een hourquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
How lang heb je gelopen?
Ik type te veel in het Engels, waardoor de autocorrect de taken wel eens door elkaar haalt.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
Ja dat is ook wel erg verleidelijk maar ik heb ook wel zin om vannacht/morgenochtend heerlijk te slapen dus ik blijf wel wakker.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel eens dat ik zo de hele tijd moet gapen en dan naar mijn bed loop
Nee, wel dat het lijkt alsof ik huil.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
nee, dat niet.. wel dat als ik intensief zit te gamen ongeveer half in slaap vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Gekookte eijtes denk ikquote:
-is ineens weer wakker-quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
de details moeten we nog even uitwerkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
Ik stem voorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de details moeten we nog even uitwerken
Je zegt nu toch wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
Gooed bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga dit proberen om de dag te doen. vandaag was de 3e keer
Je mag best een woordje doen tijdens het afleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |