SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Echt hequote:
Maar wel zonnig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
16 graden is niet echt zomerkleding weer.
Stuur even hier heen, aubquote:
ruiken vast wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ik zo kan zien dat er brand geweest is.
Nee dat niet maar er is wel een gedeelte wat in puin ligt met afzetlint. Zo te zien kunnen er geen koffiebonen worden gebrand. Dat het daar was ontstaan leek me al logisch.quote:
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rder-dan-jaar-eerder
Zo te zien zat ik tijdens het kopen net in het dipje.Prijs mezelf gelukkig.
Hoop voor enkelen hier dat er nog een dip komt.
Gisteren werd ik erop gewezen dat je dat uitspreekt als pér-go-la en niet als per-gķ-la.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus er moet een pergola gebouwd worden
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingen
Dat konden wij ook deze keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon ik nog een tweede keer uitgebreid gaan kijken.
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Vraag me af hoe het gaat als mijn dochter straks een huis moet hebben.
hindsight is a bitchquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit niks anders op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen
Los van dat soort opportunistische zaken. Te lang geworsteld met dingen die 100% mijn eigen domme schuld zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
ik had bitcoin moeten kopen, nooit moeten gaan roken, een andere studie kiezen. Ach zo veelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om met de kennis en wijsheid die je nu in pacht hebt naar je vroegere ik terug te kijken dat je dingen beter had kunnen doen, dat zal altijd zo blijven, niet teveel regrets hebben.
Ik had in 2010 bitcoins moeten kopen
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Een bank die voor je werktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een huis waarbij je niet kon afdingen, toen heeft de bank het opnieuw laten taxeren en kon er toch nog wat vanaf
We zitten hier toch niet in ONZ!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
Ja waren rare tijden toenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bank die voor je werkt
In zekere zin.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw en dochter. Rijker dan dat kun je niet worden.
Willen we allemaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zekere zin.
Maar zou toch wel graag met pensioen mogen voor mijn dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |