Gaat nog wel een paar jaar mee, denk ik...quote:

Dan word mijn aanrecht iets te ondiep naar mijn zin met zon plank... Hier geld weer, als ik het goed wil doen moet ik ze weg bikken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet inderdaad tegelverf gebruiken, anders ligt het er zo en je kan ook een houten plaat op maat maken, schilderen en die op de tegeltjes plakken. Wel even goed afkitten.

Een plaatje mdf van een cm bespaart je heel wat werkquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan word mijn aanrecht iets te ondiep naar mijn zin met zon plank... Hier geld weer, als ik het goed wil doen moet ik ze weg bikken.

Ik ga nog even wat B&B Vol Liefde terug kijken.quote:

Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat B&B Vol Liefde terug kijken.

Ik neem ze op en kijk wanneer ik wil, alleen moet vooruit. Dus ik ga ff kijken of Frank al naar huis gestuurd is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruit

Ksnap hem nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah voor het idee ook een stukje zie ik

Tsjaa...quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha kijk ik ook .. en op videoland vooruit

Jij vroeg om een idee voor het eten ... nav mijn mixed grill idee, ben jij gaan grillen ..quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij vroeg om een idee voor het eten ... nav mijn mixed grill idee, ben jij gaan grillen ..Ja! Jij bracht mij op dat ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ze zijn al op Keyboard Knight
Keyboard Knight

Andijvi met aardappeltjes en draadjesvlees.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij nu nog maar ff rustig aan... wat heb je te eten gekregen vandaag ?

Typische combi idd .. Sterkte man .. Hoop dat ze je gauw weer richting huis kunnen sturen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Andijvi met aardappeltjes en draadjesvlees.

lekker dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Jij bracht mij op dat idee
En ja, ze zijn al op

Goeiemoarn Freon.quote:

Fruitvriendquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |