SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
301 postsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar vertel, wat hebben jullie uitgevreten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:29 schreef FreshFruit het volgende: [..] Ik ben ooit met mijn vader een club uitgegooid.Wat hebben we toen gelachen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een hoop, denk ikWell, life can be a riot
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Pffooeee, nou echt wel. Meteen uitbrengen in boekvorm.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die is nu een verhaal aan het typen, jongen!Well, life can be a riot
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar vertel, wat hebben jullie uitgevreten?
Toen we binnen waren kwamen er dames. Die bij mij weigerde Nederlands te praten en taaide snel af. Toen vroeg mijn heit wat een Piccolo was. Dus ik ik antwoord : Dat is een glaasje ranja voor heel veel geld. Dat vond de eigemaar niet heel erg leuk. Toen ik tegen mijn vriend zei dat het ne 4 piccolo`s wel een keertje tijd werd mochten we vertrekken.
Ik heb nog een after verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Super namekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geloof je me niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah van die smerige praktijken. Nee, dat mag niet benoemd worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.
Toen we binnen waren kwamen er dames. Die bij mij weigerde Nederlands te praten en taaide snel af. Toen vroeg mijn heit wat een Piccolo was. Dus ik ik antwoord : Dat is een glaasje ranja voor heel veel geld. Dat vond de eigemaar niet heel erg leuk. Toen ik tegen mijn vriend zei dat het ne 4 piccolo`s wel een keertje tijd werd mochten we vertrekken.
Ik heb nog een after verhaal.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben benieuwd na het after verhaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.
Ik heb nog een after verhaal.
Well, life can be a riot
Toen hebben ze gaten geboord in de knieschijf van een van de portiers.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Linker of rechterportier? Voor of achter?!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen hebben ze gaten geboord in de knieschijf van een van de portiers.Well, life can be a riot
Dat was mooi, heit en ik gingen uit die club en naar een shoarmatent.quote:
broodje eten.
Kwamen die andere 2 gozers helemaal boos binnen van we gaan nu weg. Ik zeg tegen heit ; laat maar gaan.
Er ging namelijk nog een trein. Dat vond hij helemaal geweldig. De volgende dag stond er eentje op dat we even een gesprek moesten hebben. Einde verhaal dat we de taxikosten betaald kregen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed eindeTaxikosten betaald
Well, life can be a riot
Hij stond er op dat we dat kregen. Ik kon mijn vader niet aankijken zonder te lachen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pole one?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je ziet ook niemand geld gooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen was jij 5?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bedoelt Against All Odds.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984
Hij had ook een liedje met een neger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van Earth, Wind & Fire.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had ook een liedje met een neger.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Minquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Easy lover
Well, life can be a riot
Was dat echt een neger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Captain jackThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was wel een donkere man jaquote:Well, life can be a riot
Die ekte is deaad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja al een hele poos.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten Mikey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu zit ik hier met jou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op een stoel die kraakt, met een slap bakje brou(w),
Je praat al drie kwartier over je kat,
Die blijkbaar zingt. In haar slaap. Op de mat.
En nu zit ik hier met jou,
Je knoeide net koffie op mijn nieuwe blauw,
Ik glimlach beleefd, maar vanbinnen een traan,
Want m’n broek rookt nu als vers gebrande graan.
Je vertelde net trots over je “visioen”,
Dat je later rijk wordt… met een luchtballon.
Met een blik die zegt: “waar is de nooduitgang nou?”
Maar ach, je lacht en ik lach toch mee,
Want eerlijk is eerlijk — je bent best oké.
Dus ik blijf nog even, gewoon voor de show...
En voor je kat, want die zingt beter dan jou.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Luister je nog steeds de liedjes van Marco?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
Op een stoel die kraakt, met een slap bakje brou(w),
Je praat al drie kwartier over je kat,
Die blijkbaar zingt. In haar slaap. Op de mat.
Je knoeide net koffie op mijn nieuwe blauw,
Ik glimlach beleefd, maar vanbinnen een traan,
Want m’n broek rookt nu als vers gebrande graan.
Je vertelde net trots over je “visioen”,
Dat je later rijk wordt… met een luchtballon.
Met een blik die zegt: “waar is de nooduitgang nou?”
Maar ach, je lacht en ik lach toch mee,
Want eerlijk is eerlijk — je bent best oké.
Dus ik blijf nog even, gewoon voor de show...
En voor je kat, want die zingt beter dan jou.
Rij je nog steeds in die oude Volvo?
Ik mis je“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luister je nog steeds de liedjes van Marco?
Rij je nog steeds in die oude Volvo?
Ik mis je
Het Tenenkaasimperium.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga maar weer slipe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, en ik heb ook geen hoog stemmetje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een heftige space gehad.ken beuren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo maar even eten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ketsjing.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Killemquote:
Dinsdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom vangt hij haar niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wilde graag slapen, maar ik ging om 4 uur liggen, en ben nu gewoon nog wakker en alles in mijn lijf denkt, naahhhhh blijf nog maar ff wakker.Well, life can be a riot
Dan moet je je lijf eens goed toespreken
Hey Mario
Helpt vaak wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey GOABen je verdwaald
SLof slof de topics doorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer GOA in tha house.quote:
Ook goedquote:
Richting naar het ochtendgloren,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dolend in de nacht,
Rum die verzacht.
waar we vogels en kikkers horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoekend op het net,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dolend in de nacht,
Rum die verzacht.
mist hij zijn bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Druppende Ochtenddauw,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Richting naar het ochtendgloren,
waar we vogels en kikkers horen.
Een deerne in het nauw.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dichter GOA
Genoeg is soms,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoekend op het net,
mist hij zijn bed.
komend ons tot,
De voluptueuze lippen,
van Dot.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze stond daar bij de beek,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Druppende Ochtenddauw,
Een deerne in het nauw.
rillend en een beetje bleek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Genoeg is soms,
komend ons tot,
De voluptueuze lippen,
van Dot.
Ogen, ogen als zonnebloemen,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stond daar bij de beek,
rillend en een beetje bleek.
Schitterde
Om de angst te verbloemen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ondertussen licht aan het worden buiten.
Nog ff verder met B&B vol liefde dan.
Het is weer zo'n nacht. Slapen rond 6, wakker rond 2
Well, life can be a riot
Ach deerne deerne ,laat mij u drogen en verwarmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ogen, ogen als zonnebloemen,
Schitterde
Om de angst te verbloemen.
En u troosten in mijn brede armen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna! Wacht ik help je!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Kan jij ook gedichten schrijven Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke aflevering ben je?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:11 schreef Grotetijd het volgende:
Het is weer zo'n nacht. Slapen rond 6, wakker rond 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Falco.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3quote:Moet nog ff inkomen.
Well, life can be a riot
Verwilderde ogen,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach deerne deerne ,laat mij u drogen en verwarmen.
En u troosten in mijn brede armen.
Poten waar ze niet mogen,
Met draaiende heupen,
Vluchtte ze naar de keuken.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heb je al een favo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan heb je nog even te gaan ik zit nu afl 10 te kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles al gezien nu Love Islanf UK aan het bingen tegen beter weten inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:11 schreef Grotetijd het volgende:
Het is weer zo'n nacht. Slapen rond 6, wakker rond 2Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik hoorde nog even haar zachte stemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verwilderde ogen,
Poten waar ze niet mogen,
Met draaiende heupen,
Vluchtte ze naar de keuken.
Al kreunend zeggende: "Daar heb je hem."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeannie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zuviel Röt auf iehr lippen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik nog nooit gekeken Love Islandquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles al gezien nu Love Islanf UK aan het bingen tegen beter weten in
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 22-07-2025 05:27:10 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ich hab dir gesehen,quote:
du bist von mir.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In a cold cold world.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op dinsdag 22 juli 2025 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
moderatorin al 1983quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 22 juli 2025 05:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat meisje?
Geen idee.
zangeres en filmacteer
desiree![]()
En toen dit geschreven werd was de wereld zeker 7 graden warmerquote:
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Klimaatverandering.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toen dit geschreven werd was de wereld zeker 7 graden warmer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Unter zwounddreißig sechzehn achtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
moderatorin al 1983
zangeres en filmacteer
desireeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Unter zwounddreißig sechzehn acht![]()
![]()
We gaan weer richting de donkere dagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Damn.. het word al licht buiten
In de avond ook al weer eerder donker, niets aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:![]()
Ik was vorige week nog bij het van Binsbergen trio![]()
PS, Ik heb één van die namen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij moderierte al 1984 de euro contest met 19
Bekijk deze YouTube-videoIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
ja maar je lied is volksmusik dat passt nieetquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Das Baspaal Iche Selpst Well !quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je lied is volksmusik dat passt nieet
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh UN, kleine weer vroeg wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij dit soort kreten op feestjes is het tijd om te verdwijnenquote:
Lullo? Wat een originele naam.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik was vorige week nog bij het van Binsbergen trio![]()
PS, Ik heb één van die namen
Rutte komt er ook mee weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij dit soort kreten op feestjes is het tijd om te verdwijnen
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morgh DJMO
das een ik ben ff wakker en ga verder slapenquote:
Tussenbeide.quote:
Hoi is Koffiegvd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee Dot
Nee, ben zelf meestal rond deze tijd wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dat is ook mooi op tijdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot
Nee, ben zelf meestal rond deze tijd wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker, die kleine was gister weer rond normale tijd wakker ook dus gister ook gewoon haar ritme gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
OOh, dat jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
das een ik ben ff wakker en ga verder slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
< Geeft stickerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, die kleine was gister weer rond normale tijd wakker ook dus gister ook gewoon haar ritme gehadIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh, dat jaBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, die kleine was gister weer rond normale tijd wakker ook dus gister ook gewoon haar ritme gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, die kleine was gister weer rond normale tijd wakker ook dus gister ook gewoon haar ritme gehad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeker welquote:
schwereloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos![]()
![]()
![]()
![]()
< Kijkt na in ravijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:54 schreef mario390 het volgende:
schwereloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos![]()
Hoe is het met je vrouw?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan moet ik weer deze doen, ons eigen FIK eilandje:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goed, geen aanval gehad, we pakken het gewone leven weer op, ik ga vandaag ook weer werkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wenn ein schieef voriberfert makt a
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
O dat is goed nieuws, fijn voor julliequote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
goed, geen aanval gehad, we pakken het gewone leven weer op, ik ga vandaag ook weer werken
ja, wel blij meequote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws, fijn voor jullie
Ik zit nog elke keer toe maar beestjes te zeggen.Kom maar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we op die tour?
Bekijk deze YouTube-video
Ja!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit nog elke keer toe maar beestjes te zeggen.Kom maar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik ook niet:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee Vino
Nu al aan de wijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat snap ik. Je vrouw ook denk ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Vinoquote:
Goedemorgen Numero Uno.quote:
![]()
![]()
![]()
< Geeft nu echt voor de laatste keer een pot lijm bij de koffiequote:
En Kevin`s.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pff plots allemaal van die goedemorgen Karens“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pfff ik dacht zo rond deze tijd nog verlost te zijn van die bejaarden met sumnomiaquote:
Prima. 2 klontjes en een scheutje melk graag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh GGquote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
pfff ik dacht zo rond deze tijd nog verlost te zijn van die bejaarden met sumnomia
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Beter bejaarde dan de hele tijd die youtubjesquote:
Sorry hoeft nu ook weer niet.quote:
Sta gewoon mooi recht, kin omhoog en presenteer jezelf
Ja maar je geeft nooit superglue, het is van die goedkope Action rommel. Dat blijft nooit zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft nu echt voor de laatste keer een pot lijm bij de koffie
How can I make this topic about me?![]()
Lipjes getuit en borstjes vooruitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sorry hoeft nu ook weer niet.
Sta gewoon mooi recht, kin omhoog en presenteer jezelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sfeerdelen Dotquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter bejaarde dan de hele tijd die youtubjes
ja joh, het leven met een kind is zwaarquote:
Hee gg
Oh?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Begin je daar nu weer over?quote:
Mensen die dingen moeten bijhouden in schriftjesquote:
Oh wacht.![]()
Ze zitten hier tegenwoordig bijna allemaal op een Datingapp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja waar blijft mijn koffie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die dingen moeten bijhouden in schriftjes
Oh wacht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zitten hier tegenwoordig bijna allemaal op een Datingapp.
Die oudjes zijn niet zo snel
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor VTquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een heerlijk kopje koffie in voor VT
[ afbeelding ]
Jyske een oormerk?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zegt diegene in de luiers... nog niet eens een oormerk !
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zegt diegene in de luiers... nog niet eens een oormerk !
4 maanden is een beetje vroeg voor gaatjesquote:
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dat vroeger wel gedaan bij koeien en schapen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
4 maanden is een beetje vroeg voor gaatjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Euhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps geen goed start van de ochtend dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas proest en verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je er over na denkt... zijn 9 van de tien liefdesliedjes gewoon stalkers!
En 1 van de 10 liefdesliedjes zijn gewoon knappe mannen dus is het romantischquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je er over na denkt... zijn 9 van de tien liefdesliedjes gewoon stalkers!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
< Laat je achter met bloed, zweet èn het had zo mooi kunnen zijn... een traan.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 1 van de 10 liefdesliedjes zijn gewoon knappe mannen dus is het romantisch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier is enkel snoeihard en woeste date verhalen OT
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik was gister heel boos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En verdrietig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had ooit...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
Haai!
Sop!
Whuuut?
Swinggg
Doei!
Zoiets?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ben het al kwijt. Er was een Space op X met de titel Abortus is moord. En ze noemden het een debat. Later in een andere space kwamen er een paar op terug. Gelukkig, maar ik brak toen wel even.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik dit nu morgen lees, was je dan nog boos>?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dialoog is de winnaar !quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben het al kwijt. Er was een Space op X met de titel Abortus is moord. En ze noemden het een debat. Later in een andere space kwamen er een paar op terug. Gelukkig, maar ik brak toen wel even.
Ben niet over de pis hoor, daar moet heel wat voor gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dotteke weer over de pis.Teveel YT's
Ik heb nooit een kind willen vermoorden.Sterker nog: Heb het mezelf nooit vergeven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fruitie, its ok! Niet nu, niet voor jouw, niet voor onsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nooit een kind willen vermoorden.Sterker nog: Heb het mezelf nooit vergeven.
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de eerste was geen dialoog mogelijk. Die ene gozer is van Omroep ON.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fruitie, its ok! Niet nu, niet voor jouw, niet voor ons“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ja, koffie! Net weer ff stukje getikt over het leven van Jyske
Ik vind abortus geen moord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben het al kwijt. Er was een Space op X met de titel Abortus is moord. En ze noemden het een debat. Later in een andere space kwamen er een paar op terug. Gelukkig, maar ik brak toen wel even.
Zijn gewoon van die rare wappies die zo achterlijk doenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koffie gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, koffie! Net weer ff stukje getikt over het leven van JyskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat wappies daardbuiten!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind abortus geen moord.
Zijn gewoon van die rare wappies die zo achterlijk doen![]()
Onbegrip is universeel !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
Ik heb nog maar 1 koffie. Dan zijn de bonen op. Komen vanmiddag binnen gelukkig
ligt er aan wat de achterliggende gedachte is vind ik, abortus want ongeneeslijk ziek of uitgekomen door verkrachting > geen moord; abortus omdat je geen zin hebt in een kind > moord.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat wordt een lange dag.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb nog maar 1 koffie. Dan zijn de bonen op. Komen vanmiddag binnen gelukkigIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dan wordt afzien, geen koffie in da housequote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb nog maar 1 koffie. Dan zijn de bonen op. Komen vanmiddag binnen gelukkig
Dat is dus precies wat de anderen ook tegen me zeiden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind abortus geen moord.
Zijn gewoon van die rare wappies die zo achterlijk doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
De vrouw maakt de keuze. Ik liep met haar de kliniek binnen en ging van mijn stokje. Was toen 19 jaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
ligt er aan wat de achterliggende gedachte is vind ik, abortus want ongeneeslijk ziek of uitgekomen door verkrachting > geen moord; abortus omdat je geen zin hebt in een kind > moord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Komt goed anders haal ik effe een bakkie pleur bij kaldiquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt afzien, geen koffie in da house
Wat is Kaldi danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Komt goed anders haal ik effe een bakkie pleur bij kaldiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die hebben fijne koffie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Komt goed anders haal ik effe een bakkie pleur bij kaldi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De vrouw is wel altijd de beslisser; eens. Haar lichaam, haar wens. Het er wel of niet mee eens zijn is een andere kwestie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vrouw maakt de keuze. Ik liep met haar de kliniek binnen en ging van mijn stokje. Was toen 19 jaar.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zullen we gewoon even allemaal rustig wakker worden...
Kopje koffie...
In je tuin...
Op je balkon.
Met kater pillen
Uit de zon..
Bekijk deze YouTube-videoIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
ALs ik uit bed stap ben ik wakker, klaar wakkerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zullen we gewoon even allemaal rustig wakker worden...
Kopje koffie...
In je tuin...
Op je balkon.
Met kater pillen
Uit de zon..
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zei iemand pillen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee maar goed, inmiddels kan ik er aardig mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps geen goed start van de ochtend dus.
Kaldi.nlquote:
Koffie zaakje. Ik koop daar altijd koffie, maar zaterdag wilde ik nog niet over straatNee vind ik van niet. Je kan ook per ongeluk zwanger worden en er geen zin in hebben. Dan vind ik het nog geen moord. Meestal is het nog een koffieboon johquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
ligt er aan wat de achterliggende gedachte is vind ik, abortus want ongeneeslijk ziek of uitgekomen door verkrachting > geen moord; abortus omdat je geen zin hebt in een kind > moord.
Zonder Zaad,quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De vrouw is wel altijd de beslisser; eens. Haar lichaam, haar wens. Het er wel of niet mee eens zijn is een andere kwestie.
Geen Daad!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heer TM6.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt afzien, geen koffie in da house
Wat een zware materie zo op de vroege ochtend, boysIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heer VerHeer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: