En minigolf vinden jullie dat leuk?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Da's helemaal niet waar. Zeeleeuwen zijn onwijs leuk!
Maar snap het plaatje wel.quote:
Damn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet iedereen verdient een plekje daarboven
Johnny Cash.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie word er bedoelt in dat kleine rondje?
Kurtquote:
Genietsje.quote:
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net 4 winkels afgeweest voor een ordinaire ouderwetse vliegenmepper... Allemaal uitverkocht of elektrisch, die ondingen werken niet voor vliegen.
Uiteindelijk bij de action er eentje gescoord, maar daar zit dan weer een antenne aan vast.. zal wel niet lang leven.
Danke wolquote:
Laten we zeggen dat dit duidelijk door een man gemaakt isquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet iedereen verdient een plekje daarboven
Maar er staat ook een gay op.. past dat dan nog in je oordeel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit duidelijk door een man gemaakt is
Ik ben niet ziek hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
@:bondage
OT wat rottig puzz ....
Beterschap
Niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar er staat ook een gay op.. past dat dan nog in je oordeel?
En Amy.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Janis had hier zeker bij gemoeten
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor![]()
We zijn samen gevallen, treetje gemist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |