abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218290564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die kwalificatie wordt op dit moment ondersteund door de feiten.
Nope.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 22 juli 2025 @ 19:00:36 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218290566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 18:55 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)id=4uKygOHXlkDxzN04#

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! Als dit misfired dan krijgt Zelensky een eervolle vermelding op het rode plein.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218290641

Kyiv protest om 20:05 (zou om 20:00 beginnen)
pi_218290667
Ander nieuws, min buza van Israel Gideon Saar is in Kyiv gearriveerd, meest hooggeplaatste afgevaardigde uit Israel in 3 jaar die Oekraine bezoekt.

Niet bekend waarom hij er is. (maar schijnt belangrijk te zijn)
  dinsdag 22 juli 2025 @ 19:35:51 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218290790
https://www.nu.nl/economi(...)oor-poolse-kust.html
+Nou dan kan de Nordstream 2 weer open he,

Ach dat hoeft niet, het is op de grens van Duitsland en Polen

5 km pijp naar de kade is genoeg

quote:
Het Canadese bedrijf Central European Petroleum (CEP) zegt dat het een groot olie- en aardgasveld heeft ontdekt in de Oostzee, 6 kilometer voor de Poolse kust.
Het is volgens de Canadezen een van de grootste Europese olievondsten in jaren.
De ontdekkers schatten dat het veld goed is voor 200 miljoen vaten ruwe olie en aardgas.

Het gaat om het offshoreolieveld Wolin East, dat vlak bij de Poolse havenstad Swinoujscie ligt.

CEP bestempelt de vondst als "een van de grootste olievondsten in Europa in het afgelopen decennium". De winning zou over drie tot vier jaar kunnen beginnen.

"Als deze ontdekking uiteindelijk wordt bevestigd, zou het Wolin East-veld het grootste olie- en aardgasveld kunnen worden dat tot nu toe in Polen is ontdekt", zegt de Poolse staatssecretaris en hoofdgeoloog Krzysztof Galos. "

De toekomstige ontwikkeling van deze locatie kan aanzienlijk bijdragen aan de versterking van de energiezekerheid van Polen."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218290802
Vader die met gezin naar Rusland verhuisde om aan ‘woke’ Amerika te ontsnappen naar het front gestuurd

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-gestuurd~af346ec7/

Misschien wordt hij wel doodschoten?

pi_218291842
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Kyiv protest om 20:05 (zou om 20:00 beginnen)
Waartegen of waarvoor is dit protest?
pi_218291953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 18:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Eigenlijk vanuit Udachne helemaal naar het zuiden.
Maar daar zijn ook geen belangrijke plaatsen. Novopavlivka is wel groot qua oppervlakte, maar stelt niet veel voor. Dan moet je gelijk verder kijken naar Pokrovske en/of naar Mezhova. Maar ja, die eerste ligt redelijk ver weg en die laatste is ook moeilijk als het bij Udachne het al een half jaar niet lukt.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:06:51 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Als we de Oekrainers kunnen helpen moeten we nu een streep zetten (en dit hadden we la heel veel eerder moeten doen) tegen de COrrupte elementen van hun regering. WE kunnen er niet langer voor wegkijken.

Met name ook omdat heel oekraine hier klaar mee is.
Zelensky is nota bene gekozen met de belofte corruptie aan te pakken. Het is goed wanneer zulke instituties hun zelfstandigheid behouden. Dat geeft de regering legitimiteit. Zeker nu de verkiezingen uitgesteld worden.
The End Times are wild
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:13:22 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292128
quote:
88s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
waarom wel

dat Oekraine een corrupt land is weten we al decennia, dat is nu echt ff niet het grote probleem daar
Toch kan de corruptie ook heel negatief het verloop van de oorlog beïnvloedden. In Afghanistan ondersteunde wij een corrupt regime. Geld dat aan de regering werd gegeven voor bijvoorbeeld de Afghan National Police werd doorgesluisd naar Dubai en kwam nooit onderdaan terecht. Met als gevolg dat die agenten gewoon niet of nauwelijks betaald kregen.
Als de Taliban dan in het district kwam hoefden ze alleen maar even met de politie te praten om het in handen te krijgen. Niemand had zin om voor de regering te vechten. Zo kon Afghanistan zo snel onder de voet gelopen worden op zeker moment.
Dus corruptie is ook een belangrijk aspect in het grote probleem en mag niet goedgepraat of genegeerd worden!
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 21:14:13 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218292146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch kan de corruptie ook heel negatief het verloop van de oorlog beïnvloedden. In Afghanistan ondersteunde wij een corrupt regime. Geld dat aan de regering werd gegeven voor bijvoorbeeld de Afghan National Police werd doorgesluisd naar Dubai en kwam nooit onderdaan terecht. Met als gevolg dat die agenten gewoon niet of nauwelijks betaald kregen.
Als de Taliban dan in het district kwam hoefden ze alleen maar even met de politie te praten om het in handen te krijgen. Niemand had zin om voor de regering te vechten. Zo kon Afghanistan zo snel onder de voet gelopen worden op zeker moment.
Dus corruptie is ook een belangrijk aspect in het grote probleem en mag niet goedgepraat of genegeerd worden!
ja prima hoor doe Zelensky maar weg dan

mij om het even
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin dinsdag 22 juli 2025 @ 21:15:50 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218292179
Ja tenzij die organen dus zelf geïnfiltreerd zijn
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:18:20 #113
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218292225
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Maar daar zijn ook geen belangrijke plaatsen. Novopavlivka is wel groot qua oppervlakte, maar stelt niet veel voor. Dan moet je gelijk verder kijken naar Pokrovske en/of naar Mezhova. Maar ja, die eerste ligt redelijk ver weg en die laatste is ook moeilijk als het bij Udachne het al een half jaar niet lukt.
Dat is ook niet echt het punt. Ik bedoelde het meer in de zin dat het lijkt alsof de Russen het gebied tot aan de oblastsgrenzen willen veroveren en niet verder Dnipro in gaan trekken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218292263
Alle straks alle peilen tegen Zelensky gericht worden omwille corruptie of zelfs doorsluizen middelen naar Rusland dan wil ik alleen zeggen:
Told you So.

Al die jaren volgehouden maar mensenkennis heb je of heb je niet.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:21:37 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292271
quote:
88s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja prima hoor doe Zelensky maar weg dan

mij om het even
Zelensky hoeft niet weg, maar het moet wel transparant zijn dat hij corruptie niet tolereert, ook niet van zijn ‘vrienden’. En dat hij bepaalde instituties ook onafhankelijk houdt, zelfs wanneer zijn vrienden dat liever niet hebben.

Ik denk dat Zelensky als boegbeeld juist heel belangrijk is op dit moment, en misschien wel de enige die hard kan optreden tegen corruptie zonder gevaar voor zijn positie.
The End Times are wild
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:24:23 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292306
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja tenzij die organen dus zelf geïnfiltreerd zijn
Dan moet je ze zuiveren. Maar niet hun onafhankelijkheid afnemen.
Trump probeert dat ook telkens. Juist door de onafhankelijkheid kunnen ze hun werk doen.
De EU heeft ook aan de ECB gemorreld trouwens.
The End Times are wild
pi_218292493
Wat ik verontrustender vind, is dat blijkbaar het parlement en Zelenksy zelf blijkbaar geen gevoel hebben wat er speelt in de samenleving, danwel de protesten maar voor lief nemen.

Dat land is na ruim 3 jaar aan het eind van zijn Latijn. Dan snap je toch dat zulke acties kunnen leiden tot een heel set aan gevolgen die je niet meer in controle kan houden? En dat op een moeilijk moment in de oorlog, waar heel Oekraine dagelijks wordt blootgesteld aan raketten en drones en Oekraine zelf weinig middelen heeft om daar wat tegen te doen.

Ik snap het echt niet.
  Forum Admin dinsdag 22 juli 2025 @ 21:38:45 #118
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218292506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dan moet je ze zuiveren. Maar niet hun onafhankelijkheid afnemen.
Trump probeert dat ook telkens. Juist door de onafhankelijkheid kunnen ze hun werk doen.
De EU heeft ook aan de ECB gemorreld trouwens.
Eens en ik weet er niet genoeg van om er iets over te zeggen verder
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218292532
Misschien is Zelensky wel op na zoveel jaar oorlog. Ik denk dat hij in de top 5 van meest stressvolle banen ter wereld staat, zo niet de meest stressvolle.
pi_218292570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef BEFEM het volgende:
Misschien is Zelensky wel op na zoveel jaar oorlog. Ik denk dat hij in de top 5 van meest stressvolle banen ter wereld staat, zo niet de meest stressvolle.
Het kan dat we zien dat de overheid zelf in elkaar klapt.

Ik heb echt het gevoel dat we het eindspel de komende weken gaan beleven.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:46:50 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292608
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef skrn het volgende:

[..]
Het kan dat we zien dat de overheid zelf in elkaar klapt.

Ik heb echt het gevoel dat we het eindspel de komende weken gaan beleven.
Ik denk niet dat er nog lang doorgevochten gaat worden als Zelensky mocht aftreden.
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 21:47:00 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218292612
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Alle straks alle peilen tegen Zelensky gericht worden omwille corruptie of zelfs doorsluizen middelen naar Rusland dan wil ik alleen zeggen:
Told you So.

Al die jaren volgehouden maar mensenkennis heb je of heb je niet.
ja we wachten het wel af hoor :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:54:35 #123
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218292710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er nog lang doorgevochten gaat worden als Zelensky mocht aftreden.
De publieke opinie in Oekraïne doet anders vermoeden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:01:04 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218292804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De publieke opinie in Oekraïne doet anders vermoeden.
Voor wat die peilingen waard zijn.

Ik zou Zelensky niet al te snel voor de bus gooien. In combinatie met de huidige situatie op het slagveld is hij essentieel voor het moreel en het doorzettingsvermogen van het land als geheel. Hij is het boegbeeld.
The End Times are wild
pi_218292831
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef skrn het volgende:
Wat ik verontrustender vind, is dat blijkbaar het parlement en Zelenksy zelf blijkbaar geen gevoel hebben wat er speelt in de samenleving, danwel de protesten maar voor lief nemen.

Dat land is na ruim 3 jaar aan het eind van zijn Latijn. Dan snap je toch dat zulke acties kunnen leiden tot een heel set aan gevolgen die je niet meer in controle kan houden? En dat op een moeilijk moment in de oorlog, waar heel Oekraine dagelijks wordt blootgesteld aan raketten en drones en Oekraine zelf weinig middelen heeft om daar wat tegen te doen.

Ik snap het echt niet.
We weten gewoon niet wat er achter de schermen speelt.
Zelensky gaat echt niet zomaar dingen doen die corruptie in de hand werken en steun op het spel zetten.
Het is natuurlijk wel een prima botte bijl om mee te gaan hakken in Oekraïne zodat het lekker fragmenteert.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')