SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Echt hequote:
Maar wel zonnig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
16 graden is niet echt zomerkleding weer.
Stuur even hier heen, aubquote:
ruiken vast wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ik zo kan zien dat er brand geweest is.
Nee dat niet maar er is wel een gedeelte wat in puin ligt met afzetlint. Zo te zien kunnen er geen koffiebonen worden gebrand. Dat het daar was ontstaan leek me al logisch.quote:
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rder-dan-jaar-eerder
Zo te zien zat ik tijdens het kopen net in het dipje.Prijs mezelf gelukkig.
Hoop voor enkelen hier dat er nog een dip komt.
Gisteren werd ik erop gewezen dat je dat uitspreekt als pér-go-la en niet als per-gķ-la.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus er moet een pergola gebouwd worden
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingen
Dat konden wij ook deze keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Vraag me af hoe het gaat als mijn dochter straks een huis moet hebben.
hindsight is a bitchquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit niks anders op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen
Los van dat soort opportunistische zaken. Te lang geworsteld met dingen die 100% mijn eigen domme schuld zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
ik had bitcoin moeten kopen, nooit moeten gaan roken, een andere studie kiezen. Ach zo veelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Een bank die voor je werktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanaf
We zitten hier toch niet in ONZ!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
Ja waren rare tijden toenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
In zekere zin.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.
Willen we allemaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zekere zin.
Maar zou toch wel graag met pensioen mogen voor mijn dood.
Ik blijk gewoon soort van stuk. Dus waren m'n keuzes m'n eigen acties (of gebrek aan), ja. Is het écht eerlijk om daar zo hard (tegen mezelf) over te zijn? Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Kleine kans maar het kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.
Mwah, goeie bom erop.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans maar het kan.
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
Bitbom?quote:
Zeggen ze in Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.
Die heeft last van main character syndrome.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moest hier wel een beetje om lachen:
https://www.ad.nl/show/po(...)at-dit-mag~ac2837fa/
Gewoon zorgen dat het niet op de kaarten staat. Dan kan niemand het meer vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]Twente wordt vast vergeten door de pleuris.
Emielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft last van main character syndrome.
Wat voor playlist?quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed opgetredenquote:
Yup, en dan huilie huilie doen als het een keer fout gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.
Verder ze wil zelf 'beroemd zijn', dan is dit een consequentie ervan.
Ja, nee, jij zit in een andere film.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.
Misschien wil ze stoer doen met haar foonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Tja, als je nooit zelf uit je doppen kijkt en altijd bezig bent met jezelf, weet je misschien niet eens hoe je zonder navigatie naar de supermarkt rijdt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg net vanuit het niks vanuit mixcloud deze in de mail aangeraden, Chicago genotquote:
Ik moest er eigenlijk meer een beetje om huilenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Slapcinnamonstickquote:
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.
Verder ze wil zelf 'beroemd zijn', dan is dit een consequentie ervan.
'hun'quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haha, precies. Had ook over een influencer met 1000 kijkers kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook niet dat Emiel de agent d'r met naam genoemd heeft, als ze niets gezegd had, hadden de meeste normale lui echt geen idee gehad.
Nee, maar ze moet wel even vertellen dat dit haar overkomen is en ze steun nodig heeft van al haar volgers om dit weer te boven te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook niet dat Emiel de agent d'r met naam genoemd heeft, als ze niets gezegd had, hadden de meeste normale lui echt geen idee gehad.
Neuh, ze heeft echt wel heel veel volgers. Dat het ons hier op Fok niets kan schelen, oké. Maar hele volksstammen herkennen haar wel meteen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.
Met kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
Ik denk er soms wel eens over na maar ik heb gewoon geen idee waar te beginnen
Nou ja last waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de post in kwestie net even opgezocht, hij staat echt niet bij d'r huis in de buurt, ze wordt niet getagd, staat alleen maar "influencer".quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.
Maar dat iemand dit zo op internet flikkert is niet helemaal de bedoeling. Zelfs als je 'beroemd' bent hebt je recht op een beetje privacy. Vooral omdat zij al lastiggevallen wordt voor haar huis. Eens kijken of de agent het ook leuk vindt als ze zijn adres met haar miljoen volgers deelt. Hij wil toch ook zo graag influencertje spelen?
Die agent heeft alleen gepost dat ook influencertjes boetes krijgen, geen namen erbijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.
Maar dat iemand dit zo op internet flikkert is niet helemaal de bedoeling. Zelfs als je 'beroemd' bent hebt je recht op een beetje privacy. Vooral omdat zij al lastiggevallen wordt voor haar huis. Eens kijken of de agent het ook leuk vindt als ze zijn adres met haar miljoen volgers deelt. Hij wil toch ook zo graag influencertje spelen?
Er zijn vast meer influencers.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die agent heeft alleen gepost dat ook influencertjes boetes krijgen, geen namen erbij
Maar dat hoeft ook niet bij haar, blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de post in kwestie net even opgezocht, hij staat echt niet bij d'r huis in de buurt, ze wordt niet getagd, staat alleen maar "influencer".
elke is er één teveel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn vast meer influencers.
Hij deelt geen naam of adres. Hij zegt alleen dat een influencer is beboet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ze is superspeciaal natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:De aanhouding gebeurde in haar woonplaats Alkmaar, vertelt de grootste influencer van Nederland in video’s op Snapchat.
Sowieso die term alleen alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft echt wel heel veel volgers. Dat het ons hier op Fok niets kan schelen, oké. Maar hele volksstammen herkennen haar wel meteen.
Het DPG-syndroomquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld heeft er last van dat zij dat syndroom heeft. Want nou moet er weer een stukje in een gootkrant komen over een meninkje van een "topinfluencer" over een InstagrampostAandachthoererij keer drie.
het klinkt nu meer alsof ze een video aan het opnemen waren achter het stuurquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, precies. Had ook over een influencer met 1000 kijkers kunnen gaan.
Ik had havermout met blauwe bessen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had als ontbijt/lunch gegrilde kip salade met bacon en olijfjes
flikker toch op met die snol johquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ze is superspeciaal natuurlijk
[..]
rode vruchten, skyr, chocolade granola, lepeltje pitten en zadenquote:
Ze bevestigt zelf dat het over haar ging he. Alkmaar is niet gigantisch, maar ook weer niet zķ klein dat ze de enige is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet bij haar, blijkbaar.
Ik zou het echt niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?
[ afbeelding ]
Ja, dat sowieso. Ik mis ook niks aan TikTok of insta.quote:
Ja, die influencer was dat vast wel aan het doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het klinkt nu meer alsof ze een video aan het opnemen waren achter het stuur
Ja, maar daar zijn wij hier te oud voor. Ik heb geen idee wie ze is verder, alleen dat ze volgens mij een keer was nat gespoten bij de voordeur, maar ik kan me voorstellen (en hier gaat het heel erg mis volgens mij bij veel mensen) dat er andere mensen zijn (kijk, die zijn er) die haar wel volgen. Dat er een generatie na ons is *gasp* die wel helemaal in de influencerwereld zit en wel meteen weten over wie ze het hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?
[ afbeelding ]
Jammer van de 'hun'. Maar ik leg verder geen link met een specifiek persoon door die Emiel zijn plaatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die termen zoals momfluencer en wat niet alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik mis ook niks aan TikTok of insta.
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat gebash op influencersEr zijn er ook een stel waarbij ik met de ogen rol, maar toch.
Wij zijn ook niet de doelgroep.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencer
Dat dus. Al die random mensen op internet kunnen me niet zoveel boeien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencer
Ja, is het ookquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zou ik denken wie de fuck is die voetballer, terwijl jullie hem waarschijnlijk allemaal kennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou heb ik ook niks met “influencende agenten”
Dit is van het nivo: ook topvoetballers krijgen boetes
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn wij hier te oud voor. Ik heb geen idee wie ze is verder, alleen dat ze volgens mij een keer was nat gespoten bij de voordeur, maar ik kan me voorstellen (en hier gaat het heel erg mis volgens mij bij veel mensen) dat er andere mensen zijn (kijk, die zijn er) die haar wel volgen. Dat er een generatie na ons is *gasp* die wel helemaal in de influencerwereld zit en wel meteen weten over wie ze het hebben.
Anders was het niet meteen opgepikt door zo'n juicekanaal.
*Kruipt weer onder steen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die termen zoals momfluencer en wat niet al
Foto’s in bikini en wat goed uitgezochte relaties helpen haar wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet de doelgroep.
Maar ze heeft ruim een miljoen volgers, in zo'n klein landje als Nederland zijn dat er echt veel.
Ik vind het wel geinig of ik kan plaatsen waar 'ie aan het rondkarren is, maar da's omdat Alkyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij gaat het gewoon zo dat zo'n juicekanaal even bij de grootste influencer gaat vragen of zij het toevallig was. Dat zij dan zo dom is het direct te bevestigen, is haar eigen probleem. Die agent heeft het echt vaag genoeg gehouden.
Neuh die juicelui weten echt wel dat zij daar woont, en dat die agent haar herkende, dus dan moet het wel een grote zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij gaat het gewoon zo dat zo'n juicekanaal even bij de grootste influencer gaat vragen of zij het toevallig was. Dat zij dan zo dom is het direct te bevestigen, is haar eigen probleem. Die agent heeft het echt vaag genoeg gehouden.
Lekker boeiend, dat kind loopt binnen, laat haar toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto’s in bikini en wat goed uitgezochte relaties helpen haar wel.
Ja, ik vind het ook een beetje kansloos overkomen verder. Beetje tof doen als politieagent.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap het gebash op wildvreemden niet zo. Dat ze een snol wordt genoemd, dan denk ik wtf.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat een hoop gedrag richting "bekende" personen veel te ver? Ja. Ontslaat dat diezelfde personen van hun eigen verantwoordelijkheden richting privacy? Nee.
Ach ja, dat wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Achter een balletje aan rennen en hem dan weg schoppen, jeej.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel.
Topvoetballers kunnen nog iets.
Hmm, zucht, daar heb je vast gelijk in.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraat
Mwah, ik vind het nog wel ok. Zit ook een stukje educatie bij, waarom bepaald gedrag eruit gepikt wordt als risicovol bijvoorbeeld. Of laatst, toen het na lang droog ineens enorm geregend had, hoe glad zo'n soppend wegdek kan zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje kansloos overkomen verder. Beetje tof doen als politieagent.
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel.
Topvoetballers kunnen nog iets.
Mensen van buiten Foqueville die zich druk maken om wat er in Foqueville gebeurt, zijn wel uiterst lachwekkend natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zucht, daar heb je vast gelijk in.
Dit 100%.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraat
jajaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.
Nee, je privacy is blijkbaar niets meer waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.
Dat sowieso niet nee. Alsof mij het verder wat aan zou gaan wat iemand uitvoert zolang ze er een ander geen kwaad mee doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het gebash op wildvreemden niet zo. Dat ze een snol wordt genoemd, dan denk ik wtf.
Als die agent altijd in die regio bezig is, kan het ook een lokaal bekende influencer met 1000 volgers zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh die juicelui weten echt wel dat zij daar woont, en dat die agent haar herkende, dus dan moet het wel een grote zijn.
Nee ik heb geen geile kop en dikke tieten. En ik ben 30 jaar te oudquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Als het zo makkelijk is, waren we allemaal wel gaan influencen.
Typetyfus op de telefoon
Incluencen ftw.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Als het zo makkelijk is, waren we allemaal wel gaan influencen.
Typetyfus op de telefoon
Ja maar dan had zijn bericht minder impact gemaakt en was er ook niet over hem gesproken zoals wij nu doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die agent altijd in die regio bezig is, kan het ook een lokaal bekende influencer met 1000 volgers zijn.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je privacy is blijkbaar niets meer waard.
Ja smoesjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geile kop en dikke tieten. En ik ben 30 jaar te oud
*als influencer in het algemeen. Dit omvat ook het gezeik wat ze thuis krijgt bij het uitlaten van de hond.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Die agent heeft niets van haar identiteit prijs gegeven. Dat heeft ze 100% zelf gedaan.
Sinds social media bestaat niet nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je privacy is blijkbaar niets meer waard.
Die WW1 veteraan die recent overleden is, had ook een goedlopend account. Da's niet vanwege z'n looks geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarom werd ze ook direct gebeld, het is gewoon 1+1.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Die agent heeft niets van haar identiteit prijs gegeven. Dat heeft ze 100% zelf gedaan.
Hmm, ja, oké, dat soort dingen zijn dan wel weer goed. Vroeger was Blik op de Weg ook wel goed soms. Al die programma's erna waren veel te belerend.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nog wel ok. Zit ook een stukje educatie bij, waarom bepaald gedrag eruit gepikt wordt als risicovol bijvoorbeeld. Of laatst, toen het na lang droog ineens enorm geregend had, hoe glad zo'n soppend wegdek kan zijn.
Niet dat ik 'm volg verder, maar ik krijg 'm af en toe langs in m'n algoritme.
De juicekanalen hebben nog geen interesse in ons helaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen van buiten Foqueville die zich druk maken om wat er in Foqueville gebeurt, zijn wel uiterst lachwekkend natuurlijk
Ja, hij rijdt altijd in 072/regio Alkmaar en we hebben hier zeker wel lokaal bekende lui.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die agent altijd in die regio bezig is, kan het ook een lokaal bekende influencer met 1000 volgers zijn.
Dat kan beter gewoon zo blijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
De juicekanalen hebben nog geen interesse in ons helaas.
Door wie werd ze gebeld? Een mede social media juicekanaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom werd ze ook direct gebeld, het is gewoon 1+1.
Huh? Het bericht kreeg pas impact nadat Jade Anna er zelf over begon.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan had zijn bericht minder impact gemaakt en was er ook niet over hem gesproken zoals wij nu doen.
Jij kan gewoon de Flesfluencer worden en je travelsnacks flink promoten, af en toe afgewisseld met een avontuur met gevonden muntjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om waarschijnlijk die juicekanalen voor te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh? Het bericht kreeg pas impact nadat Jade Anna er zelf over begon.
Mogen we hem dan ook een snol noemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan gewoon de Flesfluencer worden en je travelsnacks flink promoten, af en toe afgewisseld met een avontuur met gevonden muntjes
Zou wel even wachten tot 'ie uit functie is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we hem dan ook een snol noemen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om waarschijnlijk die juicekanalen voor te zijn
Tja je hebt nu 3 influencers die in het nieuws komen die allemaal meer volgers zullen krijgen, misschien spannen ze wel samenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Door wie werd ze gebeld? Een mede social media juicekanaal.
Die vraagt, ben jij het?
Dan kan je best nee zeggen he, je staat niet in de rechtbank.
Ze doet dit nu helemaal zelf. Voor extra volgers/cloud
en dan ben jij voor haar beledigt.
Precies!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja je hebt nu 3 influencers die in het nieuws komen die allemaal meer volgers zullen krijgen, misschien spannen ze wel samen
Denk dat Fles het niet erg vindt als jij hem zo noemtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we hem dan ook een snol noemen?
Het is een win-win-win-win-situatie voor de influencers en het AD. Ook een win voor FOK! En wij zijn de dupe.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja je hebt nu 3 influencers die in het nieuws komen die allemaal meer volgers zullen krijgen, misschien spannen ze wel samen
Hehe.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja booking, ik weet dat ik zaterdagavond heel even gekeken heb voor een hotelletje in Utrecht voor als ik de laatste trein niet zou halen. Inmiddels ben ik al thuis ja. En ik heb nu vier mailtjes van jullie met geweldige deals in Utrecht en discounts en gratis ontbijt en upgrades en huurauto's en cheap flights en nu is het wel genoeg. Jullie kunnen ermee stoppen: ik ben weer thuis. Bedankt
Van 2 van de 3 had ik nog nooit gehoord. En Jade Anna ken ik alleen qua naam uit VBL.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel haat in me voor zulke mensen
Tenzij antivaxxer.
quote:Ging goed had het gauw in huis per post alleen ik was niet tuis en de postbode had het voor de deur gelegd daar was ik niet blij mee iedereen kon het mee nemen.
Terechte haatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggen
[..]
Ik krijg nu al rode vlekken in m'n nek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggen
[..]
Ik haat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel haat in me voor zulke mensen
Tenzij antivaxxer.
Rock enz.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor playlist?
Ik heb een chansons playlist opgezet.
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn een paar caafs berig en ik word knettergek.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.
Toch wel een prima stijgingspercentage, dat ga je in Nederland moeilijk vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer op de incline. 7 is dus 7 procent
Ik kan me herinneren dat je laatst zei dat ik die met ananas niet hoef te kopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Had ik die ananas al geprobeerd laatst? Ja toch? Of was dat banaan? Ik had ook tompouce een tijdje terug. Ik weet het allemaal niet meer.
"Chocofluencer kwaad nadat cacaoprijs door het dak gaat."quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.
Ik heb even gekeken en heb idd het blikje van de ananas nog liggenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je laatst zei dat ik die met ananas niet hoef te kopen.
Ik ben benieuwd naar de testresultaten.quote:
Ze spelen met m'n privéquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
"Caafluencer boos dat bericht over berige cavia's verspreid wordt door juicekanalen."
Ja hebben we hier wel veel maar dat loop ik natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een prima stijgingspercentage, dat ga je in Nederland moeilijk vinden
Alles voor een story.quote:
ik zat aan het begin van die grafiek toen ik wat moest kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rder-dan-jaar-eerder
Zo te zien zat ik tijdens het kopen net in het dipje.Prijs mezelf gelukkig.
Hoop voor enkelen hier dat er nog een dip komt.
oh, ik moest kijken hoeveel er nog bij moestquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon even in je wandelflow komen, daarna gaat het gewoon automatischquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hebben we hier wel veel maar dat loop ik natuurlijk nooit.
Eerste 30 minuten is het zwaarst vind ik
Dat is met zoveel dingen het gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon even in je wandelflow komen, daarna gaat het gewoon automatisch
Het leven bijvoorbeeld.quote:
Same here. Binnen die tijd had ik voor het eerst een tet in mijn mond en werd er helemaal rustig van. Dat principe werkt nog altijd om in een flow te blijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja had ik ook wel 30 minuten voor nodig
Bij ons nieuwe huis hebben we 7k overbodenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat aan het begin van die grafiek toen ik wat moest kopen
[..]
oh, ik moest kijken hoeveel er nog bij moest![]()
7 maar? ik 25kquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij ons nieuwe huis hebben we 7k overboden
Pfff. Zijn toch geen bedragen meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
7 maar? ik 25ken dat was normaal dus tja...
kloptquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Zijn toch geen bedragen meer
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
uiteindelijk ben ik wel blij dat ik heb kunnen overbieden met wat hulp want heb nu wel een veel lagere maandlast tov huren
De teringquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
was zelfs zo erg dat een makelaar maar eerst een bod van je wilde voordat je maar mocht bezichtigen, was dat te laag, was het direct al bye bye
Dat wel, ik betaalde de helft aan hypotheek wat de buren moesten betalen aan huurquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
uiteindelijk ben ik wel blij dat ik heb kunnen overbieden met wat hulp want heb nu wel een veel lagere maandlast tov huren
Dat voelt dan wel lekker, ergens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ongeveer 12k overboden
Maar alsnog zat ik daarmee ruim onder de marktprijzdn
Essiequote:
Hier ook 20, maar dan hebben we al zoveel afgelost dat het niet zoveel meer uitmaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij staat 10 jaar vast dacht ik, 20 was duurder
Mijn huis had een bepaalde prijs, die heb ik betaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd arm geboren en ik ga arm ook weer de wereld verlaten.
ik ben ook arm hoor, bedoel leuk dat stenen geld waard zijn maar daar koop ik mn brood niet vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd arm geboren en ik ga arm ook weer de wereld verlaten.
20 jaar vast was idd iets duurder. Maar ik denk niet dat ie snel weer eronder komt. Dus daarom ging ik voor de iets langere termijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij staat 10 jaar vast dacht ik, 20 was duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is nog steeds nier raar om 50k te overbieden, van wat ik hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
20 jaar vast was idd iets duurder. Maar ik denk niet dat ie snel weer eronder komt. Dus daarom ging ik voor de iets langere termijn10 was qua rente goedkoper dan 20 of 30 jaar volgens mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit nu op 1,2 en 0.9 dacht ik zo uit mn hoofd
oh, dacht dat de huisprijzen gewoon flink gestegen waren inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is nog steeds nier raar om 50k te overbieden, van wat ik hoor.
Ja, maar ik heb toen ingeschat dat in 2031 de kans vele malen groter is op een hogere rente dan 1,2%. Dus idd, de 20 jaar vast was iets hoger dan de 10 jaar vast. Maar uiteindelijk ben ik goedkoper uit, gok ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
10 was qua rente goedkoper dan 20 of 30 jaar volgens mij..
zit nu op 1,2 en 0.9 dacht ik zo uit mn hoofd
Ook. Én flink gestegen en daar bovenop nog overbieden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht dat de huisprijzen gewoon flink gestegen waren inmiddels
Heb ook afgesloten op het absolute dieptepunt van de rentesquote:
Echt he, veel te weinig informatiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en met wat erbij?
Nee doelde op de op loopband :pquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en met wat erbij?
How lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
How lang heb je gelopen?
een hourquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
How lang heb je gelopen?
Ik type te veel in het Engels, waardoor de autocorrect de taken wel eens door elkaar haalt.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
Ja dat is ook wel erg verleidelijk maar ik heb ook wel zin om vannacht/morgenochtend heerlijk te slapen dus ik blijf wel wakker.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel eens dat ik zo de hele tijd moet gapen en dan naar mijn bed loop
Nee, wel dat het lijkt alsof ik huil.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
nee, dat niet.. wel dat als ik intensief zit te gamen ongeveer half in slaap vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Gekookte eijtes denk ikquote:
-is ineens weer wakker-quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
de details moeten we nog even uitwerkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
Ik stem voorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de details moeten we nog even uitwerken
Je zegt nu toch wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
Gooed bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga dit proberen om de dag te doen. vandaag was de 3e keer
Je mag best een woordje doen tijdens het afleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
Als je fietst nog niet gefixt is, ga je dan daarover piekeren tijdens als je weg bent?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:45 schreef mschol het volgende:
verder moet ik beslissen wat ik doe met weggaan.. ik kan vandaag nog pleite gaan, anders donderdag.. maar dan is mn fiets wel gefixt
quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag best een woordje doen tijdens het afleveren.
Geen verstopt slangetje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
vannochtend mn eigen APK gehad, die viel niet tegen..
Ook overleg gehad met fietsenmaker over nieuwe fiets maar die had nog niks gehoord wat betreft levertijd, mn huidige fiets dacht hij wel te kunnen fixen; kan ik evt morgenochtend inleveren dan issie in de middag klaar zodat ik voorlopig weer even vooruit kan
nee dat niet, maar dan kan hij pas over 3 weken weerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je fietst nog niet gefixt is, ga je dan daarover piekeren tijdens als je weg bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet, maar dan kan hij pas over 3 weken weer
en het is wel fijn als hij weer normaal schakelt
[..]
Je hebt ooit verteld over je drainagesysteem, maar daar ging deze check dus niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffff even naar de markt gelopen voor kibbeling en nou zweten als een otterquote:
aha, nee.. dat is echt een "als je echt last hebt, ga je maar naar de spoedeisende hulp" situatiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ooit verteld over je drainagesysteem, maar daar ging deze check dus niet over
Enfin, kleine 30 topics later is het zo ver. We zijn er aan begonnenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik meld me wel als ik er aan ga beginnen en dan gaan we wel zien of ik er een jaar mee doe. Waarschijnlijk wel want op vakantie neem ik ze niet mee.
Heb je een spreadsheet voor hoe laat je moet nemen om aan de 5,9 dragees te komen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, kleine 30 topics later is het zo ver. We zijn er aan begonnen
Zo warm is het toch niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pffff even naar de markt gelopen voor kibbeling en nou zweten als een otter
Wellicht is het wel erg benauwd bij Fles?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet?
Valt mee, je had het binnen 6,5 uur door!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Luctor.et.Emergo stoute Dot ook, had het niet eens door
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Logisch, zo midden in de nachtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Ik zag opeens dat er 20 minuten geen topic was. Maar blijkbaar had verder ook nog niemand het gemist.
Foei!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Stout ook echt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
En wat is nu de planning?quote:
Ja ik lag nog te slapen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Ik zag opeens dat er 20 minuten geen topic was. Maar blijkbaar had verder ook nog niemand het gemist.
Goed hequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt mee, je had het binnen 6,5 uur door!
Het was nog vroegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
quote:
Was er om 3.30 uitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |