SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Echt hequote:
Maar wel zonnig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
16 graden is niet echt zomerkleding weer.
Stuur even hier heen, aubquote:
ruiken vast wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ik zo kan zien dat er brand geweest is.
Nee dat niet maar er is wel een gedeelte wat in puin ligt met afzetlint. Zo te zien kunnen er geen koffiebonen worden gebrand. Dat het daar was ontstaan leek me al logisch.quote:
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rder-dan-jaar-eerder
Zo te zien zat ik tijdens het kopen net in het dipje.Prijs mezelf gelukkig.
Hoop voor enkelen hier dat er nog een dip komt.
Gisteren werd ik erop gewezen dat je dat uitspreekt als pér-go-la en niet als per-gó-la.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus er moet een pergola gebouwd worden
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingen
Dat konden wij ook deze keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Vraag me af hoe het gaat als mijn dochter straks een huis moet hebben.
hindsight is a bitchquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit niks anders op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen
Los van dat soort opportunistische zaken. Te lang geworsteld met dingen die 100% mijn eigen domme schuld zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
ik had bitcoin moeten kopen, nooit moeten gaan roken, een andere studie kiezen. Ach zo veelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Een bank die voor je werktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanaf
We zitten hier toch niet in ONZ!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
Ja waren rare tijden toenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
In zekere zin.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.
Willen we allemaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zekere zin.
Maar zou toch wel graag met pensioen mogen voor mijn dood.
Ik blijk gewoon soort van stuk. Dus waren m'n keuzes m'n eigen acties (of gebrek aan), ja. Is het écht eerlijk om daar zo hard (tegen mezelf) over te zijn? Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Kleine kans maar het kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.
Mwah, goeie bom erop.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans maar het kan.
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
Bitbom?quote:
Zeggen ze in Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.
Die heeft last van main character syndrome.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moest hier wel een beetje om lachen:
https://www.ad.nl/show/po(...)at-dit-mag~ac2837fa/
Gewoon zorgen dat het niet op de kaarten staat. Dan kan niemand het meer vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]Twente wordt vast vergeten door de pleuris.
Emielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft last van main character syndrome.
Wat voor playlist?quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed opgetredenquote:
Yup, en dan huilie huilie doen als het een keer fout gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.
Verder ze wil zelf 'beroemd zijn', dan is dit een consequentie ervan.
Ja, nee, jij zit in een andere film.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.
Misschien wil ze stoer doen met haar foonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Tja, als je nooit zelf uit je doppen kijkt en altijd bezig bent met jezelf, weet je misschien niet eens hoe je zonder navigatie naar de supermarkt rijdt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg net vanuit het niks vanuit mixcloud deze in de mail aangeraden, Chicago genotquote:
Ik moest er eigenlijk meer een beetje om huilenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Slapcinnamonstickquote:
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.
Verder ze wil zelf 'beroemd zijn', dan is dit een consequentie ervan.
'hun'quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haha, precies. Had ook over een influencer met 1000 kijkers kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook niet dat Emiel de agent d'r met naam genoemd heeft, als ze niets gezegd had, hadden de meeste normale lui echt geen idee gehad.
Nee, maar ze moet wel even vertellen dat dit haar overkomen is en ze steun nodig heeft van al haar volgers om dit weer te boven te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook niet dat Emiel de agent d'r met naam genoemd heeft, als ze niets gezegd had, hadden de meeste normale lui echt geen idee gehad.
Neuh, ze heeft echt wel heel veel volgers. Dat het ons hier op Fok niets kan schelen, oké. Maar hele volksstammen herkennen haar wel meteen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.
Met kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
Ik denk er soms wel eens over na maar ik heb gewoon geen idee waar te beginnen
Nou ja last waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de post in kwestie net even opgezocht, hij staat echt niet bij d'r huis in de buurt, ze wordt niet getagd, staat alleen maar "influencer".quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.
Maar dat iemand dit zo op internet flikkert is niet helemaal de bedoeling. Zelfs als je 'beroemd' bent hebt je recht op een beetje privacy. Vooral omdat zij al lastiggevallen wordt voor haar huis. Eens kijken of de agent het ook leuk vindt als ze zijn adres met haar miljoen volgers deelt. Hij wil toch ook zo graag influencertje spelen?
Die agent heeft alleen gepost dat ook influencertjes boetes krijgen, geen namen erbijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat ze fout zat met die telefoon is nog tot daar aan toe en daar lijkt ze ook niet moeilijk over te doen.
Maar dat iemand dit zo op internet flikkert is niet helemaal de bedoeling. Zelfs als je 'beroemd' bent hebt je recht op een beetje privacy. Vooral omdat zij al lastiggevallen wordt voor haar huis. Eens kijken of de agent het ook leuk vindt als ze zijn adres met haar miljoen volgers deelt. Hij wil toch ook zo graag influencertje spelen?
Er zijn vast meer influencers.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die agent heeft alleen gepost dat ook influencertjes boetes krijgen, geen namen erbij
Maar dat hoeft ook niet bij haar, blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de post in kwestie net even opgezocht, hij staat echt niet bij d'r huis in de buurt, ze wordt niet getagd, staat alleen maar "influencer".
elke is er één teveel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn vast meer influencers.
Hij deelt geen naam of adres. Hij zegt alleen dat een influencer is beboet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ze is superspeciaal natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:De aanhouding gebeurde in haar woonplaats Alkmaar, vertelt de grootste influencer van Nederland in video’s op Snapchat.
Sowieso die term alleen alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft echt wel heel veel volgers. Dat het ons hier op Fok niets kan schelen, oké. Maar hele volksstammen herkennen haar wel meteen.
Het DPG-syndroomquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld heeft er last van dat zij dat syndroom heeft. Want nou moet er weer een stukje in een gootkrant komen over een meninkje van een "topinfluencer" over een InstagrampostAandachthoererij keer drie.
het klinkt nu meer alsof ze een video aan het opnemen waren achter het stuurquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, precies. Had ook over een influencer met 1000 kijkers kunnen gaan.
Ik had havermout met blauwe bessen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had als ontbijt/lunch gegrilde kip salade met bacon en olijfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |