SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1! Toen mocht ik al naar binnen, was wel goede koffie trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt toch wel minstens 3 bakken gedronken bij die kliniek
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen goede koffie in huis hebben![]()
Een inkoopmanager hebben met een chromosoom teveel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar 1 bak koffiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
1! Toen mocht ik al naar binnen, was wel goede koffie trouwens
ik zou instortenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een glas?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hij heeft jou ook te koop.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang, even wachten totdat jij hapte.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je naar de glas bak, smijt je het glas naar binnen en hoppa het is stukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik zou voor borden gaanquote:
of kannen
groteren dingen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor borden gaan
of kannen
groteren dingen
How can I make this topic about me?![]()
misschien moet je een keer zo'n rage room proberenquote:
waar je alles kapot mag slaan en gooienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is wel een idee ja. Alle agressie eruit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je een keer zo'n rage room proberen
waar je alles kapot mag slaan en gooienHow can I make this topic about me?![]()
ja dan kun j e een keer echt los gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja. Alle agressie eruit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga mee!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je een keer zo'n rage room proberen
waar je alles kapot mag slaan en gooienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vind dat zo zonde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: