijn en loopt overal door het pand, heeft hier een kattenbak en krijgt voer, krijgt aaitjes en snoepjes van iedereen en hij vind het allemaal prima. Maar Tommie werd de afgelopen weken telkens aangevallen door een andere kat, die af en toe naar binnen sloop, zo erg dat een collega afgelopen weken twee keer met hem langs de dierenarts is geweest en nu met zo'n kap om zijn kopje loopt.quote:
Wat een verhaal zeg! Dingen kunnen soms ineens anders lijken dan ze zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben op mijn werk een huiskat, hij woont in het magazijn en loopt overal door het pand, heeft hier een kattenbak en krijgt voer, krijgt aaitjes en snoepjes van iedereen en hij vind het allemaal prima. Maar Tommie werd de afgelopen weken telkens aangevallen door een andere kat, die af en toe naar binnen sloop, zo erg dat een collega afgelopen weken twee keer met hem langs de dierenarts is geweest en nu met zo'n kap om zijn kopje loopt.
Afgelopen weekend waren de schoonmakers het zat, de pestpoes zat er weer en toen hebben ze hem weggejaagd, maar wat gebeurt er vanmorgen, collega's horen ineens gepiep uit een hoekje, dus ze gaan kijken, en vonden daar 5 kittensDus de pestpoes bleek een jonge moeder, die op zoek ging naar eten
maar Tommie als een bedreiging zag en daarom in de aanval ging. Maar nu zaten die kittens van ca. 3 weken zonder hun mama en haar melk. Er is door veel collega's nog gezocht, maar de moeder is niet meer gevonden, dus Stichting Zwerfkat is de kittens komen halen, heeft buiten een vangkooi gezet voor als moederpoes nog terug komt. 3 van de kittens waren er inmiddels niet best aan toe, dus hopelijk halen ze het allemaal.
Dus voordat ik het topic dicht wilde gooien kwam er via de mail een update binnen, dat de kittens opgehaald zijn incl foto's
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben op mijn werk een huiskat, hij woont in het magazijn en loopt overal door het pand, heeft hier een kattenbak en krijgt voer, krijgt aaitjes en snoepjes van iedereen en hij vind het allemaal prima. Maar Tommie werd de afgelopen weken telkens aangevallen door een andere kat, die af en toe naar binnen sloop, zo erg dat een collega afgelopen weken twee keer met hem langs de dierenarts is geweest en nu met zo'n kap om zijn kopje loopt.
Afgelopen weekend waren de schoonmakers het zat, de pestpoes zat er weer en toen hebben ze hem weggejaagd, maar wat gebeurt er vanmorgen, collega's horen ineens gepiep uit een hoekje, dus ze gaan kijken, en vonden daar 5 kittensDus de pestpoes bleek een jonge moeder, die op zoek ging naar eten
maar Tommie als een bedreiging zag en daarom in de aanval ging. Maar nu zaten die kittens van ca. 3 weken zonder hun mama en haar melk. Er is door veel collega's nog gezocht, maar de moeder is niet meer gevonden, dus Stichting Zwerfkat is de kittens komen halen, heeft buiten een vangkooi gezet voor als moederpoes nog terug komt. 3 van de kittens waren er inmiddels niet best aan toe, dus hopelijk halen ze het allemaal.
Dus voordat ik het topic dicht wilde gooien kwam er via de mail een update binnen, dat de kittens opgehaald zijn incl foto's
Kattenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zielig voor moederpoesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aardappelen, broccoli, geraspte kaas en groentesausquote:
Dat wel jaquote:
Ja… Afzetterij inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat wel ja
Tis gewoon totaal niet wat ik verwacht had. Nou ja.. weten we dat ook weer.
Een kabouterpizzaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
20 euro, zo groot als mijn hand![]()
[ link | afbeelding ]
En dan ook nog met een aanbiedingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man man man..
Ik denk ik zal ook eens een pizza laten bezorgen ... doe ik nooit, meestal leuk ik een supermarkt pizza op.
Domino's zit hier.. zie allemaal aanbiedingen ..weet ik wat.. Dus ik kies een Pizza.. Schrik ik me eerst te pleure bij het afrekenen.. denk nou ja.. die ene keer.. Krijg ik ook nog eens een mini pizza.
Wat een afzetterij!
Ik had me verheugd op zo'n grote ... kaasdraden trekkende... vet druipende pizza.. Krijg je een pitabroodje zonder kaas.... met een beetje beleg.quote:
Je kan het een beetje opleuken met salieverfquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op zo'n grote ... kaasdraden trekkende... vet druipende pizza.. Krijg je een pitabroodje zonder kaas.... met een beetje beleg.
Hier zit Domino's ook, of nee, het is New York pizza, maar ik bestel daar nooit, eigenlijk altijd bij de echte Italiaan, niet eens duurder, maar wel een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op zo'n grote ... kaasdraden trekkende... vet druipende pizza.. Krijg je een pitabroodje zonder kaas.... met een beetje beleg.
Dat is het mooie met dat soort zaken, in het begin denk je voordelig uit te zijn, maar als je de pizza hebt die je wil betaal je een sparerib uit je lijfquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, daar viel deze buiten schijnbaar..
Er zat niet eens kaas op?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl er vegan kaas bestaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zat niet eens kaas op?Per ongeluk de vegan variant genomen?
Dat ook nogquote:
Welke pizza was dit?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, niet echt:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zat niet eens kaas op?Per ongeluk de vegan variant genomen?
19,50quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, niet echt:
Zag ook nergens dat er verschillende maten waren... Ik zie nu dat er bij het afrekenen schijnbaar de maar stond
1 x Pizza Spicy Chicken Meatlover Ī 16,99
Type Classic
Formaat
(25cm) Medium
Bezorgkosten Ī 1,50
Driver Tip Ī 1,00
Totaal Ī 19,49
Dat is enorm duur voor zo'n kleintje inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, niet echt:
Zag ook nergens dat er verschillende maten waren... Ik zie nu dat er bij het afrekenen schijnbaar de maar stond
1 x Pizza Spicy Chicken Meatlover Ī 16,99
Type Classic
Formaat
(25cm) Medium
Bezorgkosten Ī 1,50
Driver Tip Ī 1,00
Totaal Ī 19,49
Ik vind het ook echt schandalig .. het gaat me niet om het geld.. maar wat je er voor krijgt en die website is ook totaal onduidelijk over maten en prijzen. Laatste keer geweest.quote:
Precies, voor dat geld kun je naar een pizzaria met een echte italiaan met een vuurtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden zaterdag 2 pizza's, echt pizzaformaat met kaasdraadtrekkende kaas voor 29 euro
Ik zou me ook ontzettend genaaid voelen en in staat zijn die pizza even bij hen langs te brengenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt schandalig .. het gaat me niet om het geld.. maar wat je er voor krijgt en die website is ook totaal onduidelijk over maten en prijzen. Laatste keer geweest.
tnx! Het was te etenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
GOA, ondanks alles hoop ik wel dat hij nog een beetje smaakt!
Komen ze in opstand?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie al een set om vampieren te doden?
Ik ben zeer bedreven in origami en daar hebben ze niet van terugquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie al een set om vampieren te doden?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben zeer bedreven in origami en daar hebben ze niet van terug
En dan ook nog verontwaardigd zijn omdat ze in het Яussische leger Яussisch sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Amerika is woke, dus ik verhuis lekker met mijn gezin naar Ruskia, dat zal ze
Beetje jammer wel dat papa nu aan het front moet vechten
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-gestuurd~af346ec7/
Ze zijn al in opstand natuurlijkquote:
Wat zat er allemaal in?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn al in opstand natuurlijk
Zat Pawn Stars te kijken. Daar kwam zo'n set binnen.
Verwachte waarde, $30.000
Was wel een set uit 1840/1850
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:09 schreef tonja het volgende:
Rip Ozzy
https://news.sky.com/stor(...)rewell-show-13400248
Die moest een keer jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:09 schreef tonja het volgende:
Rip Ozzy
https://news.sky.com/stor(...)rewell-show-13400248
Ik had het niet gepiktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het was een pizza diavoloquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Op" die pizza? Of was het een calzoneeee?
Heb jij zo'n grote hand of is die pizza niet echt 25 cmquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
damnquote:
Wolken en plensbuien hierquote:
40 is standje huisarts even bellen hequote:
Oh jeequote:
Kom jij maar even bij het eendje, dan kunnen we samen huilen.quote:
Gisteren al Ozzy en nu dit....quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij maar even bij het eendje, dan kunnen we samen huilen.
Idd, ze gaan bijna altijd met zijn tweeën.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren al Ozzy en nu dit....
Alles komt in 3 tochquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze gaan bijna altijd met zijn tweeën.
Die telt niet in deze rij, dat was geen zangerquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die telt niet in deze rij, dat was geen zanger
Kill em with fire,quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allejezus wat zijn die beesten groot...Horror!
[ x ]
hoe gaat het wrappen?quote:
Mogge! Ga ik vandaag mee beginnen, ben me emotioneel aan het voorbereidenquote:
Goedemorgen Heer GoAquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mogge! Ga ik vandaag mee beginnen, ben me emotioneel aan het voorbereiden
success daarmee! benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#MeTooquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
success daarmee! benieuwd hoe het gaat worden
Ik heb je hulp nodig.quote:
Hey Fruitquote:
Myn freon from Harns.quote:
Hoe is het daar in Ljouwert?quote:
Vakantieperiodequote:Op donderdag 24 juli 2025 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel rustig eigenlijk.
Bekijk deze YouTube-video
Geeft ook wel sfeer toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vakantieperiode![]()
Hier wel veel toeristen...
Briljantquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel rustig eigenlijk.
Bekijk deze YouTube-video
En veel drukte...quote:
Goedemorgen.quote:
Vandaag is roodquote:
Luister je nog steeds naar de liedjes van Marco?quote:
Succes ermee. Wrap it upquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goedemorgen. Waarom krijg ik false melding bij tweets?quote:
Geen idee, maar als je het twee keer probeert werkt het welquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Waarom krijg ik false melding bij tweets?
Lekker bezig GOAquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
One down... 21 more to go ....
Het is erg dun.. en dat maakt het niet makkelijk, maar ben redelijk tevreden over de eerste.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tnx!quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx!
Ik wilde eigenlijk tegelijkertijd alle kastjes leeghalen, uitmesten en schoonmaken... Maar dat gaat me te ver! Al ga ik daar spijt van krijgen dat ik het nu niet doe
Verhip. Dank je.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je het twee keer probeert werkt het wel
Dat ziet er mooi uit! Voor zover ik het door de spikkels heen kan zienquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
One down... 21 more to go ....
Het is erg dun.. en dat maakt het niet makkelijk, maar ben redelijk tevreden over de eerste.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Camera heeft geen lens meerquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit! Voor zover ik het door de spikkels heen kan zien. Is je camera lens zo vuil?
slow and easy does itquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... dit gaat een lange dag worden, eentje is al mislukt.. althans, moest ik opnieuw doen. Maar.. nu hebben we er twee
Altijdquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luister je nog steeds naar de liedjes van Marco?
Ja irritant is dat...quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Waarom krijg ik false melding bij tweets?
Werkt wel, werkt niet...quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat tweet gedoe hier op FOK!
Om met Marco te spreken.. Twee keer drukken en weer doorgaanquote:
Ik soms...quote:
De aanhouder wint..quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om met Marco te spreken.. Twee keer drukken en weer doorgaan
Samen wrappen? Of het niet dat soort wrappen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Anders wrappen, maar toch ook zeer bevredigendquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Samen wrappen? Of het niet dat soort wrappen?
Dat laatste is heel belangrijk. Naja, wat je ook gaat wrappen, heel veel succesquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Anders wrappen, maar toch ook zeer bevredigend![]()
Oh jee, beterschap!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen
Gelukkig wel , zij heeft een paar mooie paw patrol pleisters op knie en teen , en kon vrij snel alweer op het bed springenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, beterschap!![]()
Is je kleindochter oké?
Nohquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen
Beterschap!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Sterkte Puzzie.quote:
Dat is mooi om te horenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig wel , zij heeft een paar mooie paw patrol pleisters op knie en teen , en kon vrij snel alweer op het bed springen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Zal het zo aanpassenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen en er ziekteboeg oid van maken?
Lig je er zelf weer inquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen en er ziekteboeg oid van maken?
Daar is een topic voor:quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog suggesties over wat te doen met die tegeltjes?
Heb gedacht over schilderen? Welke kleur ben ik nog niet uit....
Ik vind ze ouderwets, vind de kleur ook niet meer bij de rest passen en ik ben ze gewoon zat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom wil je er iets mee doen?
Ze zien er prima uit. Althans op deze foto.
Honden bestaan nog wel hoor. Ik betaal 180 euro per jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat net de bel, staat er een controleur voor de deur voor hondenbelasting, of ik een hond heb. Nog nooit meegemaakt.
Ik dacht dat dat niet meer bestond!
Blijkbaar, heb het ff gegoogled voor mijn gemeente:quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Honden bestaan nog wel hoor. Ik betaal 180 euro per jaar.
FF.quote:
Hey grote vriend.quote:
Zijn hier ook gemeentes waar je niks betaald.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:37 schreef Domnivoor het volgende:
In Renkum hebben ze de hondenbelasting afgeschaft, las ik ergens.
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ben je nou weer gevallen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.
Overheen schilderen is iets wat ik niet zou doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind ze ouderwets, vind de kleur ook niet meer bij de rest passen en ik ben ze gewoon zat.
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.quote:
Doe even serieus, wat is er dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.
Kan je mooi door met de onderkastjes.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je mooi door met de onderkastjes.
Mijn kleindochter gaat voor allesquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.
Reken ik ook goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dacht meer aan lunchen en een biertje ofzo, tis mijn laatste vakantieweek
Waar hoor je wel dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.
Och ja sorry, kom zomaar binnenvallen. Niet echt netjes. Hoi,ik ben dus FreshFruit. 53 jaar, je mag ook Johan zeggen. Ik hou van hobby`s en wandelen op het strand bij een ondergaande zon. En gedichten is ook wel mijn ding zolang het nergens over gaat want dat is te moeilijk. Ik heb een vriendin ,2 hondjes en een kat. en nog wat ongedierte maar dat boeit niemand. Verder nog vragen?quote:
@bondagequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Je is er weerquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Och ja sorry, kom zomaar binnenvallen. Niet echt netjes. Hoi,ik ben dus FreshFruit. 53 jaar, je mag ook Johan zeggen. Ik hou van hobby`s en wandelen op het strand bij een ondergaande zon. En gedichten is ook wel mijn ding zolang het nergens over gaat want dat is te moeilijk. Ik heb een vriendin ,2 hondjes en een kat. en nog wat ongedierte maar dat boeit niemand. Verder nog vragen?
Er is altijd bier mijn beste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je is er weer
En ja, is er ook bier?
Ja haske leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Da's helemaal niet waar. Zeeleeuwen zijn onwijs leuk!
Ik mis George nog.quote:
En minigolf vinden jullie dat leuk?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Da's helemaal niet waar. Zeeleeuwen zijn onwijs leuk!
Maar snap het plaatje wel.quote:
Damn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet iedereen verdient een plekje daarboven
Johnny Cash.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie word er bedoelt in dat kleine rondje?
Kurtquote:
Genietsje.quote:
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net 4 winkels afgeweest voor een ordinaire ouderwetse vliegenmepper... Allemaal uitverkocht of elektrisch, die ondingen werken niet voor vliegen.
Uiteindelijk bij de action er eentje gescoord, maar daar zit dan weer een antenne aan vast.. zal wel niet lang leven.
Danke wolquote:
Laten we zeggen dat dit duidelijk door een man gemaakt isquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet iedereen verdient een plekje daarboven
Maar er staat ook een gay op.. past dat dan nog in je oordeel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit duidelijk door een man gemaakt is
Ik ben niet ziek hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
@:bondage
OT wat rottig puzz ....
Beterschap
Niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar er staat ook een gay op.. past dat dan nog in je oordeel?
En Amy.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Janis had hier zeker bij gemoeten
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor![]()
We zijn samen gevallen, treetje gemist![]()
quote:
Lekkerquote:
Als het zo door gaat staan zo nog in de rij daarbovenquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/show/op(...)-overleden~a089765d/
Rip Chiel Montagne ....
Weer een icoon uit mijn jeugd. RIPquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
Rip Chiel Montagne ....
Uit eerbetoon vind ik dat jij je snor zo mag laten groeienquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer een icoon uit mijn jeugd. RIP
Ik pasquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit eerbetoon vind ik dat jij je snor zo mag laten groeien
Dan zijn ze in limbo, of het voorgeborchte.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het zo door gaat staan zo nog in de rij daarboven
Heb je gelezen wat de vrouw van Chiel daarover zei?quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit eerbetoon vind ik dat jij je snor zo mag laten groeien
quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat de vrouw van Chiel daarover zei?In de link.
en Hulk Hogan zag ik net voorbij komen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
Rip Chiel Montagne ....
Ook al.. het lijkt veel... maar het zal wel komen dat we er nu op letten... hoop ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
en Hulk Hogan zag ik net voorbij komen..
https://www.thesun.co.uk/sport/36000835/hulk-hogan-dead-wwe/
Ik hoop het.quote:
Die ook alquote:
Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijd hier in 40+quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook al.. het lijkt veel... maar het zal wel komen dat we er nu op letten... hoop ik.
Huh? Bedoel je dat worstelen? Dat wist toch iedereen vanaf het begin?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt dat zn geschedenis gewist is omdat alles gescript leek te zijn ...
Dat was wel duidelijk idd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je dat worstelen? Dat wist toch iedereen vanaf het begin?
Ja ok dat , maar ook dt ie in zn jonge jaren bij Metallica zou hebben gespeeld , terwijl e nog nooit van hem gehoord hadden .. .. Anyways nu is ie wel geschiedenisquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je dat worstelen? Dat wist toch iedereen vanaf het begin?
Pizza?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ohja eten, iemand nog een leuke tip om te bestellen? Laatste dag hopelijk dat mijn keuken out of order is.
Een grote pizzaquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ohja eten, iemand nog een leuke tip om te bestellen? Laatste dag hopelijk dat mijn keuken out of order is.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een grote pizzaMet lekker slierterige kaasdraden
Nu je het zegt… Actieve topics:quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook al.. het lijkt veel... maar het zal wel komen dat we er nu op letten... hoop ik.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met onze leeftijd hier in 40+![]()
Uitzonderingen daargelaten![]()
Mensen die bekend waren toen wij opgroeiden vallen langzamerhand om.
Vond jouw verklaring ook wel plausibelquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu je het zegt… Actieve topics:
[ afbeelding ]
Je kastjes worden mooiquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Deissy heeft vast wel een idee voor een kleurDie zit nu te lurken, kom Dees, je kunt best wel typen met 40 graden
Hoe gaat tie?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kastjes worden mooi![]()
Wel moeilijk om daar een kleur bij te kiezen, maar ik denk dat salie er heel mooi bij staat.
Het gaat beter dan gisteren, ben er voor het eerst vandaag even uit, even buiten is wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaat tie?
En je bedoelt de tegeltjes in saliekleur, beetje zoals de muur maar dan glad?
Zomergriepje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat beter dan gisteren, ben er voor het eerst vandaag even uit, even buiten is wel lekker.
Ja de kleur van je muur in de woonkamer, maar je moet eerst goed ontvetten en primeren en ik weet niet of je muurverf op de tegeltjes kan.
Die groene muur is ook in mijn keuken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat beter dan gisteren, ben er voor het eerst vandaag even uit, even buiten is wel lekker.
Ja de kleur van je muur in de woonkamer, maar je moet eerst goed ontvetten en primeren en ik weet niet of je muurverf op de tegeltjes kan.
Je zit nu wel netjes onder de 40?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blaasontsteking, mijn lichaam gaat daar rare dingen van doen, was in april ook al het geval.quote:
Sterkte daarmee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blaasontsteking, mijn lichaam gaat daar rare dingen van doen, was in april ook al het geval.
Mooi toch als het wijverig is, daar houden vrouwen vanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die groene muur is ook in mijn keuken.![]()
En eens.. ik heb over salie gedacht,... of om een donkerdere kleur in de trant van de kastjes te nemen, soort mokka. En dan glad hč, ik ga geen muurverf daar op smeren, is ook niet schoon te houden.
Maar tnx! Salie krijgt weer punten, ben alleen een beetje bang dat het teveel groen word.. en een lichtere Salie hierbij.. hmm dat word een beetje wijverig nu
Ja een beetje verhoging nog, maar niet meer de koortsaanvallen van gisteren gelukkig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit nu wel netjes onder de 40?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi toch als het wijverig is, daar houden vrouwen vanMaarik denk wel dat het mooi contrasteert. En anders is warm wit ook een optie.
Hoe ga je de muur glad maken?
Dat waart ook nog steeds rond.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:44 schreef RedShoe het volgende:
Mijn schoonmoeder was een paar weken terug nog goed ziek door corona..
Je moet inderdaad tegelverf gebruiken, anders ligt het er zo en je kan ook een houten plaat op maat maken, schilderen en die op de tegeltjes plakken. Wel even goed afkitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Laat ik zo zeggen, ik ga er iig geen muurverf op smeren, dan haal ik krasvaste tegellak ofzo. Maar tegeltjes schilderen eindigt vaak in teleurstelling.. ik denk nog even
Mooi zoquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een beetje verhoging nog, maar niet meer de koortsaanvallen van gisteren gelukkig.
Gaat nog wel een paar jaar mee, denk ik...quote:
Dan word mijn aanrecht iets te ondiep naar mijn zin met zon plank... Hier geld weer, als ik het goed wil doen moet ik ze weg bikken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet inderdaad tegelverf gebruiken, anders ligt het er zo en je kan ook een houten plaat op maat maken, schilderen en die op de tegeltjes plakken. Wel even goed afkitten.
Een plaatje mdf van een cm bespaart je heel wat werkquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan word mijn aanrecht iets te ondiep naar mijn zin met zon plank... Hier geld weer, als ik het goed wil doen moet ik ze weg bikken.
Ik ga nog even wat B&B Vol Liefde terug kijken.quote:
Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat B&B Vol Liefde terug kijken.
Ik neem ze op en kijk wanneer ik wil, alleen moet vooruit. Dus ik ga ff kijken of Frank al naar huis gestuurd is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruit
Ksnap hem nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah voor het idee ook een stukje zie ik
Tsjaa...quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruit
Jij vroeg om een idee voor het eten ... nav mijn mixed grill idee, ben jij gaan grillen ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij vroeg om een idee voor het eten ... nav mijn mixed grill idee, ben jij gaan grillen ..Ja! Jij bracht mij op dat ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ze zijn al op
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Andijvi met aardappeltjes en draadjesvlees.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij nu nog maar ff rustig aan... wat heb je te eten gekregen vandaag ?
Typische combi idd .. Sterkte man .. Hoop dat ze je gauw weer richting huis kunnen sturen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Andijvi met aardappeltjes en draadjesvlees.
lekker dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Jij bracht mij op dat idee
En ja, ze zijn al op
Goeiemoarn Freon.quote:
Fruitvriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |