SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1! Toen mocht ik al naar binnen, was wel goede koffie trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt toch wel minstens 3 bakken gedronken bij die kliniek
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen goede koffie in huis hebben![]()
Een inkoopmanager hebben met een chromosoom teveel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar 1 bak koffiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
1! Toen mocht ik al naar binnen, was wel goede koffie trouwens
ik zou instortenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een glas?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hij heeft jou ook te koop.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang, even wachten totdat jij hapte.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je naar de glas bak, smijt je het glas naar binnen en hoppa het is stukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik zou voor borden gaanquote:
of kannen
groteren dingen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor borden gaan
of kannen
groteren dingen
How can I make this topic about me?![]()
misschien moet je een keer zo'n rage room proberenquote:
waar je alles kapot mag slaan en gooienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is wel een idee ja. Alle agressie eruit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je een keer zo'n rage room proberen
waar je alles kapot mag slaan en gooienHow can I make this topic about me?![]()
ja dan kun j e een keer echt los gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja. Alle agressie eruit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga mee!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je een keer zo'n rage room proberen
waar je alles kapot mag slaan en gooienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vind dat zo zonde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://rage-room.nl/rooms/warrior-events/
is nie goedkoop
Je mag op het terras bij de McDonald niet meer roken, want hun klanten vinden hun gezondheid erg belangrijk.🤭“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Je mag op het terras bij de McDonald niet meer roken, want hun klanten vinden hun gezondheid erg belangrijk.🤭
Nu heb ik trek in mac
TerTerecht ook welquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Je mag op het terras bij de McDonald niet meer roken, want hun klanten vinden hun gezondheid erg belangrijk.🤭Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mij ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lijkt me wel erg fijn een keerHow can I make this topic about me?![]()
Zon schijntIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja het is heel erg momenteelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry trouwens voor de TTWas het eerste wat in mij op kwam toen ik keek naar hoe ik mij voelde toen ik wakker werd
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hij gaat al drie rondes meequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry trouwens voor de TTWas het eerste wat in mij op kwam toen ik keek naar hoe ik mij voelde toen ik wakker werd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Voel me vereerd
Well, life can be a riot
Ah ik dacht al dat het aan mijn verbinding was. Ik ben nu aan het hotspotten met 4G, in een kantoorpand. Dat is sowieso al niet snel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb jij Videoland Mario?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
antwort op je vraag , ik had 2 punten geen ijs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand bolkt de trein voor een kutgatje van 15 minuten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:00 schreef Fogel het volgende:
Een kutgatje van 15 Minuten? Dat vind ik optimistisch lang wel, is dat met voorspel?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:00 schreef Fogel het volgende:
Well, life can be a riot
Ik wil ook 15 punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja alle VL inhouden op iptv, ook netflix inhoude Nederlandquote:
maar Gozenreur Wodka niet dabij dertigers ook niet![]()
Gozenreur
Well, life can be a riot
Mag je gewoon van mij hebbenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dertigers staat op NPO.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja alle VL inhouden op iptv, ook netflix inhoude Nederland
maar Gozenreur Wodka niet dabij dertigers ook niet
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat die geen Kodwa heeft genoemd
Rozengeur en wodka limequote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja alle VL inhouden op iptv, ook netflix inhoude Nederland
maar Gozenreur Wodka niet dabij dertigers ook niet
Staat op videoland“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ok dann moet dertigers in list zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dertigers staat op NPO.
[ afbeelding ]![]()
hmm misschien vals in de list gezoektquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rozengeur en wodka lime
Staat op videoland![]()
Als je het verkeerd typt dan vindt je niksquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm misschien vals in de list gezoekt
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
15 is veelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:00 schreef Fogel het volgende:
Iemand bolkt de trein voor een kutgatje van 15 minutenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Voor de NS word het pas veel vertraging als ze 15 jaar te laat zijnquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou dat het zijn Voly?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je het verkeerd typt dan vindt je niks
Geen idee Rabbitder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh jongens bondage verveelt zich weerHey there sunshine lift my heart
En nu moeten wij iets verzinnen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat bepaal ik zelf welSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
pfffffffHey there sunshine lift my heart
Hmmmmm.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Je kon toch ook BB kijken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien is niet alles van videoland in iptv
hoe kann ik anmelden van hier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
typisch luigiquote:Hey there sunshine lift my heart
![]()
https://v2.videoland.com/(...)aan-diggelen-c_16404quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is normal in nederlandse list“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
live is loke a kissquote:
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2019 / +58 / +37 / 6362 / 7187
2. FreshFruit / 1197 / +25 / +105 / 2047 / 2672
3. KillemWieft / 775 / +23 / +36 / 593 / 865
4. gebrokenglas / 754 / +14 / +1 / 2527 / 3055
5. _UserName_ / 501 / +41 / +2 / 456 / 613
6. Lovely / 494 / +3 / +4 / 2069 / 2420
7. MooieTop6 / 491 / +13 / +25 / 2171 / 2477
8. Helenattenek / 410 / +76 / +0 / 449 / 574
9. mario390 / 391 / +11 / +18 / 758 / 1000
10. DJMO / 381 / +2 / +1 / 728 / 972
11. loveislikeakiss / 381 / +23 / +9 / 1884 / 2122
12. Dr.Mikey / 337 / +3 / +4 / 379 / 516
13. Fogel / 313 / +0 / +0 / 959 / 1193
14. marc0871 / 299 / +0 / +0 / 646 / 843
15. MizzezAmy / 298 / +13 / +4 / 1630 / 1886
16. hemarookworst / 280 / +7 / +11 / 875 / 1074
17. maily / 275 / +2 / +0 / 990 / 1136
18. Sally / 270 / +0 / +0 / 257 / 375
19. KoningWouter / 266 / +29 / +30 / 1005 / 1143
20. kree / 262 / +30 / +0 / 1133 / 1333SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De Nederlandse Kampbewakers Van Auschwitzquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Remawookhorstquote:Well, life can be a riot
daar is dokuu van moordquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)aan-diggelen-c_16404
an mariann vaatstra wie was deze meid?![]()
die is al eens langsgekomenquote:zij houdt toch van lopen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die is vermoord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is dokuu van moord
an mariann vaatstra wie was deze meid?![]()
Daarom!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is al eens langsgekomen
[..]
zij houdt toch van lopen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel gewoon Fries meisje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is dokuu van moord
an mariann vaatstra wie was deze meid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn nog steeds complotteroristen die denken dat de dader niet klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben wel klaar met de dagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
heb genoeg te doen maar ben wel klaar met de werkdag
mag dat ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
<3quote:Hey there sunshine lift my heart
Kladiladi.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
heb genoeg te doen maar ben wel klaar met de werkdag
Had net zelfs een 503 meldingquote:Well, life can be a riot
Ik ben er nogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo schattig
mag zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met de dag
mag dat ookUw ADH vitamine Worst
Was het maar kutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb je nog live streams gekeken van tomorrowlandquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is betere herrieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er moet meer gebolkt wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet echtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nog live streams gekeken van tomorrowlandUw ADH vitamine Worst
Potverdorie heeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een "schokoriegel" is een chocoladereep. Het is een gechocolateerde lekkernij die vaak een vulling heeft, zoals karamel, noot, marsepein, of crème. Ze zijn handig verpakt en bedoeld om in één keer te worden opgegeten, waardoor ze populair zijn als snelle zoete snack.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
snel eet ze opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:51 schreef mario390 het volgende:
oh man 2 schokoriegl vergeten in koelkast doen
MelkschijfjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg dat komt met bakken uit de lucht hier weerquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hier zonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dat komt met bakken uit de lucht hier weerUw ADH vitamine Worst
Hier ook, 22 graadjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wij hebben nog steeds geen regen hierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dat komt met bakken uit de lucht hier weer
Soms zonnetje zelf
Het Westen
hoef je niet naar de tropen te gaan, maar gewoon thuis belevenquote:
Uw ADH vitamine Worst
ik wil nog wel naar spanje een paar dagenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoef je niet naar de tropen te gaan, maar gewoon thuis beleven
dochter opzoeken
maar die vliegtickets worden steeds duurder
21° droog,wolken,wind en soms ff zon
Dit was mijn weerbericht“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
lekker roadtrippen danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil nog wel naar spanje een paar dagen
dochter opzoeken
maar die vliegtickets worden steeds duurderUw ADH vitamine Worst
Wilde?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
koud is het hier ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
En het was heerlijk temperatuurtje buiten.
heb zelfs de airco aan
Die ga ik ook aanzetten nu. Zonnetje schijnt naar binnen en wordt best warm.nuquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
koud is het hier ook niet
heb zelfs de airco aan
Ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik vertik het om airco te gebruiken, ik train mijn lichaam wel
ventilator is tot nu toe nog altijd goedUw ADH vitamine Worst
die ga je straks wel missen denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die ga ik ook aanzetten nu. Zonnetje schijnt naar binnen en wordt best warm.nu
die aircoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bedankt, Liev!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:59 schreef Lovely het volgende:
21° droog,wolken,wind en soms ff zon
Dit was mijn weerberichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had best wel wat klasgenoten die naar familie in Marokko en Turkije redenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb de mijne ook nog niet aangehad, met de ventilator boven mijn bed en een staande ventilator red ik het nog welquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
ik vertik het om airco te gebruiken, ik train mijn lichaam wel
ventilator is tot nu toe nog altijd goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Buitenquote:
Heb net een plakje cake gegeten
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Geen transfer voor HanckoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
al vaker met de auto die kant op geredenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had best wel wat klasgenoten die naar familie in Marokko en Turkije reden
wat een volgepakte auto's en aanhangers je dan ziet![]()
![]()
gewoon eng om naast of achter te rijden
(Ow ja en die gaan meestal 6 weken )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De buren?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Buiten
Heb net een plakje cake gegeten
KoffietijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had best wel wat klasgenoten die naar familie in Marokko en Turkije reden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buiten in de lucht.. nu is het weer stilquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ga je straks wel missen denk ik
die aircoen op de zolderkamer is het warm
volgens mij weer genoeg regen voor een week
ik verwacht dan wel 2 weken 30 gradenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vast een boze neefquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Buiten in de lucht.. nu is het weer stilIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaen op de zolderkamer is het warm
![]()
ow helll![]()
vakantie adresje gezochtHey there sunshine lift my heart
Dan deze aanschaffen Vino
https://www.hema.nl/wonen(...)vBa1dCxoCjWkQAvD_BwE“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wel ietwat harde woei hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij de Vquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wilde eigenlijk naar mont saint michael maar dat is te verHey there sunshine lift my heart
Daar ben je ook niet alleenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
wilde eigenlijk naar mont saint michael maar dat is te verIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat jammer is want ik had een boterwinkeltje daar vlakbij nog gevondenHey there sunshine lift my heart
we hebben maar een midweekquote:
vind het zonde om dan een reisovernachting te pakkenHey there sunshine lift my heart
wel eens in saint michel chef chef geweest ( als je het zo schrijft)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
wilde eigenlijk naar mont saint michael maar dat is te verThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
was daquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel eens in saint michel chef chef geweest ( als je het zo schrijft)Hey there sunshine lift my heart
Er is zat moois in de buurt te zienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben maar een midweek
vind het zonde om dan een reisovernachting te pakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow die is niet duur. Ik zat al te kijken voor een mobiele aircoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:06 schreef Lovely het volgende:
Dan deze aanschaffen Vino
https://www.hema.nl/wonen(...)vBa1dCxoCjWkQAvD_BwE
ik wou ergens heen maar weet niet waar en nu heb ik mijn werkagenda volgepland met dingen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik wou ergens heen maar weet niet waar en nu heb ik mijn werkagenda volgepland met dingen![]()
heb je geen vakantie gepland
ziek melden dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik wou ergens heen maar weet niet waar en nu heb ik mijn werkagenda volgepland met dingen
je past in de kofferbakHey there sunshine lift my heart
dees is gratis:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow die is niet duur. Ik zat al te kijken voor een mobiele airco
https://hetiswarm.nl/![]()
Heb die nu ook in de slaapkamer staan..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow die is niet duur. Ik zat al te kijken voor een mobiele airco“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ho, ik vergeet de likesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met bum bum?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
die hadden wij ook tot vorig jaarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb die nu ook in de slaapkamer staan..![]()
![]()
Vooral in Thailand populairquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb ik straks opeens weer meer posts dan likesquote:
Hey there sunshine lift my heart
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, maar ga wel ergens wat daagjes vrij nemenquote:
miss pak ik dan vliegtuig ergens korte reisUw ADH vitamine Worst
2 Turken in een Mazdaquote:Well, life can be a riot
een leuke stad?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar ga wel ergens wat daagjes vrij nemen
miss pak ik dan vliegtuig ergens korte reis
met prachtige gebouwen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat mag nie hequote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik straks opeens weer meer posts dan likesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
een teringlelijke stad met dito gebouwen kan ook, die hebben ook wel watquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
een leuke stad?
met prachtige gebouwen?Uw ADH vitamine Worst
Tuteren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tjernobylquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een teringlelijke stad met dito gebouwen kan ook, die hebben ook wel wat
lijkt me wel machtig mooi om eens te zien
niet zo veilig maar ok
Weer eventjes wat werkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet te hard hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grote blijquote:Well, life can be a riot
zou een schande zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
wou ik wel heen, maar dat gaat nu even nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjernobyl
lijkt me wel machtig mooi om eens te zien
niet zo veilig maar ok
Uw ADH vitamine Worst
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel een mooie W123 in dat filmpje
Well, life can be a riot
IK STA OP NUMMER 10Hey there sunshine lift my heart
niet hierHey there sunshine lift my heart
met de likesHey there sunshine lift my heart
Hoeveel moet je er nog?quote:I'm surrounded by morons!
brusselquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar gaat het heen? lijkt op de thalysHey there sunshine lift my heart
Brussel, met de Eurostar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar gaat het heen? lijkt op de thalysI'm surrounded by morons!
ja maar niet met dts puntjes, dan sta ik 11 nuquote:Hey there sunshine lift my heart
Nee, likes in de top500quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar niet met dts puntjes, dan sta ik 11 nu![]()
voor nr 1? 100000 ofzoquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Ja goed gegokt, heet tegenwoordig Eurostar. Maar met rood kleurtjequote:Uw ADH vitamine Worst
München is potentieel wel een leuk bestemming voor mij om in mijn eentje heen te vliegen, tickets valt ook wel mee qua prijs en korte vliegtijdUw ADH vitamine Worst
Na 6 maand vakantie nog steeds op 5. Valt me niks tegen.
hele mooie stadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
München is potentieel wel een leuk bestemming voor mij om in mijn eentje heen te vliegen, tickets valt ook wel mee qua prijs en korte vliegtijd
vreselijk om met de auto in te gaanHey there sunshine lift my heart
Duurt een maand ofzo?quote:I'm surrounded by morons!
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik heb er een jaar voor uitegrtokken maar gaat harder dan ik dacht t0t nuquote:Hey there sunshine lift my heart
Is mijn eerste trip met Thalys/Eurostar. Een treinontmaagdingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja goed gegokt, heet tegenwoordig Eurostar. Maar met rood kleurtje
ik typ net kat bij teietsebvird
het iseeb yuuitdaginbgHey there sunshine lift my heart
Het is een uitdaging?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
het iseeb yuuitdaginbg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb er ook nog nooit mee gereisd. Wel ICEquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is mijn eerste trip met Thalys/Eurostar. Een treinontmaagdingUw ADH vitamine Worst
lijkt op kreequote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
het iseeb yuuitdaginbgUw ADH vitamine Worst
ICE wel meerdere keren mee gereisd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb er ook nog nooit mee gereisd. Wel ICEI'm surrounded by morons!
ik eenkeer naar london
dat was hetHey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 21 juli 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 456 loveislikeakiss
002. 322 Vino_Tinto
003. 238 MooieTop6
004. 207 KoningWouter
005. 199 FreshFruit
006. 178 gebrokenglas
007. 174 kree
008. 118 greysbones
009. 105 MizzezAmy
010. 100 Hiddendoe
011. 098 tong80
012. 095 ToT
013. 084 DeZwabber
014. 078 bondage
015. 075 SoS87
016. 070 KillemWieft
017. 067 Lovely
017. 067 RedShoe
019. 065 Ama
020. 064 DerRabbit
021. 062 Moonlight
021. 062 ieniminimuis
021. 062 mario390
024. 060 Koen66
025. 055 Christiane.
026. 052 Helenattenek
026. 052 lucifer666
028. 051 CherryLips
028. 051 IJsdraakje
030. 050 Grotetijd
031. 049 Dotteke
032. 047 hemarookworst
033. 045 Karzai
034. 042 Gast_op_Afstand_GOA
035. 041 Zipportal
036. 040 raptorix
036. 040 LTVDK
036. 040 StevenHyde
039. 039 TheStigsDutchCousin
040. 037 Paul
040. 037 GurneyIsBestOke
040. 037 Dr_Flash
040. 037 EttovanBelgie
040. 037 Caland
045. 036 essnhills![]()
045. 036 Whuzz
047. 035 marretak
047. 035 JustinK
049. 033 JaNeeDan
050. 032 _UserName_
051. 031 Wereldgozer
052. 030 Prisha
053. 028 MissButterflyy
053. 028 StateOfMind
055. 027 bitterbal
055. 027 mschol
055. 027 rival
055. 027 Evangelion
059. 026 5thencounter
060. 025 SebbeSwensje
060. 025 Aoibhin
060. 025 Frozen-assassin
060. 025 Boca_Raton
060. 025 DJMO
065. 024 drakin
065. 024 Nattekat
067. 023 VEM2012
068. 022 phpmystyle
068. 022 SymbolicFrank
068. 022 Mexicanobakker
068. 022 Domnivoor
068. 022 hhh38
068. 022 Vis1980
068. 022 Troel
075. 021 Soury
075. 021 skysherrif
075. 021 Firuze60
075. 021 Faraday01
079. 020 Divje
079. 020 nostra
079. 020 Alaphilippe_
079. 020 Pinnenmutske
079. 020 Felagund
079. 020 kwiwi
085. 019 the-eye
086. 018 r_one
086. 018 Wienerschnitzels
086. 018 Kopiko
089. 017 golfer
089. 017 DombohetOlifantje1
089. 017 de_boswachter
089. 017 ChevyCaprice
093. 016 Niels0Kurovski
093. 016 Deisyy
093. 016 Masberum
093. 016 Bargehassus
093. 016 Szura
093. 016 Ozewiezewozewalla
093. 016 icecreamfarmer_NL
100. 015 Immerdebestebob
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer statsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ben aan het kijken wat een herfstvakatie wekje naar centreparcs parijs kost met de famHey there sunshine lift my heart
40.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zijn gewoon 456 posts van mij die je kunt likenquote:
Hey there sunshine lift my heart
Likken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn gewoon 456 posts van mij die je kunt likenI'm surrounded by morons!
hoe kan jij zoveel hebben hee, was je ook snachts ofzo hee of in zo'n spelletje met redshoequote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn gewoon 456 posts van mij die je kunt likenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
werklaptop heeft touchscreen, dus ik kan opzich likkend likenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ook erg populair in Amerika nuquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mag ookquote:Hey there sunshine lift my heart
3 ribbenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben aan het kijken wat een herfstvakatie wekje naar centreparcs parijs kost met de famIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb mijn eigen spam reeksquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe kan jij zoveel hebben hee, was je ook snachts ofzo hee of in zo'n spelletje met redshoeHey there sunshine lift my heart
Dat zijn geen leuke mensen MT6.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Klopt als een zwerende vingerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kloptquote:
2 huisjes voor 10 mensen is 3134 euro
als je de huisjes ook naast elkaar wil hebbenHey there sunshine lift my heart
Vanilla Ice.quote:
maar dan heb ik een jaar om te sparen, heb nu 900 euro ongeveerHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: